مثل اروپا در قرون وسطی’: ویروس, کند اقتصاد چین

کارگران در زادگاه خود. مقامات می خواهید دقیق برنامه های بهداشتی قبل از کارخانه ها و یا دفاتر می تواند بازگشایی شده است. خطوط مونتاژ است که جنرال موتورز اتومبیل و اپل در حال ایستاده در سکوت.

بیش از دو هفته پس از چین قفل کردن یک شهر برای جلوگیری از شیوع ویروسی خطرناک, یکی از بزرگترین اقتصادهای باقی می ماند تا حد زیادی بیکار. این کشور قرار بود دوباره باز شده اند, در حال حاضر, اما آن خالی خیابان های آرام کارخانجات و سپاه از غیر فعال کارگران نشان می دهد که در هفته یا ماه می تواند قبل از تصویب این حیاتی موتور رشد جهانی است و زمزمه دوباره.

اقتصاد جهانی می تواند رنج می برند دیگر چین باقی می ماند و در دنده پایین. از آن شده است مانع هر دو شیوع و خود را مهار تلاش های یک فرایند است که قطع کردن کارگران از شغل خود و کارخانه های خود را از مواد خام است. در نتیجه کاهش سرعت که در حال حاضر کاهش ترافیک در طول حمل و نقل در جهان خطوط و منجر به پیش بینی کاهش شدید در تولید همه چیز را از اتومبیل به گوشی های هوشمند است.

“آن را مانند اروپا در قرون وسطی” گفت: Joerg Wuttke رئيس جمهور از اتاق بازرگانی در چین “که در آن هر یک از شهرستان خود را چک و crosschecks.”

آمار و ارقام جدید نشان می دهد که مقامات هنوز راه طولانی برای رفتن قبل از وقوع می توان رام. روز دوشنبه مقامات گزارش اکثر مرگ و میر ناشی از کروناویروس جدید در یک روز افزایش مرگ و میر با 97 به 908.

در نشانه آن است که رهبران چین احساس افزایش فشار به نگاه مانند آنها در کنترل خلق چین در این کشور رهبر, تور پکن و محله و بیمارستان در چه رسانه های دولتی به عنوان یک بازرسی از خط مقدم از وقوع. این درحالی است که صریحا انتقاد آنلاین حتی در صورت سختی سانسور برای بسیاری از آنچه را به عنوان آهسته پاسخ اولیه و سرکوب هشدار زود هنگام.

روز دوشنبه یک تیم از سازمان بهداشت جهانی فرود در پکن به همکاری با محققان چینی مبارزه با کروناویروس. ورود آنها می تواند سیگنال تغییر در نگرش در میان رهبران چین که تا به حال خودداری کردند در یک دیدار و به مدت طولانی کار می کرد تا نشان دهد که آنها نمی نیاز به کمک های خارجی برای مقابله با مشکلات است.

سازمان مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus ذکر شده با نگرانی موارد عفونت در میان افرادی که تا به حال نمی, سفر به چین نشان می دهد که حتی در بیشتر موارد می تواند پدیدار شود. “ما تنها ممکن است با دیدن نوک کوه یخ” او در توییتر نوشت.

چینی بهداشتی مقامات تشویق شده اند که با سرعت از بهبود در میان قربانیان به رشد مرگ و میر بیش از یک هفته است. میزان عفونت با این حال همچنان به افزایش می یابد نشان می دهد که بدترین است که هنوز به آمده است.

از شیوع کروناویروس

  • چه شما نیاز به دانستن ؟ از اینجا شروع کنید.

    به روز شده در فوریه. 10, 2020

    • چه Coronavirus?
      این یک رمان است ویروس به نام تاج مانند خوشه که بیرون از سطح آن است. Coronavirus می تواند آلوده حیوانات و مردم است و می تواند طیف وسیعی از بیماری های تنفسی از سرماخوردگی به شرایط خطرناک مانند سندرم حاد تنفسی یا سارس.
    • چگونه مسری است که ویروس ؟
      با توجه به تحقیقات اولیه به نظر می رسد نسبتا عفونی شبیه به سارس است و احتمالا انتقال از طریق هوا. دانشمندان تخمین زده اند که هر فرد آلوده می تواند آن را به جایی بین 1.5 و 3.5 مردم بدون موثر مهار اقدامات است.
    • جایی که این ویروس گسترش یابد ؟
      ویروس سرچشمه در ووهان چین و بیمار دهها هزار نفر از مردم در چین و حداقل دو دوجین دیگر کشورها است.
    • چگونه نگران من باید باشد ؟
      در حالی که این ویروس جدی بهداشت عمومی و نگرانی و خطر ابتلا به بسیاری از افراد در خارج از چین باقی مانده بسیار کم و آنفلوآنزای فصلی بیشتر تهدید فوری.
    • که در حال کار برای جلوگیری از ویروس ؟
      سازمان بهداشت جهانی مقامات ستایش چین تهاجمی پاسخ به این ویروس توسط بسته شدن حمل و نقل مدارس و بازار. این هفته یک تیم از کارشناسان از W. H. O. وارد پکن به ارائه کمک.
    • چه می شود اگر من در سفر ؟
      ایالات متحده و استرالیا به طور موقت انکار ورود برای غیر شهروندان که به تازگی از سفر به چین و چند شرکت های هواپیمایی پروازهای لغو شده.
    • چگونه می توانم نگه داشتن خودم و دیگران امن است ؟
      شستن دست های خود را اغلب مهم ترین چیز شما می توانید انجام دهید همراه با ماندن در خانه هنگامی که شما بیمار هستید.

