پس از همه گیر دفاتر به دنبال باز کردن جریان ایده ها نه از ویروس

سان فرانسیسکو — مدرن دفتر شرکت مشهور است برای باز مشارکتی فضای کار در قهوه خانه کافه ها و میز ایستاده با اتاق برای دو غول مانیتور کامپیوتر.

به زودی ممکن است یک جدید باید perk ها: عطسه کردن گارد.

این ست مانع است که می تواند نصب شده بر روی یک میز است که یکی از بسیاری از ایده های mulled توسط کارفرمایان به آنها تامل بازگشت به محل کار پس از coronavirus مستندات. پس از همه گیر makeovers ممکن است شامل دست عفونی ساخته شده را به میز که قرار است در 90 درجه زاویه یا که محصور شده با پلاستیک شفاف پارتیشن; فیلتر هوا که فشار هوا را به پایین و نه بالا;, هوای آزاد, جمع آوری فضا اجازه می دهد تا همکاری بدون ویروسی انتقال و ویندوز است که در واقع باز برای آزادتر جریان هوا.

گفتگو در مورد چگونه به پیکربندی مجدد آمریکا در محل کار است که در حال وقوع در سراسر جهان کسب و کار از کوچک شروع یو پی اس به غول وال استریت شرکت. طراحی و مبلمان شرکت هایی که استخدام شده اند برای makeovers می گویند این ویروس حتی ممکن است کج محل بازگشت به سوی یک مفهوم آنها شده بود در حال دور شدن از آنجا که مردان دیوانه عصر: حفظ حریم خصوصی.

سوال این است که آیا هر یک از این تغییرات که فکر را در واقع در نتیجه امن تر محل کار.

“ما کارشناسان بیماری های عفونی, ما به سادگی مبلمان مردم گفت:” تریسی D. Wymer معاون رئیس جمهور برای محیط کار در Knoll, یک شرکت است که باعث می شود مبلمان اداری و درگیر شده است با اضطراب مشتریان از جمله برخی از بزرگترین شرکت های به آمده تا با راه هایی برای ایجاد کارگاههای کمتر از یک خطر سلامت.

بیماری واقعی کارشناسان می گویند که یک ویروس رایگان دفتر محیط زیست یک رویا لوله. دکتر Rajneesh Behal یک طب داخلی پزشک و رئیس با کیفیت افسر از یک پزشکی اولیه-مراقبت های زنجیره ای که به تازگی برگزار شد وبینار برای کسب و کار در مورد نحوه بازگشایی, گفت: “پیام اصلی این است که آیا انتظار نیست ریسک خود را پایین می رود به صفر است.”

بسیاری از آنچه شناخته شده است در مورد این موضوع از محل کار و بیماری انتقال می آید از مطالعات در مورد محل انتقال آنفولانزا که سهام برخی از شباهت با رمان کروناویروس گفت: دکتر لیزا وینستون بیمارستان اپیدمیولوژی زوکربرگ در سن فرانسیسکو عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو. “ما می دانیم که گسترش آنفولانزا در محل کار سالم در میان بزرگسالان کار,” او گفت:. یک سال 2016 و تحلیل مقالات پژوهشی مختلف از سراسر جهان یافت می شود که حدود 16 درصد از آنفولانزا انتقال صورت می گیرد ،

دیگر تحقیقات نشان می دهد که یکی از بهترین راه ها برای کاهش انتقال در محل کار این است که به ارائه پرداخت مرخصی استعلاجی را تشویق می کند که بیمار کارکنان به ماندن در خانه.

اعتبار…Alana پاترسون برای نیویورک تایمز
اعتبار…Alana پاترسون برای نیویورک تایمز

یکی دیگر از گام اساسی برای کاهش خطر ابتلا دکتر وینستون گفته است که به سادگی با داشتن “مردم کمتر در فضا.”

که یک مفهوم است که غربيها به محل کار زمانه در دو دهه گذشته. آغوش باز طرح های طبقه امتداد بازگشت به دات کام بوم در اواخر 1990s. آن را مورد ستایش قرار داد به عنوان ضروری به همکاری و خلاقیت, اما, البته, همچنین در مورد قراردادن مردم بیشتر به گران فضای اداری یک وضعیت که مردم در حال حاضر متوجه ایجاد دلسردکننده پتری دیش شرایط.

