پرواز به مه تکه ای کوبه برایانت خلبان تا به حال تصمیم به

کالاباساس کالیفرنیا. — هلیکوپتر حمل افسانه بسکتبال کوبه برایانت در صبح روز یکشنبه دور بیش از یک زمین گلف در لس آنجلس را گریفیث پارک در انتظار ترخیص از کنترل ترافیک هوایی برای ادامه پرواز به تپه.

آب و 55 مایلی جنوب در اورنج کانتی که در آن هلیکوپتر ترک کرده بود در کمتر از یک ساعت قبل شده بود خوب — چهار مایل دید. آقای برایانت تا به حال به طور معمول ساخته شده همان پرواز از خانه اش در ساحل به کرمان فرودگاه در نزدیکی آکادمی بسکتبال در شمال لس آنجلس.

اما در حال حاضر تا آینده مه ضخیم است که آن را تقریبا کور رانندگان در آزادراه احاطه عضوي در نزدیکی مقصد خود را. دید ضعیف است که اداره پلیس لس آنجلس تا به حال مبتنی ناوگان خود را از هلیکوپتر. خلبان تا به حال یک تصمیم که ممکن است ثابت کرده اند که کشنده است.

به نوبه خود در اطراف ؟ شروع پرواز در ابزار و سر به امن فرودگاه ؟ خلبان که توسط همه حساب تا به حال استرلینگ رکورد ایمنی و مجاز به پرواز در آب و هوای نامساعد نگه داشتم.

مدتی پس از آخرین تماس را با کنترل ترافیک هوایی در 9:45 صبح هواپیما ناودان به دامنه کوه در 1,085 ،

روز دوشنبه محققان در تلاش برای کشف کردن آنچه اشتباه رفت و به آنها تاکید کرد که امکان ندارد از جمله یک مشکل مکانیکی شده بود رد کرد.

“ما را گسترده و نگاه همه چیز را در اطراف یک بررسی در سراسر حادثه” جنیفر Homendy یک عضو شورای ملی ایمنی حمل و نقل گفت: در یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه بعد از ظهر. “ما در ماشین و محیط زیست و آب و هوا است که فقط بخش کوچکی از آن است.”

هلیکوپتر نبود حمل cockpit voice recorder و محققان شده است در جستجوی یک زمینه باقی مانده از 500 تا 600 فوت در تلاش برای بازیابی فاسد شدنی شواهد خانم Homendy گفت. مقامات فدرال در حال انتظار نمی رود که برای رسیدن به یک نتیجه گیری در مورد علت حادثه برای ماه می باشد.

خواسته دوشنبه اینکه تصادف شده بود survivable خانم Homendy پاسخ داد: “این بسیار ویرانگر صحنه تصادف باشد.”

مانند بسیاری از مشاهیر و انجام کسب و کار آقای برایانت طولانی بود نقل مکان کرد و در سراسر جنوب کالیفرنیا توسط هلیکوپتر برای جلوگیری از این منطقه معروف ترافیک. در طول کار خود را با لس آنجلس لیکرز اغلب او را پرواز به بازی در مرکز شهر.

در بعد از سقوط او در راه خود را به یک رویداد خاص یک بسکتبال مسابقات او مربیگری در اردوگاه های آموزشی او تاسیس در کالاباساس. در هیئت مدیره با او بود او دختر Gianna, 13, یک بازیکن ستاره که بسیاری پیش بینی کرده بود تا به حال آینده در W. N. B. A.

در علاوه بر این به آقای برایانت و دخترش, تصادف نیز به کشته شدن دو تن از هم تیمی های او; دستیار مربی; هلیکوپتر خلبان و سه نفر دیگر از بزرگسالان یکی از آنها بود یک مربی بیس بال.

صبح پرواز از اورنج کانتی نزدیک به آقای برایانت خانه در نزدیکی ساحل نیوپورت بیچ, حادثه برای اولین بار در.

هنگامی که هلیکوپتر رسیده Burbank که در آن دامنه بالا دست حوضه لس آنجلس, کنترل, نگهداری هواپیما گردان برای 12 دقیقه پاکسازی دیگر ترافیک با توجه به N. T. S. B. سپس آنها صادر ویژه بصری ترخیص کالا از گمرک برای آقای برایانت پرواز به عبور از حریم هوایی خود را تحت کمتر از شرایط مطلوب بصری. فرض بر این بود که خلبان را حفظ حقوقی ترخیص کالا از ابرها و یا به دنبال ترخیص کالا از گمرک به پرواز در ابزار پس از آن یک اداره هوانوردی فدرال گفت.

