یک سال در داخل مغلوب ساختن پیشی جستن به یاد ماندنی, Facebook, کمپین

یکs نامزدهای دموکرات برای ریاست جمهوری صرف 2019 مبارزه با یکدیگر در رای گیری اولیه متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجدد انتخابات ساخته شده است پیچیده رسانه های اجتماعی دستگاه برای برقراری ارتباط با رای دهندگان محافظه کار رشد آن در لیست ایمیل و ریز لحن آن پیام.

در طول دوره 2019 در مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین به صرف حدود 20 متر در بیش از 218,000 مختلف Facebook, تبلیغات, سرپرست جدید تجزیه و تحلیل را نشان می دهد. در میان تبلیغات نیز برخی از تصاویر و فیلم ها ساخته شده است که صفحه اول اخبار خود بیگانه ترس-طلبی تند و تیز و آشکار نادرست بدهند.

اما مبارزات انتخاباتی نیز زد قطعا دنیوی رسانه های اجتماعی کمپین های کلاسیک بازاریابی ترفندها طراحی شده برای برداشت داده های کاربر. با توجه به این واقعیت است که این کمپین اجرا شده است این تبلیغات که تا حد زیادی ماده-رایگان و به نظر می رسد طراحی شده برای به حداکثر رساندن تعامل با ساده درخواست – بارها و بارها آنها احتمالا بسیار موثر است.

قراردادن

مغلوب ساختن پیشی جستن دلاوری در Facebook زده ترس در دل دموکرات. معمار خود 2016 دیجیتال, کمپین براد Parscale با افتخار از پختگی او Facebook عملیات و ارتقا به مدیر کمپین برای سال 2020 است. “کمپین همه چیز در مورد جمع آوری داده ها” Parscale گفت: نگهبان. “اگر ما شما را لمس دیجیتالی, ما می خواهم به می دانم که شما و چگونه شما فکر می کنم و شما را به پایگاه داده ما به طوری که ما می توانیم مدل کردن آن و relearn و درک آنچه اتفاق می افتد.”

به منظور درک چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن در برقراری ارتباط با آمریکایی ها در Facebook در 2020 چرخه انتخابات نگهبان ساخته شده است یک پایگاه داده از همه 218,100 کمپین تبلیغات راه اندازی شده توسط برگ برنده مبارزات انتخاباتی در سال 2019 با استفاده از Facebook سیاسی ad بایگانی application programming interface یا API. تحلیل جامع ترین از مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره انتخابات را Facebook تبلیغات به تاریخ.

در Facebook تهمت بسیار outspending خود را دموکراتیک رقبا. بالا-هزینه های دموکراتیک نامزد تام Steyer صرف $16.8 m فقط 12,704 تبلیغات بر روی پلت فرم در طول سال است. سابق South Bend, ایندیانا, شهردار پیت Buttigieg آمد نزدیک به تطبیق مغلوب ساختن پیشی جستن حجم تبلیغات با 74,286 متمایز تبلیغات.

دلار صرف
تعداد تبلیغات

از صدها نفر از هزاران نفر از Facebook ads مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین زد در سال 2019 موفق ترین منطقی می تواند به عنوان خسته کننده ترین.

“را تصویب رسمی نظرسنجی!” خواند کپی آگهی که نشسته است در بالای یک پرتره از مغلوب ساختن پیشی جستن. “لطفا رسمی تهمت تصویب نظرسنجی قبل از 11:59 PM امشب به شما رای شمارش در نتایج رسمی.”

“رسمی تایید نظرسنجی” تبلیغات ارسال تهمت حامیان به یک “عملکرد شغلی بررسی” طراحی شده برای جمع آوری آدرس های ایمیل. این قالب خاص – دو جمله از کپی در بالای یکی از تعداد انگشت شماری از پرتره از مغلوب ساختن پیشی جستن به دست آورد حداقل 48.9 m “برداشت” یک متریک است که اشاره به تعداد بار در آگهی نشان داده شده است به کاربران است. کمپین راه اندازی صدها نسخه از این آگهی هر چند روز – 3,578 کل – بین ماه های اکتبر و دسامبر “11:59 PM امشب” مهلت وجود.




