‘ما در حال به خطر انداختن زندگی ما’: coronavirus طول می کشد تلفات ضروری کارگران هنوز در کار



Roughly 16 میلیون آمریکایی ظ برای مزایای بیکاری در پی اخراج فوری و furloughs به علت خاموش شدن ناگهانی سعی کنید برای کاهش گسترش coronavirus راه اندازی نسل بحران اقتصادی برای میلیون ها نفر از آمریکایی ها است.

ضروری کارگران هنوز هم در ادامه برای دریافت پرداخت می شود اما استرس ناشی از کار به عنوان coronavirus گسترش در سراسر ایالات متحده گرفتن تلفات سنگین بر کسانی که مشغول به کار در فروشگاه های مواد غذایی, حمل و نقل, خدمات مواد غذایی و بهداشت و دیگر مناطق به عنوان آنها در معرض خطر قرار گرفتن در معرض ویروس برای خود و خانواده خود را.

نگهبان صحبت کرد و به چند نفر از کارگران که در خط مقدم از این بیماری همه گیر کوروناویروس در مورد اخیر خود را تجربه.

گیل راجرز: مک دونالد صندوقدار به مدت شش سال در تمپا, فلوریدا

مبارزه برای 15 فلوریدا
(@FightFor15FL)

BREAKING: Florida @مک دونالد کارگران فقط راه می رفت در اعتصاب است.

این شرکت نمی خواهد اجازه می دهد تا ما را به پوشیدن دستکش یا ماسک. مک دونالد باید به ما ارائه با محل امن, اما, آنها می خواهم به جای لابی علیه #PaidSickLeave از انجام آنچه درست است. #FightFor15 https://t.co/NqpVRr3lOo pic.twitter.com/kUidHf5JoE

31 مارس سال 2020

مک دونالد لابی در برابر پرداخت مرخصی استعلاجی ورود برای بسیاری از کارگران آن در فدرال coronavirus تسکین قانون به عنوان کارگران در مک دونالد فرانچایز مورد 517,000 از آنها دریافت پرداخت می شود بیمار را ترک کنند.

گیل راجرز 60 ساله صندوقدار و کیوسک های اپراتور یکی از این کارگران است.

“دو هفته پیش من تا به حال برای رفتن به بیمارستان به خاطر من بیدار شد خیلی بد. من تست ویروس های مختلف از جمله coronavirus و پس از آن من تا به حال برای رفتن به خانه به قرنطینه شود. من به نام بیمارستان روز بعد و به آنها اجازه دهید من می دانم که من تست برگشتم منفی است. من پاک شد از آن, اما من قرار بود با پوشیدن ماسک. من مدیر اگر من می تواند پوشیدن یک ماسک و گفته بود من نمی توانستم با استفاده از یک ماسک” گفت: راجرز.

او نمی ارائه هر گونه پرداخت بیمار زمان خاموش مزایای بیمه بهداشت و درمان و یا داده های اضافی خطر پرداخت در حالی که کار در این بیماری همه گیر.

“اگر ما بیمار که در حال رفتن به اجرا فروشگاه ؟ ما نمی خواهید به در یک محل که در آن ما احساس می کنیم آنها حمایت از ما و یا آنها نمی توانند به ما پرداخت بیمار را ترک و یا به ما بیمه درمانی اگر انتقادی چیزی می آید تا” راجرز اضافه شده است.

مک دونالد نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

مت موناگان: حمل و نقل عمومی اتوبوس اپراتور به صورت 24 سال در استاتن آیلند نیویورک

نیویورک فعلی مرکز coronavirus همه گیر در ایالات متحده با بیش از 4000 مرده است. از طریق همه گیر حمل و نقل عمومی و رانندگان اتوبوس همچنان به کار برنامه به طور منظم هر چند راننده اتوبوس اتحادیه های کارگری در حال کار برای توسعه کاهش می یابد برنامه با شهرستان برای محافظت از رانندگان و مردم از قرار گرفتن در معرض ویروس.

“من خودم اضطراب, وقتی که مردم در اتوبوس هستند, از ابتلا به این چیز. ما خانواده ها برای رفتن به خانه و ما نمی خواهیم به آن را به خانه به خانواده ما است. این دوران سخت اما در حال حاضر ما در حال انجام این کار و در حال حرکت از شهر” گفت: موناگان. “من حمل خود من Lysol در اتوبوس من ضد عفونی کردن آنچه که من می تواند بنابراین من می دانم که آن را درست انجام شود چون من ترس از گرفتن این چیز.”

