رولز-رویس آخرین £405,000 سیاه نشان SUV جذب مشتریان جوانتر با روح وجد


رولز-رویس نوبت نمادین بانوی نقره ای سیاه در آن آخرین £405,000 ‘ghetto شیک’ SUV برای جذب نسل جدیدی از جوان ‘moneyed millennials’

  • £405,000 کوللینن سیاه نشان, آخرین مدل به ‘قتل از’ روح وجد کلاه سر گذاشتن زینت
  • رولز-رویس به جای کروم با کروم سیاه و سفید در سیاه و سفید نشان وسیعی برای جذب مشتریان جوانتر
  • سیاه و سفید نشان سری دیده است متوسط سن Rolls-Royce مشتریان در حال سقوط از 50 تا 42 پس از 2015

تبلیغات

اولین رولز رویس ها ‘به قتل را” سیاه نشان سری SUV جذب کرده است یک نام تجاری از خریداران خودرو فقط آن را به عنوان طراحی شده بود.

£405,000 کوللینن سیاه نشان اولین SUV به دریافت ‘قتل از’ درمان است.

این فرآیند شامل جایگزینی سنتی کروم سبك با کروم سیاه و سفید به ماشین نگاه شوم.

سیاه و سفید, کروم طراحی در اصل ایجاد شده پس از جنگ جهانی دوم هنگامی که مردم شروع hot rodding و با استفاده از درجه حرارت بالا رنگ سیاه و سفید.

Rolls-Royce’s latest ‘murdered out’ Cullinan Black Badge (pictured) has attracted a younger brand of car buyers, just as it was designed to

رولز-رویس آخرین ‘قتل از’ کوللینن سیاه نشان (تصویر) جذب کرده است یک نام تجاری از خریداران خودرو فقط آن را به عنوان طراحی شده بود

The Spirit of Ecstasy bonnet ornament is one of the main features to be designed in black chrome to help make the car appear more sinister

روح وجد کلاه سر گذاشتن زینت است یکی از ویژگی های اصلی طراحی شده در کروم به کمک ماشین تر ظاهر شوم

نگاه شد و سپس کشف در 1990s و از آن شده است به یک ضربه با مدرن تر مخاطبان پس از.

تورستن مولر-Otvos, Chief Executive Officer, Rolls-Royce Motor Cars گفت: “سیاه و سفید نشان دهنده خواسته های یک گروه مجزا از رولز رویس مشتریان: مردان و زنانی که ریسک شکستن قوانین و ساخت موفقیت در شرایط خود را’.

BMW, شرکت مادر رولز-رویس رای در سال 2015 در شدید تصمیم به ‘قتل’ روح وجد کلاه سر گذاشتن زینت.

تصمیم به رها کردن سنت ساخته شده بود به طوری که جوانتر مشتریان می توانید ببینید Instagram-بالقوه در تیره تر خودرو سبك.

رولز-رویس گفت: این خودرو با هدف ‘از نوآوران trailblazers قانون-شکن-و بالاتر از همه — کسانی که جرات.’

The Cullinan is the first SUV to receive the 'murdered out' treatment following the success of the Dawn, Ghost and Wraith models

در کوللینن اولین SUV به دریافت ‘قتل از’ درمان پس از موفقیت سحر روح و Wraith مدل

Rolls-Royce said the car is aimed at ‘the innovators, trailblazers, rule-breakers -- and above all -- those who dare'

رولز-رویس گفت: این خودرو با هدف ‘از نوآوران trailblazers قانون-شکن-و بالاتر از همه — کسانی که جرات’

مفهوم کار کرده و یکی در چهار از خودروهای فروخته شده در سطح جهان متعلق به سیاه و سفید نشان سری و شوم تر طراحی کرده است کاهش متوسط سن مشتریان خود را از 50 به 42 پس از 2015.

مدل های دیگر مانند سحر شبح و روح همه دریافت های سیاه و سفید نشان از درمان.

روح اکستازی است که نه تنها قابلیت دوباره طراحی.

این پنجره مشبک بوت دسته و لوله های اگزوز تمام شده است ساخته شده در کروم, اما دستگیره درب نگه داشته شده است به صورت عادی chrome.

در داخل یک موتوری پیک نیک جدول, یخچال و عقب مانیتور می توان یافت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im