خیابان باید ماشین در مستند. و پس از.

اواخر روز سه شنبه بعد از ظهر, نیویورک شهرستان, شورای, سخنران, Corey Johnson شد و نه مایل پیاده روی یکی از بحران کنونی است او مصرف روزمره — تلاش برای هوای تازه و رفع فشار. ابتدا از دوست پسر آپارتمان در ویلیامزبرگ او سر شمال به ملکه بیش از Pulaski پل و از طریق شکارچی نقطه جنوبی پارک. این جایی است که او بود که من با او از طریق تلفن, تماشای مردم برای اکثر مجدانه انجام طراحی رقص از فاصله اجتماعی بدون او اشاره کرد که مداخلات پلیس.

برای چند هفته آقای جانسون بوده است هل دادن به مایل از خیابان های شهر به اتومبیل به عنوان یک وسیله انطباق آنچه را که تنها تبدیل به یک رشد ناامیدی را با خیال راحت و به راحتی پیاده روی و دوچرخه سواری در خارج به عنوان آب و هوای گرمتر با نزدیک شدن. شهردار بیل د Blasio برای مدت زمان طولانی مقاومت آغاز یک برنامه آزمایشی و سپس به طور ناگهانی خاموش کردن آن تصمیم گیری است که آن را به ارزش آن مشکل است. او می گوید که اداره پلیس خود را به شدت ضربه گیر خیلی نایاب شده برای اجرای این طرح که در ضمنی که اجرای قانون ضروری بود به حمل آن است.

این هفته شهردار اعلام کرد که او در واقع خود را کنار بگذارند تا 100 مایل از جاده در مرحله اول 40 مایل در طول ماه آینده. هر چند بسیاری از جزئیات هنوز به نهایی پلیس نظارت بر بسته شدن در برخی از ظرفیت. طرفداران قابل زندگی خیابان یک درک چرا پلیس خواهد بود بنابراین حیاتی برای سرمایه گذاری داده شده که در شهرهای دیگر مانند اوکلند کالیفرنیا تا حد زیادی موفق به ممنوعیت ترافیک از انتخاب مکان با موانع و نشانه.

بحران از نوع ما در حال تجربه نیاز زیرک و تفکر نوآورانه تمایل به شکستن با چارچوب از گذشته است. آهسته اجرای یک اندازه گیری است که به نظر می رسد در یک بار نسبتا ساده و مقصد به ارائه بسیار خوب ارائه می دهد یک مثال دیگر از این اینرسی اداری است که مدیریت ها از شیوع کرونا در بسیاری از سطوح مختلف دولت است. اگر ما نمی توانیم به سرعت احضار ماشین از خیابان و تنها برخی از آنها و فقط موقت — در زمانی که هیچ کس در حال رفتن در هر نقطه چگونه می تواند ما انتظار داریم شهرستان به درخشان و انعطاف پذیری reimagine خود را پس از همه گیر است ؟

در طول قرن 19 و اوایل 20 قرن بهداشت عمومی فجایع موفق به افتتاح فروشی re-engineering از جوامع است. نبوغ بود مشخصه یک زمان است که در آن بهداشت عمومی پیچیده بود, مرتبط با برنامه ریزی شهری و طراحی. ادامه فوران از وبا و سایر بیماری ها در نهایت به ارمغان آورد در مورد تحول زیربنایی تغییرات به تحویل هوای پاک و آب به مکان های مشخص شده توسط پلیدی بوی طاعون.

پاریس که ژرژ اوژن Haussmann معروف تصور یک شهر گسترده بلوارها و پارک ها و فواره ها — به وجود آمد در پاسخ به شیوع وبا که تا به حال نقل مکان کرد و دولت فرانسه برای تخریب ساختمان های قرون وسطی که در آن بیماری که تصور می شد به گسترش بیش از حد به راحتی.

آخرین به روز رسانی: شیوع کروناویروس در نیویورک

  • فرمانداران هفت ایالت های شرقی توافق به هماهنگی در خرید تجهیزات پزشکی.
  • فرماندار کومو می گوید: بیمارستان های مورد نیاز خواهد بود برای ساخت یک 90 روز عرضه حفاظتی تجهیزات پزشکی.
  • مرگ اعداد در نیوجرسی همچنان در نوسان است.

