Wrecks از ما رگ از D-روز تمرین داده شده و وضعیت حفاظت

دو بزرگ ما landing craft که torpedoed و غرق شد با از دست دادن بزرگ از زندگی در طول یک سری تمرین برای D-روز داده شده است برنامه ریزی حفاظت توسط دولت بریتانیا.

حداقل 749 ما خدمتگزاران فوت کرد زمانی که عروق شناخته شده به عنوان LSTs بودند مورد حمله نیروهای آلمانی و در آبهای جنوبی دوون ساحل در طول آموزش مته شناخته شده به عنوان ورزش ببر.

بالا-راز ورزش در اواخر ماه آوریل 1944 در نظر گرفته شده برای آماده سازی نیروهای نظامی برای برنامه ریزی شب عبور و حمله آبی خاکی در سواحل نورماندی شش هفته بعد. اما تخت-کف landing craft هر کدام حدود 100 متر طول و حمل وسایل نقلیه نظامی و مهمات و همچنین صدها نفر از ارتش و پرسنل نیروی دریایی شد ره شانس با کشتی های دشمن است.

تقریبا دقیقا 76 سال پس از غرق 12 مایل خاموش Slapton شن و ماسه در نزدیکی سلکمب دو رگ داده شده است قانونی برنامه ریزی شده وضعیت همان تخصيص داده شده به آثار تاریخی از جمله استون هنج در توصیه تاریخی انگلستان است.

A sonar image of one of the vessels

علامت Dunkley یک باستان شناس دریایی در تاریخی انگلستان گفت: این تصمیم برای محافظت از wrecks گرفته شده بود پس از مشورت با نیروی دریایی ایالات متحده – هنوز قانونی خود را مالک و وزارت دفاع. او گفت: این یک گام مهم بود “به منظور اطمینان حاصل شود که آنها بی خطر هستند جنایی از آسیب های غیر مجاز دخالت بلکه برای حفظ حافظه از کسانی که تا به حال جان خود را از دست زنده است.”

با وجود اینکه نظامی دریایی گورهای wrecks قبلا شده تنها توسط ما قانون است که اعمال می شود به اتباع خود به تنهایی Dunkley گفت. به عنوان برنامه ریزی شده سایت های 50 متر عمق آنها می تواند نظارت ماهواره ای و رادار برای کاهش خطر در مقیاس بزرگ فلزی سرقت, او گفت:, اما آنها هنوز هم در دسترس برای غواصان تا زمانی که آنها احترام آنها.

“با وجود انفجار و نشستن بر بستر برای 76 سال آنها در قابل توجه وضعیت می بینیم جای مانده از همه از آن تسلیحات اسلحه که از آن استفاده می شود برای دفاع از خود را در زندگی خود پیشه وری و همچنین باقی مانده از محموله خود را از وسایل نقلیه نظامی و مهمات”بوده است.

ورزش ببر بخشی از یک سری از مقیاس D-روز تمرینات. نیروهای آمریکایی آموزش دیده مخفیانه برای فرود آمدن در جنوب دوان در حالی که بریتانیا و کانادا نیروهای آماده در جای دیگر. اما رهگیری از ما آموزش ناوگان توسط E-قایق ویرانگر بود.

LST-507 حمل حدود 500 ما پرسنل ارتش و کامیون و 22 دوزیست وسایل نقلیه و همچنین زنده مهمات زده بود در اتاق موتور توسط یک اژدر که زدم کشتی برق معنای آن قایق های نجات نمی توان کاهش داد در حالی که بنزین تانک ها و مهمات منفجر شده در رگ زده.

دیگر فرود-صنایع دستی LST-531 اصابت دو بار و پشت سر هم به یک سنگ اسمانی بزرگ, مجبور بسیاری از پردازنده به پرش به انجماد دریا در میان سوختن سوخت در حالی که دیگران به دام افتاده بودند در زیر عرشه به عنوان کشتی بیش از نورد و غرق شد. دو کشتی دیگر بودند به شدت آسیب دیده در این حمله منجر به ریزش بیشتر از زندگی است.

این ضرر به مرکب دوستانه-آتش حادثه که در آن بسیاری از فوت در ساحل. ویرانگر مقیاس ضرر و زیان به معنای جزئیات این حوادث باقی مانده طبقه بندی شده برای چند دهه.

“یکی از چالش های بزرگ است که بستگان است دانستن دقیقا همان است که پرسنل دروغ در آن دو لندینگ کرافت و من فکر نمی کنم که چیزی است که ما تا کنون می دانیم” گفت: Dunkley. “اما من فقط امیدوارم که داشتن حفاظت داده امروز در هر دو LSTs فراهم می کند برخی از آرامش به خانواده است که حافظه خود را از اجداد خواهد بود memorialised در برخی از راه.”

با وجود بزرگ مقیاس این فاجعه او گفت: “بدون تلفات از Slapton ماسه D-day هرگز موفقیت آن بود. اشتباهات ساخته شده بودند در تمرین ببر اما در درک و شناسایی کسانی که اشتباهات تغییرات به دستور عملیاتی ساخته شد که اجازه D-روز به موفقیت آن بود.

“بنابراین علت زمینه ای به یاد ببر و دیگر تمرینات این است که کسانی که به زندگی خود را برای فعال کردن D-day موفق باشد.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im