همه گیر است هوای پاک می تواند تغییر شکل آنچه ما می دانیم در مورد جو

واشنگتن — در کریستالی درجه از همه گیر اقتصاد تغییر آب و هوا محققين در پرواز یک هواپیما کوچک در طول مسیر من-95 از بوستون به واشنگتن اندازه گیری سطح دی اکسید کربن. دانشمندان نصب شده کنترل کیفیت هوا در شهر سالت لیک نور سیستم راه آهن به ایجاد تقاطع-توسط-تقاطع جوی پروفایل.

و دانشمندان دولت در سازمان ملی اقیانوسی و جوی دولت شروع کرده اند Covid کیفیت هوا مطالعه برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل نمونه ای از یک فضای که در آن صنعتی دوده اگزوز گازهای گلخانه ای و گازهای گلخانه ای کاهش یافت و به سطح دیده نمی شود در دهه.

داده ها از منهتن به میلان به بمبئی را به اطلاع دانشمندان درک شیمی اتمسفر و آلودگی هوا و بهداشت عمومی برای دهه های آینده در حالی که به سیاستگذاران اطلاعات به ریز لحن کیفیت هوا و آب و هوا تغییر قوانین و مقررات به امید حفظ حداقل برخی از دستاوردهای دیده می شود در جهانی shutdown به عنوان اتومبیل بازگشت به جاده ها و کارخانه ها بازگشایی شده است.

در حال حاضر رژیم صهیونیستی. لری هوگان مریلند یک جمهوری خواه را به خود اختصاص داده خود را بالا محیط رسمی به استفاده از آلودگی اطلاعات جمع آوری شده توسط یک دانشگاه مریلند دانشمند در پروازهای بیش از بالتیمور به فشار سیاست های جدید را از طریق قانونگذاری ایالتی این سقوط گسترش telework و ترویج وسایل نقلیه الکتریکی.

“هدف ما این است که نه فقط به جشن پوشش نقره ای اما برای به دست گرفتن بر آن پوشش و نهادینه کردن آن گفت:” بنیامین H. Grumbles رئیس مریلند سازمان محیط زیست.

سیاست کارشناسان می گویند این اطلاعات جدید می تواند حتی تقویت حقوقی در برابر تهمت و تلاشهای دولت به رول عمده آلودگی هوا قوانین و مقررات. مطالعات اولیه به نظر می رسد نشان می دهد که حتی به عنوان coronavirus زمان بیش از 100,000 آمریکا زندگی مرگ و میر مربوط به بیشتر از معمول بیماری های تنفسی مانند آسم و بیماری های ریوی کاهش یافت و در هوای پاک, افزایش صورتی که آقای تهمت محیط زیست حرکت صعودی خواهد شد کمک به هزاران نفر از مرگ و میر.

“این است که یک غول جهانی محیط زیست آزمایش شده است که انجام می شود بسیار کنترل شده از راه” گفت: سالی Ng یک جوی دانشمند و مهندس شیمی در Georgia Tech, که, در اولین روز پس از خاموش شدن به طور خلاصه به او بازگشت آزمایشگاه در مرکز شهر آتلانتا به نصب یک جوی نظارت بر روی سقف. “ما به طور ناگهانی تبدیل دکمه خاموش بسیار به شدت و در حال حاضر ما بسیار به آرامی تبدیل آن را به عقب.”

سه نفر دیگر از لحظات در تاریخ اخیر دیده می شود اقتصاد آهسته به طور ناگهانی و آسمان به اندازه کافی روشن برای ایجاد یک ارزش تحقیق فرصت های: هفت. 11, 2001, زمانی که هواپیما بودند پایه و آسمان آن به رایگان از مواد شیمیایی هواپیما آلودگی; در بازی های المپیک 2008 پکن که مقامات چینی تعطیل کردن شهر و دوده خفه هوایی پاک برای حدود دو هفته و بحران مالی در پاییز 2008.

اما همه گیر پاکسازی شده است و بیشتر چشمگیر در مدت و دامنه.

“ما قادر به مشاهده این تغییرات در زمان واقعی در سراسر جهان برای مدت زمان طولانی تری از زمان از قبل گفت:” Shobha Kondragunta یک NOAA جوی شیمی است که به مطالعه دود زا اگزوز آلاینده هایی مانند دی اکسید نیتروژن و دی اکسید گوگرد با استفاده از تصاویر گرفته شده از ماهواره ها بر روی قطب شمال و جنوب.