موناگان اشاره کرد چندین اپراتورهای اتوبوس شده اند و یا در حال حاضر در بیمارستان بستری با کروناویروس و امیدوار است این برنامه اتوبوس کاهش می یابد بنابراین اپراتورها می توانند زمان را به ماندن در خانه.

Virender رعنا: Uber راننده به مدت شش سال در فیلادلفیا, پنسیلوانیا,

پس از coronavirus همه گیر شروع رعنا گرفته یک روز در تلاش برای سعی کنید به را تشکیل می دهند برای درآمد او از دست دادن از کاهش شدید در سواران. معمولا او باعث می شود 100 دلار به 300 دلار در روز در حال حاضر او با ساخت حدود 50 دلار در روز به مدت 10 تا 12 ساعت شیفت – کمتر از حداقل دستمزد.




“It seems Uber doesn’t care if you live or you die,” said Virender Rana, an Uber driver.

“من هیچ پول برای پرداخت صورتحساب. تا آنجا که نگهداری من یک زن و شوهر از مسائل با ماشین من, اما من می توانم آن را ثابت در این لحظه چون من هیچ پس انداز” رعنا گفت.

او قادر به ایجاد کارت اعتباری خود را پرداخت نمی قادر خواهد بود برای پوشش دادن به آینده خود ماشین پرداخت. رعنا با اشاره به تنها چیزی که بارگذاری شده و رانندگان هنوز هم در جاده ها است و به یک ماه ماشین خود را بیمه پرداخت از طریق بارگذاری.

“ما در حال گرفتن شانس. ما در حال به خطر انداختن زندگی ما در اینجا به طوری که آنها می تواند حداقل چیزی برای محافظت از ما به ما برخی از نوع اعتباری و انجام کاری برای رانندگان هنوز هم در جاده ها گفت:” رعنا. “سود راه راه کردن اما من هنوز در تلاش است. هیچ قدردانی بدون نظر از Uber هیچ با تشکر از شما برای رانندگان هنوز ارائه خدمات این شرکت می باشد. به نظر می رسد آنها اهمیتی نمی دهند اگر شما زندگی می کنند و یا شما می میرند.”

یک سخنگوی بارگذاری با اشاره به blogpost صادر شده توسط این شرکت به طرح این شرکت pandemic حمایت از طرح های.

ویلی Solis: Shipt خریداران از اکتبر 2019 در دالاس تگزاس

Solis است ضعف سيستم ايمنی اما او این کار را از طریق بیماری همه گیر کوروناویروس چرا که او نیاز به درآمد. او حتی نمی باید اساسی ضد عفونی کننده دست و ادعا Shipt یک سرویس تحویل متعلق به هدف نمی ارائه هر گونه آموزش یا پشتیبانی برای خریداران از طریق همه گیر گذشته از آنها را ارسال دستورالعمل از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.




We’re left out here to fend for ourselves, address issues and the customer’s orders as best as we can,” said Willy Solis, a Shipt worker.

او گفت: Shipt پشتیبانی خدمات عملا غیر موجود در حال حاضر به دلیل آنها شده ایم به طوری تاخت و تاز کردن با تقاضا است.

“ما صفر تلفن پشتیبانی. شما با تماس به شماره پشتیبانی آن آویزان شدن بر شما. چت در نظر گرفتن ساعت. گزینه دیگر این است که ایمیل و Shipt است گفت: در نظر گرفتن آنها 10 روز یا بیشتر به پاسخ. ما از سمت چپ در اینجا به دفع کردن برای خودمان مسائل و سفارشات مشتریان را به عنوان به عنوان بهترین ما می توانیم” گفت: Solis.

نکات کاهش شده است گفت: Solis به لطف نا امید مشتریان وجود داشته است و مسائل را با اوج در برنامه است. Shipt کارگران تکیه می کنند به طور قابل توجهی در راهنمایی به یارانه خود را پرداخت.

پول او باعث می شود که “به اندازه کافی برای جبران خطر هستیم و این سطح از پشتیبانی ما به اخراج” او گفت:. “ما در حال التماس برای حمایت از سمت راست در حال حاضر. بدون اینکه قادر به تکمیل سفارشات آن باعث وضعیت مالی که در آن ما در حال نابود و آن را تبدیل شدن به بی ارزش ما را به انجام این کار” اضافه شده Solis.

