مترو Shutdown: n. y. بسته سیستم یک شبه برای اولین بار

در Stillwell خیابان ایستگاه در جزیره ادم ساده لوح و بروکلین و بیش از یک دوجین افسران پلیس منتظر بر روی پلت فرم اوایل روز شنبه برای قطار در F خط می رسند. به عنوان یک قطار کشیده در 12:43 صبح, حمل و نقل, آژانس کمک رسانی کارگران و مددکاران اجتماعی راه می رفت بر روی اتومبیل cajoling بی خانمان سواران خود را به ترک سرپناه موقت.

سربار اعلام تکرار از طریق گسترده ایستگاه: “آخرین توقف در ورود قطار. هیچ مسافر لطفا.”

آن لحظه ای که در شهر نیویورک مترو تا به حال هرگز قبل از تجربه: اولین برنامه ریزی یک شب پس از خاموش کردن سیستم باز 115 سال پیش.

اما با این شهر هنوز هم در چنگال coronavirus همه گیر مترو بسته باقی خواهد ماند از 1 صبح تا 5 صبح برای آینده قابل پیش بینی به ارائه زمان بیشتر به طور کامل ضد عفونی کردن قطار ایستگاه ها و تجهیزات.

خاموش کردن نشان دهنده چالش مقامات چهره در تضمین این که مترو امن است به اندازه کافی برای فریب پشت leery سواران حتی به عنوان سیستم قرقره از شیوع بیماری مرگبار است که ویران نیویورک و فلج آن حمل و نقل عمومی و شبکه.

دیگر هیچ آمریکایی شهرستان در زمان عادی متکی به همان اندازه در حمل و نقل عمومی و بازگرداندن مترو ضروری است به نیویورک را بازیابی.

از ماه مارس ویروس فرستاده است ridership کاهش بیش از 90 درصد کشته شدن 109 حمل و نقل کارگران گرسنگی اقتدار معمول آن جریان درآمد و باعث هجوم افراد بی خانمان به دنبال پناه در اغلب خالی از قطار.

اعتبار…کیرستن Luce برای نیویورک تایمز

“ما در یک اقدام بی سابقه لحظه در تاریخ شهر ما” Patrick J. Foye رئیس حمل و نقل متروپولیتن گفت: در یک کنفرانس خبری در اواخر شنبه شب. “دلیل ما در حال گرفتن این فوق العاده, اقدام بی سابقه ای است که برای محافظت از ایمنی و بهداشت عمومی از مشتریان و کارکنان ما است.”

هنوز پایانی برگ یک علامت پاک نشدنی در شهرستان های طولانی خود را تعریف, round-the-clock فشار و بی پایان انرژی است.

آخرین به روز رسانی: شیوع کروناویروس در نیویورک

  • شبانه مترو بسته شدن را آغاز کرده اند.
  • اجتماعی هستند-فاصله قوانین quashing قانونی اعتراض ؟
  • یک n. y. مواد غذایی بازسازی خود را برای مقابله با بحران.

پس از دهه 1880 نیویورکی زده اند حمل و نقل عمومی در تمام ساعات روز و شب در خیابان چرخ دستی, در حال حرکت زیرزمینی در سال 1904 برای اولین بار در شهرستان خط مترو اتصال پایین منهتن و هارلم.

در آن زمان 24 ساعته خدمات انجام شده جمعیت از کارگران از کارخانه های تولیدی و پورت اسکله که حتی در ساعت اندکی ثابت سودآور برای شرکت های خصوصی است که یک بار زد روی سیستم.

در چندین دهه است که به دنبال ثابت حرکت مردم به شکل کلان شهر رو به رشد. ثابت نبض این شهر زیرزمینی شریان سوخت نیویورک توسعه اقتصادی و فعال زندگی است که موجب آن کلیشه شهرت به عنوان یک insomniac شهرستان.

