چگونه یک New Mexico بیمارستان شورش علیه آن کارفرمایان به عنوان Covid-19 ضربه



منn در دو هفته گذشته یکی Covid-19 فوت بیمار پس از چندین کارکنان و پزشکان به عنوان ناخالص سوء مدیریت توسط کارکنان بهداشتی درمانی در ریهوبو McKinley مسیحی بیمارستان. بیمار دیگر دچار آسیب شدید مغزی هنگامی که یک یک شد نادرست تنظیم شده با توجه به کسانی که همان پزشکان. و بیمارستان بخش مراقبت های دکتر تنها انتقادی مراقبت پزشک در McKinley county, استعفا داد و با استناد به ایمنی بیمار و نگرانی است.




Searchlight New Mexico

در 5 مه ad-hoc گروهی از کارکنان و ارائه دهندگان خدمات در این بیمارستان به طور رسمی شناخته شده به عنوان Rehoboth McKinley مسیحی خدمات بهداشتی به اتفاق آرا رای به ارائه یک بیانیه از هیچ اعتماد به نفس در ریهوبو مدیر عامل شرکت دیوید Conejo. این گروه که با تشکیل این بهار در اعتراض به شرایط و به دنبال آن با یک اخطار نامه ای به هیئت مدیره بیمارستان.

نامه ای به اتهام Conejo با عدم برقراری ارتباط موثر ترویج عدم شفافیت و فقیر مدیریت مالی و ایجاد “شرایط نا امن کار”.

این شورش کارکنان متهم گالوپ دومین بیمارستان مشکوک رهبری تصمیم گیری که منجر به شدید کمبود کارکنان یک نور افکن جدید مکزیک تحقیق یافت. مصاحبه با شش پزشکان سه پرستاران و سایر مراقبان و بررسی ایمیل های داخلی و شکایات نشان می دهد یک بیمارستان در بی نظمی.

سه پزشکان تماس گرفته افکن توافق برای رفتن بر روی رکورد در پشت سر هم. آنها Chris هوور یک اورولوژیست در حال حاضر کارگردانی تخصیص هواکش; Neil Jackson, یک, خانواده, پزشکی, دکتر, در حال حاضر مشغول به کار در بخش مراقبت های ویژه; و آندریا واکر ارشد زنان و زایمان.

“بیمارستان ما شده امن در هفته های اخیر” گفتند جمعی در یک مصاحبه. “و به صورت شفاف در مورد این است که از نظر پزشکی غیر اخلاقی. ما در حال کار فوق العاده سخت در خطوط مقدم اما به دلیل مدیریت ضعیف انتخاب ما بدون ابزار ما نیاز به انجام تعهدات خود به جامعه است.”

انتقادی understaffed هفته – در حالی که درمان بین 15 و 20 نفر بیمار با Covid-19 – خصوصی غیر انتفاعی بیمارستان متزلزل است فقط به عنوان گالوپ شرايط خروش در coronavirus موارد است.




Visitors check in at the emergency entrance before entering Rehoboth McKinley Christian hospital.

60 تخت بیمارستان با هشت تخت مراقبت ويژه Rehoboth شده است عامل بسیار پایین تر از حداقل استانداردهای پرستار-بيمار نسبت افکن یافت. ملی پرستاری دستورالعمل توصیه می کنیم که بیمارستان ها حفظ یک پرستار برای هر سه بيمار در اکثر تنظیمات با مراقبت حاد واحد نیاز به یک به یک یا یک به دو نسبت است.

در هفته های اخیر Rehoboth اختصاص داده است یک پرستار برای هر دو یا سه انتقادی مراقبت از بیماران و یک پرستار به هفت بيمار در واحد های دیگر گفت: وال Wangler بیمارستان افسر ارشد پزشکی. یک پرستار که خواست نامش فاش نشود گفت افکن که او به تنهایی در طول یک شیفت در اواخر ماه آوریل است.

دیگران تا به حال نگرانی های مشابه. یک کار و تحویل پرستار گفت: در یک ایمیل به کارکنان و پزشکان که او غرق شد و قادر به پاسخ به nonstop تماس با چراغ.

“من می توانم بگویم که من هرگز قبل از در زندگی حرفه ای من راه می رفت گذشته یک تماس را به نور و یا عمدا نادیده گرفته تماس چراغ برای دریافت از طریق روز من” را نوشت که خواسته ناشناس باقی می ماند. “من این را در تمام طول روز در روز چهارشنبه.”

او افزود: “من از دیدن تصاویر درمانده ناامید بيماران سالمند درهم در تخت خود را و به من نگاه التماس برای کمک … من این احساس است که من را وارد یک اتاق و پیدا کردن یک بیمار مرده است.”

Conejo کاهش درخواست برای نظر. پاسخ از طرف او Rehoboth عمومی افسر اطلاعات نوشت: “Covid-19 یک چالش جدید برای همه. ما در حال یادگیری هر روز و کارکنان ما در حال کار بسیار سخت برای ارائه بهترین مراقبت ممکن است برای ما Covid-19 بيمار.”




David Conejo.

واقع در لبه ملت ناواهو – که در آن coronavirus عفونت رای یکی از بالاترین در آمریکا – گالوپ تبدیل به یک مرکز برای معضل است. این شهر به عنوان یک خرید عمده و پزشکی hub برای ناواهو زونی پوبلوو و اطراف آن جوامع قبیله ای افزایش پتانسیل گسترده انتقال است. همانطور که از 6 اردیبهشت ملت ناواهو گزارش شده بود 2,654 تایید coronavirus موارد و 85 و میر.

