دانشمندان با طراحی یک پلاسما مجهز به سیستم نیروی محرکه جت


سوخت های فسیلی-رایگان جت نیروی محرکه سیستم طراحی شده توسط پلاسما می تواند تولید همان مقدار از محوری به عنوان تجاری موتور جت دانشمندان ادعا می کنند

  • چینی نمونه با استفاده از دستگاه پلاسما حالت چهارم ماده برای نیروی محرکه
  • در دمای بالا و پلاسما ایجاد شده است تنها با استفاده از تزریق هوا و برق
  • جدید دستگاه کمپرس هوا به فشار بالا برای تبدیل شدن به یونیزه پلاسما
  • محققان ایجاد محوری فشار قابل مقایسه با یک موتور جت تجاری

دانشمندان توسعه سازگار با محیط زیست دوستانه پلاسما مجهز به سیستم نیروی محرکه جت است که با استفاده از هوا و برق به حرکت خود به جلو است.

یک تیم چینی می گویند خود را نمونه می تواند تولید محوری در همان مقدار به عنوان تجاری موتور جت بدون سوزاندن سوخت های فسیلی و انتشار گازهای گلخانه ای.

دستگاه تبدیل فشار هوا به یک جت پلاسما – the الکتریکی رسانا چهارم حالت های ماده – عبور از یک مایکروویو محفظه یونیزاسیون.

در آزمایش های آن را برداشته یک 1kg جراحی توپ بیش از یک لوله کوارتز حدود 0.9 اینچ (24 میلی متر) در قطر است که آنها می گویند متناسب با معمولی موتور جت.

محققان با هدف ساخت یک آرایه بزرگ از این پیشرانه با قدرت بالا مایکروویو منابع به مقیاس طراحی نمونه اولیه به یک اندازه کامل جت.

در پایین حرکت به صورت تصویری

The prototype plasma jet device can lift a 1-kilogram steel ball over a 24-millimeter diameter quartz tube, where the high-pressure air is converted into a plasma jet by passing through a microwave ionization chamber. To scale, the corresponding thrusting pressure is comparable to a commercial airplane jet engine

نمونه پلاسما جت دستگاه می تواند یک 1-کیلوگرم جراحی توپ بیش از 24 میلی متر قطر لوله کوارتز که در آن فشار هوا تبدیل شده است به یک پلاسما جت با عبور از یک مایکروویو محفظه یونیزاسیون. به مقياس مربوطه thrusting فشار است قابل مقایسه با یک تجاری هواپیما و موتور جت

‘نتايج نشان داد که مانند یک موتور جت بر اساس مایکروویو هوا پلاسما می تواند به طور بالقوه یک جایگزین مناسب برای متعارف سوخت فسیلی موتور جت’ گفت: استاد جو تانگ در دانشگاه ووهان چین است.

‘انگیزه برای کار ما این است که برای کمک به حل گرمایش جهانی مشکلات با توجه به انسان استفاده از سوخت های فسیلی در موتورهای احتراق به قدرت ماشین آلات مانند ماشین و هواپیما.

‘وجود دارد بدون نیاز به سوخت های فسیلی با ما طراحی و بنابراین هیچ انتشار کربن به علت اثرات گلخانه ای و گرمایش جهانی است.’

پلاسما – کمتر شناخته شده چهارم حالت های ماده پس از جامد و مایع و گاز تولید شده است که اتمها در یک گاز یونیزه تبدیل به.

A diagram of a prototype microwave air plasma thruster and the images of the bright plasma jet at different microwave powers (top left). This device consists of a microwave power supply, an air compressor, a compressed microwave waveguide and a flame ignitor

یک نمودار از یک نمونه اولیه مایکروویو air plasma thruster و تصاویر روشن پلاسما جت در مایکروویو قدرت (بالا سمت چپ). این دستگاه متشکل از یک مایکروویو با قدرت عرضه یک کمپرسور هوا فشرده مایکروویو موجبر و شعله ignitor

فراوانی از پلاسما

تقریبا همه قابل توجه در جهان وجود دارد در حالت پلاسما.

آنها رخ می دهد در این شکل در خورشید و ستارگان و سیارات و فضای بین ستاره ای.

شفق ها, رعد و برق و قوس جوشکاری و نیز محیط.

محیط وجود داشته باشد در نئون و فلورسنت لوله در ساختار بلوری جامدات فلزی و در بسیاری دیگر از پدیده ها و اشیاء است.

زمین خود را غوطه ور در یک شکننده پلاسما به نام باد خورشیدی و احاطه شده توسط یک چگالی پلاسما به نام یونوسفر.