اما وجود دارد بیشتر ارتباطات تا شاهد به نام 911 در 9:47 صبح و گزارش صدای whirring تیغه فایبر گلاس شکسته و آتش سوزی گسترده در دامنه کوه.

مه در صبح روز یکشنبه در نزدیکی صحنه تصادف بود “به عنوان ضخامت شنا کردن در یک استخر از شیر گفت:” اسکات Daehlin, 61. او بازیابی تجهیزات صدا برای یک سرویس یکشنبه در کلیسای خود در کالاباساس وقتی صدای یک هلیکوپتر اومده پایین و با صدای بلند از طریق ضخیم لایه دریایی باعث شد او را به نگاه کردن.

“من نمی تواند هر چیزی را ببینید و حتی یک شبح,” او گفت: صبح روز دوشنبه به عنوان او در سراسر خیابان که در آن کوهستان شیب دار افزایش یافت. چمنی شیب بود آشغال در خرابه. “من اول فکر کردم” چه در جهان است که یک هلیکوپتر انجام در اینجا در این مه؟'”

برای حدود 20 ثانیه او گفت: او به دنبال صدای هلیکوپتر آن را به عنوان جاروب بیش از پارکینگ کلیسا و جنوبی به سمت قله کوه های سانتا مونیکا. این صدا حتی عادی اما او گفت: “این صدا خیلی کم است.”

“این صدا تقریبا مانند خلبان معلق در هوا بود تلاش برای پیدا کردن راه خود را,” او گفت:. به عنوان پسر یک خلبان او افزود: “من تا به حال یک احساس غرق شدن در معده من و من گفت:” برخی از ارتفاع.'”

فقط پس از آن هلیکوپتر رفت. او شنیده صدای بلند ضربت و کرک از آنچه صدا مانند فایبر گلاس و صدا از موتورهای متوقف شده است.

معلوم شد که خلبان Ara Zobayan که برگزار شده بود یک مجوز تجاری از سال 2007 تا به حال به دست آمده ترخیص کالا از گمرک به پرواز در زیر ساز پرواز, قوانین است که باید به او اجازه حرکت با استفاده از ابزار خود را گفته است.

ویژه ترخیص از کنترل ترافیک هوایی اجازه خلبان پرواز را از طریق کنترل حریم هوایی اطراف Burbank و وان Nuys, اما آن را انجام نمی دهد او را به “پتو ترخیص کالا از گمرک” به ادامه یک F. A. A. رسمی گفت.

فراتر از بربنک حریم هوایی او در خود دارد.

“یک خلبان است که مسئول برای تعیین اینکه آیا آن را بی خطر است برای پرواز در زمان و انتظار می رود شرایط و خلبان نیز مسئول تعیین پرواز دید گفت:” F. A. A. رسمی که صحبت در خواست نامش فاش نشود چرا که او مجاز به بحث در مورد جزئیات این بررسی است.

هنگامی که خلبان در سمت چپ بربنک کنترل منطقه رسمی افزود: این امر شده اند تا او را به هر دو مطمئن شوید که وجود دارد مناسب بصری شرایط پرواز یا انتقال به پرواز تنها با استفاده از ابزار های که مورد نیاز اضافی F. A. A. ترخیص کالا از گمرک.

در ضبط صدا از پرواز گذشته ارتباطات آنلاین پست یک کنترل کننده ترافیک هوایی شنیده می شود درخواست خلبان اگر او خواسته بود برای “پرواز زیر” که اجازه می دهد تا کنترل به مسیر پرواز و هشدار به خلبانان برای هر ترافیک خطرات تحت خود را “ویژه” بصری پرواز ترخیص کالا از گمرک. کنترل فقط قبل از از دست دادن ارتباط رادیویی اشاره کرد که در هر صورت هلیکوپتر بود “بیش از حد کم برای پرواز زیر در این زمان است.”

آقای Zobayan و 50 پرواز کرده بود آقای برایانت قبل و نه تنها گواهی به پرواز در زیر ابزار شرایط اما همچنین برای آموزش خلبانان دیگر به دنبال به دست آوردن خود را ابزار رتبه بندی. او تا به حال هیچ حادثه یا اجرای اقدامات را در سابقه خود را با توجه به F. A. A.