اما در پی فاجعه بار ویروس حتی این تكیه نیویورک زندگی کرده است در امان نیست. اوایل روز شنبه به عنوان حمل و نقل کارگران قفل گردان و افسران پلیس ضبط کردن ایستگاه ورودی شیوع را ماندگار به شهر جاودانه شد برای میلیون ها نفر از نیروهای جدید که trudged بر روی اواخر شب ،

در سراسر سیستم پیچیده از بستن سیستم بازی تقریبا در هر ایستگاه: اغلب اشتباه اوایل صبح سواران تلاش برای پیدا کردن راه های دیگر ، افسران پلیس و مددکاران اجتماعی اقدام به محور گاهی اوقات آشفته و بی خانمان کردن مردم از مترو. و خدمه از پاک کننده clamored به طور کامل ضد عفونی سهام نورد و ایستگاه قبل از سیستم بازگشایی شد.

فقط قبل از ساعت 1 صبح در واکفیلد-241st خیابان ایستگاه در برانکس کمک رسانی کارگران از وزارت شهرستان از خدمات بی خانمان تلاش برای متقاعد کردن افراد بی خانمان در این ایستگاه را برای یک پناهگاه.

یک مرد در یک sweatshirt ابلق خودداری از کمک به شفاعت با آنها به او اجازه اقامت.

“شما نمی توانید این کار را به من,” مرد گریه کرد. “من می خواهم به عقب بر گردیم در قطار.”

“لطفا به من پشت در قطار,” او گفت: “صدای خود را شکستن. یک افسر پلیس به کارگردانی او در عوض به Bx42 ایستگاه اتوبوس در خیابان زیر.

تجربه خود را تکرار نگرانی از طرفداران که مترو بسته شدن ترک خواهد کرد در حال حاضر جمعیت آسیب پذیر و حتی بیشتر در معرض.

“بدون ارائه, از, امن, اتاق خصوصی, بسیاری از مردم در حال رفتن به آواره به جایی که آنها در حال رفتن به آسیب پذیر تر از آنها در مترو گفت:” جاش Dean, مدیر اجرایی, از انسان است.نیویورک یک سازمان سیاست که بر بی خانمانی.

در حدود همان زمان یک بی خانمان سوار در Stillwell خیابان ایستگاه در جزیره ادم ساده لوح در زمان ارائه تا از کمک رسانی کارگران به سازی به یک پناهگاه.

سوار استفان بل, 33, گفت که او از دست داده بود کار خود را به عنوان یک محیط زیست محقق یک هفته پیش و به زودی پس از آن خود را در خانه کوئینز. سه هفته پیش او همچنین آزمایش مثبت برای Covid-19.

تنها با یک پتو جمع شده در زیر بازوی خود آقای بل به دنبال مددکاران اجتماعی در خارج از ایستگاه.

“آنها واقعا مودب در مورد آن گفت:” از کمک رسانی کارگران و اضافه میکند: “ماندن تمام شب در مترو بسیار بدتر” از coronavirus.

به عنوان مددکاران اجتماعی پاک stragglers از سیستم عامل و پاک کننده و آب گرفتگی به اتومبیل مردی که به اتهام سازماندهی shutdown هوگو سامرا خیره مشتاقانه در یک نقشه زنده از هر قطار از قرار گرفتن در این سازمان راه آهن مرکز کنترل در منهتن.

وجود یک صفحه نمایش دیجیتال عرض یک زمین فوتبال را نشان می دهد روشن مستطیل به تصویر می کشد قطار در زمان واقعی به عنوان آنها حرف مفت زدن در امتداد یک نقشه از آهنگ های در سراسر شهر. Dispatchers که کنترل حرکت قطار به نام رادیو اعزام به خدمه بین تیز clatters استاتیک.

آقای سامرا حمل و نقل کهنه شده است که با نام مستعار خاموش کردن تزار توسط برخی از همکاران توضیح داد که دامنه محض این سیستم باعث می شود آوردن آن نیست یک فرایند پیچیده است.

