چگونه خرید لوبیا شد یک بیانیه سیاسی

برای سال های گویا نام تجاری مترادف با Latino-رویای آمریکایی است. تعداد مطلق از محصولات که صف بقالی — از refried لوبیا چیتی به sazón باهم azafran چاشنی صحبت به رشد تعداد مهاجران اسپانیایی که آنها را خریداری. گویا ملت, بزرگترین اسپانیایی مواد غذایی شرکت حمایت کرده دومینیکن هنر را نشان می دهد mariachi مسابقات و فوتبال برنامه.

مشاوران رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر گرفته و آن را یک پیروزی که گویا رئیس اجرایی رابرت Unanue توافق به نظر می رسد در کاخ سفید rollout از آنچه آن را به نام هیسپانیک رفاه ابتکار یک فرمان اجرایی که وعده داده شده دسترسی بهتر به آموزش و پرورش و اشتغال برای اسپانیایی ها.

در باغ گل رز در جولای 9, آقای Unanue ستایش آقای تهمت و نسبت او را به پدر بزرگ خود که تاسیس گویا.

“همه ما واقعا خوش شانس در همان زمان به یک رهبر مانند رئیس جمهور تهمت است که یک سازنده” آقای Unanue گفت. “و این چیزی است که پدر بزرگ من بود.”

و فقط می خواهم که یک بار محبوب با نام تجاری تبدیل شد anathema در بسیاری از Latino خانه ها در سراسر ایالات متحده است. مردم ارسال شده ویدئوها و عکس های خود را پاکسازی خود pantries و حول قوطی گویا لوبیا به سطل زباله. آن را تبدیل به یک نماد مقاومت سیاسی برای به اشتراک گذاشتن دستور العمل های گویا محصول جایگزین. “آه به دنبال آن صدا از من گوگل” چگونه خود را Adobo,'” نماینده اسکندریه Ocasio-کورتز دموکرات از نیویورک نوشت: در توییتر با اشاره به محبوب ادویه که گویا به فروش می رساند.

اعتبار…کوین لمرقو/ایسنا

تقریبا بلافاصله تهمت وفاداران به عقب رانده — پر کردن چرخ دستی های خرید پر از گویا محصولات و ارسال ویدئوها از خود وحی بلع گویا لوبیا.

زمان Ivanka Trump توییتی حمایت از گویا یکی از چیزهایی که تا به حال مشخص شده: در یک قطبی کشور در یک قطبی زمان خرید لوبیا در حال تبدیل شدن به یک عمل سیاسی.

حتی به عنوان آقای تهمت حمایت از حفره حفره در میان بسیاری از جمعیت او برگزار شد به یک کوچک اما با دوام تکه اسپانیایی رای دهندگان بسیاری از آنها در فلوریدا یک دولت کامل از کوبا خواهان که شناخته شده است برای تیغ نازک انتخاباتی حاشیه.

نظر سنجی به طور مداوم نشان می دهد آقای ترامپ با تصویب امتیاز در میان رای دهندگان اسپانیایی معلق در هوا حدود 25 درصد در پایان پایین تر از این محدوده است که روسای جمهور جمهوری خواه را به خود جلب کرده است. قبل از coronavirus همه گیر چهار اقتصاد تهمت مبارزات انتخاباتی بارها و بارها با اشاره به پایین بودن نرخ بیکاری در میان اسپانیایی ها به عنوان نشانه ای که دولت ارائه شد برای جامعه و گروه او نیز جرم با التهابی اظهارات در مورد مهاجرت.

آخرین به روز رسانی: 2020 انتخابات

به روز شده

  • بایدن می گوید مقامات محلی باید تصمیم می گیرید که برای بازگشایی مدارس, طراحی مقایسه با مغلوب ساختن پیشی جستن.
  • خود را دوباره انتخابات در معرض خطر تهمت و پنس رسم خطوط جدید از حمله.
  • جمال بومن برنده اصلی خود را شکست 32 سال وقت.

در حال حاضر گویا کاهش یافته است به این دیگ جوش از سیاست و, خشم, عجیب و غریب به نوبه خود از وقایع برای یک شرکت است که بالید خود را در دانستن اینکه مشتریان خود نزدیک. با هر موج از اسپانیایی مهاجران از آمریکای لاتین و کارائیب گویا اضافه شده است محصولات جدید را با توجه به خود را طبخ و در طول سال آن را توزیع میلیون ها پوند از مواد غذایی به pantries پس از طوفان و در طول بیماری همه گیر.

این شرکت تاسیس شد در سال 1936 توسط آقای Unanue را پدربزرگ و مادربزرگ که از نقل مکان از منطقه باسک از اسپانیا به پورتوریکو و سپس شهر نیویورک جایی که آنها به فروش می رسد ساردین و روغن زیتون از یک نمای در Duane خیابان در پایین منهتن.

