سقوط وب سایت و حملات سایبری خوش آمدید دانش آموزان بازگشت به مدرسه

یک حمله باج افزار هارتفورد، کانن را مجبور کرد که اولین روز کلاس ها را خاموش کند. سقوط وب سایت بسیاری از 200،000 دانش آموزان هیوستون خیره به پیام های خطا باقی مانده است. و یک مشکل سرور در ویرجینیا بیچ اولین ساعات بازگشت به مدرسه را در آنجا مختل کرد.

برای میلیون ها دانش آموزان مدرسه ای آمریکایی، سه شنبه پس از روز کارگر به طور سنتی پایان تعطیلات تابستانی و آغاز اولین روز کلاس ها را نشان می دهد. اما امسال به جای سوار شدن به اتوبوس ها و چمدان کوله پشتی ها، بسیاری از دانش آموزان لپ تاپ های خود را برای آموزش آنلاین در خانه باز کردند، تنها برای مواجه شدن با اشکالات فنی.

برای جسیکا ریوس مشکلات چهار فرزندش در مدارس هیوستون زود آغاز شد. در پی یک کنفرانس ویدئویی با معلم شان صبح روز سه شنبه قرار بود پسر کلاس دوم و همکلاسی هایش وارد مرکز یادگیری آنلاین این منطقه شوند. خانم ريوس گفت به سرعت بچه ها شروع به باز کردن رفت و آمد خود کردند تا شکايت کنند.

“همه آنها در کلاس بودند مانند، “این بارگذاری نیست،” ‘این نشان دادن خطا، ‘آن را می گویند در دسترس نیست،’ او گفت. سپس سه فرزند دیگرش نیز با مشکلاتی مواجه شدند.

خانم ریوس گفت: “این ولسوالی پنج ماه وقت داشت که احساس می کنم زمان کافی برای آنها کافی بود تا بتوانند حداقل کینک های بزرگ را بیرون کار کنند.” گرنیتا لاتان، مدیر موقت این ولسوالی در یک کنفرانس خبری به این مشکل اذعان کرد و خواستار صبر شد.

مناطقی که پیش از روز کارگر بازگشتند با مسائل مشابهی مواجه شده اند. در فیلادلفیا، دانشجویان هفته گذشته به دلیل یک مسئله سرور دچار مشکل ورود به سیستم شدند. مدارس کارولینای شمالی در اولین روز بازگشت ماه گذشته با یک مشکل نرم افزاری در سراسر ایالت مواجه شدند. و برخی از خانواده ها در سیاتل، که روز جمعه نوعی محاکمه برای مدرسه اجرا شده بودند، گفتند که از تماس های کلاسی اخراج شده اند یا در اتصال به چت های متنی و فیدهای دوربین مشکل دارند.

مورگان پولیکوف، استاد آموزش و پرورش دانشگاه کالیفرنیای جنوبی می گوید: «بسیاری از مناطق فقط به طور وحشی برای یادگیری آنلاین آمادگی ندارند.» “نه به این دلیل که آنها بی کفایت هستند و یا تلاش نمی کنند; آنها فقط تخصص این کار را ندارد.”

او گفت که برخی از مسائل فنی ناشی از عدم آمادگی کافی برای یادگیری آنلاین در طول تابستان، زمانی که بسیاری از ولسوالی ها هنوز هم در باز کردن به صورت فردی متمرکز بودند – تا زمانی که افزایش موارد کروناویروس در بسیاری از کشور و نگرانی از سوی والدین و معلمان بسیاری را مجبور به معکوس کردن مسیر کرد.

اما آن مسائل به گفته او صرفا نشانه ای از یک مشکل بزرگتر است که ۱۳ هزار منطقه مدرسه ای این کشور با آن مواجه هستند: عدم راهنمایی مقامات آموزش و پرورش ایالتی و فدرال. به جای دریافت توصیه هایی برای بهترین شیوه ها و طرح های خرید هماهنگ، مناطق بزرگ و کوچک تا حد زیادی به خود باقی مانده بودند در حالی که مقابله با چالش بزرگ پیدا کردن سیستم عامل های یادگیری مجازی و امضای قرارداد در عرض چند ماه.

دکتر پوليکوف گفت: “اين فقط خيلي زياده که حتي به عنوان يه رهبر ناحيه بهش فکر کنيم.” “تو بايد همه ي اين چيزا رو براي خودت بفهمي”

روز سه شنبه اولین روز مدرسه در برخی از بزرگترین مناطق این کشور از جمله شیکاگو، دالاس و بالتیمور به همراه بسیاری از حومه های واشنگتن بود که همگی از راه دور آغاز شدند. بیشتر آنها در اصل برنامه ریزی کرده بودند که حداقل ترکیبی از کلاس های فردی و از راه دور را ارائه دهند، اما افزایش caseloads ویروس، فشار اتحادیه های معلمان و نگرانی والدین و مقامات بهداشتی بسیاری را مجبور به ایجاد سوئیچ به آموزش تنها از راه دور کرد.

برخی از مناطق، از جمله بسیاری در تگزاس، هنوز هم برنامه ریزی برای باز کردن کلاس های درس چند هفته بعد اگر caseloads ویروس کاهش در جوامع خود و اگر ساختمان می تواند برای دانش آموزان آماده شده است. اما در نیوجرسی، جایی که مقامات در اوایل تابستان برنامه ریزی کرده بودند تا آموزش های شرکتی را با شروع این هفته ارائه دهند، بسیاری از مناطق به جای آن تصمیم گرفته اند تنها با استناد به کمبود معلم، مسائل تهویه و راهنمایی های تاخیری از دولت آنلاین باقی بمانند.

در شهر نیویورک، بزرگترین منطقه، معلمان و کارکنان این کشور گزارش دادند که روز سه شنبه کار می کنند، اما ۱٫۱ میلیون دانش آموز این شهر تا ۲۱ سپتامبر — ۱۰ روز بعد از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود- نمی رسند. شهردار بیل دو بلاسیو این شیفت را هفته پیش پس از آن اعلام کرد که بسیاری از مربیان گفتند کلاس های درس در این هفته آماده بازگشایی ن خواهند بود.

در دیگر نقاط کشور از جمله چندین ایالت در جنوب و غرب میانه بیش از یک ماه است که مدارس باز هستند که منجر به قرنطینه دانش آموزان و تعطیلی موقت در برخی مناطقی می شود که کلاس ها به صورت رفت و آمد برگزار می شوند. منطقه ای در شهرستان چروکی، گا، مجبور بود به بیش از ۱۲۰۰ نفر دستور قرنطینه و بستن دو دبیرستان پس از تنها بیش از یک هفته کلاس را صادر کند.

به نظر می رسد مناطق دیگر بدون شیوع عمده بازگشایی شده اند، هر چند گزارش ناهموار است، و ردیابی موارد را دشوار می کند.

در مکان هایی که برای کلاس های آنلاین تصمیم گرفته اند، یادگیری از راه دور همچنان یک چالش بزرگ است، چرا که در بهار بود که غایب بودن گسترده، عدم تکنولوژی، ارتباطات پهن باند ضعیف و چالش های دیگر منجر به رشد شکاف های دستاورد دانش آموز توسط نژاد و درآمد شد. اشکالات و خرابکاری ها تنها به آن سرخوردگی ها اضافه شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im