Mum-از-دو, 36, نشان می دهد که چگونه او ریختن چربی از بدن او و باب روز در ماه


نحوه حجاری بدن رویای شما: مادر-از-دو, 36, نشان می دهد که چگونه او تبدیل شده و باب روز بدن او در ماه – و او نمی دهد تا هر یک از غذاهای مورد علاقه خود

  • جولیا مراتع, 36, از ملبورن نشان داد که چگونه او ریختن چربی از بدن او
  • در هشت ماه مادر-از-دو موفق به کاهش یازده کیلوگرم
  • جولیا این با برش قند نوشیدن مقدار زیادی از آب و غذا prepping
  • او همچنین گفت که او سوگند به طور اتفاقی در ورزش مانند squats در اطراف خانه

یک مادر و دو نشان داد که چگونه او ریختن چربی از بدن او و باب روز فقط در هشت ماه با تغییر رژیم غذایی و تناسب اندام معمول – و چگونه شما می توانید بیش از حد.

جولیا مراتع, 36, از ملبورن بود, مبارزه با افسردگی و عدم اعتماد به نفس زمانی که او تصمیم به گرفتن شارژ از بدن در حال رشد و تغییر آن با مقابله با او دندان شیرین.

بعد از پنج سال ازدواج شکست جولیا او را در بر داشت وزن خزنده تا با توجه به راحتی خوردن و ‘روز تنبل بر روی نیمکت’.

فقط هشت ماه بعد, جولیا ریختن متناوب 11 کیلوگرم به او را از 66.6 کیلو به 55 کیلو – و حتی بهتر از او توانسته است به نگه داشتن وزن پس تا کنون.

و او را تبدیل به یک برده به ورزشگاه ترکیب به رژیم روزانه – برای مثال, انجام 100 squats یک روز در حالی که حلق آویز کردن شستشو و یا در حال انتظار برای یک اسموتی مخلوط.

“من در بهترین شکل زندگی من” جولیا گفت: سالم مومیایی. بنابراین مقدار وزن از دست داده شده است و من بسیار به دست آورده شادی و اعتماد به نفس.’

A mother-of-two has revealed how she shed fat from her body and toned up in just eight months by changing up her diet and fitness routine - and how you can too (Julia Meadows pictured before and after)

یک مادر و دو نشان داد که چگونه او ریختن چربی از بدن او و باب روز فقط در هشت ماه با تغییر رژیم غذایی و تناسب اندام معمول – و چگونه شما می توانید بیش از حد (جولیا مراتع تصویر قبل و بعد)

Julia Meadows, from Melbourne, was battling depression and a lack of self-confidence when she decided to take charge of her growing body and change it (pictured before and after)

جولیا مراتع از ملبورن بود, مبارزه با افسردگی و عدم اعتماد به نفس زمانی که او تصمیم به گرفتن شارژ از بدن در حال رشد و تغییر آن (در تصویر قبل و بعد)

Now, the mum-of-two (pictured before and after) swears a by a mixture of bootcamps, incidental exercise and little to no sugar for her svelte frame

در حال حاضر مادر و دو (در تصویر قبل و بعد) سوگند توسط مخلوطی از bootcamps, اتفاقی, ورزش و کمی به هیچ شکر برای او svelte قاب

هنگامی که آن را به از دست دادن وزن, جولیا فرود در استرالیا پیشرو در برنامه کاهش وزن سالم مومیایی پس از مرور خود را به هزاران نفر از بدن تحولات.

آنچه که در یک روز معمولی در جولیا صفحه?

* صبحانه: اسموتی با توت موز و جو.

* اواسط صبح: یونانی ماست با میوه و یک فنجان چای.

* ناهار: باقی مانده و یا چیزی شبیه به مرغ و سالاد.

* میان وعده: آب پز و تخم مرغ و آجیل و یا کراکر برنج با کره بادام زمینی.

* شام: مکزیکی لازانیا یا یک گلدان بلونز.

تبلیغات

“من تا به حال دیده می شود برخی از تحولات وجود دارد بنابراین من امضا به محلی در حال اجرا و یک bootcamp شروع شده و پیروی از برنامه غذایی سالم, مومیایی سایت,’ جولیا گفت بده.

‘آن را تهدید آمیز ثبت نام به bootcamp چون من در حال حاضر در یک طرز فکر منفی و از آنجا که من انجام نداده ورزش من نگران بود که من خیلی نا مناسب بود و نگه داشتن مردم بازگشت.’

اما جولیا گذشته تحت فشار قرار دادند از ترس خود را و شروع به توجه به تغییر در بدن او ظرف سه هفته انجام bootcamp و خوردن متفاوت است.

“من دیدم نتایج واقعا به سرعت. حدود سه ماه در من آغاز شده برای خرید لباس و من می توانید ببینید و تفاوت را احساس کنید, ” او گفت:.

Julia (pictured working out) said some of her favourite exercises include compound movements like squats and lunges

جولیا (تصویر کار کردن) گفت: برخی از مورد علاقه خود را تمرین شامل ترکیب حرکات مانند squats و lunges

'I embraced meal prep and repeated several meals so I was never without a healthy meal on hand and got tempted to eat unhealthily,' Julia (pictured before and after) said

“من در آغوش غذا دبستان و تکرار چندین وعده های غذایی پس از من هرگز بدون یک وعده غذایی سالم در دست و رو وسوسه به خوردن unhealthily,’ جولیا (تصویر قبل و بعد) گفت:

مادر-از-دو گفت: یکی از بزرگترین چیزهایی است که تحت تاثیر یک تغییر در بدن و کاهش قند.