آن است که تبدیل شدن به طور فزاینده ای روشن است که راه اندازی مجدد چین — بزرگترین تولید کننده و تیتان از تجارت جهانی — مشکل خواهد بود حتی اگر این کشور باعث می شود گام های بلندی در چند روز آینده به سمت حاوی شیوع.

تا آن زمان آسیب در حال گسترش است.

روز دوشنبه نیسان ژاپن گفت: این امر تعطیل کردن کارخانه خود را در کیوشو ژاپن به مدت چهار روز آغاز شد و این هفته “با توجه به کمبود عرضه قطعات از چین است.” دیگر خودروسازان مانند FCA در ایتالیا و هیوندای در کره جنوبی در حال حاضر هشدار داد که کمبود قطعات از چین می تواند آنها را وادار به محدود کردن تولید در بازار به خانه خود.

چین انجمن توسعه کشور برتر جمع رهبران کسب و کار و اقتصاددانان گفت: سالانه آن جلسه تنظیم برای ماه آینده شده بود به طور نامحدود به تعویق افتاد.

مقامات دولتی در حال گسترش چین رسمی قمری تعطیلات سال جدید توسط سه روز به Feb. 3 برای نگه داشتن مردم در خانه. عمده مراکز کسب و کار مانند شهرهای پکن و شانگهای و استان گوانگ دونگ و شاندونگ و سپس تمدید تعطیلات تا روز دوشنبه.

به عنوان روز خطور کرد آن را روشن است که کسب و کار به عنوان معمول بود و نه از سر گرفت. ترافیک در پکن بسیار سبک تر از نرمال فروشگاه های باقی مانده بسته شده و بسیاری از ساکنان از خانه کار می کرد و یا کار نمی کند در تمام.

شرکت های بزرگ گفت: کارخانه های خود باقی مانده بسته بودند و یا در حال اجرا کندتر از حد معمول است. فورد موتور گفت که آن سرمایه گذاری مشترک با یکی از چین بزرگترین متعلق به دولت شرکت مجدد برخی, تولید, کند, اما آن را “سطح شیب دار بالا تولید ما بیش از این هفته.”

جنرال موتورز گفت که این امر بازگشایی اولین بار از آن بزرگ مجمع گیاهان در چین تنها در روز شنبه خواهد بود و به تدریج بازگشایی بقیه بیش از دو هفته “بر اساس محلی کارکنان ایمنی آمادگی زنجیره تامین و آمادگی و موجودی محصول نیاز دارد.”

چین را مهار تلاش های در حال کمک به این اختلال.

مقامات قفل کردن یک منطقه مرکزی چین در اطراف ووهان شهرستان در مرکز شیوع. مقامات محلی در حال گرفتن یک موضع سخت با ترافیک معنی کارگران در حال تلاش برای بازگشت به شغل خود. بسیاری از شهرها و شهرستانها آغاز کرده اند تحمیل دو هفته اجباری قرنطينه در ورود رانندگان کامیون که برداشت محموله در شهرستانها با شیوع بیماری و یا حتی فقط سوار از طریق این مناطق است.

Wu Lin یک دستیار مدیر در یک شانگهای شرکت تبلیغاتی بازگشت به ووهان زادگاه او برای تعطیلات در Jan. 21 و تا به حال یک قطار با سرعت بالا بلیط بازگشت به شانگهای در فوریه. 2. اما او بلیط لغو شد به زودی پس از ووهان قفل شده بود و او تلاش کرده و شکست خورده را بارها و بارها پس از آن برای پیدا کردن یک راه است.

“وجود دارد هیچ نقطه ای به دنبال حفظ,” او گفت:.

