دادگاه عالی آسانسور محدودیت در مغلوب ساختن پیشی جستن قدرت به آتش Consumer Watchdog

واشنگتن — دادگاه عالی حکومت جمعه که رئیس جمهور این است که رایگان به آتش مدیر مالی مصرف کننده حفاظت اداره بدون علت. تصمیم رد یک قانون فدرال که به دنبال جای محدودیت در ریاست جمهوری با نظارت سازمان مستقل بود و یک پیروزی برای حزب محافظه کار جنبش برای جلوگیری اداری دولت است.

رای 5 به 4 با دادگاه است پنج محافظه کارانه تر قاضیان در اکثریت است.

اداره زاییده افکار از الیزابت وارن و سپس یک استاد حقوق در دانشگاه هاروارد و در حال حاضر یک سناتور و نامزد سابق ریاست جمهوری ایجاد شده به عنوان بخشی از Dodd-Frank قانون که تصویب شد در سال 2010 پس از بحران مالی است. در تلاش برای محافظت از اداره استقلال, اساسنامه گفت: رئیس جمهور می تواند حذف مدیر آن تنها به علت تعریف شده به عنوان “ناکارآمدی غفلت از وظیفه و یا تخلفات.”

رئیس جمهور تهمت هدفمند آژانس انتصاب میک Mulvaney سابق کارولینای جنوبی در کنگره به عنوان مدیر موقت پس از آژانس اصلی مدیر ریچارد Cordray استعفا داد و در اواخر سال 2017. آقای Mulvaney که او نیز بودجه مدیر را دیدم آن را به عنوان یک فرصت برای از بین بردن یک سازمان بدنام شدن توسط جمهوری خواهان پس از آغاز به کار خود به عنوان مثال از دولت نفس بیش از حد.

گروه های کسب و کار که به اشتراک گذاشته شده است که نظر به چالش کشیده قانون را محدود در قدرت ریاست جمهوری در دادگاه گفت که آن را نقض تفکیک قوا. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت توافق با رقبا. اداره یک بار در زمان مخالف اما این تغییر مواضع خود در سال گذشته موافقت خود که در آن مدیر می تواند از کار اخراج خواهد شد.



چگونه دادگاه

در Seila قانون LLC v. مصرف کننده حمایت مالی دفتر دادگاه, 5 تا 4 که رئیس جمهور ممکن است آتش مدیر مالی مصرف کننده حفاظت اداره بدون علت.

لیبرال بلوک
Sotomayor

ستمیر

Ginsburg

Ginsburg

Kagan

کاگان

Breyer

Breyer

محافظه کار بلوک
Roberts

رابرتز

Kavanaugh

Kavanaugh

Alito

Alito

Gorsuch

Gorsuch

Thomas

توماس

که در آن مردم می ایستد

ساختار C. F. P. B. مناسب C. F. P. B. اتحاد بیش از حد قدرت مستقل
همه ; 56% 44%
دموکرات ها ; 77% 23%
مستقل ; 56% 44%
جمهوری خواهان ; 30% 70%

سوال بیان: در سال 2010 کنگره تاسیس مصرف کننده حمایت مالی دفتر (C. F. P. B.) به عنوان مستقل آژانس حفاظت از مصرف کننده. در انجام این کار کنگره به شدت محدود رئیس جمهور توانایی حذف مدیر آژانس. برخی از مردم فکر می کنم ساختار C. F. P. B. مناسب است. دیگران اختلاف نظر دارند و بر این باورند که این به C. F. P. B. بیش از حد قدرت مستقل از آن است که بسیار دشوار است برای رئیس جمهور برای حذف مدیر آژانس. شما چه فکر می کنید ؟ | منبع: SCOTUSPoll بر اساس آنلاین YouGov نظرسنجی از 2000 نفر از بزرگسالان ایالات متحده انجام مارس 29 مارس 12.

ببینید که چگونه دادگاه رای دادند و در دیگر موارد اصلی این اصطلاح


مورد قبل از دادگاه Seila قانون v. مصرف کننده حمایت مالی دفتر شماره 19-7 آورده بود توسط یک شرکت حقوقی است که اعتراض به بررسی جنبه های آن بدهی خدمات. شرکت و به چالش کشیده اداره برق برای انجام این تحقیقات گفته مدیر آن بود unconstitutionally عایق از ریاست جمهوری کنترل.

این شرکت از دست رفته در دادگاه استیناف ایالات متحده برای نهمین مدار در سان فرانسیسکو که به این نتیجه رسیدند که دیوان عالی کشور سوابق گذارم محدودیت در قدرت ریاست جمهوری برای حذف مقامات در multimember کمیسیون مستقل وکلای مجاز اداره نماید.

در دادگاه عالی این شرکت استدلال کرد که این رویه شدند نقطه است که “دادگاه هرگز تایید قانون اساسی یک سازمان مستقل است که تمرینات قابل توجهی مقامات اجرایی و به ریاست یک فرد مجرد است.”

در سال 2018 در یک جداگانه مورد, District of Columbia مدار تایید رقابت ارائه. عدالت برت M. Kavanaugh سپس یک قاضی که در دادگاه صادر 73-صفحه مخالفت با این استدلال که “C. F. P. B. unconstitutionally ساختار به دلیل آن است که یک سازمان مستقل است که تمرینات قابل توجهی قدرت اجرایی و به ریاست یک مدیر.”

در مورد دیوان عالی کشور موافقت کردند به گوش هر دو طرف توافق کردند که این اداره در ساختار نقض قانون اساسی است. که اجماع باعث دادگاه به تعیین Paul D. کلمنت که به عنوان وکیل به طور کلی در دولت بوش به دفاع از نهم مدار موقعیت.

اگر قانون محکم و دولت موافقت کرد که این اداره در ساختار قانون اساسی را نقض آنها تقسیم در مورد اینکه آیا اقدامات صورت گرفته توسط مدیر را باید باطل است اگر دیوان عالی کشور زده است ، این شرکت گفت: بله در حالی که دولت گفت: هیچ.

is.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de