در Coronavirus $45 میلیارد کروز صنعت در برابر یک چالش بزرگ

برای کروز صنعت coronavirus یک روابط عمومی کابوس.

برای بیش از یک هفته جهانی تماشا به عنوان الماس شاهزاده کشتی قرنطینه شده در بندر یوکوهاما آن 3600 مسافران و خدمه گیر کرده است و تعداد افراد آلوده به ویروس coronavirus صعود به 218.

دوم کشتی شده است قایقرانی در دریای چین جنوبی مانند modern-day نسخه از پرواز هلندی تبدیل به دور از پنج پورت بیش از ترس است که یک فرد پردازنده آلوده شد.

حتی هزاران مایل از شیوع بیماری در Bayonne, N. J., چهار, چینی, مسافران کروز بوش بودند به طور خلاصه قرنطینه پس از مقامات بهداشت به نمایش در آمد و بیش از دو دوجین از مسافران است. آنها معلوم نیست به کوروناویروس.

خطوط کروز مواجه اند بحران های قبل از خود را در جریان جنگ با نورو ویروس است که می تواند از طریق اشک کل boatload از مسافران باعث مشکلات گوارشی, به 2012 غرق شدن کشتی کوستا کونکوردیا که کاپیتان آن فرار گل نشسته در سواحل ایتالیا, کشته شدن 32 نفر. اما COVID-19 به عنوان ویروس نام برده شده و نهایی که در سراسر جهان گسترش یافته است که هنوز هم دیده می شود می تواند بزرگترین چالش نشده است.

“دیگر کشتی ها مانند الماس شاهزاده اقامت در مطبوعات بیشتر افرادی که هرگز کروز قبل گرفته فکر می کنم از کروز به عنوان یک کمتر از تعطیلات ایده آل” گفت: James Hardiman مدیر عامل تحقیقات حقوق صاحبان سهام برای Wedbush اوراق بهادار که به شرح زیر میباشد.

کروز شرکت شده اند و تمایلی به انتشار هر گونه اطلاعات در مورد اینکه آیا شده است وجود دارد هر گونه تاثیر در رزرو در حدود 45.6 میلیارد صنعت جهانی در هفته پس از وقوع آغاز شد و در چین در شهر ووهان اما برخی از سفر مشاوران می گویند آنها با 10 تا 15 درصد است.

این شرکت از جمله بزرگترین خطوط مانند خطوط کروز نروژی و کارناوال Corp. که شامل شاهزاده Cruises یا کاهش یافته است به نظر و یا منتشر شده اظهارات خود را تکرار کرد که اولویت ایمنی مسافر. هر خط کروز نیز ذکر شده احتیاط آن است که به نگه داشتن مسافران امن: زیرا آنها به طور معمول هزاران نفر از مردم در یک فضای کوچک بیش از یک دوره طولانی از زمان کشتی های کروز در حال شناخته شده است به رشد برای بیماری.

رویال کارائیب ارائه یک نگاه اجمالی به وضعیت در یک Feb. 4 بیانیه اما تنها تا آنجا که به می گویند “ووهان Coronavirus و تلاش برای مهار آن هستند انتظار می رود تاثیر منفی نتايج.” این شرکت که در کشتی بود به طور خلاصه متوقف شد و در بینن اعلام کرد که هیچ یک با یک گذرنامه اجازه داده می شود به کشتی سوار در یک رویال کارائیب کروز تصمیم بعدا لغو پس از اعتراض.

اما اریکا ریشتر ارشد مدیر ارتباطات جامعه آمریکا از سفر مشاوران صنعت گفت که تقاضا برای کشتی که تا به حال شده است در یک مسیر رو به بالا قبل از اینکه خبری از کروناویروس شکست شد و از 10 تا 15 درصد به گفته برخی از مشاوران.

از شیوع کروناویروس

  • چه شما نیاز به دانستن ؟ از اینجا شروع کنید.