اعتبار…Manish Swarup/آسوشیتد پرس
اعتبار…Manish Swarup/آسوشیتد پرس

در هند که در آن برخی از آلوده ترین آسمان در جهان تبدیل شده روشن و آبی برای اولین بار در دهه Sarath Guttikunda مدیر شهری Emissions.info یک دهلی نو-بر اساس تحقیقات سازمان صرف خاموش کردن نظارت بر کیفیت هوا اطلاعات جمع آوری شده توسط دولت اداره جوی مانیتور در سراسر 122 شهرهای هند. “این واقعا یک آزمایش خوب است که ما امیدواریم که هرگز دوباره تکرار شود,” او گفت:. “هر روز ما چیزی جدید یاد گرفتم.”

در یک کشور که در آن بسیاری از مردم رنج می برد تحت یک مات خورش آلودگی دولت هند اطلاعات کمی که در مورد منابع تولید گازهای گلخانه ای — ماشین, نیروگاه, کارخانه ها و یا cookstoves — بدترین مجرمان دکتر Guttikunda گفت. اما به عنوان خاموش کردن پاک اتومبیل خاموش جاده ها آورده و کارخانه ها به توقف نیروگاه های زغال سنگ و cookstoves نگه داشته ساطع. که اجازه دکتر Guttikunda و همکاران خود را برای توسعه بیشتر دقیق مشخصات از آلودگی منبع, منبع, شهر, شهرستان, منطقه, با منطقه است.

“اگر شما می خواهید برای پاک کردن خود از آلودگی هوا مشکل شما باید بدانید که چه چیزی به هدف” او گفت:.

کارشناسان دیگر به توافق رسیدند. “این مطالعات به خصوص در هند می توانید آن را بسیار آسان تر برای به دست آوردن یک مهره خوب در تولید گازهای گلخانه ای گفت:” مورین ماشین موزنی عضو ارشد منابع برای آینده حزبی تحقیقات محیط زیست سازمان در واشنگتن است. “شما نمی خواهید به کنترل چیزی که اشتباه است.”

در میان تعجب آور ترین دکتر Guttikunda مشاهدات: در برخی از شهرستانها به عنوان وسیله نقلیه ترافیک و آلودگی اگزوز کاهش سطح یکی از عمده دود زا آلاينده ازن در واقع ،

دکتر Guttikunda گفت: افزایش شدید بود که یک زندگی واقعی اعتبار یک نظریه از شیمی اتمسفر است که می گوید ازن — که مربوط به آسم و بیماری های قلبی و مرگ زودرس — افزایش خواهد یافت حداقل به طور موقت به عنوان گازهای خروجی از اگزوز آلاینده اکسید نیتروژن و دی اکسید گوگرد پایین.

“این یک نظریه است که جوی داروخانه ها یادگیری در کلاس اما ما دیده می شود نیست این کار را در زمان واقعی,” دکتر گفت: Guttikunda.

هشت هزار مایل دور, دانشمندان, نظارت بر هوا بیش از حوضه لس آنجلس مشاهده شده همان پدیده است.

“سنبله در ازن که باعث بسیاری از علاقه” گفت: Michael Benjamin که سر جوی نظارت آزمایشگاه کالیفرنیا هوای پاک آژانس.

دکتر بنجامین گفت که می تواند تعجب آور مفاهیم کالیفرنیا است که منجر ملت در اجرای دشوار هوای پاک سیاست. به عنوان دولت همچنان برای کاهش آلودگی خودروها ممکن است از طریق یک دوره که در آن برخی از جنبه های مه دود در واقع بدتر “به دلیل عجیب و غریب هوایی شیمی است.”

هنوز هم او ابراز خوش بینی. “این یک بزرگ دنیای واقعی آزمایش است که اعتبار ما چه مسیر” به هوای پاک ممکن است شبیه به او گفت.

در راهرو شمال شرقی ایالات متحده Xinrong رن از دانشگاه مریلند و Colm Sweeney از NOAA استفاده می شود خاموش برای کمک به اعتبار علمی مدل های حیاتی در درک تاثیر انسان در تغییر آب و هوا و کیفیت هوا.

دانشمندان هنوز هم باید یک سیستم قابل اعتماد برای اندازه گیری روز به روز تغییرات در انسان ناشی از تولید گازهای گلخانه ای دی اکسید کربن راننده اصلی گرم شدن کره زمین. اما برای دو سال گذشته دکتر رن و دکتر Sweeney شده اند نظارت بر سطح دی اکسید کربن بیش از بوستون, نیویورک فیلادلفیا و بالتیمور و واشنگتن از یک دستگاه نصب شده بر روی بالهای دو هواپیما که پرواز آنها را بالا و پایین ساحل شرقی است. به محض خاموش شدن شروع به جفت خود بازگشتند پرواز آزمایشگاه.

