خلبانان بودند هنگامی که در تامین کوتاه مدت. در حال حاضر آنها در حال از دست دادن شغل خود.

جاشوا Weinstein همیشه می خواستم به یک خلبان هواپیمایی اما این صنعت در بحران بود که او شروع به کالج در سال 2002 پس از او یک معلم مدرسه به جای.

او دوست داشت که اما پس از یک دهه از پرواز در وقت آزاد خود را در یک هزینه دهها هزار دلار آقای Weinstein شروع به شنیدن بیشتر در مورد بلندی کمبود خلبان در سمت چپ و کلاس درس در سال 2018 به دنبال رویای خود را. آن کار می کرد: در ماه ژانویه او شروع به آموزش پرواز برای ExpressJet که در عمل منطقه ای پرواز برای هواپیمایی متحده. اما این بیماری همه گیر کوروناویروس که ویران هواپیمایی, کسب و کار می تواند نازک صفوف خلبانان توسط هزاران نفر و در حال حاضر قرار داده نوپای مشاغل از افرادی مانند آقای Weinstein در خود نگه دارد.

“بدترین قسمت در حال حاضر این است که تنها چیزی که ما می دانیم این است که هیچ کس چیزی نمی داند,” او گفت:. “وجود دارد عدم قطعیت است. ما فقط نمی دانم چه اتفاقی می افتد.”

برای سال مدارس پرواز شرکت های هواپیمایی و کارشناسان تشویق افرادی مانند آقای Weinstein برای تبدیل شدن به خلبانان. آنها وعده داده شده استخدام جوان یک کار است که سودآور و امن از آنجا که هزاران نفر از خلبانان خود را در اواخر 50s و اوایل 60s خواهد بازنشسته در سال های آینده و تقاضا برای سفر همچنان در حال رشد است. حرفه ای است که هنوز هم انباشته با هوانوردان اما شرکت های هواپیمایی در حال انتظار را به کاهش در ماه های آینده و خلبانان بیشتر در معرض خطر هستند کسانی که تنها با شروع کردن.

در حالی که سفر هوایی بهبود تا حدودی آن است که هنوز تنها در حدود یک چهارم از آنچه در آن بود در سال گذشته با توجه به امنیت فرودگاه داده است. اکثر کارشناسان می گویند بازیابی خواهد بود آهسته و ناهموار به دلیل یک درهم آمیخته از ممنوعیت سفر و طبیعت غیر قابل پیش بینی از این بیماری همه گیر. افزایش اخیر در coronavirus عفونت در حال حاضر مجبور برخی از فرمانداران به تاخیر در بازگشایی خود دولت و اقتصاد را تعطیل میله ها و کسب و کارهای دیگر. اگر موارد همچنان به افزایش, به عنوان برخی از کارشناسان بهداشت عمومی ترس از سفر هوایی می تواند تبدیل به بسیار کمتر جذاب است.

به آماده شدن برای آن نامشخص آینده این کشور بزرگترین شرکت های هواپیمایی در حال انباشت میلیاردها دلار پول نقد. اگر فروش بلیط نمی یابند به زودی آمریکا خطوط هوایی Delta Air Lines خطوط هوایی جنوب غربی و آمریکا گفت: آنها می توانند رفت و آمد مکرر به کاهش شغل به عنوان به زودی به عنوان Oct. 1 روز اول زمانی که شرکت های هواپیمایی در حال رایگان برای از بین بردن مشاغل و کاهش ساعت تحت یک محرک قانون که در کنگره تصویب شده در مارس.

شرکت های هواپیمایی می تواند در دراز خاموش کردند و یا کاهش ساعت از ده ها هزار نفر از خلبانان کاهش است که به طور نامتناسبی سقوط در کسانی که کمتر اتحادیه ارشد و آموزش. عمده شرکت های هواپیمایی در حال حاضر متوقف شده استخدام خلبانان پس از ارسال صدها دهانه در سه ماهه اول سال با توجه به آینده و فعال خلبان مشاوران شرکت مشاوره.

آخرین به روز رسانی: اقتصاد

5m پیش
در سوئد همه گیر پاسخ داستان احتیاطی را برای بقیه جهان است.
2 ساعت پیش
همه گیر مستندات تسریع زیرساخت ها کار می کنند.
4 ساعت پیش
دلتا, ایران و غرب, توافق جامع هسته ای به وزارت خزانه داری وام.