Examples of the most popular Facebook ad format for Trump’s 2020 campaign

هر تحلیل Facebook تبلیغات محدود است. آنها فقط یک جنبه از مبارزات سیاسی و پیام های که کار بر روی پلت فرم لزوما منعکس کننده بیش از “آنچه با این نسخهها کار در Facebook”. داده است که Facebook را فراهم می کند از طریق API آن نیز محدود است. در حالی که مبارزات ممکن است در نظر گرفتن ده ها تن از عوامل هنگامی که تصمیم گیری چه گروه از رای دهندگان به هدف با یک آگهی Facebook تنها فراهم می کند محققان و روزنامه نگاران با گسترده جمعیتی و جغرافیایی اطلاعات در مورد سن و جنسيت گروه است که در آن تبلیغ انجام بهترین (ie که یک آگهی با دریافت 17 درصد از آن برداشت از مردان سالخورده 45-54 و 22 درصد از آن برداشت در تگزاس).

Facebook نیز تنها فراهم می کند هزینه ها و برداشت داده ها برای هر آگهی به عنوان یک محدوده است. با توجه به Facebook را داده 158,909 (یا 72%) از تبلیغات است که مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین زد در سال 2019 بودند دیده می شود بین صفر تا 999 Facebook کاربران است. این مبهم محدوده بدان معنی است که در مجموع کسانی که تبلیغات می تواند به دست آورد در هر نقطه از 0 به 158m برداشت.

در مورد آمار مغلوب ساختن پیشی جستن 2019 Facebook, کمپین

Facebook نیز ساخته شده و آن را دشوار است به تجزیه و تحلیل “خلاق” عنصر در تبلیغات سیاسی. Facebook تبلیغات ساخته شده مانند Facebook پست هایی که یک کاربر عادی ممکن است انتشار یک بلوک از متن است (“copy”) بالاتر از یک عکس یا ویدئو و لینک به یک صفحه دیگر. از Facebook API به ما اجازه دانلود این آگهی کپی برای همه 218,100 تهمت تبلیغات, اما نه عکس و یا فیلم ها. این تنها می تواند از طریق فرد آدرس ها که آن را فراهم می کند در یک فرمت است که نیاز به استفاده از یک “نشانه دسترسی”. انصراف خلاق از 218,100 آدرس فراتر از ما ظرفیت های فنی.

هنوز تجزیه و تحلیل فراهم می کند بینش جدید به چه پیام مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تصمیم به سرمایه گذاری در داخل و چه چیزی باعث تهمت رای دهندگان تیک – کلیک کنید.




Examples of Trump’s campaign merchandise ads

یک سال از Facebook ads

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین صرف $19.4 متر در 218,100 مختلف Facebook تبلیغات در 2019 که بين 633m و 1.3 میلیارد بار.

کمپین نمی آمد تا با 218,100 کاملا متفاوت پیام . به عنوان با “رسمی تایید نظرسنجی” آگهی آن فرار صدها نفر از تغییرات جزئی از یک عدد کوچکتر از متمایز تبلیغات. ما در بر داشت 1,840 متمایز نسخه از آگهی کپی از آن مبارزه زد در هر نقطه از یک تا بیش از 3000 نسخه. تغییرات در یک خاص tranche از تبلیغات قابل مشاهده در برخی موارد (به عنوان مثال زمانی که وجود دارد تفاوت در عکس یا تصویری همراه با کپی آگهی) اما نه دیگران (به عنوان مثال اگر تنها تفاوت این است که بر اساس این کمپین با هدف قرار دادن گزینه).

در حالی که تهمت زد تبلیغات در Facebook در طول سال وجود دارد یک افزایش مشخص به عنوان استیضاح تحقیق ramped تا در پاییز. این کمپین تنها بزرگترین بعد از Facebook هزینه تبلیغات ($317,362) بود جمعه 27 سپتامبر – روز بعد از اوکراین whistleblower شکایت منتشر شد. دوم و سوم گران ترین روزهای 20 و 21 دسامبر – جمعه و شنبه پس از استیضاح توسط مجلس نمایندگان. چهارم شد 14 نوامبر روز پس از استیضاح جلسات آغاز شد و در خانه.

مسائل و دشمنان

اگر شما سعی در استنباط مسائل از اهمیت بیشتر به رای دهندگان آمریکایی از رئیس جمهور Facebook تبلیغات شما فکر می کنم که شماره یک نگرانی برای رای دهندگان نبود بهداشت و درمان (به عنوان نظرسنجی پس از نظرسنجی نشان می دهد) اما قرار malfeasances از رسانه های جریان اصلی. رسانه ها و خود را “جعلی اخبار” ذکر شده در 18.25 درصد از مغلوب ساختن پیشی جستن 2019 تبلیغات – بیش از هر موضوع دیگر. مغلوب ساختن پیشی جستن را امضا مسئله مهاجرت و مرز دیوار – همراه دوم به دنبال استیضاح, اقتصاد, تفنگ, حقوق و دادگاه عالی.