اعتبار…Rosem مورتون برای نیویورک تایمز
اعتبار…Rosem مورتون برای نیویورک تایمز
اعتبار…Rosem مورتون برای نیویورک تایمز
اعتبار…Rosem مورتون برای نیویورک تایمز

“بسیاری از سیاست رانده شده توسط مدل و guesstimates چقدر ما فکر می کنم برخی از چیزهایی که منجر به تولید گازهای گلخانه ای” دکتر Sweeney گفت. “Covid است یک فرصت عالی برای انجام زندگی واقعی تست از این مدل است.”

چرا که شهر نیویورک شاهد 50 درصد کاهش در ترافیک خودرو, یکی از منابع عمده دی اکسید کربن, آلودگی, دانشمندان می تواند کالیبره کردن زندگی واقعی اثرات خودرو مربوط به تولید گازهای گلخانه ای در آب و هوا با مقایسه اندازه گیری خاموش شدن با آن گرفته شده قبلی خود را پرواز.

“Covid-19 اجازه می دهد تا ما برای تست این مدل که سیاست بستگی دارد” دکتر Sweeney گفت.

دولت اوباما در استفاده از این مدل برای توجیه این کشور در مقررات فدرال برای مقابله با تغییر آب و هوا از طریق محدودیت های سختگیرانه تر خودرو و نیروگاه تولید گازهای گلخانه ای. به عنوان برگ برنده دولت تضعیف یا محو آن مقررات مقامات عنوان یا تحقیر تغییر اقلیم مدلسازی به نادرست و یا غیر قابل اعتماد است.

در حال حاضر مخالفان از آن تلاش خواهد شد که مهمات جدید به مبارزه با آنها.

“این است که قدرتمند اطلاعات” گفت: آقای Grumbles مریلند زیست محیطی رسمی. “آن را تقویت سیاست استدلال قوی تر و تهاجمی تر از گروه شاهد است.”

متحدان دولت در تمسخر این ایده که سه ماه به ارزش پژوهش در تولید گازهای گلخانه ای در سطح می تواند هر گونه تفاوت در کیفیت علمی ،

“من نمی بینم که چگونه هر یک از این تقویت مدل های آب و هوا” گفت: Steven J. Milloy که در خدمت به عنوان یک غیررسمی سیاست های زیست محیطی مشاور به اعضای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است و نویسنده کتاب “ترساندن آلودگی: چرا و چگونه به رفع E. P. A.”

“من می دانم که این بچه ها می خواهند به هر بهانه ای برای پول بیشتر و چیزی برای انجام,” او افزود: “اما من فکر نمی کنم این تایید هر چیزی

مقامات دولت زده محتاط باشید اما نه چندان بی اعتنا.

Andrea جنگل سخنگوی سازمان حفاظت محیط زیست نوشت: در یک ایمیل گفته: “E. P. A. همراه با بسیاری از دیگر آژانس های فدرال از جمله NOAA و ناسا با استفاده از فرصت های موجود در طول Covid-19 شیوع بیشتر به افزایش درک ما از چگونگی فعالیت های انسانی به طور بالقوه اثرات کیفیت هوا. بسیاری از داده های جریان در حال جمع آوری شده است. همه نیاز به ادغام همراه با یک برنامه جامع و سیستماتیک تجزیه و تحلیل قبل از هر مدل ممکن است به روز رسانی یا نتیجه گیری کشیده شده است.”

بهداشت عمومی دانشمندان در حال مطالعه یکی دیگر از جنبه های این بیماری همه گیر است هوای پاک. یک کار مقاله منتشر شده توسط اداره ملی تحقیقات اقتصادی محاسبه شده است که در کاهش آلودگی منجر به حدود 360 کمتر مرگ و میر هر سال در ایالات متحده از بیماری ها مانند آسم و بیماری های ریوی و بیماری های قلبی — کاهش حدود 25 درصد است.

“این قطعا یک پوشش نقره ای — آن را به هیچ وجه در مقایسه با بیش از 100 ، 000 مرگ و میر ناشی از Covid در آمریکا گفت:” استیو Cicala یک اقتصاددان در دانشگاه شیکاگو و نویسنده این مقاله است. “اما 25 درصد زیادی است. این پس انداز از زندگی است که می تواند در صورت وجود کم هزینه راه برای بهبود آلودگی هوا است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>