در 1 مارس, فرماندار, میشل Lujan گریشام, استناد اضطراری اعلام می کند که بسته تمام جاده ها در داخل و خارج از گلوپ.

خصوصی بیمارستان های روستایی در همه جا در حال مبارزه برای حفظ کارکنان در حالی که از دست دادن درآمد. آنها با تکیه بر بخش خصوصی بیماران بیمه شده و عمل جراحی برای اقامت مالی شناور. Rehoboth به شدت متکی بر عمل جراحی انتخابی برای بیمارستان درآمد.

که همه را به توقف آمد در 25 مارس زمانی که فرماندار به طور موقت دستور توقف همه عمل جراحی انتخابی در نیومکزیکو.

که در همان هفته بیمارستان فسخ قرارداد از 17 پرستاران بسیاری از آنها مشغول به کار در اورژانس و اتاق عمل. در 1 آوریل, چهار پزشکان بیمارستان تحویل نامه ای به دولت خواستار بدانند چه اقداماتی را برای حفظ و مراقبت از بیمار استاندارد و ایمن در سطح نیروی انسانی.

Conejo پاسخ با مجموعه خود را از نامه ها و ایمیل های با این استدلال که چون بیمارستان دیگر نمی تواند بستگی انتخابی عمل جراحی کاهش به حال تبدیل شدن به مالی لازم است.

در طول یک ارتباطی با کارکنان Conejo ایمیل یک سند بودجه است که ذکر شده حقوق سالانه خود را از $674,481. در همراه سند او نوشت که او “قصد دارد به حداقل $50k در این زمان تلاش” و او “سخاوتمندانه می دهد از زمان شخصی و پول به خوراک و پوشاک و فقیر”.

نه روز بعد در 15 آوریل Conejo دوباره ایمیل کارکنان این بار به می گویند که این بیمارستان دریافت کرده بود نزدیک به $3m در فدرال کمک و انتظار برای دریافت حداقل یکی دیگر از $11m در وام های فدرال.

او اشاره نمی کند و هیچ برنامه ای برای استفاده از این وجوه به آدرس کمبود نیروی انسانی. در آن Rehoboth از دست داده بود و حتی بیشتر کارگران – 30 کارمندان تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19 از جمله 10 پرستاران.

کارکنان پزشکی خشم بود از آنچه که به نام عدم پیش بینی و توسط مدیر عامل شرکت. “که در آن نقطه, مدیریت سمت چپ ما خطرناکی کوتاه کارکنان و انتظار ما پرستاران و دستیاران پزشکی به کار سخت تر و طولانی تر در مناطق خارج از تخصص خود گفت:” هوور جکسون و واکر. “وجود اشتباهات اتفاق می افتد که هرگز نباید رخ دهد در هر محیط پزشکی.”

با توجه به دو پزشک که صحبت افکن یک Covid مثبت بیمار صرف شب 26 مارس در ناسازگار ونتيلاتور. این تجهیزات که فشار اکسیژن به ریه ها تضعیف شده بود از نای و استراحت بیمار در دهان ارائه آن را بی فایده برای ساعت. فوت بیمار در روزهای بعد.

27 مارس ایمیل از یک دکتر به نام برای یک بررسی دقیق پرونده و نشان داد که کادر پزشکی بود “به شدت نامناسب” ونتیلاتور.

بسیاری از پرستاران و پزشکان در انجام وظیفه بودند آمادگی برای مراقبت از این بیماران مبتلا به زجر تنفسی حاد با توجه به چندین کارکنان و پزشکان. آنها مقصر سیستم ناکارآمدی تجهیزات قدیمی و ضعیف آموزش دیده کارکنان پشتیبانی برای سهل انگاری در عدم به رسمیت شناختن به شدت از مشکلات.

بسیاری از پزشکان و پرستاران استخدام شده بود توسط بیمارستان از طریق کنترل از راه دور نیروی انسانی سازمان پزشکان گفته اند.

راجیو Patel, بیمارستان تنها بخش مراقبت های دکتر گفت که او سرخورده تبدیل با بی تجربگی از کارکنان موقت و مسائل ایمنی توسط اواخر ماه آوریل است.

“این برای من روشن شد که من نمی تواند با خیال راحت از حفظ و مراقبت از شدت بیمار و به خصوص تهویه Covid-19 بيمار گفت:” پاتل که کار تمدید شیفت تقریبا هر روز برای بیش از یک ماه است.

28 آوریل پاتل و متعدد همکاران تا به حال از مد افتاده به توافق نیاز است که تمام بيماران تحت ونتيلاسيون مکانيکی در ریهوبو منتقل بهتر-مجهز به امکانات در سراسر کشور. هنگامی که نهایی پاتل گفت: کارکنان او ترک Rehoboth. او گفت که او همچنان متعهد به خدمت به جوامع north-west, New Mexico.

پس از پایان ماه مارس زمانی که بیمارستان فسخ 17 پرستاران را استخدام کرده است تنها یک پرستار جدید آورده و در هیچ اضافی پزشکان گفت: Wangler. در سراسر خیابان گالوپ هند مرکز پزشکی به ارمغان آورده است در هفت پزشکان و 14 پرستاران در ماه داوطلبانه تکالیف.

سرپرستار در ریهوبو در حال تلاش برای پیدا کردن بیش از سه پرستاران با یک شیفت. در حال حاضر پرستاران توصیف یک “غیرقابل دفاع” و “روح خرد کردن” حجم کار.

“ما نیاز به کمک” یک پرستار گفت:. “ما سزاوار بهتر است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im