“فکر می کنم در مورد بهترین سناریو’: چگونه برای مدیریت coronavirus اضطراب



Just بیش از یک هفته پیش ما در جهانی بسیار متفاوت از نگاه چگونه آن را امروز. تغییر شده است به طوری سریع و ترسناک آن را احساس به عنوان اگر زمین زیر ما داده است در راه است. آن است که disorienting که اگر زندگی عادی است فقط بیش از وجود دارد از رسیدن. من شده اند از طریق دو bereavements دید و این همان unanchored احساس غم و اندوه.

مغز انسان است نه سیمی به تحمل عدم قطعیت اما از آن است که سیمی به هشدار به هر گونه تهدید. بنابراین اگر شما احساس وحشت همه گیر طبیعی است. خود را سرزنش مغز است. برای بسیاری از ما زندگی هرگز احساس نامشخص و عدم قطعیت است که با توجه به یک سال 2016 مطالعه انجام شده توسط دانشمندان علوم اعصاب در دانشگاه کالج لندن و حتی بیشتر استرس زا دولت بود در واقع از دانستن چیزی بد اتفاق خواهد افتاد. این ممکن است توضیح دهد – اگر شما جوان-ish و در غیر این صورت سالم – چرا شما ممکن است تقریبا امیدوار به قرارداد Covid-19 فقط به خارج شدن از آن را من نمی توانم ؟ روانی و کشمکش. کسانی از ما که مسن تر و یا بیشتر در معرض خطر ندارد و یک امتیاز.

به گفته رابرت لیهی مدیر موسسه آمریکایی برای درمان شناختی و نویسنده از درمان نگران ما همه قفل شده در “بین المللی بشر تروما که در آن همه احساس که زندگی خود را و یا زندگی مردم آنها عشق تهدید است”. هنگامی که ما مضطرب او می گوید: “ما تمایل به برابر عدم قطعیت با بدترین نتیجه است. برای مثال پس از 9/11 من شنیده ام بسیاری از مردم می گویند آن را اجتناب ناپذیر است که وجود دارد رفتن به یکی دیگر از عمده حمله در شهر نیویورک و یا یک حمله هسته ای توسط القاعده. که هرگز اتفاق افتاده است. هنگامی که ما مضطرب ما تمایل به درمان عدم قطعیت به عنوان یک نتیجه بد. اما عدم قطعیت خنثی است – ما نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.”

ما می توانیم نگاه به آنچه اتفاق افتاده در کشورهای دیگر با فهم ترسناک, اما ما همچنین می توانید نگه دارید به این واقعیت است که اقدامات مانند تست, اجتماعی, فاصله, quarantining و محدودیت های مسافرتی به نظر می رسد به برخی از اثر است که در برخی از نقطه وجود داشته باشد درمان های بالقوه است. هیچ یک از این است که به underplay جدیت همه گیر و بسیاری از زندگی که در حال حاضر و از دست خواهد رفت. اما نکته این است که در لحظه ای که هیچ کس واقعا نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد.

بسیاری از ما طلب ثبات است. “ما می خواهیم پیش بینی می گوید:” دانیل فریمن یک استاد روانشناسی بالینی در دانشگاه آکسفورد. “ما می خواهیم به مطمئن باشید که راه جهان ما به نظر می رسد هنگامی که ما تا صبح در راه است آن را به نگاه زمانی که ما به رختخواب بروید. و اگر تغییر رخ می دهد و ما آن را ترجیح می دهند در شرایط ما.” اما گاهی اوقات در زندگی تا به ایده های دیگر.

“ما باید برای آمدن به شرایط با چنین عدم قطعیت” او می گوید. پس از همه, ما در حال حاضر زندگی می کنند با مقدار زیادی از عدم قطعیت و عدم کنترل حتی اگر آن را در مقیاس بسیار کوچکتر مانند رانندگی یک ماشین و یا یک مسافر در یک. “ما باید بپذیریم که هیچ عمل 100% عاری از خطر است و ما نمی توانیم کاملا کنترل رویدادهای مهم نیست که چقدر ما را امتحان کنید. مهم نیست که چقدر ما نگران ما نمی دانیم چه چیزی در فروشگاه برای ما. و ما نمی تواند جلوگیری از مشکلات اتفاق می افتد فقط با نگرانی در مورد آنها. در پایان بهتر است به تمرکز بر روی آنچه که معنی دار در زندگی ما است.”

