“ما خیلی می ترسم’: رشته کشتی کروز خدمه در برزخ میان همه گیر



پس از یک بد بخت قطب جنوب سفر که در آن 60 درصد از مسافران و خدمه قرارداد coronavirus و صرف یک ماه سرگردان در سواحل آمریکای جنوبی موفق بازگشت از 132 گردشگران از استرالیا با کشتی کروز به نظر می رسید مانند نادر پایان خوش.

اما چه باید مسالمت آمیز خاتمه است که در آن خدمه از گرگ مورتیمر میره با خیال راحت به خانه تبدیل شده است وحشتناک عاقبت از بیماری و وحشت – با امکان اضافه از یک نبرد قانونی در دادگاه میامی.

در روزهای اخیر تنش روی رشته کشتی به یک نقطه شکستن بیش از اتهامات که کشتی اپراتورها و کاپیتان تحت فشار افسر ارشد پزشکی برای گمراه کردن مقامات اروگوئه در مورد وضعیت سلامت پردازنده.

ایمیل های دیده نگهبان به نظر می رسد نشان می دهد که دو شرکت در ارتباط با گرگ مورتیمر – میامی-بر اساس crewing شرکت CMI/Sunstone و استرالیا کروز اپراتور شفق اعزامی – خواست Dr Mauricio Usme به تطهیر شدت شیوع.

یک پزشک از یک سوم شرکت مرتبط به رگ – فورت Lauderdale پزشکی شرکت Vikand – همچنین گفته می شود پیشنهاد Usme باید بازی کردن وضعیت سلامت پردازنده.

کشتی باقی مانده است لنگر 20 کیلومتر در سواحل اروگوئه. سی و سه نفر از اعضای آن 85-قوی خدمه از جمله Dr Usme – آزمایش مثبت برای coronavirus و یک سالگی درگذشت از Covid-19.

“بیشتر ادامه خواهد داد گرفتن بیمار” Usme گفت: نگهبان شکننده واتساپ اتصال.

“ما همه در معرض خطر بالقوه مرگ تا زمانی که ما باقی می ماند پردازنده به دلیل داشتن coronavirus است مانند در اختیار داشتن یک timebomb تیک تاک درون شما است که می تواند در هر لحظه.”

Usme و هشت نفر دیگر از اعضای خدمه را حفظ کرده اند خدمات میامی دریایی وکیل لوئیس Vucci. “در برخی از نقطه وجود دارد می تواند اقدام قانونی برای آنها گرفتن Covid بی ارزش” Vucci گفت: نگهبان.

این گرگ مورتیمر مجموعه ای از آرژانتین بندر یوشوایا در 15 مارس – چهار روز پس از سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرده بود یک بین المللی بیماری همه گیر.

پس از یک هفته در دریا coronavirus علائم تشخیص داده شد اما پس از آن آرژانتین بسته شده بود پورت های آن به کشتی های کروز پس گرگ مورتیمر تغییر دوره به اروگوئه.




A passenger disembarks the Greg Mortimer along with others to head to the airport in Montevideo, Uruguay, on 15 April.

به عنوان آنها نزدیک مونته ویدئو Usme تکمیل دریایی اعلامیه سلامت – یک فرم استاندارد گزارش احتمال وجود بیماری های عفونی پردازنده.

Usme در حال حاضر تقسیم کشتی به قرمز و خاکستری و زرد مناطق برای مسافران در انزوا قرنطینه و یا مشاهده است. “ما نمی کیت تست پردازنده بنابراین من تا به حال به فرض که کسی با علائم مثبت بود.”

سلامت خود را اعلام مونته ویدئو Usme اظهار داشت: “ما به بیماران مبتلا به تب ما نیاز به قانون خاص آزمون Covid-19/Sars2.”

اما قبل از ارسال اعلامیه Usme دریافت ایمیل از CMI/Sunstone و شفق قطبی اعزامی ظاهرا اصرار او را به تغییر دهید و پاسخ خود را.

“خطر ما حمل اعتراض عمومی و بندرگاه طرف کارگران امتناع از اجازه می دهد که کشتی به اسکله و اجازه می دهد تا مسافران به پیاده” نوشته شفق قطبی مدیر گلن Haifer در یک ایمیل مورخ 26 مارس.

“لطفا به یاد داشته باشید که چگونه شما نوشتن سلامت اعلام خواهد شد تاثیر این راه است که این مشاهده شده است. ما نمی دانیم که ما Covid-19.” Haifer افزود: “به اطلاعات محدود صادقانه است.”

Usme پاسخ داد: “برای اخلاق برای اخلاق برای مسئولیت با خودمان و با سلامت از کسانی که تحت تاثیر قرار نمی سلامت اعلامیه باید منعکس کننده این واقعیت است که ما در حال حاضر.”