یک گراف نمایش تعداد زیادی از تبلیغات است که مرجع مسائل مختلف

واقعی سیاست پیشنهادات و ابتکارات به نظر می رسد به مراتب کمتر هر چند کمپین اجرای بسیار کوچک تراشه ها جای دادند از تبلیغات در مورد گام اول قانون, پرداخت, خانواده, ترک, “بهداشت و درمان انتخاب”, و, جالب, حیوانات, ظلم و ستم. نه تنها تبلیغ با اشاره به بحران آب و هوا و یا محیط زیست است.




The Trump campaign ads about animal cruelty featured images of cute animals

دشمنان سیاسی و نارضایتی ها از ویژگی های مشترک از مغلوب ساختن پیشی جستن تبلیغات. کمپین زد 10 بار به عنوان بسیاری از تبلیغات است که ذکر عبارت “شکار ساحره” به عنوان تبلیغات که ذکر تروریسم و تقریبا به عنوان بسیاری از تبلیغات هشدار دهنده در برابر “سوسیالیسم” به عنوان تبلیغات در مورد برنامه های خود را برای تجارت یا اقتصاد.

بسیاری از تبلیغات نیز تنها از رقبای سیاسی با نام با مجلس نانسی پلوسی که اغلب ذکر شده (و حمله) توسط رهبر اقلیت سنا چاک شومر; رئیس خانه هوش کمیته آدام شیف; و مکرر راست گرا که گرایش دیو-زنان: ما نمایندگان اسکندریه Ocasio-کورتز و Ilhan عمر.

تعداد نسبتا کمی از مغلوب ساختن پیشی جستن تبلیغات ذکر بالقوه خود 2020 دموکراتیک مخالفان هر چند الیزابت وارن, جو بایدن, برنی ساندرز و بتو o’rourke بودند که در برخی از تبلیغات با نام. وارن است که اشاره به دو املای متفاوت از “پوکاهونتاس” ذکر شده بود ترین و اولین.

یک نمودار نشان دادن تعداد بار مغلوب ساختن پیشی جستن اشاره به مخالفان سیاسی خود را در تبلیغات

آمریکایی ها ممکن است رشد کرده اند استفاده می شود برای مغلوب ساختن پیشی جستن زبان درشت در توییتر و در تظاهرات و مبارزات انتخاباتی خود تزریق کرده قابل توجهی دوز امضای خود را طعن به او Facebook تبلیغات.

در علاوه بر این به slurring وارن به عنوان “پوکاهونتاس” یا “Pocohontas” او با اشاره به ساندرز به عنوان “دیوانه برنی” و بایدن به عنوان “خواب آلودگی جو”. پلوسی که اغلب به نام “یک دروغگو و یک تقلب”; شیف است “کمی آدام شیف” و یا “Schifty-شیف”; دموکرات کنگره Al سبز بود که اوایل برای حمایت impeaching مغلوب ساختن پیشی جستن است “کم IQ Al Green”; و دموکرات کنگره به طور کلی “آیا هیچ چیز دموکرات وحشیان”.

بسیاری از تبلیغات ویدیویی از ویژگی های صدای زمینه از مغلوب ساختن پیشی جستن هشدار ترسناک اگر پوچ احتمالاتی از جمله یکی که در آن او ادعا می کند که دموکرات هستند “آشکارا تشویق میلیون ها نفر از بیگانگان غیر قانونی” به “از بین بردن ملت ما”. در زمان مغلوب ساختن پیشی جستن صدای زمینه مرز در نامنسجم: “آنها این جادوگر-شکار آنها همه مزخرف و شما می دانید آنچه مردم عاقل هستند و به همین دلیل ما نظرسنجی شماره آنقدر بالا,” او می گوید: در یکی از ویدئو.