به عنوان شرکت گسترش آن را تغییر نام از Unanue & Sons به Goya Foods — گزارش خرید حقوق به نام جدید خود را برای $1 از آنجا که آن را آسان تر برای تلفظ از “oo-NA-جدید-راه” — و شاخه به تولید است. در اواسط دهه 1970 یوسف Unanue یکی از بنیانگذاران ” چهار پسر به عنوان مدیر اجرایی و شرکت نقل مکان به نیوجرسی. در زمان او پا به پایین این شرکت در حال ایجاد روابط با خارج و دیگر فروشنده و درآمد سالانه خود را رشد کرده بود به 1 میلیارد دلار از 20 میلیون دلار است.

برخی به ذکر است که رابرت Unanue اظهارات در کاخ سفید به نمایش خودنمایی قطع ارتباط بین ثروتمند اجرایی که خانواده اش مورد ستایش قرار داد از اسپانیا و تا حد زیادی از طبقه کارگر Latinos که پایه مشتری خود را. سخت ترین منتقدان سوال که آیا او در نظر گرفته خود را لاتین.

اعتبار…Sergio Flores برای نیویورک تایمز

سرعت و حجم از تحریم صحبت می کنند به “چگونه خام به مردم در جامعه احساس می کنید در مورد رئیس جمهور” گفت: Clarissa Martinez de Castro معاون معاون رئیس جمهور برای سیاست و وکالت برای UnidosUS یک Latino مشارکت مدنی سازمان است. او گفت: بسیاری از Latinos مقصر آقای تهمت حمله به مهاجران مستند نشده برای تحریک به تبعیض و خشونت علیه Latinos به ویژه کشتار تابستان گذشته در ال پاسو.

برای اولین بار او گفت: نگرانی در مورد تبعیض نژادی در بالای رتبه بندی در میان نگرانی های لاتین رای دهندگان در نظرسنجی. اما آقای تهمت حامیان در حال شرط بندی این است که یک برنده مسئله برای آنها و این که آمریکایی ها نمی فهمید و یا همدردی با تحریم.

روز بعد از باغ گل رز, مراسم سناتور تد کروز جمهوریخواه از تگزاس در توئیتر خود نوشت: “گویا یک جزء اصلی از کوبا مواد غذایی است. پدربزرگ و مادربزرگ من خوردند گویا لوبیا سیاه و سفید دو بار در روز به حدود 90 سال است. و در حال حاضر در سمت چپ است و تلاش برای لغو اسپانیایی فرهنگ و سکوت آزادی بیان است. #BuyGoya.”

و ناگهان بار-محبوب اسپانیایی نام تجاری تبدیل شد célèbre چون در سمت راست.

آقای کروز در مصاحبه ای گفت که او را دیدم به تحریم به عنوان مثال از “روح تحمل.”

“هر زمان کسی جرات مخالفت از خود را سفت و سخت ارتدکسی آنها به دنبال مجازات لغو و یا نابود کردن به مخالف” آقای کروز اضافه شده است.

آقای Unanue که کمک به مبارزات انتخاباتی هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان و کار کرده و با میشل اوباما در یک ضد چاقی ابتکار به نظر می رسد آمادگی برای طوفان. نه او و نه گویا مقامات در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر. اما آقای Unanue در دفاع از اظهارات خود در کاخ سفید, گفتن وال استریت ژورنال که او وجود دارد از احترام و که “من قوی باقی می ماند در اعتقادات من است که من احساس می کنم با برکت رهبری رئیس جمهور ما.”

مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان فیلم برداری خود را پر کردن چرخ دستی های خرید پر از گویا محصولات relishing در این فرصت برای دفاع از یک تاجر اسپانیایی و متهم دموکرات بودن anti-Latino. Dinesh d’souza, یک محافظه کار مفسر سیاسی مشترک یک ویدیو از خودش بلع لوبیا که او اعتراف کرد او به ندرت می خوردند.

چند روز بعد آقای ترامپ گردش یک عکس از خود در دفتر بیضی لبخند به طور گسترده و با خود شست در مقابل چندین گویا محصولات از جمله یک بسته ویفر شکلات و شیر نارگیل.

در پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا خانم مغلوب ساختن پیشی جستن جیر نقض قانون فدرال ممنوعیت کارمندان دولت با استفاده از موقعیت خود برای حمایت از محصولات Carolina Hurley, یک سخنگوی کاخ سفید گفت: رئیس جمهور دختر “حق به بیان او حمایت شخصی” برای این شرکت است.

اعتبار…ساموئل کروم برای نیویورک تایمز

“تنها رسانه ها و انصراف از فرهنگ حرکت خواهد انتقاد Ivanka برای نمایش شخصی خود را برای حمایت از یک شرکت است که ناعادلانه با تمسخر میگوید تحریم و تمسخر برای حمایت از این دولت — که همواره جنگیدند و برای تحویل جامعه اسپانیایی,” خانم هرلی گفت.