منبع: دانشنامه بریتانیکا

اخترفیزیکدانان باور پلاسما فراوان ترین شکل از ماده در جهان و برای اولین بار بود از چهار حالت های ماده ایجاد می شود پس از انفجار بزرگ.

آن وجود دارد به طور طبیعی در ستاره های زمین را روشنایی و خورشید را در سطح داخلی و, اما آن را نیز می تواند تولید شده در آزمایشگاه با استفاده از مایکروویو, لیزر, آتش, شعله قوس الکتریکی و روش های دیگر.

پلاسما به طور طبیعی مطرح می شود با توجه به یونیزاسیون مولکول در درجه حرارت بالا و یا در زمینه های برق.

تولید پلاسما دارای برنامه های کاربردی در پردازش فلز رشد کریستال, پزشکی, درمان, صنایع غذایی, محیط زیست و انرژی صنایع.

مصنوعی محیط ایجاد شده برای صفحه نمایش پلاسما پانل در تلویزیون صفحه نمایش علائم نئون و فلورسنت لامپ در حالی که پلاسما جت پیشرانه نیز استفاده شده است در کاربردهای هوافضا ،

دیگر پلاسما جت پیشرانه مانند ناسا سحر کاوشگر فضایی استفاده از زنون پلاسما که نمی تواند غلبه بر اصطکاک در جو زمین.

A plasma globe. When voltage is applied, a plasma is formed within the glass. Plasma naturally arises due to the ionization of molecules at high temperatures (such as in the sun) or in high electric fields (such as in lightning)

پلاسما جهان. هنگامی که ولتاژ اعمال می شود پلاسما تشکیل شده است که درون شیشه ای. پلاسما به طور طبیعی مطرح می شود با توجه به یونیزاسیون مولکول در درجه حرارت بالا (مانند خورشید) و یا در بالا میدان الکتریکی (مانند رعد و برق)

یک جت thruster با استفاده از زنون پلاسما در یک فضاپیما اعمال تنها یک نیروی محرکه و بنابراین تنها می تواند مورد استفاده در فضای بیرونی در عدم وجود اصطکاک هوا – آنها را به اندازه کافی قدرتمند برای استفاده در حمل و نقل هوایی بر روی زمین

به جای نمونه جدید تولید در دمای بالا و فشار بالا پلاسما از یک موقعیت ثابت تنها با استفاده از برق و تزریق هوا است که فشرده شده توسط مایکروویو مجلسی برای تبدیل شدن به پلاسما.

دانشمندان گزارش می دهند که نمونه اولیه می تواند اقتباس تجاری صنعت حمل و نقل هوایی به جای خط فعلی از کربن ساطع هوا آستر و در حال کار بر روی بهبود بهره وری از این دستگاه برای ایجاد این اتفاق می افتد.

‘با مواد مقاوم در برابر درجه حرارت بالا و فشار ممکن است برای ساخت یک عملکرد بالا مایکروویو هوا پلاسما جت thruster در آینده برای جلوگیری از کربن تولید گازهای گلخانه ای و گرمایش جهانی که بوجود می آیند به دلیل احتراق سوخت های فسیلی,’ تیم تحقیقاتی گزارش در AIP Advances.

By building a large array of these thrusters with high-power microwave sources, the prototype design can be scaled up to a full-sized jet to replace jet engines that use fossil fuels for propulsion. The authors are working on improving the efficiency of the device toward this goal

با ایجاد یک آرایه بزرگ از این پیشرانه با قدرت بالا مایکروویو منابع طراحی نمونه اولیه می تواند تا اندازه کامل جت به جای موتورهای جت است که با استفاده از سوخت های فسیلی برای نیروی محرکه است. نویسندگان در حال کار بر روی بهبود بهره وری از دستگاه به سمت این هدف

انسان بستگی به سوخت های فسیلی به عنوان منبع انرژی اولیه به ویژه برای حمل و نقل در قالب بنزین و دیزل اتومبیل و هوایی تجاری آستر که معمولا با استفاده از نفت.

اما این سوخت های فسیلی در حال ناپایدار و بزرگترین منبع انتشار گازهای گلخانه ای مانند دی اکسید کربن.

با توجه به شورای بین المللی, پاک, حمل و نقل, تولید گازهای گلخانه ای CO2 از تمام عملیات تجاری در سال 2018 بالغ 918 میلیون تن متریک – 2.4 درصد از انتشار گاز CO2 جهانی از سوخت های فسیلی استفاده کنید.

با استفاده از صنعت حمل و نقل هوایی ارزش است و 32 درصد افزایش در تولید گازهای گلخانه ای بیش از پنج سال گذشته این گزارش در سپتامبر گذشته.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>