در این کشور توسط 1870s هفت اعضای هیات موسس از انجمن آمریکایی بهداشت عمومی انجمن شامل یک معمار و یک مسکن متخصص. Frederick Law Olmsted شد و در حال حاضر یک جشن معمار زمانی که او از ایالات متحده بهداشتی کمیسیون پیشرو به صلیب سرخ که در آن او نظارت پزشکی شبکه است که به کمک سربازان زخمی در جنگ داخلی.

ادامه بهداشتی در شرایط اضطراری از این دوره بود و عمیقا شخصی برای او. Olmsted اولین فرزند مرده بود وبا است. هر دو برادر خود و فرزند خوانده از دست داده بودند به سل است. این پارک های شهری جنبش به رهبری, Olmsted, ساخته شده بود, در این مفهوم است که فضای سبز بود تنفسی دستگاه برای هر شهری محیط زیست پیش شرط برای انتظارات از صدای جمعی بهداشت.

بعد پیش از مدرن معماری مبتنی بود در برخی از همان مفروضات در مورد خواص درمانی نور و هوا. تخت بام, تراس, بالکن, بزرگ ویندوز — ناب بالینی زیبایی قرض گرفته شده تا حد زیادی از طراحی sanitariums که در آن بيماران مبتلا به سل فرستاده شد برای درمان.

بیست سال قبل از آن لوکوربوزیه سوئیس معمار که میراث است بهترین مشاهده در بی پیرایه آپارتمان برج نگاه به آینده ای که در آن شهرستانها بودند تشکر شده توسط یک نوع تلطیف بهداشت. “وجود دارد هیچ بیشتر کثیف, گوشه های تاریک,” او نوشت. “همه چیز نشان داده شده است به عنوان آن است. پس از آن می آید نظافت داخلی.”

آنچه در نیویورک خواهد شد مانند نگاه — چگونه و تحت چه شرایطی ما را به احساس “پاک” — باقی می ماند عدم اطمینان است. فاجعه به ارمغان می آورد این فرصت را برای اختراع مجدد اما چگونه با شوق و ذوق ما را در آغوش آن ؟ دو عمده تغییرات به پریشان قرن 21 نیویورک — 9/11 و سپس یک دهه بعد طوفان سندی — به همین چارچوبه شانس به کنار گذاشتن روش های نادرست و غلط به توسعه فضای عمومی و خصوصی بودند کسانی که شانس از دست دادن?

بعد از برج های دوقلو سقوط کرد مقامات دولت و کمیته فرعی تشکیل شد و صرف سالها و میلیاردها دلار به اصل refashion پایین منهتن به یک بزرگتر و بیشتر نخبگان مرکز. (تا به هر کسی که تا کنون شناخته شده در Montblanc در فروشگاه Oculus? یا حتی در مورد آن فکر?) طوفان سندی قرار بود به بیدار ما viscerally به تهدیدات آب و هوا را تغییر دهید و به جای آن رهبری واقعی املاک و صنعت حق بازگشت به ساخت بالا افزایش می یابد در اسکله تنظیم با حرکت ساختمان mechanicals به بالای هر چه بالا رفت.

عقب و جلو بیش از اینکه آیا یا نه برای باز کردن خیابان به طور کامل به عبور و مرور و نحوه انجام آن ریشه در بخشی از نگرانی های برگزار شده توسط اداره پلیس است که رانندگان معتاد خود رفتار می کنند و ممکن است رم یا تصادف یا قصد به مردم عقب نشینی بر روی خیابان باز. این معقول ذهن-مجموعه ای از عملیات است که تحت سلطه تفکر این بخش به موفقیت های بزرگ برای دو دهه بوده است. اما آن را در حال حاضر نیاز به یک تغییر جدید و متفاوت با واقعیت.

بسیاری از مخالفان به نحوه نیویورک ممکن است انجام کارهای متفاوت در عصر coronavirus را دنبال کرده است منطق است که ما نمی توانیم اتخاذ مدل های مستقر در شهرهای دیگر چون ما در شهرهای دیگر — ما اوکلند; ما نمی دنور. ما بزرگتر تر ، پیچیده تر است.

“من خیلی خسته هستم از این استدلال در مورد نیویورک استثنایی,” Corey Johnson به من گفت. “ما در نیویورک است. تمام نکته این است که ما خلاق هستند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>