    به روز شده در فوریه. 10, 2020

    • چه Coronavirus?
      این یک رمان است ویروس به نام تاج مانند خوشه که بیرون از سطح آن است. Coronavirus می تواند آلوده حیوانات و مردم است و می تواند طیف وسیعی از بیماری های تنفسی از سرماخوردگی به شرایط خطرناک مانند سندرم حاد تنفسی یا سارس.
    • چگونه مسری است که ویروس ؟
      با توجه به تحقیقات اولیه به نظر می رسد نسبتا عفونی شبیه به سارس است و احتمالا انتقال از طریق هوا. دانشمندان تخمین زده اند که هر فرد آلوده می تواند آن را به جایی بین 1.5 و 3.5 مردم بدون موثر مهار اقدامات است.
    • جایی که این ویروس گسترش یابد ؟
      ویروس سرچشمه در ووهان چین و بیمار دهها هزار نفر از مردم در چین و حداقل دو دوجین دیگر کشورها است.
    • چگونه نگران من باید باشد ؟
      در حالی که این ویروس جدی بهداشت عمومی و نگرانی و خطر ابتلا به بسیاری از افراد در خارج از چین باقی مانده بسیار کم و آنفلوآنزای فصلی بیشتر تهدید فوری.
    • که در حال کار برای جلوگیری از ویروس ؟
      سازمان بهداشت جهانی مقامات ستایش چین تهاجمی پاسخ به این ویروس توسط بسته شدن حمل و نقل مدارس و بازار. این هفته یک تیم از کارشناسان از W. H. O. وارد پکن به ارائه کمک.
    • چه می شود اگر من در سفر ؟
      ایالات متحده و استرالیا به طور موقت انکار ورود برای غیر شهروندان که به تازگی از سفر به چین و چند شرکت های هواپیمایی پروازهای لغو شده.
    • چگونه می توانم نگه داشتن خودم و دیگران امن است ؟
      شستن دست های خود را اغلب مهم ترین چیز شما می توانید انجام دهید همراه با ماندن در خانه هنگامی که شما بیمار هستید.

جای تعجب نیست که کشتی در آسیا و اقیانوسیه شد به خصوص ضربه سخت. الکس شارپ رئیس جمهور و رئیس اجرایی از امضای سفر, شبکه یک کنسرسیوم از 7000 سفر مشاوران گفت: “تقاضای جدید برای این کشتی بسیار پایین است در حال حاضر” و آن بهار سفر دریایی شد “بعید به فروش از بازار ما است.”

“اگر صنعت را دریافت نمی کند خود را به دست این و آن می تواند بر اعتماد مشتری در چین نسبت به کشتی برای یک زمان بسیار طولانی” گفت: آقای Hardiman از Wedbush اوراق بهادار.

چین شده است یکی از, سفر, صنعت بزرگترین رشد بازار در سال های اخیر و سفر در منطقه آسیا و اقیانوس آرام را تا حدود 10 درصد از این صنعت با توجه به خطوط کروز بین المللی, انجمن تجارت ، بین 8 و 9 درصد از مسافران در خطوط کروز ارائه شده توسط گروه تجارت از چین به ماکائو و هنگ کنگ و تعدادی از کشتی های مستقر در آسیا رشد 53 درصد بین سال های 2013 و 2017.

تعداد فزاینده ای از پورت ها در سراسر اقیانوس آرام از بوسان کره جنوبی به کالدونین بنادر Lifou Mare و Isle of Pines در حال ممنوع کردن کشتی های کروز. هنگ کنگ بسته شده پس از Feb. 6.

مسافران می گویند که به جای تلاش به جای آنها کروز شرکت ها شده است ننمودند و سودمند. Maranda Priem, 24, از واشنگتن و او 53 ساله مادر از مینه سوتا قرار شد روی Norwegian Jade یک 2,200-کشتی مسافر توسط خطوط کروز نروژی که در اصل قرار بود از ترک هنگ کنگ در فوریه. 17 برای کروز توقف در سنگاپور و ویتنام و تایلند است.