به عنوان یک مادام العمر catastrophiser و با وجود دانستن با ادراک است که در هر مثال من تصور بدترین سناریو نمی آمد و من نگرانی را احساس نمی کند بی جا در لحظه. سوال این است: چگونه مفید آن است ؟ نه بسیار. “ما می دانیم که این یک ویروس خطرناک” می گوید: Natasha, صفحه یک درمانگر و عضو انجمن بریتانیایی برای مشاوره و روان درمانی. “اما ما catastrophising در مورد برخی از چیزهایی است ؟ ما در حال تلاش برای پیش بینی آنچه که در نتیجه در حال رفتن به ؟ می توان آن را مفید به فکر می کنم در مورد آنچه که بهترین سناریو می تواند به عنوان به خوبی. اضطراب می تواند مفید احساسات به آن می تواند کمک به ما برای حفظ امنیت و انجام کارهای درست – اما fixating در بدترین نتیجه است نه سالم ترین چیزی که به انجام است.” (مگر اینکه البته شما یکی از کسانی که مسئول توقف پخش شده است.)

به طور مداوم چک کردن این اخبار ممکن است احساس مانند یک راه اعمال کنترل بر رویدادها می گوید Freeman, اما آن می تواند باعث تشدید اضطراب. “دانش قدرت است. بنابراین مطمئن شوید که شما دریافت اطلاعات و مشاوره از بهترین منابع. شما همچنین می خواهید به نگه داشتن چک کردن در به مطمئن شوید که طرح خود را متناسب با مشاوره متخصص. وجود دارد واضح است وسوسه به دنبال اطلاعات در همه زمان ها اما اگر چه این ممکن است مفید به شما به عنوان اولین سردرآوردن خود را به آنچه در جریان است در یک لحظه می آید که ما نیاز به قرار دادن محدودیت بر روی آن است.”

او توصیه می کند ایجاد یک طرح به منظور آن را آسان تر برای مقابله با افکار مضطرب بنابراین “ما را تشکیل داده اند پاسخ ما و می دانم که چه باید بکنید. زمان کمی نگران کننده لزوما یک مشکل آن را به عنوان ممکن است هشدار ما به تغییرات ما نیاز به اما زمان زیادی را صرف نگرانی کج تفکر ما. ما catastrophise زمانی که ما نگران منجر به کمتر اندازه گیری پاسخ.” فریمن نشان می دهد محدود نگرانی به یک یا دو مجموعه دوره های هر روز. “زمانی که نگرانی در می آید در زمان های دیگر فقط توجه داشته باشید که افکار پایین نمی مبارزه با آنها, اما اجازه دهید آنها را بروید. متوجه نگرانی و آن را تصدیق اما اجازه ندهید که آن را به شما منحرف کردن اذهان. ماندن به عنوان آرام به عنوان شما می توانید تمرکز بر روی آنچه شما انجام می دهند و نه آنچه که شما در حال فکر کردن و نگرانی به فاصله عقب رفتن.”




‘Try to be the person who calms a friend or partner down, and don’t buy everything in the supermarket.’

با درک نگرانی در مورد امنیت شغلی و چگونه شما را برای زنده ماندن مالی “سعی می کنید به کنترل تا آنجا که شما می توانید بیش از این وضعیت می گوید:” صفحه. “ما می دانیم که چیزهایی وجود دارد که در جهت کمک به مردم با وام و یا پرداخت اجاره بها و برای کمک به کسب و کار. خودتان به خوبی مطلع و فکر می کنم در مورد آنچه که شما ممکن است نیاز به برنامه ریزی است.”

اگر شما در حال خواندن این قطعه شانس هستند شما در حال حاضر سالم است. “به خودتان یادآوری کنید که در این لحظه شما امن هستند و به خوبی می گوید:” درمانگر حوا Menezes کانینگهام. “اضطراب تعریف شده است ترس از آینده است. با همه گیر هیچ کس تصور که در آینده در حال رفتن به همه آفتاب و رنگین کمان اما در عین حال ما نمی دانیم که چگونه آن را به تابه.” هنگامی که ما مضطرب او می گوید: ما به طور معمول سعی کنید به کنترل بیشتر اما بسیار است در حال حاضر خارج از کنترل ما. “ما فقط می توانید کنترل آنچه که ما انجام می دهند – در خانه ماندن به خاطر بیشتر جمعیت های آسیب پذیر اگر شما در حال حاضر خود-جدا از آنجا که شما بخشی از یک بیشتر آسیب پذیر جمعیت – نه انباشت. نوع خودتان – اضطراب یک واکنش طبیعی به یک واقعا وضعیت غیر معمول.”