برخی از دانشمندان علوم سیاسی گفت: آقای مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد مشتاق برای تبلیغات رایگان آمد که ارتباط خود را با محبوب اسپانیایی نام تجاری.

“این نسخه جمهوریخواه از ‘Hispandering,'” گفت: Geraldo Cadava یک استاد تاریخ در دانشگاه و نویسنده کتاب “اسپانیایی خواه.” “او pandering به اسپانیایی, راه همان است که سیاستمداران باید فلفلی خود را از بیخ و بن سخنرانی با چند کلمه در اسپانیایی. این همان نوع از سیگنال.”

آقای مغلوب ساختن پیشی جستن است گاهی اوقات ساخته شده قابل مشاهده است تلاش برای رسیدن به رای دهندگان اسپانیایی. اسپانیایی رفاه ابتکار که شامل چند جزئیات آمد و در طول یک هفته که در آن او همچنین با ونزوئلا که فرار کرده بود سوسیالیسم برگزار شد و مصاحبه ای با Telemundo یک تلویزیون به زبان اسپانیایی ایستگاه. آقای ترامپ صحبت کرد و در این مصاحبه در مورد “جاده به تابعیت” برای مهاجران مستند نشده به ایالات متحده آورده که کودکان حتی در حالی که دولت متعهد شده است برای مبارزه با تصمیم دیوان عالی کشور تایید اوباما-دوران برنامه ای است که محافظت از آنها.

آن باقی مانده است دیده شود که آیا اسپانیایی است که در حال حاضر نیست حمایت تهمت خواهد بود تحت تأثیر خود را ناگهانی ارتباط با گویا و یا تلاش خود را به ارمغان بیاورد اسپانیایی ها بر روی سمت محافظه کار این کشور را در آستین نهفته فرهنگ جنگ.

اما برای چند Latinos, پیام طنین انداز.

الکساندر Otaola یک کوبایی-آمریکایی در فلوریدا با 105,000 followers on Instagram صادر شده و فیلم در اسپانیا است که تشبیه گویا تحریم به تخریب مجسمه ها و دیگر فرهنگی آیکون.

“آنچه که گویا در جامعه لاتین? آن را به یک آیکون یک مجسمه او گفت:” در یوتیوب. “سمت چپ می خواهد برای از بین بردن تمام آیکون.”

آن است که روشن نیست که چگونه عمیقا تحریم قطع شده است گویا به خط پایین یا اینکه تاثیر “buycott” را لغو کرده است آن را. گویا یک شرکت خصوصی برگزار شد, پس از آن پرونده های عمومی هستند.

در جری سوپر مارکت در عمدتا لاتین Oak Cliff جامعه در دالاس گویا محصولات صف قفسه به طور معمول خریداری شد توسط یک جریان ثابت از مشتریان در آخر هفته گذشته. در سن آنتونیو در آلامو هایتس جامعه یک صندوقدار گفت: مدیران La Michoacana سوپر مارکت گفته اند آنها را ترک حمل گویا محصولات. گیاهان و بتها ا رب و السالوادور ترشی سالاد در میان دیگر موارد باقی مانده در قفسه.

اما در توسان Ariz., پاتریک روبلز یک جوان 19 ساله دانشجو در دانشگاه آریزونا گفت: تمام خانواده خود بود تحریم گویا محصولات حتی اگر این شرکت نخود همواره مناسب برای cocido یا مکزیکی خورش.

“این یک پانچ در معده برای ما” آقای روبلز گفت: آقای Unanue نظرات ستایش یک رئیس جمهور که آقای روبلز احساس است و به طور معمول ارزش Latinos. در حال حاضر آنها در حال رفتن به نوبه خود به علامت های تجاری مانند لا Costeña یا Rosarita.

اما پاملا رامیرز یک زن 48 ساله مکزیکی-آمریکایی کوچک-کسب و کار مشاور در شرق لس آنجلس گفت که او به شدت مخالف گویا تحریم. از آنجا که تعداد زیادی از Latinos استخدام شرکت او فکر می کند که تحریم این محصول می تواند آسیب خود جامعه است. برای هر یک از Facebook دوستان که نوشته شده در مورد تحریم این محصول خانم رامیرز خریدم 10 دلار ارزش گویا محصولات و اهدا آنها به بانک غذا, او گفت:.

“شما باید برای قرار دادن پول خود را که در آن دهان خود را است,” او گفت:. “اگر شما نیست, سپس شما فقط بخشی از مشکل است.”

کمک گزارش شد الدا Lizzia Cantú, Giulia مکدانل Nieto del Rio, مارینا Trahan ارین Coulehan و دیوید مونتگومری. Sheelagh McNeill کمک پژوهش است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de