تبلیغات در مورد مهاجرت با استفاده از تیره به خصوص فن بیان و تصویرسازی نادرست ترس از “کاروان پس از کاروان” از مهاجران و یا ترغیب رای دهندگان به رای آری یا نه در مورد اینکه آیا به “تبعید illegals”. آگهی زد که پس از استیضاح پرس و جو شروع به استفاده از تصاویر جوزف استالین, فیدل کاسترو و اعضای حاشیه گروه انقلابی حزب کمونیست سوزاندن یک پرچم آمریکا نشان می دهد که دموکرات نامزد شد “از بین بردن ارزش های آمریکایی”. “تنها یک مرد می تواند در جلوگیری از این هرج و مرج” آگهی اعلام کرد, قبل از تهمت به نظر می رسد در زیر آسمان آبی.




Trump campaign Facebook ads about immigration

کلیک کنید کلیک کنید کلیک کنید

اما آن را فقط عذاب دل تنگی و fearmongering. بسیاری از مغلوب ساختن پیشی جستن تبلیغات از نوع شاد میهنی بازاریابی است که انتظار می رود از تخفیف نمایشگاه مبلمان چهارم جولای فروش. این تبلیغات ممکن است گرفتن در زیر پوست از مغلوب ساختن پیشی جستن دموکراتیک رقبای اما آنها به نظر می رسد به کمک به درایو انتخاب مجدد کمپین جمع آوری کمک های مالی قابل توجهی.

Facebook ads طراحی شده برای وادار آنلاین اقدامات و تقریبا همه از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تبلیغات به وضوح در نظر گرفته شده برای تولید یکی از چهار: اهدای پول حضور در رالی, خرید کمپین کالا و یا ارائه کمپین با یک کاربر آدرس ایمیل و یا شماره تلفن همراه.

یک نمودار نشان دادن نتیجه مورد نظر برای مغلوب ساختن پیشی جستن Facebook ads

برای رسیدن به این کمپین به نظر می رسد با استفاده از برخی از اساسی ترین و با کلیک بر القا ترفندهای بازاریابی که باید کمی اگر هر چیزی برای انجام با ریاست جمهوری سیاست است.

از آن تبلیغات است که به دنبال جلب اطلاعات تماس برای مثال اعداد بزرگ شامل یک مسابقه از برخی از نوع. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین زد 5,551 Facebook ads ترویج رقابت را به نفع دو امضا کلاه – “یک میلیون را امریکا بزرگ دوباره کلاه” و “اول نگه داشتن امریکا بزرگ کلاه”. دیگر مسابقات شامل وعده های غذایی با مغلوب ساختن پیشی جستن در حوزه های مختلف انتخاباتی متوقف می شود.

این کمپین همچنین فرار بیش از 30 ، 000 تبلیغات درخواست هواداران به نشانه های مختلف “کارت” برای مغلوب ساختن پیشی جستن خانواده – برای دانلد تولد برای Melania تولد برای کریسمس و ولنتاین و روز شکرگزاری و سال جدید است.

نظرسنجی شبیه به “رسمی تایید نظرسنجی” نیز به صورت مشترک از اطلاعات و برداشت با کاربران را تشویق به کلیک بر روی طیف گسترده ای از ساده اما ظاهرا جذاب سوالات:

  • شما انتخاب می کنید تهمت یا DEM در سال 2020?

  • مغلوب ساختن پیشی جستن نیویورک تایمز پاسخگویی نظرسنجی

  • مغلوب ساختن پیشی جستن سانسور نظرسنجی

  • باید تهمت بود استیضاح ؟ بله یا خیر ؟

  • امن مرز ؟ بله یا خیر ؟

  • رئیس جمهور تهمت سوسیالیسم نظرسنجی

  • است که رسانه ها در نمایشگاه به رئيس جمهور ؟

به مبارزات سیاسی نسخه غیر قابل مقاومت BuzzFeed quiz, نظرسنجی کاربران به یک فرم که در آن آنها باید خود را وارد کنید آدرس ایمیل و یا شماره تلفن همراه برای ثبت یک پاسخ.

آگهی خواستار کمک های مالی استفاده از زبان برای الهام بخشیدن به یک حس فوریت و اغلب حاوی وعده داده است که کمک های مالی خواهد بود “همسان”. در زمان های مختلف در طول سال این کمپین اجرا شده است تبلیغات امیدوار کننده است که کمک های مالی خواهد بود “دو همسان”, “سه گانه همسان”, “چهار همسان” و حتی “5x-همسان”. منابع مکرر به “مهلت” خرس هیچ رابطه واقعی فدرال کمیسیون انتخابات گزارش مهلت.