چندین شرکت در حال ارائه خریداری بسته برای جلوگیری از عمیق تر کاهش بعد. جنوب غربی اذعان کرده است در گفتگو با خلبانان اتحادیه است که این شرکت هواپیمایی که به احتمال زیاد overstaffed بیش از یک هزار و خلبانان. این شرکت ارائه شده است چندین سال از جزئی پرداخت و مزایای به کسانی که معتقدند برای ترک این شرکت را به طور موقت یا دائم. دلتا هشدار داد در هفته گذشته که از آن می کردند تقریبا 2,600 خلبانان و ارائه شده است در اوایل بازنشستگی بسته است.

برخی از خلبانان گفت: آشفتگی شد nerve-racking اما کسانی که در این حرفه برای در حالی که آمده اند به انتظار آن است.

“شما نوع می دانند که در آن حمل و نقل هوایی بالا, بالا و پایین, پایین گفت:” لیزا آرچیبالد, 41, یک دلتا خلبان و داوطلب با هواپیمایی خلبان اتحادیه دلتا ارشد اجرایی شورای. “شما آن را انجام دهید زیرا شما را دوست دارم آنچه شما انجام دهد.”

اعتبار…Jim Wilson/نیویورک تایمز

مانند آقای Weinstein خانم آرچیبالد وارد در این کار از طریق یک مسیر انحرافی را طی. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه به دانشکده حمل و نقل هوایی و حمل و نقل, تکنولوژی, او استخدام شد به پرواز عقاب آمریکایی که خطوط هوایی آمریکا صاحب. اما این کار آغاز شده و روز قبل از سال 2001 حملات تروریستی و او furloughed تنها پس از چند هفته.

حدود یک سال بعد خانم آرچیبالد در بر داشت یک شغل خلبانی جت های شرکت که او را برای 15 سال است. او پیوست Delta در مارس 2017.

جای تعجب نیست, خلبانان پرشور در مورد این حرفه است. به همین دلیل آنها صرف سال در خسته کننده و برنامه های آموزشی و تلاش برای دندانه دار کردن تا حداقل ساعت پرواز و اعتبار مورد نیاز برای تبدیل شدن به خطوط هوایی خلبانان در هزینه تا $100,000 نه از جمله قیمت یک مدرک دانشگاهی است.

آقای Weinstein, 36, تخمین می زند که او به راحتی صرف بین $50 ، 000 و $70,000 در آموزش پرواز جبران آنچه که او به دست آورده کار در مدرسه پرواز و آموزش دبیرستان در نیوجرسی بیش از یک دهه. در ExpressJet اول سال خلبانان کسب حداقل $36,000 یک سال است.

بسیاری از خلبانان قرض ده ها هزار دلار برای پرداخت هزینه های آموزشی خود را وام است که می تواند سال به پرداخت کردن. در حالی که جانباز خلبان در خطوط هوایی می تواند به عنوان بسیار به عنوان 300.000 دلار در سال شروع حقوق در شرکت های هواپیمایی منطقه ای می تواند به عنوان کم به عنوان $30,000 با توجه به آینده و فعال خلبان مشاوران. اکثر خلبانان به طور معمول صرف چندین سال در یک منطقه ای لباس قبل از ساخت آن را به یک بزرگتر حامل.

متوسط حقوق و دستمزد در این کشور نزدیک به 125,000 هواپیمایی و خلبانان تجاری است در مورد $121,000 با توجه به اطلاعات فدرال.

از شیوع کروناویروس

  • سوالات متداول

    به روز شده در جولای 7, 2020

    • است coronavirus هوابرد?

