N. y. تغییر خیابان: در یک نقطه ترافیک سرعت بالا 288%

ترافیک در شهر نیویورک شلوغ ترین پل ها و تونل های غوطه ور است نزدیک به 60 درصد است.

راش-ساعت سرعت افزایش یافت 288 درصد در یکی از شهر ترین شریان های مسدود شده — بروکلین-کوئینز بزرگراه — به 52 مایل در هر ساعت از 13 متر.p.h.

حتی هوا پاک با سطح ذرات ماده است که منجر به مشکلات سلامتی از جمله سرطان ریه و حمله قلبی غوطه وری به اندازه 35 درصد در سراسر شهرستان.

Coronavirus همه گیر است که ویران نیویورک است و اساسا پاک مقدار از ترافیک در شهر بزرگ این کشور کاهش تراکم است که خفه خیابان و ساخته شده است آن را بیشتر خطر ناک برای عبور و مرور و رو به رشد ارتش از دوچرخه مسافران.

و آن اتفاق افتاده است به مراتب بیشتر به سرعت و به شدت از هر اندازه گیری نیویورک رهبران گرفته اند تا کنون به فشار ماشین از خیابان ها از جمله گرفتگی طرح قیمت گذاری است که با شروع سال آینده را تحمیل هزینه به درایو به پر رفت و آمدترین بخش هایی از منهتن.

ترافیک در این شهر 6000 مایل از خیابان شده است محدود قبل از اینکه با کولاک و طوفان و حتی تعطیلات مذهبی اما همیشه موفق به دوباره بجای اول برگشتن در روز اگر نه ساعت.

اعتبار…کیرستن Luce برای نیویورک تایمز

این بار خیابان ها شده اند در جریان آزادانه از ماه گذشته و به احتمال زیاد باقی می ماند که راه را تا زمانی که اقامت در خانه سفارشات در نیویورک و کشورهای اطراف در محل باقی می ماند.

“شما فقط نمی بینید ترافیک مانند این همیشه” سموئیل گفت: “I. شوارتز, مشاور سابق ترافیک شهرستان کمیسر شناخته شده به عنوان “Gridlock سام” برای خود ترافیک-مهار کردند. “این معادل یوم کیپور فرود در روز کریسمس است.”

فوق العاده تغییر ارائه می دهد یک نگاه اجمالی از آنچه که یکی از جهان ترین قفل شهرستانها می تواند مانند نگاه و بدون ازدحام و فراهم می کند غیر منتظره مطالعه موردی حمل و نقل مقامات و کارشناسان با نحوه مدیریت محدود خیابان های فضایی برای همیشه بیشتر کاربران از جمله سوار-به اشتراک گذاری رانندگان و تحویل کامیون تخلیه آمازون جعبه.

“این آبشار در امتداد خطوط از” هرگز اجازه ندهید یک بحران به هدر,'” گفت: سارا کافمن دانشیار مدیر رودین مرکز حمل و نقل, سیاست و مدیریت در دانشگاه نیویورک است که بررسی اثرات حمل و نقل از coronavirus بیماری همه گیر.

آخرین به روز رسانی: شیوع کروناویروس در نیویورک

  • بستری شدن در بیمارستان در نیویورک تقریبا مسطح است اما مرگ و میر افزایش نگه دارید.
  • تعداد بيماران تحت ونتيلاسيون مکانيکی در نیوجرسی می افتد.
  • تعداد بستری شدن در بیمارستان است مسطح در کانکتیکات.

وجود حداقل یکی پایین سمت به خیابان واضح تر اما: سرعت. با وجود مراتب کمتر از وسایل نقلیه در جاده های شهرستان را خودکار دوربین های سرعت صادر 24,765 سرعت بلیط سراسر شهر بود در مارس 27, یا نزدیک به دو برابر 12,672 بلیط صادر روزانه یک ماه پیش با توجه به شهر داده است.

هنوز هم رقص برهنه کردن ترافیک پایین تا حد زیادی لازم برای تحویل و خدمات خانم کافمن گفت: ارائه یک پایه برای اندازه گیری که واقعا نیاز به درایو در نیویورک است. “این یک راه برای ارزیابی آنچه را واقعا ضروری در شهر و reprioritize ما فضاها و تحرک گزینه برای آنچه باعث می شود بیشتر حس,” او گفت:.

اما برخی از رانندگان مقابله که در خیابان بودند تنها خالی به دلیل پیش بینی نشده اضطراری برای بهداشت عمومی و هنگامی که شیوع این بیماری فروکش آنها نیاز دارید اتومبیل خود را بیش از همیشه به اطراف و بازسازی زندگی خود و کسب و کار.