به عنوان نگرانی خود را در مورد کوروناویروس رشد خانم Priem بارها و بارها ایمیل فرستاده و به نام شرکت درخواست اگر او می تواند تبدیل به یک کروز مختلف و یا دریافت بازپرداخت و یا در آینده اعتباری. درخواست او محروم بودند. در یک ایمیل در فوریه. 4, Roxane Sanford, هماهنگ کننده روابط مهمان برای کروز خط به یاد خانم Priem که “سرزمین اصلی چین را شامل نمی شود هنگ کنگ ماکائو یا تایوان” و افزود که “متاسفانه ما قادر به ادامه لغو و بازپرداخت را انجام دهید.”

زمانی که دلار هنگ کنگ پورت بسته این شرکت نقل مکان کرد و قایقرانی به سنگاپور تغییر در برنامه سفر که مورد نیاز خانم Priem و دیگر مسافران به rebook پروازهای خود را و جذب هر گونه هزینه های اضافی. روز چهارشنبه او تصمیم به لغو بدون دانستن اگر او را نزدیک به $1,700 او برای پرداخت کروز بازگشت.

“این یک بیت از یک کابوس برخورد با نروژی,” او گفت:. “نروژی به ما بگویید چه آنها بازپرداخت خواهد شد و آنها شده اند مفید است.”

نروژی کروز خط نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

هنگامی که یک کشتی در سفرنامه تغییر است, “مسافران باید کمی رجوع به عنوان یک موضوع عملی” گفت: جیم واکر دریایی وکیل که نشان دهنده افراد تحت پیگرد خطوط کروز. “خطوط کروز قادر به آزادانه خود را تغییر دهید برنامه های سفر و اگر شما لازم نیست که بیمه شما فقط گیر و مشکل با بیمه است که آن را اغلب استثنا برای بیماری های همه گیر و چیزهایی شبیه به این.”

آقای واکر گفت که او دریافت کرده است “به طور قابل توجهی بالاتر” حجم تماس از مسافران به دنبال راهنمایی در مورد چگونه به مقابله با کروز دریایی با خطوط تغییر برنامه های سفر بدون ارائه بازپرداخت و یا فرصتی برای برنامه ریزی مجدد.

کشتی تمایل به گران قیمت با میانگین نه روز قایقرانی در آسیا در حال اجرا در حدود 1800 دلار, سفر, مشاوران گفت و رزرو طولانی در پیش است. آنجلا جونز 56 از Ga., یک مسافر در MS Westerdam های هلند و امریکا کشتی است که در برزخ گیر کرده بود به دنبال یک پورت است که می تواند آن را رزرو سفر خود را یک سال و نیم پیش.

زمانی که اخبار در مورد کوروناویروس شکست دخترش اردن جونز Dorman روز سه شنبه گفت: “او در نظر گرفته لغو, اما این شرکت گفت: بارها و بارها که آنها می خواهم خوب و انرا ارائه بازپرداخت اگر او لغو شد. او می خواهم صرفه جویی شده برای این سفر است. حقیقت این است که 2020, اما چرا کروز هنوز هم اتفاق می افتد؟”

سیهانوکویل در کامبوج در نهایت به توافق اجازه دهید بارانداز کشتی در روز چهارشنبه. Holland America Line گفت که آن را ترتیب و پرداخت هزینه برای تمام مسافران پروازهای خانه, در علاوه بر این به دادن هزینه کامل برای کروز.

آقای Hardiman از Wedbush اوراق بهادار تخمین زده است که هزینه رویال کارائیب در حدود 4 میلیون نفر به لغو اخیر چهار روز کروز یک شماره است که می تواند متفاوت بسته به اندازه کشتی و عوامل دیگر.

“کروز شرکت های دیده هرگز قبل از این و فقط نمی دانم چه باید بکنید” گفت: راس کلاین, یک جامعه شناس در Memorial University of Newfoundland که مطالعات کروز میباشد. “برای خطوط کروز و صنعت بسیاری از این تصمیم گیری مبتنی بر اقتصاد است. آنها درخواست خود را, ‘چگونه ما با صرف حداقل مقدار از پول و از دست دادن حداقل مقدار پول؟'”

دیوید Yaffe-Bellany و Niraj Chokshi کمک گزارش.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>