      Coronavirus می تواند به ماندن در هوا برای ساعت ها در قطرات کوچک در هوای راکد آلوده کردن مردم به عنوان آنها را استنشاق نصب شواهد علمی نشان می دهد. این خطر است که بالاترین در شلوغ فضاهای بسته با تهویه ضعیف و ممکن است کمک به توضیح فوق العاده, پخش كردن, حوادث گزارش شده در بسته بندی گوشت می آمد گیاهان کلیساها و رستوران ها. این معلوم نیست که چگونه اغلب این ویروس را از طریق این قطرات کوچک و یا ذرات معلق در هوا در مقایسه با قطرات بزرگتر که در حال اخراج هنگامی که یک فرد بیمار سرفه یا عطسه و یا انتقال از طریق تماس با سطوح آلوده گفت: Linsey Marr یک آئروسل متخصص در ویرجینیا. ذرات معلق در هوا منتشر می شوند حتی زمانی که یک فرد بدون علائم exhales مذاکرات و یا آواز می خواند به گفته دکتر Marr و بیش از 200 نفر از کارشناسان دیگر که مشخص شده اند شواهد در نامه ای سرگشاده به سازمان بهداشت جهانی است.

    • چه علائم کروناویروس?

      علائم رایج این بیماری شامل تب, سرفه خشک, خستگی و دشواری در تنفس یا تنگی نفس. برخی از این علائم با هم تداخل دارند با کسانی که از آنفولانزا, ساخت, تشخیص دشوار است اما آبریزش بینی و گرفتگی سینوس ها کمتر رایج است. C. D. C. نیز اضافه شده و لرز و درد عضلانی گلودرد و سردرد و از دست دادن حس چشایی یا بویایی به عنوان نشانه به نگاه کردن به. بسیاری از افراد بیمار پنج تا هفت روز پس از قرار گرفتن در معرض اما علائم ممکن است به نظر می رسد به عنوان چند به عنوان دو روز و یا به عنوان بسیاری از 14 روز.

    • بهترین مواد برای یک ماسک?

      دانشمندان در سراسر این کشور تلاش کرده اند برای شناسایی روزمره مواد است که انجام یک کار خوب از فیلتر ذرات میکروسکوپی. در آزمایشات اخیر هپا فیلتر کوره به ثمر رساند به عنوان جارو برقی کیسه های پارچه شبیه به جامه فلانل یا پشمی لباس خواب و کسانی که از 600-تعداد ملحفه. مواد دیگر مورد آزمایش شامل لایه فیلتر قهوه و روسری و bandannas. این گل پایین تر اما هنوز هم اسیر درصد کمی از ذرات.

    • آن را سخت تر به ورزش در حالی که با پوشیدن یک ماسک?

      تفسیر منتشر شده در این ماه در سایت مجله انگلیسی پزشکی ورزشی اشاره می کند که پوشش صورت خود را در طول ورزش “همراه با مسائل بالقوه تنفس محدودیت و ناراحتی” و نیاز به “توازن منافع در مقابل ممکن است عوارض جانبی.” ماسک را تغییر ورزش می گوید: Cedric X. برایانت رئیس جمهور و رئیس علوم افسر آمریکایی شورای ورزش, یک سازمان غیر انتفاعی است که بودجه ورزش و پژوهش و گواهی حرفه ای تناسب اندام. “در تجربه شخصی من,” او می گوید: “قلب نرخ بالاتر در همان شدت نسبی هنگامی که شما با پوشیدن یک ماسک.” برخی از افراد نیز می تواند تجربه وضعيتي در طول آشنا تمرینات در حالی که نقاب می گوید: لن Kravitz, یک استاد علوم ورزشی در دانشگاه New Mexico.

    • من شنیده ام در مورد درمان به نام دگزامتازون. کار می کند ؟

      استروئید, دگزامتازون, اولین درمان نشان داده شده است به منظور کاهش مرگ و مير به شدت بیمار, بیماران مبتلا به گفته دانشمندان در بریتانیا. این دارو به نظر می رسد برای کاهش التهاب ناشی از سیستم ایمنی بدن و حفاظت از بافت. در این مطالعه دگزامتازون کاهش مرگ و میر بیماران در دستگاه تهویه مصنوعی با یک سوم و مرگ و میر بیماران در اکسیژن توسط یک پنجم.

