دانشمندان اثبات بره خدا مرمت صحیح است


دانشمندان اثبات بره خدا مرمت صحیح است: Van Eyck برادران 15 قرن گنت Altarpiece در اصل به حال انسان مانند ویژگی های, مطالعه می یابد

  • گوسفند در اصل به حال لب pursed بالاتر سوراخهای بینی و رو به جلو-رو به رو خیره
  • یافت سه نسخه: اصلی یکی با بدن بزرگتر و 16 قرن پوشش
  • 16-قرن نسخه به طور قابل توجهی تغییر و هنری در حال حاضر واگردانی به فرم اصلی

بره خدا گنت Altarpiece دستخوش تجزیه و تحلیل علمی برای یادگیری آنچه در آن اولین نگاه مانند زمانی که آن را در تکمیل 1432.

این یک موسس شاهکار از اروپای غربی و نقاشی ایجاد شده توسط برادران هوبرت و Jan Van Eyck.

اخیر مرمت به آثار هنری ساخته شده بره به نظر می رسد بیشتر انسانی و تجزیه و تحلیل از دانشگاه آنتورپ ثابت شده است که حفاظت از حق است.

اشعه X و نور مادون قرمز اجازه دانشمندان به همکار در پشت لایه های رنگ که اعمال شد در مدت کوتاهی پس از اتمام و دوباره در قرن 16.

آن را در بر داشت بازگردان درست را بره به نظر می رسد بیشتر ‘انسان’ به عنوان Van Eyck برادران در اصل ایجاد شاهکار با جوان گوسفند خیره میماند قفل کردن چشم خود ناظر.

در پایین حرکت به صورت تصویری

Pictured, left colour image after the 1950s treatment. Right, colour image after the 2019 treatment that removed all of the 16th century overpaint. The original ear position is shown in the recent version. Dotted lines indicate the outline of the head before removal of overpaint

در تصویر سمت چپ رنگ تصویر پس از 1950s درمان است. راست رنگ تصویر پس از 2019 درمان است که حذف همه از قرن 16 overpaint. اصلی گوش موقعیت نشان داده شده است در نسخه های اخیر. خطوط نقطه چین نشان می دهد این طرح از سر قبل از حذف overpaint

Upper left: Colour image before removal of all 16th century overpaint. Upper right: Colour image after removal. Lower left: Infrared analysis reveals underdrawing lines that denote the smaller hindquarters of the initial Lamb. Lower right: results of IR imaging which shows the initial Lamb with a slightly sagging back, more rounded hindquarters and a smaller tail

بالا سمت چپ: رنگ تصویر قبل از حذف تمام قرن 16 overpaint. بالا سمت راست: رنگ تصویر پس از حذف. پایین سمت چپ: مادون قرمز تجزیه و تحلیل نشان می دهد underdrawing خطوط که معنی کوچکتر hindquarters اولیه بره. پایین سمت راست: نتایج IR تصویربرداری است که نشان می دهد اولیه بره با کمی تضعیف بیشتر گرد hindquarters و کوچکتر دم

در 1950s, حفاظت, محققان شواهدی که بازگرداننده قبلا رنگ شده بیش از نقاط بره بدن و سر.

اما در آن زمان این فن آوری قادر به شناسایی چگونه قابل توجهی این تغییرات بودند.

محققان از بلژیک با استفاده از روش های مدرن به نقشه هنرمندان تکامل است.

یکی از این روش با استفاده از اشعه x برای تشخیص جیوه است که در حال حاضر در شنگرف رنگ. این نشان داد که محل اصلی از سوراخهای بینی.

The MA-XRF instrument during experiments on the central panel (Adoration of the Lamb). Recent restoration to the artwork made the lamb appear more human and analysis from the University of Antwerp has proved the conservationists right

MA-XRF ابزار در طول آزمایش بر روی پنل مرکزی (ستایش بره). اخیر مرمت به آثار هنری ساخته شده بره به نظر می رسد بیشتر انسانی و تجزیه و تحلیل از دانشگاه آنتورپ ثابت شده است که حفاظت از حق

X-rays and infrared light allowed scientists to peer behind the layers of paint that were applied shortly after completion and again in the 16th century. It found the restorers were right to make the lamb appear more 'human' in appearance

اشعه X و نور مادون قرمز اجازه دانشمندان به همکار در پشت لایه های رنگ که اعمال شد در مدت کوتاهی پس از اتمام و دوباره در قرن 16. آن را در بر داشت بازگردان درست را بره به نظر می رسد بیشتر ‘انسان’ در ظاهر

محققان در نهایت نشان داد سه نسخه از بره: نسخه اصلی نقاشی توسط Van Eyck, برادران, نسخه دوم با بزرگتر کردن مربع hindquarters (یا تغییر توسط هنرمندان اصلی و یا توسط یکی از معاصران خود را) و نسخه سوم از قرن 16th.

دوم به روز رسانی شد بره مهم ترین محققان می گویند به دلیل آن led t تغییرات گسترده ای به آن سر و صورت.

برای مثال بره در اصل به حال کوچکتر v شکل سوراخهای بینی که بالاتر از آنهایی که دیده می شود در قرن 16 تجسم.

چشم به جلو و پایین در اصل و نور مادون قرمز نشان داد تیره مقدماتی underdrawing خطوط که تعریف pursed لب.

این محققان بر این باورند که Eyckian لبها برجسته تر و مانند انسان از قرن 16 لمس کردن.

گوش نیز تغییر به عنوان دانشمندان دریافتند که بالاتر قرن 16 گوش نقاشی شده بودند بیش از طلاکاری اشعه هاله.

تذهیب است که به طور معمول این هنرمند را لمس نهایی در هنگام کار بر روی یک نقاشی که ثابت می کند که پایین تر دو گوش هستند, اصلی, با, بالاتر تنظیم رنگ در 1500s.

‘به صورت جمعی این صورت ویژگی های نشان می دهد که در مقایسه با قرن 16 اعاده را overpainted چهره های Eyckian بره کوچکتر صورت مشخص بیان’ محققان در بیانیه ای گفت.

یافته های منتشر شده در مجله علم پیشرفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de