کارخانه کشتی سازی در سراسر کشور اجرا به کمبود نیروی کار گفت: تیم هاکسلی مدیر اجرایی ماندارین, حمل و نقل, هنگ کنگ باری شرکت حمل و نقل. Shipbuilders و تعمیر کشتی دهندگان را آغاز کرده اند با استناد به این کمبود نیروی کار به استناد بند در قرارداد خود را که اجازه می دهد آنها را به تاخیر اتمام پروژه برای حوادث خارج از کنترل خود, او گفت:.

گذشته از ترس از بیماری در این کشور نزدیک به 300 میلیون کارگران مهاجر — تقریبا دو پنجم از نیروی کار — در حال حاضر یکی دیگر از دلایل بود و تمایلی به سفر به شهرهای دور: فرزندان خود را هنوز در خانه است. بسته به این استان بسیاری از مدارس برنامه ریزی نشده به سر تا فوریه. 25 یا حتی 1 مارس.

حتی کارخانه با کارگران به اندازه کافی به در حال اجرا به مشکلات بیشتر. صنعت بسته بندی است که تقریبا تعطیل بنابراین همه چیز از بسته بندی پلاستیکی به طبل های فلزی در حال اجرا است گفت: آقای Wuttke.

تنظیم کننده های محلی در حال قرار دادن موانع و حتی بیشتر.

قبل از اینکه کسب و کار در تولید هاب مانند شانگهای و شنژن سوژو یا نانجینگ می تواند بازگشایی آنها در حال حاضر باید بررسی سفر تاریخچه و سلامت هر کارمند بیش از دو هفته گذشته. آنها باید مکرر دما را چک از کارکنان مراحل شستن دست و یک طرح برای منزوی کردن و مراجعه به بیمارستان ها هر کسی نشان دادن حتی تب به عنوان کم به عنوان 99.1 درجه است.

سخت ترین از همه کسب و کار نمی بازگشایی بدون نیاز به تایید قبل از خود را در برنامه های بهداشتی توسط مقامات شهرداری و بزرگتر عملیات هم باید صبر کنید برای یک سایت از یک مقام بهداشتی.

شنژن گسترده خاطره الکترونیک کارخانه ها و آسمان خراش های بعدی به هنگ کنگ صادر شده جدید بهداشت و قوانین ایمنی در روز یکشنبه و گفت که کارخانه ها است که اپل و دیگر محصولات اپل را برای دیدار با آنها را قبل از باز کردن. Foxconn تکنولوژی یک شرکت تایوانی است که صاحب کارخانه گفت: این ملاقات همه سلامت و بهداشت قوانین است اما به نظر در هنگام تولید خواهد راه اندازی مجدد در مکان های خاص. اپل کاهش یافته است به نظر.

آی فون اپل تولید است که به شدت متمرکز در چین می تواند رها از 10 درصد در سه ماه اول سال پیش بینی شده TrendForce یک تایوان-فن آوری مبتنی بر پیش بینی شرکت است.

شهرداری از دولت در شانگهای به بیش از 20 میلیون نفر و یک آرایه وسیعی از کسب و کار گفت که تنها 70 درصد از این شهر تولید کنندگان بودند گام برای از سرگیری تولید. چند در واقع دریافت مجوز برای انجام این کار است.

کسب و کار “می خواهید برای محافظت از کارکنان بلکه هیچ کس می خواهد به offsides وقتی که می آید به قانون کار و یا روزانه اطلاعیه از دولت” گفت: Ker گیبس رئيس جمهور از اتاق بازرگانی آمریکا در شانگهای.

آن است که هنوز روشن نیست که چگونه این امواج از چین, رکود, تاثیر می گذارد, ایالات متحده است. کسب و کار است که تکیه بر نصب و راه اندازی تعداد زیادی از بخش های مختلف از تامین کنندگان مختلف می تواند تبدیل به سخت ترین ضربه. در بالای این لیست است که صنعت خودرو — تک ماشین ممکن است نیاز به 30000 عنوان بسیاری از قطعات از تامین کنندگان مختلف.

شرکت های آمریکایی شده اند در تلاش برای تنوع بخشیدن به دور از چین به عنوان رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن جنگ تجاری با پکن ساخته شده است آن را کمتر و مقرون به صرفه برای تولید وجود دارد. اما بسیاری از فرمان قطعات الکترونیک و حتی درب لولا هنوز آمدن به ایالات متحده از چین گفت: Razat Gaurav مدیر اجرایی Llamasoft یک شرکت در Ann Arbor, Mich., که دسته زنجیره تامین تدارکات برای خودروسازان و شرکت های هوافضا در شمال امریکا است.

“اگر زمان coronavirus بحران همچنان به تاثیر ظرفیت تولید در چین,” او گفت: “آن را در نهایت تاثیر اتوماتیک مونتاژ گیاهان در ایالات متحده و مکزیک است.”

بن دولی و ریموند زونگ کمک, گزارش و کائو لی کمک پژوهش است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im