    • چه همه گیر است پرداخت می شود ،

      Coronavirus اورژانس امداد بسته می دهد بسیاری از کارگران آمریکایی پرداخت می شود ترک اگر آنها نیاز به زمان به دلیل ویروس. آن را می دهد واجد شرایط کارگران از دو هفته از پرداخت مرخصی استعلاجی اگر آنها بیمار قرنطینه و یا به دنبال تشخیص یا پیشگیرانه برای مراقبت از coronavirus و یا اگر آنها در حال مراقبت از بیمار و اعضای خانواده. آن را می دهد 12 هفته مرخصی با حقوق به مردم و مراقبت از کودکانی که مدارس تعطیل هستند یا که ارائه دهنده مراقبت از کودکان در دسترس نیست به دلیل coronavirus. این اولین بار است که ایالات متحده تا به حال گسترده فدرال پرداخت را ترک کنند و شامل افرادی که به طور معمول نمی توانید چنین مزایای مانند پاره وقت و فرفره اقتصاد کارگران است. اما اندازه گیری شامل حداقل نیمی از بخش خصوصی و کارگران از جمله کسانی که در این کشور بزرگترین کارفرمایان و کارفرمایان کوچک قابل توجهی گریز به انکار ترک کند.

    • آیا بدون علامت انتقال Covid-19 اتفاق می افتد ؟

      تا کنون شواهد به نظر می رسد برای نشان دادن آن را ندارد. به طور گسترده ای ذکر شده در مقاله منتشر شده در ماه آوریل نشان می دهد که مردم عفونی بیشتر در مورد دو روز قبل از شروع علائم کروناویروس و برآورد شده است که 44 درصد از عفونت های جدید در نتیجه انتقال از افرادی که هنوز به نشان دادن علائم. به تازگی یک متخصص در سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که انتقال از coronavirus توسط افرادی که نه دارای علائم بود “بسیار نادر” است اما او بعد از پشت راه می رفت که بیانیه.

    • آنچه خطر ابتلا به کروناویروس از یک سطح است ؟

      لمس اشیاء آلوده و سپس آلوده کردن خودمان با میکروب ها است که به طور معمول چگونه این ویروس گسترش می یابد. اما آن اتفاق می افتد. تعدادی از مطالعات از آنفولانزا, ویروس سرماخوردگی ، coronavirus و دیگر میکروب ها نشان داده اند که بیماری های تنفسی از جمله جدید coronavirus گسترش می تواند با لمس کردن سطوح آلوده به خصوص در مکان هایی مانند مراقبت از مراکز و ادارات و بیمارستان ها. اما یک زنجیره ای از حوادث را به اتفاق می افتد برای این بیماری به گسترش است که راه. بهترین راه برای محافظت از خودتان را از coronavirus — آیا آن را در سطح انتقال و یا تماس انسان — است که هنوز هم اجتماعی فاصله شستن دست های خود لمس کردن صورت خود و پوشیدن ماسک.

    • چه نوع خون تاثیر coronavirus?

      یک مطالعه توسط دانشمندان اروپایی برای اولین بار به سند قوی آماری ارتباط بین تغییرات ژنتیکی و Covid-19 بیماری ناشی از کوروناویروس. با داشتن نوع یک خون ارتباط بود به 50 درصد افزایش در احتمال است که بیمار نیاز به دریافت اکسیژن و یا برای رفتن به یک دستگاه تنفس مصنوعی, با توجه به مطالعه جدید.

    • چگونه می توانم محافظت از خودم در حالی که پرواز ؟

      اگر مسافرت هوایی اجتناب ناپذیر است وجود دارد برخی از مراحل شما می توانید برای محافظت از خودتان. مهم: شستن دست های خود را اغلب و جلوگیری از دست زدن به صورت خود را. اگر ممکن است را انتخاب کنید یک صندلی کنار پنجره. یک مطالعه از دانشگاه اموری در بر داشت که در طول فصل آنفولانزا امن ترین محل برای نشستن در هواپیما توسط یک پنجره به عنوان مردم نشسته در پنجره صندلی تا به حال کمتر در تماس با به طور بالقوه افراد بیمار. ضد عفونی کردن سطوح سخت است. هنگامی که شما را به صندلی خود را و دست های خود را تمیز و استفاده از مواد ضد عفونی کننده دستمال مرطوب برای تمیز کردن سطوح سخت در صندلی خود را مانند سر و بازو استراحت دست و پنجه نرم کمربند ایمنی راه دور صفحه نمایش صندلی جیب عقب و سینی جدول. اگر صندلی سخت است و بدون منفذ و یا چرم و یا pleather شما می توانید پاک کردن که بیش از حد. (با استفاده از دستمال مرطوب بر روی صندلی وبهلسترد می تواند منجر به یک صندلی و گسترش میکروب ها به جای کشتن آنها.)