“من فکر می کنم ما همه به دنبال زندگی برای بازگشت به حالت عادی” گفت: David I. Weprin یک دولت دموکراتیک مجلس در کوئینز که در آن بسیاری از ساکنان را دسترسی آسان به مترو و یا اتوبوس های عمومی. “وجود دارد بخش بزرگی از ساکنان و کسب و کار در شهر نیویورک است که متکی بر اتومبیل است.”

در عین حال باز و گسترده خیابان ها باید سوخت صحبت از احتمالات است که بعید به نظر می رسید حتی یک ماه پیش: ماشین بزرگ-مناطق آزاد یک شبکه متصل عابر پیاده-تنها خیابان ها و انفجار مسیرهای دوچرخه سواری است که می تواند مورد استفاده برای ارائه بسته های دوچرخه باری.

کوتاه مدت آزمایش توسط مسئولان شهرستان به نوبه خود بیش از امتداد چهار عمده معابر برای عبور و مرور برای اجتماعی فاصله جلب انتقاد برای رفتن به اندازه کافی دور.

“همان راه ما را به reimagine بسیاری از عناصر در شهر ما, ما باید همین کار را با خیابان های ما” گفت: Danny هریس مدیر اجرایی حمل و نقل جایگزین یک گروه مدافع. “ما نمی تواند به عقب برویم به خیابان ها که آشغال با ترافیک و پارکینگ.”

پولی Trottenberg این شهرستان را حمل و نقل کمیسر گفت: این شهرستان در حال حاضر انجام برنامه های بلند پروازانه برای تبدیل خیابان های آن از جمله همه اما ممنوعیت اتومبیل از عمده منهتن شاهراه.

اما چگونه زمان خیابان ممکن است تاثیر تصمیم گیری های آینده نامشخص است.

نیویورک شد برخورد با کشیده بودجه و منابع خانم Trottenberg گفت:, و اضافه کرد که “در حال حاضر ما با آن روبرو هستیم یک بحران فوری و انجام بهترین های ما برای مدیریت این لحظه دشوار است.”

در سراسر کشور رانندگان گفته شده است به ماندن در خانه به سرعت گسترش این بیماری همه گیر اما هیچ جا به کاهش ترافیک شده است به عنوان قابل توجه به عنوان در نیویورک است.

در یک اندازه گیری از کاهش استفاده از جاده به طور متوسط تعداد مایل سفر در 24 ساعت توسط وسایل نقلیه در نیویورک مترو منطقه که شامل قطعات نیوجرسی و کانکتیکات, حال فرو 64 درصد در مارس 2, با توجه به INRIX, حمل و نقل شرکت تجزیه و تحلیل.

این بزرگترین افت در کشور به دنبال دیترویت که 62 درصد کاهش یافت و سان فرانسیسکو 60 درصد است. لس آنجلس یکی دیگر از معروف ترافیک خفه شهرستان 53 درصد کاهش یافته است.

در دو کشور شلوغ ترین تلفات جاده جدید Jersey Turnpike و باغ دولت پارک وی ترافیک به طور کلی پایین بود حدود 61 درصد در هفته چهارم در ماه مارس به عنوان coronavirus گسترش با توجه به New Jersey Turnpike قدرت.

در tolled گذرگاه به شهر نیویورک از نیوجرسی خودکار ترافیک کاهش یافته و 58 درصد به یک هفته به طور متوسط از 121,000 اتومبیل در ماه مارس از 287,000 اتومبیل از یک سال پیش در پل جورج واشنگتن ، لینکلن و هلند تونل و سه پل توسط پورت مقامات نیویورک و نیوجرسی.

به طور مشابه, حجم ترافیک روزانه غرق 59 درصد به 350,856 وسایل نقلیه در مارس 23 از 857,229 وسایل نقلیه در مارس 2 در حمل و نقل متروپولیتن نه شهر و گذرگاه از جمله ملکه-Midtown تونل و Verrazzano-Narrows Bridge.

اتوبوس منتقل سریعتر با اتومبیل کمتر در راه است. متوسط روزهای هفته, اتوبوس, سرعت افزایش 7 درصد به 8.7 کیلومتر در ساعت از 8.1 مایل در هر ساعت قبل از وقوع با توجه به حمل و نقل اقتدار.

در بندر اقتدار ترمینال اتوبوس در میدتاون منهتن 95 درصد از نیوجرسی حمل و نقل اتوبوس که در زمان در ماه مارس بالاتر از میانگین 89 درصد است که آژانس.