می تواند به شما جرات به فکر کردن در مورد آینده ؟ اگر شما تا به حال برنامه های بزرگ که در حال حاضر به طور ناگهانی در انتظار رفتن به دانشگاه تلاش برای یک نوزاد در حال حرکت در خانه و یا تغییر حرفه ای ؟ هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که بهترین تصمیم را برای زندگی در حال حاضر و آن را ممکن است بهتر است به فکر می کنم هیچ جلو بیشتر از یک روز و یا یک هفته. “آیا انکار واقعیت اما به خودتان یادآوری کنید که این خواهد شد اگر چه ما نمی دانیم که می گوید:” امریکا ، “برای برخی از مردم که در خانه همه ناگهانی وجود دارد این است که فضا و زمان به فکر می کنم در مورد آنچه ما می خواهیم انجام دهیم با ما زندگی می کند. بسیاری از مردم خواهد شد و به دنبال هدف و معنا. آن را نمی ممکن است بهترین زمان برای ایجاد تغییرات بزرگ اما فکر کردن در مورد آینده خوشحال است که در آن شما در حال انجام کار است که شما را دوست دارم شما یا خانواده شما برای مدت زمان طولانی تر کمک خواهد کرد. هنگامی که ما در حال تاکید و ایجاد کورتیزول و آن را استمرار استرس است.” بیش از حد کورتیزول نیز به خطر انداخته سیستم ایمنی بدن ما. “هنگامی که ما فکر می کنیم افکار شاد – تصور عشق ما باید برای آینده ما کودک و یا اجرای ما باید در آینده ما حرفه ای” او می گوید: “ما ممکن است نه تنها احساس بهتری اما ما نیز باید در تقویت ایمنی بدن ما تابع.”

آگاه باشید که ما احساسی برآورد خطر می گوید: Leahy “است بسیار بالا است. آنچه که ما تمایل به انجام زمانی که ما احساسی است و فکر می کنم در مورد حکایات نه احتمالات. این طبیعت انسان است – ما در حال تکامل برای محاسبه خطوط و احتمالات. بنابراین ما فکر می کنم در مورد داستان و چگونه آنها مربوط به ما شخصا. سوال این است: چه مطلق است احتمال این که من می میرم از Covid-19?” او معتقد است کسی که به احتمال زیاد در نهایت مرگ از سرطان یا بیماری قلبی است. در چین که دارای جمعیت حدود 1.5 میلیارد دلار در زمان نوشتن 3,245 مردم کشته شده اند توسط Covid-19 (و Leahy نقاط چین در گزارش جدید داخلی انتقال). من مطمئن هستم که چگونه آرامش این است که به خصوص برای کسانی از ما که آسیب پذیر هستند – این ویروس هنوز هم به نظر می رسد یک کمیت نیست و ما هنوز هم نمی دانم چقدر ویران کردن آن را انتقام, چگونه ضعف ما در سیستم بهداشت و درمان را دریافت کنید یا (اگر ما دریافت یک دسته در آن) هنگامی که آن را بهار دوباره هنگامی که محدودیت در زندگی ما برداشته. پس از آن می آید به ساختمان برای تحمل عدم قطعیت است.

“وجود دارد چیزهایی که شما می توانید انجام دهید برای افزایش توانایی خود را برای مقابله در این زمان نامشخص می گوید:” فریمن. “زندگی ما در حال تبدیل شدن به خیلی بیشتر محدود شده است بنابراین آن را کاملا حیاتی است که ما به اندازه کافی فعالیت هایی که ما واقعا می خواهید به انجام. در حالت ایده آل این فعالیت ها خواهد بود و معنی دار به ما و ساخت در نقاط قوت ما است. ما نیاز به فکر می کنم در مورد راه های جدید برای اتصال و پشتیبانی از ما و دوستان و خانواده و همسایگان. در این زمان روابط ما با دیگران تبدیل شدن به حتی بیشتر مهم است.”

اضطراب مسری است به عنوان یک 2014 مطالعه توسط محققان در موسسه ماکس پلانک برای انسان شناختی و علوم مغز در آلمان نشان می دهد. “همدلانه استرس” است در نتیجه شاهد دیگری در پریشانی که آیا آنها یک دوست و یا یک غریبه کل. زمانی که ما می بینیم هیچ گونه نگرانی در مقیاس جهانی آن را تعجب آور نیست که ما تحت تاثیر قرار خواهد شد. بنابراین سعی کنید به کسی که آرام یک دوست و یا همکار و شما باید هر دو بهره مند شوند. لازم نیست همه چیز را خرید در سوپر مارکت نیست بیرون رفتن با علائم بررسی همسایگان خود را کمک به هر یک از دیگر – به دلیل مهربانی مسری است ،

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>