چگونه کمپین میلیارد دلاری ترامپ مزیت نقدی خود را از دست داد

قرار بود پول یکی از مزایای بزرگ بی بند و بار برای رئیس جمهور ترامپ بوده باشد، به همان اندازه که برای باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۲ و جورج دبلیو بوش در سال ۲۰۰۴ بود. پس از هزینه شدن در سال ۲۰۱۶، آقای ترامپ در روز مراسم تحلیف خود – زودتر از هر رئیس جمهور مدرن دیگری – درخواست انتخاب مجدد کرد- شرط بندی کرد که شروع سر در سال جاری مزیت مالی قاطعی را به او تحویل خواهد داد.

به نظر می رسید کار کرده است. رقیب او جوزف آر بایدن جونیور زمانی که بهار امسال به عنوان نامزد فرضی حزب دموکرات ظهور کرد نسبتاً شکسته شد و آقای ترامپ و کمیته ملی جمهوری خواه نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار مزیت نقدی داشتند.

پنج ماه بعد برتری مالی آقای ترامپ تبخیر شده است. از ۱٫۱ دلار بیلون کمپین او و حزب مطرح شده از ابتدای سال ۲۰۱۹ تا ژوئیه، بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در حال حاضر هزینه شده است. در حال حاضر برخی از مردم در داخل مبارزات انتخاباتی در حال پیش بینی آنچه که زمانی غیر قابل تصور بود: ترد نقدی با کمتر از 60 روز تا انتخابات، به گفته مقامات جمهوری خواه در این مورد توضیح داد.

براد پارمقیاس، مدیر سابق کمپین، دوست داشت ماشین جنگ انتخاب مجدد آقای ترامپ را «کوزه گر غیرقابل توقف» نامید. اما مصاحبه با بیش از یک دوجین دستیار کمپین فعلی و سابق و متحدان ترامپ، و بررسی هزاران مورد در پرونده های کمپین فدرال، نشان می دهد که کمپین رئیس جمهور و آر.ان.سی در حالی که صدها میلیون دلار می سوزاندند، برخی عادات حرفه ای را توسعه دادند. از زمانی که بیل استپان در ماه ژوئیه جایگزین آقای پارمقیاس شد، این کمپین مجموعه ای از اقدامات سفت کننده کمربند را اعمال کرده است که ابتکارات از جمله استخدام شیوه ها، سفر و بودجه تبلیغاتی را تغییر شکل داده است.

مدیر اعتبار… داگ میلز/نیویورک تایمز

بر اساس آقای Parscale ، بیش از 350 میلیون دلار — تقریبا نیمی از 800 میلیون دلار هزینه — رفت به بودجه جمع آوری عملیات ، به عنوان هیچ هزینه ای در پیدا کردن اهدا کنندگان جدید آنلاین بخشیده شد. این کمپین جمع آوری کارکنان بزرگ و با پرداخت خوب و خانه تیم در غارنشین، به خوبی منصوب دفتر در حومه ویرجینیا؛ لوایح قانونی بزرگ به عنوان هزینه های مبارزات انتخاباتی رفتار می شد؛ و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار قبل از کنوانسیون حزب صرف یک حمله رعد آسای تبلیغاتی تلویزیونی شد، نقطه ای که بیشتر رای دهندگان در طول تاریخ شروع به توجه نزدیک به مسابقه می کنند.

در میان splashiest و شاید سوال برانگیز ترین خرید برای تبلیغات سوپر بول بود که هزینه 11 میلیون دلار — بیش از مبارزات انتخاباتی در تلویزیون در برخی از ایالات میدان جنگ بالا صرف — splurge غرور است که اجازه می دهد آقای ترامپ برای مطابقت با میلیاردر مایکل R. بلومبرگ خرید برای بازی بزرگ است.

همچنین آبشاری از انتخاب های کوچکتر وجود داشت که اضافه می شد: کمپین یک همدم از مشاوران بسیار پرداخت شده را استخدام کرد (محافظ سابق آقای ترامپ و دستیار کاخ سفید از اواخر سال ۲۰۱۷ بیش از ۵۰۰٬۰۰۰ دلار توسط آر.ان.سی پرداخت شده است)؛ صرف $156,000 برای هواپیماها به کشیدن بنر های هوایی در ماه های اخیر; و نزدیک به 110،000 دلار به Yondr پرداخت ، یک شرکت است که باعث می شود کیسه های مغناطیسی استفاده می شود برای ذخیره تلفن همراه در طول جمع آوری بودجه به طوری که اهدا کنندگان نمی تواند مخفیانه ضبط آقای ترامپ و نشت اظهارات خود را.

برخی از افراد آشنا به هزینه ها خاطر نشان کردند که آقای پارمقیاس یک ماشین و راننده دارد که هزینه ای غیرمعمول برای یک مدیر کمپین است. آقای ترامپ با نشاط به مردم گفته است که آقای استپان زمانی که رئیس جمهور این شغل را به او داد، حقوق خود را کاهش داد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im