Instacart گفت: پلت فرم آن نبود آمار با امنیت سایبر نقض


Instacart گفت: پلت فرم آن نبود آمار با امنیت سایبر نقض پس از 270,000 مشتریان نام و شماره کارت اعتباری و تاریخچه سفارش ها به بیرون درز شد در وب

  • Instacart آن گفت: هیچ شواهدی از نقض امنیت سایبر در روز پنج شنبه
  • آنها پیشنهاد هر گونه مشتریان به خطر بیافتد اطلاعات خصوصی ممکن است هدف های فردی در حملات فیشینگ و اعتبار چاشنی
  • مشتریان فردی در حال تماس به فرصت رمز عبور خود را و مردم را تشویق به خود را به روز رسانی اطلاعات ورود
  • Instacart CC اعداد نام و جزئیات سفارش شد بنا به گزارش های موجود در وب تاریک برای $2
  • این شرکت مستقر در کالیفرنیا گفت: آنها آگاه نیست یک نقض داده ها در سایت خود را در یک بیانیه اولیه
  • دو Instacart کاربران که اطلاعات در دسترس بود گفت: آنها نا امید شدند که مواد غذایی تحویل سرویس تا به حال گفته نشده که آنها را از وضعیت
  • تحویل مواد غذایی آنلاین خدمات باید افزایش طول COVID-19 همه گیر

Instacart گفت: آن را در معرض خطر توسط سایبر را نقض و پس از صدها نفر از هزاران نفر از مشتریان شخصی داده شد بنا به گزارش ها به فروش می رسد برای عنوان کمی تا $2 در هر حساب کاربری در وب تاریک.

کالیفرنیا تحویل بقال در روز پنج شنبه تایید کرد که آن را هیچ مدرکی وجود ندارد که هکرها تا به حال به دست آمده و درج چهار رقم آخر شماره کارت اعتباری نام و تاریخ سفارش از مشتریان از طریق سیستم خود را.

اطلاعات در دسترس بود برای فروش فقط برای $2 در هر حساب کاربری در دو فروشگاه در وب سایت به تازگی به عنوان دیروز.

Buzzfeedکه گزارش نقض در چهارشنبه تصمیم به افشای این سایت که تبلیغات بود داده ها با استفاده از 278,531 حساب. Buzzfeed بستری برخی ممکن است معیوب.

Instacart on Thursday said it found no evidence that customers' private information had been obtained by cybercriminals through a cybersecurity attack

Instacart روز پنجشنبه گفته است که هیچ مدرکی وجود ندارد که مشتریان اطلاعات خصوصی شده بود به دست آمده توسط cybercriminals از طریق یک حمله سایبر

Customers' last four digits of credit card numbers, names and order histories were reportedly for sale on the dark web for as little as $2

مشتریان گذشته چهار رقم از شماره کارت اعتباری نام و سفارش تاریخ شد بنا به گزارش ها برای فروش در وب برای عنوان کمی تا $2

در توییتر Instacart منتشر شد بیانیه ای گفت که تحقیقات آنها راه اندازی ظاهرا تبدیل شده تا هیچ چیز در پایان خود را.

‘به طور مستقیم به آدرس سوال در مورد حساب مشتری اطلاعات ما می خواهیم برای به اشتراک گذاشتن یک به روز رسانی برای Instacart مشتریان. ما را به حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی بسیار جدی و بررسی ما تا کنون نشان داده است که Instacart پلت فرم در معرض خطر و یا نقض,’ شرکت نوشت.

به جای Instacart گفت: هکرها ممکن است مشتریان هدف با استفاده از حمله فیشینگ روش مانند چاشنی اعتبار.

‘مبتنی بر تیم ما ارزیابی ما معتقدیم این نتیجه از اعتبار چاشنی – روش مورد استفاده توسط 3rd حزب بد بازیگران شبیه به فیشینگ و زمانی اتفاق می افتد که یک فرد با استفاده از شبیه اعتبارنامه های ورود به سیستم در سراسر وب سایت های مختلف و برنامه های.,’ آنها نوشت.

Instacart revealed the result of their internal investigation on Twitter and said its platform had not been compromised

Instacart نشان داد نتیجه از تحقیقات داخلی در توییتر و گفت: پلت فرم خود را به حال شده است به خطر بیافتد

The company suggested customers' personal information may have been caught in phishing attacks or stuffing credentials

این شرکت نشان می دهد اطلاعات شخصی مشتریان ممکن است گرفتار شده اند در حملات فیشینگ و یا چاشنی اعتبار

Instacart is contacting individuals customers who may have been affected by the reported information leak to change their password

Instacart است که در تماس با افراد و مشتریان که ممکن است تحت تاثیر این گزارش اطلاعات نشت به تغییر رمز عبور خود را

Other concerned customers are encouraged to change their login credentials out of caution

دیگر نگران مشتریان را تشویق به تغییر اعتبار ورود خود را خارج از احتیاط

Instacart اضافه شده است که آن را در تماس با مشتریان فردی به تغییر اعتبار ورود خود را.

“ما در حال رسیدن به مشتریان منحصر به فرد به صورت خودکار-نیروی یک رمز عبور به روز رسانی به آن دسته از مشتریان که ممکن است توسط شخص ثالث اعتبار-چاشنی,’ نوشت: Instacart.

