روزنامه نگاران دشمن مردم نیستند. اما ما دوستاي تو نيستيم

بدترین چیز در مورد خبرنگار بودن در عصر دونالد ترامپ البته حملات هماهنگ رئیس جمهور به مطبوعات آزاد است. دومین بدترین چیز خوانندگان خوش معنی است که چیزهایی می گویند مانند: «از کاری که انجام می دهید متشکرم.»

منظورم اينه که، ممنونم. هفته گذشته ، در واگذاری در کیپ Cod — سفر سختی ، من می دانم — من خودم را برای آنچه من با فرو رفتن در اقیانوس اطلس و رول خرچنگ کره ای تشکر کرد. برخی از همکاران خط مقدم بیشتر من، از المهرست، کویینز، تا ووهان چین، خطرات جسمی و روانی را برای ارائه اطلاعاتی که سزاوار قدردانی واقعی است، می کنند.

اما وقتی برخی از شما که از ظهور آقای ترامپ نگران هستید از یک روزنامه نگار سیاسی یا پاندیت تلویزیونی تشکر می کنید، بدترین غرایز ما را – به سمت اهمیت خود، به سمت ساخت داستان خودمان و به سمت گفتن دقیقا همان چیزی که می خواهید بشنوید- تغذیه می کنید. و شما ما را به یک وسوسه خطرناک در زمان حداکثر فشار بر مطبوعات آزاد هدایت می کنید.

فرانک ریچ، تهیه کننده اجرایی HBO نشان می دهد “Veep” و “جانشینی” و ستون نویس سابق نیویورک تایمز می گوید: «بسیاری از روزنامه نگاران جریان اصلی که چهار سال است خشم های بی وقفه ترامپ را نمودار می کنند، خودم شامل، به ناچار خطر تبدیل شدن به هنرمندان نمایشی برای خوانندگان قدردانی کننده ای که از قبل با ما موافق هستند را به خطر می اندازم.» “شما باید تعجب کنید که آیا هر یک از آن تاب یک رای دهنده ترامپ واحد است.”

بدیهی است که آقای ترامپ تمایل رسانه ها به ستاره دار شدن در داستان را به رسمیت می شناسد و او تلاش می کند از آن بهره برداری کند و تئاتری ترین روزنامه نگاری سیاسی را با کار گسترده، dogged و اغلب وحیانی گزارش گری در هم می تاورد. او رسانه های تأسیس نام تجاری را در ماه نوامبر در رای گیری قرار داده است. او به وضوح می خواهم به عنوان خوشحال در حال اجرا در برابر ان بی سی نیویورک تایمز – سی ان ان آتلانتیک به عنوان او در حال اجرا در برابر جو بایدن. هنگامی که هفته گذشته یک خبرنگار سی ان ان از او در مورد خشونت هوادارانش پرسید، او پاسخ داد که «هواداران شما» به مردی در پورتلند، اور شلیک کرده اند و این نشان می دهد که او مسئول تیراندازی مرگبار یکی از حامیان ترامپ به نام آرون دانیلسون بوده است.

اگر فاکس نیوز را تماشا کنید، هر روز می بینید که چگونه حزب جمهوری خواه خود را حزبی تعریف می کند که بیش از هر سیاست خاصی با گلایه رانده می شود و گلایه علیه رسانه ها بالاترین شکل آن است. حتی در سند یک صفحه ای ظاهر می شود که مخفف یک سکوی حزب جمهوری خواه است.

هدیه بزرگ آقای ترامپ برای قطبش است و او بسیاری از افرادی را که از او متنفر هستند را به عشق روزنامه نگاری، به ویژه دراماتیک ترین اشکال آن، با اشتیاق جدیدی رانده است. سازمان دیده بان اخبار کابلی برای دیدن مزایای بازی در نقش روزنامه نگار تلویزیونی خشمگین. ضرب و شتم کاخ سفید، قبل از آقای ترامپ، یک وضعیت گروگان گیری کسل کننده، با خبرنگاران به بند کشیده بی پایان، اغلب خالی، دنباله ای از حوادث آیینی و جلسات توجیهی بود. در حال حاضر، این یک بازی اخلاق در حال انجام در مورد حقیقت است، که در آن خبرنگاران در حالی که با آقای ترامپ به خاطر ادعا کردن مقابله می کنند مشهور می شوند و رئیس جمهور با تحریک آنها پایگاه خود را دلخوشی می کند. در آشکارترین حالت، خصومت خاص او را برای پرسش های بی پرده زنان افشا می کند. اما این هم فرصت مقاومت ناپذیر دیگری برای آقای ترامپ است که برای دوربین ها وضع کند.

لوئیس ریون والاس، نویسنده یک پرونده جدید تحریک آمیز علیه جدا شده، «عینی»، روزنامه نگاری به نام منظره از جایی، آن را بیشتر می گیرد و استدلال می کند که خبرنگاران باید به طور کامل از اتاق توجیهی کاخ سفید خارج شوند. آقای والاس در مصاحبه ای گفت: «اگر آنها در صیانت از دموکراسی جدی هستند، باید قدرت جمعی در اطراف حتی دیگر در آن اتاق نمانند.»

اما در دنیای سودآور کسب و کار رسانه ای، مشوق های هر دو فروش اشتراک و برندسازی شخصی، روزنامه نگاران را در جهت مخالف می کشد. اپراتورها در کسب و کار اشتراک — که شامل کابل و سهم رو به رشد از رسانه های آنلاین و چاپ — موفقیت در گفتن آنچه شما می خواهید بشنوید ، و در سیگنالینگ که آنها ، در برخی از معنا ، در تیم خود را پیدا کرده اند.

به هر حال ما يه چيزي ميفروشيم شما می توانید تنش بین بهره برداری از توجه آقای ترامپ و بهره برداری از او را در واکنش سی ان ان و نیویورک تایمز ببینید. هر دو آژانس های تبلیغاتی را برای تولید کمپین های بازاریابی براق استخدام کردند و به دنبال پاسخ به حملات رئیس جمهور به روزنامه نگاری خود بودند اما از تعریف کامل آن ها اجتناب می کردند.

مارک فیگلیولو که آژانس تبلیغاتی اش انجیر کمپین «حقایق اول» سی ان ان را تولید کرده است، می گوید: «ما از «ترامپ دروغ می گوید، ما در مورد حقایق صحبت می کنیم» به «این ها حقایقی هستند که باید بدانید» تغییر مکان داده ایم. اولین تبلیغات پاسخ مستقیمی به اهانات داستان های آقای ترامپ به عنوان «خبر جعلی» بود. اما این شبکه در حال حاضر “تلاش برای آن را کمی بیشتر centrist، به درخواست تجدید نظر برای همه،” او گفت. روزنامه تایمز تبلیغات ترویج داستان های خود را در مورد اظهارنامه های مالیاتی دونالد ترامپ و جدایی دولت از خانواده های مهاجر تهیه کرده است، اما به دنبال تمرکز بیشتر بر روند روزنامه نگاری بوده است. دیوید روبین، مدیر ارشد بازاریابی تایمز می گوید: «حتی اگر یک بالابر وجود داشته باشد که بتواند خودمان را با مخالفت بیشتری از بازاریابی به دست آوریم، هرگز این کار را نمی کردیم زیرا این چیزی نیست که محصول اصلی در مورد آن است.»

کارهایی وجود دارد که روزنامه نگاران می توانند در طول دو ماه آینده انجام دهند تا در برابر تکانه های خودخواهانه تر ما مقاومت کنند، روزنامه نگاری بزرگی انجام دهند و از رای گیری دور بمانند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de