آخرین به روز رسانی: شیوع کروناویروس در آمریکا

  • رئیس جمهور تهمت شدت انتقاد چین بین المللی واکنش بیش از وقوع.
  • J. Crew می شود اولین عمده فروش و خرده فروش به اعلام ورشکستگی; دیزنی امپراتوری چهره های گسترده چالش است.
  • دیوان عالی کشور خواهد شنیدن استدلال کنفرانس تماس و عمومی قادر خواهد بود به گوش دادن.

آقای Wymer از Knoll مبلمان طراحی شرکت گفت: هدف خود را از ساخت دفاتر ویروس رایگان است که غیر عملی به بازسازی آنها را به طوری که کارگران احساس امن تر است.

“ما نمی تواند درخواست کارکنان برای بازگشت به همان دفتر” او گفت:. “شرکت های احساس ما به آدرس ریشه ترس است.”

در حال حاضر که ممکن است به معنی بیشتر به اشتراک گذاشته میز (یک مفهوم در دنیای کسب و کار شناخته شده به عنوان “hoteling”), آرنج به آرنج صندلی و یا کافی نت ها که در آن مردم جمع را به گپ زدن در مورد یک پروژه بیش از یک آب میوه یا فندق اسپرسو. آن می تواند به معنای استفاده بیشتر از مواد مانند مس که کمتر مهمان نواز به میکروب ها و در اینصورت سیستم های تهویه که جریان هوا از سقف پایین به جای طبقه بالا در نظر گرفته است که امن تر است.

Mobify یک ونکوور شرکت که به ساخت آنلاین مغازه ها به صورت عمده و خرده فروشان مانند Under Armour و لنکوم 40 کارکنان که به اشتراک گذاشتن فضا با دیگر شروع یو پی اس. آن را مظهر قرن 21 در محل کار با سمت-توسط-جانبی میز در یک ردیف بدون پارتیشن بندی و باز کردن فضا برای یک مجموع از 100 نفر در ظرفیت کامل به جمع برای جلسات یا برای بازی پینگ پنگ و استخر.

در حال حاضر ایگور Faletksi شرکت, مدیر اجرایی گفت: “این کمتر در مورد سرگرم کننده و بیشتر در مورد ایمنی است.”

“بزرگ بوفه?” او گفت: “فراموش نکنید که در مورد که در حال حاضر است.”

آقای Faletksi است در نظر اجازه می دهد بیشتر کارکنان به محل کار از خانه و حتی در حال حرکت ستاد به یک ساختمان جدید با گردش هوا بهتر است.

“مردم می خواهید به امن, همکاری,” او گفت:.

برخی از شرکت ها آغاز کرده اند ذکر بازگشت به یکی از سابقه بیشتر تمسخر دفتر-مفاهیم طراحی: اطاقک. بحث وجود دارد همچنین اطاقک را ببینید-از طریق پسر عموی شناخته شده به عنوان عطسه کردن گارد.

“سرفه و عطسه حفاظت از صفحه نمایش” این است که چگونه آنها در حال به بازار عرضه شده توسط شرکت کالیفرنیا Obex P. E. در ایمیل به مشتریان بالقوه است. “مقدار زیادی از گزینه های به جا سبک خود را و نیازهای” ایمیل می گوید و اضافه کرد: “کاهش فرد-به-فرد تماس بگیرید. عمل اجتماعی فاصله.”

این نگهبانان در حال حاضر یک خانه در بانک ها و فروشگاه های مواد غذایی, اما آنها در حال گرفتن یک فشار جدید به دفتر شرکت فضا.

“اضافه کردن قد بلند لمینیت گالری پانل به ایستگاه های کاری و یا benching ایستگاه” پیشنهاد شده است در 12 صفحه و نقطه قدرت گزارش “Covid 19 و آینده مبلمان” تولید شده توسط CRBE یکی از بزرگترین تجاری شرکت املاک و مستغلات.