آقای Zobayan آموخته به پرواز از گروه 3 حمل و نقل هوایی است که در Van Nuys فرودگاه در سال 1998 پس از یک گشت و گذار پرواز بیش از گراند کانیون. او بعد از کار به عنوان مربی در گروه 3.

خلبانان که با حضور در مدرسه در روز دوشنبه کاهش یافته است به نام اما توصیف آقای Zobayan به عنوان با تجربه و دقیق اپراتور. آنها گفته بودند بهت زده توسط حادثه.

“Supercautious, supersmart” یکی از مدرسان گفت. “من می توانم ببینم او را در ساخت این نوع از اشتباه است.”

Kurt Deetz یک خلبان هلی کوپتر که یک بار پرواز به جزیره بیان هلیکوپتر که در عمل این هواپیما آقای برایانت در توصیف آقای Zobayan به عنوان “مرد بزرگ” با یک “لبخند بزرگ” بود که “همیشه خنده.”

او گفت: آقای Zobayan شد و خلبان با تجربه است که “می دانستم که الگوهای آب و هوایی” لس آنجلس. او گفت که پایه L. A. P. D. پرواز نمی کند به طور معمول به این معنی نیست که خلبانان خصوصی را لغو پروازهای خود را. اداره پلیس, گفت, این است که اغلب بیش از حد محتاط است.

“آن را مانند oh the L. A. P. D. نیست پرواز ما پرواز نمی,” او گفت:.

محققان با تمرکز بر آب و هوا به عنوان یکی از علل احتمالی. اما بر اساس گفته های شاهدان عینی در مورد صدای هلیکوپتر و حرکات آن قبل از سقوط محققان را رد نکرده مکانیک شکست.

اما برخی از کسانی که آشنا هستند با این نوع هواپیما گفت: شکست مکانیکی بود و بعید است باعث شود.

“این خواهد بود که واقعا فقط یک-در-یک-میلیون سکته مغزی از شانس بد به حال یک مشکل مکانیکی مناسب در هنگام وارد شدن به ابرها گفت:” جف دانا, یک کارشناس حمل و نقل هوایی و خلبان که یاد گرفته به پرواز در جنوب کالیفرنیا.

هنگامی که یک خلبان وارد مه و از دست می دهد و حس خود را از جهت “آن را ترکیبی از سردرگمی و بار ذهنی” آقای حکیم گفت. “شما باید یک مقدار کمی از زمان برای اتخاذ یک تصمیم بسیار مهم است.”

آقای حکیم گفت که خلبانان و طبیعت می خواهید به پایان ماموریت های خود را — تمایل او به نام “get-وجود-itis” است که می تواند افزایش و در هنگام پرواز با مشخصات بالا مسافری مانند آقای برایانت.

“خلبانان مصمم به تکمیل ماموریت خود را و است که می تواند خطرناک ذهن-مجموعه” او گفت:. “و اگر شما رو کوبه برایانت در صندلی عقب شما نمی خواهید به نا امید نیست.”

آقای Deetz خلبان که در گذشته پرواز آقای برایانت در اطراف لس آنجلس گفت: خلبانان هرگز تصمیم گیری بر اساس مسافران خواسته. “خلبان اقتدار نهایی برای عملیات ایمن هواپیما,” او گفت:. “هیچ کس نمی خواهد بمیرد.”

در کالاباساس در کلیسا که در آن آقای Daehlin شنیده هلیکوپتر کشیش باب Bjerkaas گفت: او بود که منجر مدرسه یکشنبه هنگامی که او نیز آن را شنیده پرواز بیش از و سپس با صدای بلند بحران.

او گفت: “نمی دانم چه اتفاقی افتاده است تا زمانی که کمی بعد در اصلی سرویس یکشنبه, زمانی که او ارائه خطبه های خود در رنج و اختصار از زندگی است. کسی از این جماعت که تا به حال دنبال شده در اخبار سایت در یک گوشی interjected گفت: چند نفر تا به حال کشته شده در سقوط یک هلیکوپتر از جمله Kobe Bryant.

“این یک یادآوری است که زمان ما از طریق مسنجر است,” او گفت: “ما نیاز به فکر می کنم در مورد آنچه که ما می توانید انجام دهید تا زندگی ما ماده در هر روز.”

دیو Philipps گزارش از کالاباساس کالیفرنیا تیم Arango از لس آنجلس و لوئیس Keene از سانتا آنا کالیفرنیا. آلن چشم بند اسب کمک گزارش از آتلانتا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>