    • باید چه کار کنم اگر من احساس بیمار ؟

      اگر شما شده است در معرض coronavirus و یا فکر می کنم شما باید و باید یک تب و یا علائم مانند سرفه یا تنفس مشکل, تماس با دکتر. آنها باید به شما مشاوره در مورد اینکه آیا شما باید آزمایش چگونه می توانید تست شده و چگونه به دنبال درمان های پزشکی بدون برنامه به طور بالقوه آلوده یا در معرض دیگران است.


در سال های اخیر شرکت های هواپیمایی خیلی نگران پیدا کردن به اندازه کافی خلبانان که آنها در زمان گام برای امن یک منبع ثابت از کارگران است. ایران به عنوان مثال در ماه فوریه گفت که آن را به خرید یک مدرسه پرواز در ققنوس در پیش بینی نیاز به استخدام بیش از 10 ، 000 خلبانان توسط 2029.

بوئینگ اجرایی گفت: در سال گذشته که خلبان کمبود بود: “یکی از بزرگترین چالش” مواجه میباشد. تقاضای جهانی در حال رشد بود تا به سرعت که خطوط هوایی نیاز به استخدام 645,0000 خلبانان بیش از دو دهه آینده به نگه دارید تا در مورد 131,000 از آنها در آمریکای شمالی بوئینگ پیش بینی کرد.

در طول تاریخ بسیاری از خلبانان شرکت هواپیمایی دندان های خود را در ارتش اما نیروهای مسلح باید افزایش حداقل سال است که خلبانان باید خدمت گفت: Mike Wiggins رئیس اداره هوانوردی علم در Embry-Riddle هوانوردی دانشگاه. به عنوان یک نتیجه برای دهه گذشته یا بیشتر, جدید ترین خلبانان شرکت هواپیمایی شده اند غیرنظامیان است.

کمبود طولانی در ساخت اما به تعویق افتاد زمان و زمان دوباره برای اولین بار توسط 2001 حملات تروریستی پس از آن با رکود بزرگ و اداره هوانوردی فدرال تصمیم به بالا بردن اجباری خلبان سن بازنشستگی از 60 به 65. این بیماری همه گیر خواهد شد و به احتمال زیاد با فشار آن را بیشتر پایین جاده.

“بسیاری از کسانی که پویایی هنوز هم برای رفتن به آنجا” آقای Wiggins گفت. “بدیهی است که این رشد است وجود دارد در حال حاضر. اما بازنشستگی هستند هنوز هم وجود داشته باشد. زمان پیاده روی است.”

آقای Weinstein می داند کسانی که پویایی هست. او می خواست برای تبدیل شدن به یک خلبان پس از او تور کابین خلبان زمانی که او بود 6 اما زمان خود همیشه به نظر می رسید ، او شروع به کالج فقط پس از حملات یازدهم سپتامبر ، حملات 11 و فارغ التحصیل فقط به عنوان رکود بزرگ در زمان نگه دارید.

او در نهایت فرود آمد خلبانی شغلی در این سال, اما گفته شد در ماه مه که ExpressJet شد توقف آموزش برای او و ده ها تن دیگر از خلبانان جدید. بنابراین آقای Weinstein بازگشت به کار در مدرسه پرواز جایی که او آموخته است که برای تبدیل شدن به یک خلبان ارائه مجازی آموزش و پرواز زمانی که او می تواند.

او و خانم آرچیبالد شده اند در تماس با افراد در مشاغل سابق خود در حال انتظار برای دیدن چگونه بعد از چند ماه شکل و چگونه کارفرمایان خود را مرتب کردن بر اساس چه و چگونه بسیاری از شغل باقی خواهد ماند و پس از فدرال محرک به پایان می رسد.

نتیجه هر چه که آقای Weinstein گفت: همه تلاش است که ارزش آن بوده است.

“من چیزی برای نشان دادن برای آن به این دلیل که من آن را به شرکت های هواپیمایی و من را استخدام کنید و به من در رسیدن به این رویا,” او گفت:. “و به این ترتیب بخشی از من می گوید نه برای در حسرت یک لحظه از آن من قرار داده و ذهن من به چیزی و من آن را انجام داد.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de