یک Shipt سخنگوی تاخیر نسبت به افزایش تقاضا در طول همه گیر و گفت: این شرکت استخدام بیشتر عوامل پشتیبانی و توسعه یک راه برای ارائه تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای خریداران. “از همان ابتدا ما را تشویق خریداران تنها به برنامه خود را زمانی که آنها احساس امن و ما ارائه ما خریداران با سالم عادات بهداشت توصیه شده توسط CDC گفت:” سخنگوی.

جروم Westpoint: کارگران بهداشت برای بیش از 40 سال در آتلانتا و جورجیا

جمع آوری زباله است که به طور مداوم رتبه یکی از خطرناک ترین مشاغل در ایالات متحده و coronavirus همه گیر است تنها بدتر.




Jerome Westpoint is a sanitation worker who says he and his colleagues are still waiting on orders to receive face masks.

“من در سمت صنعتی کسب و کار” گفت: Westpoint. “شما را در تماس با مواد خطرناک و گاهی اوقات شما آن را می دانم, گاهی اوقات شما نیست چون هر کس به شما نمیگوید چه آنها در حال قرار دادن در این ظروف است.”

“شما همیشه این ترس از آنجا که ما انتخاب کنید تا در بیمارستان ها فروشگاه های مواد غذایی, مکان, مانند آن است, و شما در حال رفتن خانه به خانه. ما نمی دانیم که آنچه که در داخل آن ظروف. همه ما می دانیم که وجود دارد این است که زباله در آن وجود دارد اما ما نمی دانیم که اگر مردم در این خانه ها مبتلا به کروناویروس و ما نمی دانیم که چگونه آنها در حال دفع زباله های خود را.”

او گفت: کارگران هنوز در انتظار سفارشات برای دریافت ماسک صورت را می پوشند در طول ساعت کار و آن را در زمان چند هفته برای مدیریت به اعمال محدودیت در زباله وانت مانند چیدن نیست تا زباله خارج از ظروف.

ماریا میچل: Lyft راننده به مدت سه سال در سیاتل, واشنگتن,

هر هفته Mitchell, یک مادر تنها سه می پردازد $265 هفتگی اجاره ماشین از طریق Lyft است که در ادامه به لایحه کامل پرداخت از طریق بیماری همه گیر کوروناویروس با وجود کاهش در سواری. او در حال حاضر دریافت یک اولویت بعد یک بار در هفته که در آن Lyft هدایت سواری به او معادل به حدود 20 سواری برای میچل. بقیه هفته سواری پراکنده هستند اما میچل است که هنوز هم انتظار می رود برای ادامه ساخت ماشین پرداخت اجاره علاوه بر هزینه های زندگی.

“وجود دارد هیچ ، شما خوش شانس برای دریافت یک” گفت: Mitchell. تنها بعد او پول است و در اولویت بعد هر هفته او از دریافت کردن اجسام و او اشاره کرد حتی کسانی که در کاهش پرداخت. “قبل از همه گیر من می تواند انجام دهد 20 سواری و حدود 10 سوار. در حال حاضر به حدود 6 دلار در هر سوار. آن را باید بالا رفته نه پایین چون ما در حال گرفتن یک خطر است.”

او شده است قادر به فایل برای مزایای بیکاری در عین حال و میچل نگران است که او دریافت خواهید کرد کمی به هیچ مزایای با توجه به درآمد او است که هنوز هم قادر به ایجاد. میچل همچنین توضیح داد Lyft است ارائه هر گونه PPE و از آن شده است در دسترس در فروشگاه ها آن را غیر ممکن است برای پاکسازی وسیله نقلیه خود را در بین ،

یک Lyft سخنگو گفت: در یک ایمیل این شرکت در حال کار بر روی پیدا کردن راه های جدید برای رانندگان برای کسب درآمد مانند تحویل مشارکت.

جاشوا اسپنس: اتاق سرایدار در Lubbock




“Every time folks go out unnecessarily, we cleaning staff have to work extra hard and hope their carelessness won’t hurt us,” said Joshua Spence, an office janitor.

از طریق coronavirus همه گیر جاشوا اسپنس برنامه کار به عنوان یک سرایدار تغییر نکرده و نه خود را پایین پرداخت در $8.63 یک ساعت. او صرف اکثریت از وقت خود را در کار کارگردانی به انجام نوکر تمیز کردن شغل به عنوان اکثریت از این دفاتر استفاده می شود اما چند دفتر کارگران همچنان به در آمده از طریق این بیماری همه گیر.