یک سخنگوی شفق قطبی گفت: “ما به شدت مخالف با خصلت از وضعیت اما درک است که اقدام قانونی شروع شده و بین های مختلف دیگر احزاب آن را نامناسب برای ما به نظر بیشتر است.”

ایمیل از CMI استدلال کرد که Usme باید تغییر او در پاسخ به یک سوال در مورد قرنطینه به عنوان کشتی تا به حال رسما به زیر قرار داده شده است.

یک سخنگوی CMI انکار کرد که هر گونه فشار قرار داده بود در Usme و گفت: “دکتر خواسته شد به دقت و صادقانه تکمیل سلامت اعلام شده است.”

سخنگوی اضافه شده که CMI و این کشتی مشغول به کار از نزدیک با مقامات اروگوئه در هر جنبه ای از ورود كشتي. “این بود که با انجام کامل و شفافیت کامل در هر مرحله,” او گفت:.

اما حداقل دو نفر دیگر از خدمه ادعا فشار آورده بود به افسر پزشکی.

ضبط صدا شنیده های نگهبان نشان می دهد که به کشتی نزدیک مونته ویدئو کشتی سوئدی کاپیتان یواخیم Säterskog ارائه شده به تغییر دهید, دکتر, را, اعلام, به عنوان کشتی نشده بود قرار داده شده تحت قرنطینه توسط مقامات.

“شرکت می خواستم برای پیاده کردن مسافران بود که بسیار غیر مسئولانه زیرا آنها نشان داده اند یک خطر بزرگ برای اروگوئه” کشتی دار ماروین باز مدینه گفت: نگهبان در یک پیام WhatsApp.

Usme حاضر به تجدید نظر و بدون تغییر اعلام شد ارسال شده به مقامات بندر در 28 مارس – با این نتیجه که اروگوئه اجازه نداد گرگ مورتیمر به پیاده.

آن نبود تا 11 مارس که “بهداشتی راهرو” تاسیس شد برای اولین گروه از مسافران به پرواز به استرالیا با یک دوم پرواز ترک برای ما چند روز بعد.

خدمه حفظ این کشتی مدیران در معرض خطر هر دو مسافر و خدمه با تداوم با کروز با وجود این که اعلام یک بیماری همه گیر.

“ما متقاعد شده بودند که در نور بین المللی هشدار همه گیری در حال حاضر در محل آن زمان این سفر خواهد بود لغو” کشتی افسر امنیتی Lukasz Zuterek گفت: نگهبان.

Zuterek می گوید که او اخراج شده است از وظایف و محدود به کابین خود را با وجود تست منفی پس از او به تازگی صحبت کرد تا در برابر یک طرح توسط مدیریت به بادبان کشتی به جزایر قناری.

خدمه باقی مانده در برزخ است. اروگوئه نمی خواهد اجازه دهید آنها را پیاده تا زمانی که همه آنها تست منفی بیش از 14 روز است.

“ما خیلی می ترسم یکی از ما در حال حاضر فوت کرد و پنج نفر دیگر شده اند بسیار بد” گفت: باز مدینه.

Säterskog روز پنج شنبه با ارسال یک پیام به همه اعضای خدمه اطمینان آنها را که هیچ یک از آنها خواهد بود مجبور به بادبان در سراسر اقیانوس اطلس در برابر خود خواهد شد.

“ما در حال اقامت در مونته ویدئو به مطمئن شوید که تمام کشتی است که آزمایش منفی و یا تا زمانی که ما دریافت اجازه از مقامات محلی برای پیاده خدمه زمانی که پروازهای تجاری در دسترس هستند دوباره,” او نوشت.

خدمه در ضمن خواستار به تخلیه از طریق ویژه پرواز چارتر به مسافران بودند.

هر دو CMI و شفق گفت که این تصمیم برای تنظیم بادبان در 15 مارس ساخته شد “بر اساس بهترین اطلاعات در دسترس ما در آن زمان” و اضافه کرد که هیچ مسافر یا خدمه بودند مظنون به داشتن قرارداد coronavirus در آن زمان از شبانه روزی.

CMI همچنین گفت که در این روز کشتی بادبان تنها دو coronavirus موارد تاييد شده بود در کل استان Tierra del Fuego که شامل یوشوایا.

“ما بسیار آگاه از جهان در حال تحول coronavirus وضعیت و پس از توجه عمیق و داشتن دنبال و دریافت راهنمایی از اعتماد و در سطح جهان مورد احترام مشاوران تصمیم گیری ساخته شده بود برای ادامه. ایمنی و رفاه مسافران ما همواره پارامونت” گفت: یک سخنگوی شفق قطبی.

“ما درک ناکامی خدمه در این بی سابقه در اورژانس و باور دارم … که مسئله واقعی این است که بازگشت از ما دریانوردان واقعا ضروری کارگران در سراسر جهان در طول همه گیر” گفت: یک سخنگوی CMI.

Vikand و Säterskog نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de