آرزو پارکینگ را باز کرده اند تا در سراسر شهر. پارکینگ-متری استفاده کاهش یافته است و 75 درصد در پایان ماه مارس به طور متوسط 104,457 بار در روز از 418,471 بار در روز قبل از وقوع با توجه به شهر داده است.

کیفیت هوا بهبود یافته با کمتر از وسایل نقلیه در جاده ها با توجه به اولیه قرائت توسط دولت زیست محیطی مانیتور. سطح ذرات ماده کاهش یافته و در سراسر شهر در ماه مارس در مقایسه با سال قبل 20 درصد در بروکلین به اندازه 35 درصد در استاتن آیلند.

در طول همان دوره به طور متوسط روزانه خوانش از دی اکسید نیتروژن که از نزدیک مرتبط به خودرو, اگزوز — کاهش یافته و به میزان 30 درصد در کوئینز و 27 درصد در برانکس.

“این ثابت می کند که تغییر در رفتار می تواند یک تفاوت واقعی در آلودگی هوا گفت: Eric A. Goldstein وکیل ارشد برای شورای دفاع منابع طبیعی یک گروه مدافع. “و که نگه می دارد وعده های واقعی برای مقابله با بحران آب و هوا که هنوز هم می شود با ما پس از coronavirus بحران abates.”

هنوز هم آقای گلدشتاین افزود: این کاهش شد و به احتمال زیاد موقت — تا ترافیک به حالت عادی بازگشته و آمد در هزینه وحشتناک از دست داده زندگی می کند و بی ثباتی اقتصادی است.

در حال حاضر خالیتر خیابان به نظر می رسد تشویق حداقل برخی از رانندگان به بی اعتنایی به قوانین ترافیک.

در یکی از شهرستان ها خطرناک ترین امتداد بروکلین-کوئینز بزرگراه که در آن محدودیت سرعت 45 متر.p.ح. متوسط سرعت ترافیک در 5 p. m. در یک روز هفته (31 مارس و 1 آوریل) بود 52 کیلومتر در ساعت با توجه به INRIX.

هنوز تصادفات به طور کلی کاهش یافت. وجود دارد 1,042 موتور برخورد وسیله نقلیه گزارش شده بین ماه های مارس 23 مارس 28 — 58 درصد کاهش از یک ماه قبل و 72 درصد کاهش از یک سال پیش با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها توسط پلیس OpenTheBooks.com غیر انتفاعی ناظر ،

ترافیک مرگ و میر نیز در این سال پس از سنبله در دوچرخه سوار و عابر پیاده مرگ و میر در سال گذشته است. در مجموع 46 ترافیک مرگ و میر گزارش شده به عنوان از آوریل 5 در مقایسه با 50 مرگ و میر به همان آخرین دوره سال است.

در حالی که آن غیر ممکن است بدانید که در طولانی مدت اثرات این بیماری همه گیر, برخی از حمل و نقل مقامات و کارشناسان می گویند راه دور می تواند گسترش قابل توجهی راه با بسیاری از مردم و کارفرمایان مجبور به اتخاذ یک کار از صفحه اصلی سیستم.

و حتی متوسط شیب در ساعت شلوغی ترافیک می تواند تفاوت گفت: تام رایت جمهور از طرح منطقهای انجمن غیر انتفاعی برنامه ریزی ، “یک کاهش کوچک در یک زمان معین در واقع می تواند منجر به بهبود در سیستم چگونه کار می کند,” او گفت:.

بروس Schaller سابق شهرستان حمل و نقل گفت: ترافیک به احتمال زیاد تا سطح شیب دار در مراحل ارائه یک فرصت برای تغییر شکل خیابان ها طراحی شده بود که از چند دهه پیش.

“اگر من واقعا می خواهید برای سازماندهی میز کار من برای اولین بار من همه چیز را خاموش و سپس من تصمیم می گیرید چه چیزی برای قرار دادن بازگشت,” او گفت:. “ما در یک نقطه تصمیم گیری چه چیزی برای قرار دادن در خیابان است که بسیار ساده تر از تصمیم گیری چه به خارج.”

بسیاری از نیویورکی گفت که آنها تا به حال رشد استفاده می شود به زندگی بدون ازدحام و می خواستم به آن را نگه دارید که راه.

Joby یعقوب 45 استاد زیست شناسی در کوئینز گفت که او می تواند بشنود آواز پرندگان بدون صدای ناهنجار و خشن از ماشین شاخ و موتورهای.

“در حال حاضر زمان برای کشف کردن که در آن همه چیز می تواند reimagined و repurposed,” او گفت:. “اگر نه در حال حاضر،”

آنی Correal و پاتریک McGeehan کمک گزارش.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>