“ما مردم که نباید در اینجا از آمدن به دانشگاه به کار در دفاتر خود را به طوری که آنها می توانید از خانه بیرون نقض اقامت در خانه نظم و من نمی دانم که در آن آنها بوده است و آنچه را که آنها انجام داده ایم و یا چگونه به طور جدی آنها در حال بدست گرفتن این برای شروع با این حال من باید در اینجا هر روز کاری برای تمیز کردن همه چیز را بارها و بارها گفت:” اسپنس. “هر بار که مردمی بیرون رفتن بی ارزش ما تمیز کردن کارکنان به کار فوق العاده سخت و امیدوارم بی دقتی آنها صدمه دیده است نیست ما است.”

اریک اندرسون: فروشگاه های مواد غذایی, کارمند, توت, فلوریدا

اریک اندرسون, 63, با این نسخهها کار در یک فروشگاه مواد غذایی به مکمل خود بازنشستگی تامین اجتماعی درآمد. در معرض خطر با توجه به سن و سال او و دیابت اندرسون احساس مضطرب در مورد جمعیت در فروشگاه مواد غذایی در فلوریدا که در آن فرماندار ران DeSantis خودداری از صدور اقامت در خانه سفارش تا 1 آوریل است. او به تازگی گرفته شده دو هفته مرخصی بدون حقوق و احتمالا گسترش آن را از طریق این بیماری همه گیر.

“هیچ کس ماندن در منزل و بنابراین من تا به حال گفت:” اندرسون. “من نمی پرداخت می شود اما همانطور که گفتم من مدیر من می خواهم و نه شکست از مرده است. مردم در منطقه بودند کسب و کار به عنوان معمول است. چه کردم به من بود خانواده, سالمندان, نوزادان, زنان باردار, همه در آمد خرید. من از طریق این جمعه گذشته بیشتر و بیشتر تاکید کرد و وقتی که من رفت و در آخرین شنبه هر ثبت نام باز بود مردم تا صف, خود, وسیله, کامل, راهروی کامل و تصمیم گرفتم به اندازه کافی.”

جسیکا Hockaday: Instacart خریدار برای یک سال در رالی کارولینای شمالی

جسیکا Hockaday کار کرده است به عنوان یک Instacart خریداران سال گذشته در رالی کارولینای شمالی بوده ولی قادر به کار در چند هفته گذشته به دلیل بیماری قلبی – کاردیومیوپاتی – و با ریسک بالا برای Covid-19.




“It was either my health or make money,” said Jessica Hockaday of her decision to stop working for Instacart.

“در آن بود و یا سلامتی یا پول گفت:” Hockaday. “ما فقط پرداخت صورتحساب خود را از دیروز. ما هیچ چیز از چپ و شوهرم را چک نمی آید برای یکی دیگر از چند هفته. آنها واقعا نمی مراقبت در مورد ما.”

یک مادر دو Hockaday شروع به کار برای Instacart به مکمل شوهرش درآمد که نیست به اندازه کافی برای خانواده اش به پایان می رسد دیدار. در حالی که او شده است از کار در طول همه گیر Instacart ارائه نشده او را با هر گونه درآمد. او فاقد شرایط لازم برای فایل برای مزایای بیکاری به عنوان Instacart طبقه بندی کارگران خود را به عنوان پیمانکاران مستقل هر چند او خواهد بود واجد شرایط تحت ایالات متحده آمریکا $2tn طرح محرک اقتصادی.

“این خنده دار است آنها با ما تماس بگیرید پیمانکاران مستقل اما ما دچار مشکل اگر ما کاهش بیش از حد بسیاری از تحویل دسته. آنها به طور کامل در کنترل و دریافت تند و زننده با شما برای از بین بردن یک دسته ای که نیست به اندازه کافی پرداخت” اضافه شده Hockaday.

یک Instacart سخنگو گفت: نگهبان یک ایمیل به در: “سلامت و ایمنی در کل جامعه ما – خریداران و مشتریان و کارکنان – اولویت اول ما است. هدف ما این است که به ارائه یک محیط امن و انعطاف پذیر درآمد فرصت را به خریداران در حالی که همچنین فعالانه در نظر گرفتن مناسب اقدامات پیشگیرانه برای کار با خیال راحت.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>