“من نیز در آغوش غذا دبستان و تکرار چندین وعده های غذایی پس از من هرگز بدون یک وعده غذایی سالم در دست و رو وسوسه به خوردن unhealthily او گفت:.

یک روز معمولی در زنان را ورق می بیند جولیا لذت بردن از یک اسموتی با توت موز و جو برای صبحانه و قبل از او تنقلات در یک فنجان چای و برخی از یونانی ماست با میوه اواسط صبح.

‘ناهار باقی مانده از شب قبل و بنابراین چیزی مانند مرغ و سالاد,’ جولیا گفت.

سپس در اواسط بعد از ظهر او لذت می برد یا برخی از تخم مرغ آب پز و آجیل و یا کراکر برنج با کره بادام زمینی قبل از داشتن یک مکزیکی لازانیا یا یک گلدان بلونز برای شام – برخی از غذاهای مورد علاقه خود.

“من همچنین نوشیدن حدود سه لیتر آب در روز و از آن ساخته شده پوست من به نظر می رسد بسیار سالم و نرم و صاف,” او گفت:.

ناسالم دسر و بستنی جایگزین شده با میوه و ماست به عنوان یک راه برای اجازه دهید او هنوز هم لذت بردن از چیزی شیرین است.

The mum said you don't always need to be 'working out' to get exercise in (pictured working out); she squats and lunges around the house and jumps on the trampoline with her kids

مادر گفت: شما همیشه لازم نیست به ‘کار’ به ورزش در (تصویر کار کردن); she squats و lunges در اطراف خانه و پرش در ترامپلاین با بچه ها

She also swears by taking progress pictures (pictured), because she said sometimes the scales will de-motivate you but pictures will help

او نیز سوگند با در نظر گرفتن پیشرفت تصاویر (تصویر) چرا که او گفت: گاهی اوقات این مقیاس را د-ایجاد انگیزه در شما اما تصاویر کمک خواهد کرد

چگونه جولیا ماندن در مسیر است ؟

* او به یاد می آورد که چرا او آغاز شده است: جولیا گفت: داشتن یک دلیل بسیار مهم است برای نگه داشتن او در سفر خود را. این است که چرا او یک انگیزه مدیره در آشپزخانه خود را.

* در حال حرکت نگه دارید: حتی اتفاقی جنبش کمک می کند تا بسیاری. راه رفتن و پریدن از روی ترامپلاین با بچه های خود را کمک خواهد کرد شما را با اهداف خود.

* وعده غذایی prep: با ساخت مطمئن شوید که او همیشه چیزی سالم و prepped در فریزر, جولیا گفت: او هرگز وسوسه های ولگرد و خوردن unhealthily.

* دریافت پشتیبانی: جولیا گفت: داشتن حق حمایت را حفظ خواهد کرد شما انگیزه. او دوست دارد این مومیایی سالم Facebook pages.

منبع: سالم مومیایی

صحبت در مورد راهنمایی های او برای دیگران که می خواهند برای شروع یک سفر از دست دادن وزن, جولیا گفت: سالم مومیایی که یکی از چیزهایی که به او کمک کرد تا بیشتر بود و گرفتن تصاویر پیشرفت او به عنوان وزن از دست داد.

“من خوشحالم که من در زمان قبل و بعد از عکس, چرا که حتی اگر مقیاس حرکت نیست من هنوز هم می توانید ببینید روند و می دانم که من در حال حرکت در مسیر درست” او گفت: انتشار.

“من تا به حال به یاد بگیرند که مقیاس همیشه حقیقت را بگویید و در حال حاضر من می خواهم به جای رفتن من تصاویر پیشرفت به منعکس کننده بر من آوردهای.’

جولیا همچنین گفت: شما باید یک انگیزه مدیره تا جایی در خانه خود را به طوری که شما می دانید چه اهداف خود هستند و تا چه حد شما آمده ام.

‘یکی از بزرگ برای من در حال تغییر است تا روال تمرین به طور منظم به طوری که من با انگیزه ماندن,’ 36 ساله گفت.

‘آن را همیشه باید به یک پیاده روی اجرا و یا یک باشگاه ورزشی. پریدن از روی ترامپلاین داشتن یک رقص کردن با بچه های خود را و یا در حال اجرا در اطراف مرکز بازی با بچه های خود را راه بسیار خوبی برای فعال ماندن – به علاوه آن را نیز بسیاری از سرگرم کننده است.”

جولیا هدف به صورت ترکیبی از قدرت و قلبی با تمرینات متناوب پیاده و اجرا می شود با ترکیب حرکات مانند گام-یو پی اس squats و lunges.

او همچنین نگه می دارد در حال حرکت در طول روز چمباتمه و lunging در اطراف خانه در حالی که انجام کارهای روزمره و مراقبت از بچه های خود را.

Now, Julia urges women to stop comparing themselves and focus on their own journeys as 'any progress is amazing' (pictured before and after)

در حال حاضر جولیا خواستار زنان برای جلوگیری از مقایسه خود و تمرکز خود را در سفرهای خود به عنوان “هر گونه پیشرفت شگفت انگیز است’ (تصویر قبل و بعد)

در حال حاضر جولیا خواستار زنان برای جلوگیری از مقایسه خود و تمرکز بر روی خود سفر.

‘هر گونه پیشرفت شگفت انگیز است و هرگز دلسرد اگر شما ترازو حرکت نیست چون این معنا نیست که شما نمی دستیابی به او گفت بده.

“ما مادران بسیار بیشتر قادر به از ما فکر می کنم و اگر من می تواند آن را انجام دهد من به شما قول می دهم که شما می توانید آن را بیش از حد.

‘برو برای آن خواهد زندگی خود را تغییر دهید.’

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>