اگر مشتریان نگران هستند و می خواهید را به عمل خود را از فراوانی از احتیاط توصیه می کنیم که مشتریان خود را تغییر دهید Instacart رمز عبور خود را در تنظیمات حساب خود را به یک رمز عبور منحصر به فرد است که آنها را با استفاده از هر گونه برنامه های دیگر و یا سایت حساب’

این شرکت بیشتر محروم سیستم خود را دچار نقض امنیت سایبر در بیانیه ای به ایالات متحده آمریکا امروز.

‘ما باید اختصاصی تیم امنیتی و همچنین به عنوان لایه های متعدد از اقدامات امنیتی در سراسر مشترک وکتورهای طراحی شده برای حفاظت از یکپارچگی تمام حساب های کاربری’ نوشت Instacart.

تازه ترین ها از یک Instacart داده های مشتری به یکی از وب سایت بود 22 جولای وجود دارد به روز رسانی مداوم در طول ماه های ژوئن و ژوئیه.

در انتقادات و پیشنهادات برای فروش دیده می شود DailyMail.com یک مشتری گفت: “با تشکر از مرد به دنبال به جلو به چیزهای رایگان :).’

یکی دیگر گفت: “به طور کلی بزرگ تجربه بسیار توصیه می شود.’

نظرات دیگر گفت که فروشنده برآورده نشده سفارش و که آنها نمی دریافت اطلاعات است.

Pictured: File photo of a home delivery. An Instacart spokesman told BuzzFeed they were 'unaware' of a breach on their data

تصویر: فایل عکس از یک خانه تحویل. یک Instacart سخنگوی گفت BuzzFeed آنها غافل ‘از نقض در داده های خود را

یک Instacart سخنگوی ابتدا گفت BuzzFeed روز چهارشنبه آنها غافل ‘از نقض در داده های خود را.

“ما آگاه هستند از هر گونه نقض داده ها در این زمان. ما را به حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی بسیار جدی’ گفتند.

در موارد که در آن ما معتقدیم حساب مشتری ممکن است از طریق یک خارجی کلاهبرداری فیشینگ خارج از Instacart پلت فرم و یا اقدام دیگر ما فعالانه در برقراری ارتباط به مشتریان به صورت خودکار آنها را وادار به روز رسانی رمز عبور خود را,’ آنها اضافه شده است.

سایت های مورد استفاده در وب تاریک اما BuzzFeed انتخاب کرده است به نام آنها.

کارشناس امنیت سایبر امنیت متعصب تایید تبلیغات نگاه مشروع و اعتقاد بر آن بوده است نوشته شده است.

دو زن که اطلاعات بخشی از آنلاین غیر قانونی بسته شد هانا چستر و دیگری که ترجیح داده تنها به شناخته شده به عنوان Mary M.

“من واقعا نمی دانم چه بگویم. آن را سخت بدانید که چه می گویند نمی دانستند اگر آن را یک نتیجه از [Instacart] و سهل انگاری’ هانا چستر گفت BuzzFeed News. “اما اگر آنها آگاه هستید که این اتفاق افتاده و نیست به ما اطلاع داد که مشکل ساز است.’

مریم تصریح کرد ناامیدی که Instacart شکست خورده بود به مشتریان خود آگاه از حمله و که او تا به حال برای پیدا کردن از طریق روزنامه نگاران.

Instacart تاسیس در سال 2012 با رسیدن به نزدیک به 6000 شهرستانها Instacart محبوبیت و درآمد را نیز در ماه های پس از coronavirus همه گیر آمار ایالات متحده در ماه ژانویه است.

مستند سفارشات تبدیل به یک عامل عمده در یک چشم انداز مثبت در آنلاین بقال فروشگاه ها به عنوان شهروندان اجتناب اماکن عمومی فروشگاه های مواد غذایی تلاش اجرای عمومی دستورالعمل های بهداشتی و کارکنان بیمار شد.

Pictured: Clark resident Jen Valencia (pictured) sanitizes her hands at checkout as she supplements her income working for Instacart at Acme Market

تصویر: Clark ساکن جن والنسیا (تصویر) sanitizes دست او را در پرداخت او به عنوان مکمل درآمد خود را به کار برای Instacart در اوج بازار

در ماه ژوئن Instacart نشان داد که آن را مطرح $225million در یک سرمایه گذاری دور با توجه به افزایش فروش.

Apporva مهتا یکی از Instacart بنیانگذاران و در حال حاضر مدیر عامل یک میلیاردر تبدیل شد که در همان ماه به عنوان یک نتیجه.

فوربس گزارش داد که Instacart را ارزیابی رفت از $7.9 میلیارد دلار به 13.7 میلیارد و برآورد مهتا به حال ارزش خالص $1.2 میلیارد دلار است.

Instacart استخدام 300,000 بیشتر خریداران در ماه های مارس و تا به حال برنامه ای برای اضافه کردن اضافی 250.000 دلار در ماه آوریل است.

“ما باید برنامه های بلند پروازانه برای آینده و این سرمایه گذاری های جدید را قادر می سازد ما را به تعمیق حمایت از ما برای ما خریداران و همکاران بیشتر صندوق های استراتژیک مانند ما تبلیغات و سرمایه گذاری کسب و کار و در ادامه به ارائه تجارب استثنایی برای مشتریان’ مهتا گفت: در آزادی مطبوعات.

“این بیماری همه گیر است و اساسا شکل راه مردم فکر می کنم در مورد مواد غذایی و, تجارت الکترونیک, و ما مفتخریم که Instacart ادامه به بازی نقش مهمی در زندگی مردم در حال حاضر و پس از این بحران فروکش.’

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im