«VW/Porsche: Auto Union?

ولی به جهت مراقبت ایمنی موتور نباید به دور آن بیش از ۱۵ % ارتقاء پیدا کند. همین پلت فرم به نوعی ترکیبی از پلت فرم تویوتا یاریس و ولکس C30 است.طراحی ضاهری خودرو و رخ ضاهری چراغ ها پرنده شاهین را نیز تداعی می کند و البته طراحی آن خوشگل و چشم نواز است.سایپا در پی امنیت همین خودرو مانور زیادی می دهد که صدق همین مدعا در آزمون های ایمنی هم اثبات شده است.متاسفانه در نصیب پیشرانه به جای پیشرانه برلیانس 1.65 شاهد استعمال به عبارتی پیشرانه 8 سوپاپ M15 نصب شده روی تیبا، ساینا هستیم کلیدی این تفاوت که این پیشرانه مجهز به یک توربو شده است. مطابق تست هایی که ما داشتیم قابل انعطاف افزار ایسیو فوق رغبت زیادی به پاشش سوخت غلیظ یا این که ریچ دارد که اهمیت ریمپ ایسیو شاهین میتوان مورد قضیه فوق را بهبود بخشید.همچنین عجله صفر تا صد این ماشین بهبود نیم تا 1 ثانیه ای را تجربه می کند.شایان ذکر هست پیشرانه شاهین نسبت به پیشرانه M15 تیبا و سایپا بضاعت تولید 23 اسب بخار و 50 نیوتون متر گشتاور بیشتر را دارد اما وزن شاهین هم از تیبا و ساینا بیشتر است.سایپا به جهت حصول اطمینان از دوام این موتور بوست و قدرت خروجی این پیشرانه را محدود کرده است.ضرایب مطلوب گیربکس شاهین به ما یاری کرده می باشد تا عجله مطلوبی را بعد از ریمپ ایسیو شاهین به ارمغان آوریم. ریمپ شاهین (سایپا) معرفی کالا ریمپ شاهین شاهین سایپا که در نخست قرار بود با نام رهام عرضه شود بر روی پلتفرم SP100 تولید شده است. پایانی مدل معرفی شده بوسیله این شرکت، مرسدس-بنز کلاس-سیالای است، که اولیه توشه در ژانویه ۲۰۱۳ در نمایشگاه بینالمللی ماشین آمریکای شمالی از آن رونمایی شد. غالبا تغییر‌و تحول حلقه و لاستیک اولیه کاری میباشد که در ظاهر اتومبیل انجام میشود. برنامه ریزی ECU یا ریمپ نمودن کامپیوتر ماشین یکی از از ابتدایی ترین و قلیل هزینه ترین عملیاتی میباشد که در زمینه تقویت می اقتدار انجام داد.ای سی یو در واقعیت مغز پیشرانه خودرو است و هرگونه اخلاق و وظیفه اتومبیل را در دست گرفتن می کند. اگر‌چه قدرت تولیدی شاهین 5 اسب بخار از پیشرانه EF7 زیر خیس است ولی به دلیل بهره مندی از سیستم پرخوران یا همان توربو (تنفس مصنوعی) گشتاور ماشین در به دور موتورهای تحت مثل 2500 در دسترس است که تجربه رانندگی لطف به ارمغان می آورد.پلتفرم همین خودرو استانداردهای ECE اروپا را پاس کرده است. اگر به خودرو های اسپرت و مخصوص مسابقات اعتنا کرده باشید ، رانندگان این ماشین ها حتی صندلی های نصیب عقب ماشین را نیز تماما حذف می کنند تا خودروی آن ها سبک تر شود . در اینجا اکثر به تحلیل وب تارنما این لینک.

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesLevitraaviator sinyal hilesiMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahisVan Escortdeneme bonusu veren siteler