بلندتر پلاستیک موانع است که گسترش بیش از میز به مدت طولانی استفاده شده در یک دفتر کار اجرا شده توسط این کشور بالا کارشناسان بیماری های عفونی دکتر سوزان هوانگ مدیر پزشکی اپیدمیولوژی و پیشگیری از عفونت در دانشگاه کالیفرنیا در ارواین. موانع “طراحی شده بودند برای کوروناویروس” دکتر هوانگ گفت اما نه برای حفظ یک حس همکاری در حالی که کاهش سر و صدا. در حال حاضر موانع ممکن است یک مزیت اضافه شده از ایجاد برخی بیولوژیکی انزوا.

اعتبار…الکس ویلز برای نیویورک تایمز
اعتبار…الکس ویلز برای نیویورک تایمز

اما دکتر هوانگ گفت که ایمنی در محل کار نیاز به بیش از پلاستیک سپر. در واقع او آزمایشگاه بازگشایی در هفته گذشته و اولین چیزی که او انجام داد این بود که برگزاری یک جلسه به توضیح بهداشتی جدید قوانین. در جلسه ای در اتاق کنفرانس دکتر هوانگ به هر یک از کارکنان یک بطری ضد عفونی کننده دست و ماسک. “من تا به حال به آنها بگویید که” شما در حال رفتن به پوشیدن ماسک در تمام طول روز طولانی’,” او گفت: “و به آنها بگویید که چگونه به آن را انجام دهد حق است و آنها آن را انجام دهد.”

“و خود را لمس نمی ماسک بدون استفاده از ضد عفونی کننده دست” او به یاد می آورد گفت: در آن جلسه.

برای شرکت های کوچکتر این تغییرات ممکن است بیشتر از متوسط اما موضوع وزن آن فقط به عنوان به شدت. هوارد کائو رئیس اجرایی از فرم و داستان, راه اندازی دستگاه جوجه کشی در سان فرانسیسکو گفت که او تا به حال شده فکر کردن در مورد تغییر کردن touch-pad در مقابل درب دفتر خود را که هفت کارمندان با کارگران از شروع یو پی اس. “ما احتمالا باید به پیکربندی است که به چیزی با بلوتوث یا fob کلیدی” آقای کائو گفت.

داخل دفتر او است که به دنبال ایجاد فضای فیزیکی و یا موانع بین کارکنان که با هم نشستن در جداول طولانی. “این ممکن است به عنوان ساده به عنوان یک مینی تقسیم بین مردم,” او گفت:.

مانند یک اطاقک?

بله او اذعان اگر آن را نه یک کلمه خوب برای او. “من همیشه بسیار ضد اطاقک,” او گفت:.

تغییرات پیشنهادی به دفاتر زده اند برخی که بیشتر لوازم آرایشی و بهداشتی از اساسی به خصوص عطسه کردن گارد.

“من اسمش اجتماعی فاصله تئاتر مانند T. S. A. امنیت تئاتر پس از 9/11” گفت: Ron وینر, مدیر اجرایی iMovR یک سیاتل شرکت که در طرح های میز ایستاده استفاده می شود که در بسیاری از کارفرمایان بزرگ, از گوگل و Facebook به وزارت دفاع است.

در پایان راه حل برای بسیاری از کارفرمایان ممکن است به صرف مقدار زیادی از پول را در تجهیز دفتر جدید خود را در فضای بلکه به سادگی با داشتن بسیاری از کارمندان به ادامه کار در خانه به عنوان یک راه برای به انجام رساندن دو گل: نگه داشتن مردم در امن و صرفه جویی در پول.

این punchline از یک داستان در مورد پست-همه گیر makeover. به نام امنیت وجود دارد به احتمال زیاد به یک نگاه سخت در پول بیش از حد. در این مورد اهداف ممکن است با هم مانند دست-در-محافظ-دستکش.

در حال حرکت به دفاتر خانه “کار کرده است واقعا بزرگ, گفت:” سوزان چوب, مشاور عمومی در Evernote یک ساز دیجیتال توجه داشته باشید در نظر گرفتن برنامه های با 282 کارکنان. “شما نمی توانید که جن را به بطری.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>