ما خطوط هوایی فشار برای عظیم نجات داد $45bn به سهامداران در پنج سال



ایالات متحده و پنج تا از بزرگترین شرکت های هواپیمایی – که در حال هل دادن $50bn-به علاوه کمک مالی برای کمک به آنها برای زنده ماندن Covid-19 بحران – باید دست از بیش از $45bn به سهامداران و مدیران بیش از پنج سال گذشته تحقیقات توسط نگهبان پیدا کرده است.

دولت آمریکا در حال حاضر با توجه به درخواست شرکت های هواپیمایی برای امریکا یک گروه است که نشان دهنده کشور عمده حامل برای پرداخت کمک به شرکت های مقابله با این بیماری همه گیر.

با ممنوعیت سفر در محل در سراسر جهان, گروه های صنعت در حال هشدار است که شرکت های هواپیمایی می تواند اجرا از پول در ماه.

اما شرکت های هواپیمایی در حال حاضر رو نقد برای پرداخت میلیاردها دلار به سرمایه گذاران — به طور عمده از طریق به اشتراک گذاری buybacks – به جای صرفه جویی در مصرف این پول ،

دلتا, خطوط هوایی آمریکا, ایالات غرب و آلاسکا را صرف $44.9 میلیارد دلار در سهم repurchases و سود سهام در پنج سال گذشته با توجه به نگهبان پژوهش است. علاوه بر این نزدیک به $750 متر بوده و پرداخت به مدیران بیش از مدت زمان مشابه.

با توجه به جدا کردن داده های گردآوری شده توسط بلومبرگ ، این پنج شرکت هواپیمایی باید صرف 96 درصد از cashflow رایگان در خرید خود سهام خود در طول دهه گذشته است.

با توجه به نگهبان داده ها از براده های ساخته شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار دلتا صرف $13.6 میلیارد دلار در سهم buybacks و سود سهام بین 2015 و 2019. شرکت پرداخت یک دلار بیشتر 208m به مدیران بین 2014 و 2018 با توجه به اطلاعات منتشر شده در پروکسی اظهارات فرستاده شده به سرمایه گذاران است. پرداخت ارقام برای سال 2019 باید منتشر جلوتر از دلتا را در سال 2020 سالانه نشست.

بیش از همان دوره های خطوط هوایی آمریکا صرف $12.6 میلیارد دلار در سود و buybacks و همچنین به عنوان $177m در اجرایی پرداخت. ایالات صرف $8.4 میلیارد دلار در سهم buybacks و مدیران پرداخت می شود $186m. غرب هنوز منتشر سود خود و بیع متقابل داده های 2019 اما صرف $8.7 میلیارد دلار بین سال های 2014 و 2018 و دست از $97m به مدیران در این دوره است.

آلاسکا, کوچکترین, پنج, صرف $1.6 میلیارد دلار در buybacks و سود سهام, در علاوه بر این به $71m در اجرایی پرداخت.

سارا نلسون رئيس جمهور از انجمن از خدمه پرواز کرده و خواستار آن شدند که هر یک ما را نجات دولت بسته با “شرایط قابل توجهی” است که نمی خواهد اجازه می دهد تا شرکت ها برای “غنی سازی سهامداران و یا پد اجرایی پاداش”.

او گفت: “ما به کنگره گفت که هر محرک بودجه برای صنعت حمل و نقل هوایی باید با قوانین سفت و سخت. که شامل الزام کارفرمایان در سراسر حمل و نقل هوایی به حفظ پرداخت و مزایا برای هر کارگر بدون پول مالیات دهندگان برای مدیر عامل پاداش سهام buybacks یا سود سهام; بدون شکستن قرارداد از طریق ورشکستگی; و هیچ بودجه فدرال برای شرکت های هواپیمایی که در حال مبارزه خود کارگران تلاش برای پیوستن به یک اتحادیه.”

هیچ هواپیمایی سقوط خواهد مخاطره شغل حدود 750,000 افرادی که در صنعت کار می کنند.

با توجه به آمار و ارقام ارائه شده به نگهبان توسط چلنجر خاکستری و کریسمس پنج تا از بزرگترین شرکت های هواپیمایی را کاهش بیش از 10 ، 000 شغل بین آنها در پنج سال گذشته.

پس از 2015 دلتا اعلام کرده 4,325 کاهش شغل ایالات 3,325 آمریکایی 2,147 آلاسکا 170 و جنوب غربی 118 با توجه به شرکت.

سناتور ادوارد Markey یک دموکرات عضو تجارت, علم و کمیته حمل و نقل نیز نامیده می شود به صورت “عمده رشته ها” متصل می شود به هر گونه معامله برای کمک به محافظت از مصرف کنندگان تقريبا کارگران و کوچکتر صنعت شرکت و برای اطمینان کربن تولید گازهای گلخانه ای کاهش می یابد در آینده است.

روز دوشنبه شرکت های هواپیمایی برای امریکا ساخته شده است یک پیشنهاد به دولت آمریکا برای $50bn-به علاوه بسته کمک مالی از جمله مستقیم کمک های مالی و وام و کاهش مالیات – برای کمک به صنعت مقابله با کروناویروس.

بیش از آخر هفته مرکز حمل و نقل هوایی هشدار داد که بسیاری از خطوط هوایی جهان خواهد بود ورشکسته در پایان ماه مه این سال بدون کمک از دولت و صنعت عمل است.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: دولت گفته بود که شرکت هواپیمایی “ما در حال رفتن به آنها کمک کند” افزود: “ما به پشت خطوط هوایی است.” آن است که در حال حاضر مشخص نیست که چه نوع از کمک ارائه خواهد شد.

چندین شرکت هواپیمایی در انگلستان نیز خواستار یک اقدام فوری و اضطراری نجات در حالی که شرکت در استرالیا زده اند یک توافق با دولت است.

یک سخنگوی خطوط هوایی آمریکا گفت: اپراتورها در آمریکا سرمایه گذاری کرده اند 73 درصد از عامل خود cashflow “بازگشت به محصول” – از جمله سرمایه گذاری در هواپیما, تجهیزات ارتینگ تجهیزات و فن آوری – در حالی که کاهش بدهی توسط $91bn. آنها اضافه شده است که شرکت های هواپیمایی سرمایه گذاری کرده اند “به شدت در کارکنان خود را” با میانگین پرداخت افزایش 41 درصد بین سال های 2010 و تا سال 2018 است.

این سخنگو افزود که شرکت های هواپیمایی’ coronavirus بحران است “بدتر هر روز” و این که ما در صنعت است و در حال حاضر در انتظار یک “جمعی سوزاندن نرخ” دلار 10bn در هر ماه.

یک خطوط هوایی آمریکا گفت: این شرکت در حال صرف بیش از $30bn در بهبود سرمایه – از جمله $23bn جدید هواپیما – به عنوان به خوبی به عنوان $20bn در بهبود پرداخت برای کارکنان از سال 2013 در حالی که نگه داشتن $7bn از کل نقدینگی موجود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de