نمونه هایی از مغلوب ساختن پیشی جستن تبلیغات اصرار هواداران خود را برای اهدای پول برای مبارزات انتخاباتی خود

یکی دیگر از استراتژی برای جمع آوری ایمیل از درخواست تجدید نظر از مغلوب ساختن پیشی جستن به “اضافه کردن نام خود را” به دادخواست یا لیست اغلب با این پیام که مغلوب ساختن پیشی جستن در حال برنامه ریزی برای خواندن لیست و “او خواهید بود به دنبال نام خود را”.

بیشتر ایمیل ها و شماره تلفن مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین جمع آوری کمتر از آن را به تکیه بر روی Facebook برای رسیدن به این رای دهندگان.

نشانه ای برای آینده دارید ؟

از داده های محدود در دسترس ساخته شده توسط Facebook باعث می شود آن را غیر ممکن است برای گفتن چقدر پیچیده هدف از مغلوب ساختن پیشی جستن تبلیغات است.

اما یکی کوچک tranche از تبلیغات راه اندازی شد در پایان 2019 می تواند با ارائه یک پیش نمایش از حمله هدفمند به مبارزه. بین دسامبر 22 و 29 دسامبر مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین زد تصویری تبلیغات هدف قرار دادن 10 نفر از اعضای مجلس نمایندگان توسط نام – به طور انحصاری در خانه متحده (و احتمالا در کنگره مناطق). همه 10 دموکرات اولین انتخاب در سال 2018 و همه نشان دهنده مناطق که رای دادند برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016. پیام: شما نماینده رای برای استیضاح است “ابطال رای خود را”.

کمپین سرمایه گذاری در تبلیغات نسبتا کوچک بود – در اطراف $20,000. هنوز هم در هر یک از 10 کنگره مناطق آنها دیده می شد حداقل 20000 نفر – بسیار بیشتر از حاشیه پیروزی در هر نماینده 2018 انتخابات.

خواهد Facebook تفاوت?

تضاد بین مغلوب ساختن پیشی جستن Facebook تبلیغات و کسانی که از نامزدهای دموکرات وسرد است. بهداشت و درمان تغییر آب و هوا, کالج, قیمت و دیگر نان-و-کره مسائل دموکراتیک رای دهندگان تسلط دموکرات ها’ پیام – که اغلب طراحی شده برای متقاعد کردن به جای شعله ور.

نامزد که Facebook, کمپین می تواند رقیب مغلوب ساختن پیشی جستن سابق شهر نیویورک شهردار مایک بلومبرگ. پس از ورود به مسابقه در اواخر ماه نوامبر میلیاردر بلافاصله سرمایه گذاری در یک کمپین گسترده در پلت فرم هزینه بیش از $6 متر در 16,260 تبلیغات – و racking تا بیشتر برداشت (بیش از 500 متر) از رقبای اصلی خود را به دست آورد بیش از یک سال تمام از مبارزات انتخاباتی.

بلومبرگ انتخاباتی به نظر می رسد به تقلید از برخی از جنبه های مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین در حال اجرا صدها نفر از تغییرات جزئی در آگهی های مشابه و با هدف ملتهب بینندگان خشم با تبلیغات منفی در مورد مغلوب ساختن پیشی جستن. در ماه ژانویه او حتی شروع به در حال اجرا یک tranche از آگهی های ناز خطر حیوانات.




Mike Bloomberg is also running Facebook ads about imperiled and adorable animals.

آیا این حقه ها را در ترجمه به پیروزی باقی مانده است دیده می شود. اما این ایده که مغلوب ساختن پیشی جستن Facebook ads بودند تعیین کننده در سال 2016 به تازگی تایید شده توسط هیئت اجرایی که نظارت Facebook آگهی کسب و کار در زمان اندرو باسورث.

“به Facebook مسئول دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گرفتن انتخاب می شوند؟,” او نوشت: در یک درز یادداشت. “من فکر می کنم پاسخ این است که بله اما نه به دلایل هر کسی فکر می کند. او نمی شد انتخاب می شوند چرا که از روسیه و یا اطلاعات غلط و یا کمبریج Analytica. او انتخاب کردم چرا که او تنها بهترین دیجیتال مبارزات انتخاباتی آگهی من تا کنون دیده می شود از هر گونه تبلیغ. دوره.”

  • پیتر Andringa ساخته نگهبان پایگاه Facebook تبلیغات سیاسی و کمک گزارش

  • دیوید اسمیت کمک گزارش

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>