برای مثال در سیستم طولانی ترین خطوط نهایی قطار شب شد خروج از ایستگاه اول حدود 12:19 صبح و رسیدن به پایان خط تا 2:09 صبح

در چهارشنبه آخر قطار مسافری به ترک سیستم — یک عازم جنوب شماره 2 قطار — وارد شده و در آن آخرین ایستگاه در 2:12 صبح چهار دقیقه دیر است.

“بد نبود بله, آن را کمی دیر” آقای سامرا گفت.

آن سواران که بودند در حال حاضر در مترو بودند در تلاش برای پیدا کردن راه های دیگر برای رسیدن به محل کار. بسیاری از تبدیل به شبکه باس است که تقویت به جای حدود 11,000 سواران که باید با اتکا در اواخر شب خدمات مترو در هفته های اخیر.

حمل و نقل آژانس اضافه کرده است 1,168 شبانه سفرهای اتوبوس — 76 درصد افزایش از معمول شبانه اتوبوس برنامه — قرار داده 344 اضافی اتوبوس در جاده, مقامات گفت. اتوبوس که انتظار می رسند متوقف می شود هر 15 یا 30 دقیقه شبیه به های اخیر برنامه قطار.

ویلیام رودریگز, آزمایشگاه تکنولوژی در نیویورک-پروتستان/آلن بیمارستان در شمال منهتن بود در حال انتظار برای گرفتن یک عازم شمال M15 اتوبوس از سمت شرق پایین زمانی که اتوبوس رفت و حق خود را متوقف کند.

او را نجات داد, او گفت:, توسط یک افسر پلیس را دیدم که چه اتفاقی افتاده و او را به سوار شدن در رزمناو. آنها پیشی گرفت و آقای رودریگز قادر به هیئت مدیره در یکی دیگر متوقف شود.

“این بود که یا به خانه برگشت گفت:” آقای رودریگز که به طور معمول طول می کشد دو قطار برای رسیدن به محل کار. “من هرگز استفاده از اتوبوس همیشه قطار,” او اضافه شده است.

در حدود همان زمان Yussef گفت: در حال انتظار برای یک عازم جنوب M15 اتوبوس از شرق محله. او شروع به کار 6 صبح شیفت در آمازون انبار در جزیره استاتن یک ماه پیش بود و شمارش ابتلا به شماره 6 قطار به Staten Island Ferry — یک برنامه است که طرح میتوانست توسط مترو خاموش کردن.

صبح روز چهارشنبه هدف او این بود برای ایجاد یک 4:30 صبح کشتی.

“من باید برای گرفتن هر چیزی من می توانم” آقای گفت: 40 گفت. “من می خواهم به کار.”

در زمان او رسیده بلیط مترو سیستم بود شروع به بازگشت به زندگی است. خدمه از پاک کننده ها در Tyvek مناسب کفش پوشش ماسک صورت و دستکش های جراحی تا به حال از طریق قطار به عنوان آنها نورد به ایستگاه های تصفیوی اتومبیل با پاک کننده قبل از ارسال آنها را به قطار متری برای اطلاعات بیشتر شدید ضد عفونی.

ساعت 5 نوار احتیاط هنوز آویزان در سراسر ورودی به خیابان جی-مترو Tech ایستگاه مترو در بروکلین.

آلن هریس, 61, یک ماسون از Red Hook بروکلین بود در مسیر به یک 7 صبح کار ساخت و ساز در فر Rockaway کوئینز. خاموش شدن در حال حاضر او را مجبور به گرفتن یک اتوبوس برای رسیدن به ایستگاه.

“من گرفتن 61 در آن زمان به اینجا می آیند,” او گفت با اشاره به اتوبوس خط “اما من نیاز به حرکت از اینجا در حال حاضر شما می دانید؟” به عنوان او ایستاده بود پشت نوار صدای یک قطار می تواند شنیده و با آن آقای آلن مانور بر روی نوار کاست بود و در راه خود را.

ویکتور آبی یونس Markowitz, Azi Paybarah شان Piccoli و مقابله Schweber کمک گزارش.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im