ماسک صورت و کنترل جمعیت: می توانید خود را سوار مترو ساخته شود امن تر?

کسب و کار در شهر نیویورک خواسته خواهد شد که برای تغییر کارگران برنامه برای کاهش ساعت شلوغی تراکم در مترو. یک تیم جدید از نگهبانان خواهد گشت ایستگاه گزارش ازدحام بیش از حد به سرپرستان و کارگردانی سواران به خالیتر قطار. رنگ روشن نشانگر اضافه خواهد شد برای تشویق سواران به حفظ فاصله از یکدیگر بر روی سیستم عامل های زیر مشاوره از سازمان های حمل و نقل در چین و سنگاپور و بریتانیا است.

استان ها در زمان مرحله شدید در روز پنج شنبه از توقف یک شبه خدمات در سیستم برای آینده قابل پیش بینی به کارگران زمان بیشتری برای ضد عفونی کردن قطار و ایستگاه های.

اما این فقط یک گام اول برای مقامات مسابقه به منظور توسعه یک استراتژی برای تضمین این که مترو می تواند دوباره بجای اول برگشتن از زمین شناسی بیماری همه گیر.

به عنوان مقامات وزن گیری در مورد زمانی که شروع به اجازه دادن به برخی از کسب و کار بازگشایی, New York توانایی برای احیای اقتصاد آن بستگی دارد که آیا میلیون ها نفر روزانه مسافران را بازگشت به حمل و نقل عمومی و شبکه است که آنها را متقاعد می توانید امن و قابل اعتماد خدمات.

اما این سوال همچنان که آیا آن خواهد شد و حتی ممکن است برای سواران برای تمرین های اجتماعی فاصله بر روی یک سیستم که هدف اصلی است برای حمل کثیری از مردم در فضاهای محدود.

چالش این است که تست حمل و نقل متروپولیتن, بزرگترین آژانس حمل و نقل در ایالات متحده آن را به عنوان قرقره از شیوع است که خشک مترو بیش از 90 درصد از سواران خود به کشته شدن نزدیک به 100 کارگر و بیمار بیش از هزار و منجر به بزرگترین بحران مالی در اقتدار تاریخچه.

“اگر ما در حال رفتن به یک بهبود اقتصادی ما باید برای حل مسئله حمل و نقل عمومی ایمن و مطمئن شوید که مردم احساس امنیت گفت:” نیک Sifuentes مدیر اجرایی Tri-State حمل و نقل کمپین یک گروه مدافع. “این شهرستان می خرد به توقف بدون حمل و نقل تقریبا تا آنجا که این زمین را متوقف کند با این بیماری همه گیر.”

نیویورک بدیهی است که نه به تنهایی. به عنوان شهرستانها در سراسر جهان در تلاش برای راه اندازی مجدد اقتصاد خود را ضرب و شتم سازمان های حمل و نقل کشتی با نحوه آوردن سواران بازگشت با خیال راحت. تقریبا هر گزینه در دسترس شامل مالی و بهداشت عمومی تجارت آف.

در حال اجرا به عنوان بسیاری از قطار به عنوان ممکن است به کاهش تراکم را فشار قدرت توانایی برای ضد عفونی کردن قطار را به عنوان اغلب به عنوان شما می خواهم. اما جایگزین — به سادگی محدود کردن تعدادی از مسافران در قطار — می تواند صدمه دیده این شهر توانایی به حرکت توده های مردم مورد نیاز برای کسب و کار به عملکرد.

هر استراتژی پیچیده است توسط سیستم حجم و دامنه. در زمان عادی 38 درصد از حمل و نقل عمومی مسافر سفر در کشور در سیستم نظارت توسط سازمان اجرا می شود که این شهر مترو و اتوبوس دو ریل رفت و آمد و چند پل و تونل.

“این یک زمان بی سابقه و M. T. A. مصرف بی سابقه ای اقدام” Patrick J. Foye قدرت را به رئیس گفت: از شب خاموش. “ما را دنبال کنید فرماندار جهت راهنمایی از کارشناسان بهداشت عمومی ورودی از کسب و کار و نیروی کار جوامع و هماهنگی منطقه ای.”

آخرین به روز رسانی: شیوع کروناویروس در نیویورک

  • فرمانداران هفت ایالت های شرقی توافق به هماهنگی در خرید تجهیزات پزشکی.
  • فرماندار کومو می گوید: بیمارستان های مورد نیاز خواهد بود برای ساخت یک 90 روز عرضه حفاظتی تجهیزات پزشکی.
  • مرگ اعداد در نیوجرسی همچنان در نوسان است.

در آسیا و اروپا که در آن برخی از شهرستانها در حال حاضر از آمادگی حمل و نقل عمومی سیستم در حال آزمایش با به تشویق اقدامات اجتماعی دورى از جمله کاهش, اتوبوس, ظرفیت, معرفی بهنگام فروش بلیط و چک کردن سواران’ درجه حرارت.

در پاریس که در آن بیش از 50 ایستگاه های مترو بسته شد به عنوان بخشی از شهرستان را مستند مقامات در حال ساخت ماسک صورت اجباری برای سواران و محدود کردن تعداد صندلی های موجود در قطار وقتی این شهرستان بازگشایی. حمل و نقل مقامات در لندن اضافه شده اند-اجتماعی فاصله نشانگر بر روی سیستم عامل و قطار.

اعتبار…Andrea Mantovani برای نیویورک تایمز

ابزارهای موجود به نیویورک حمل و نقل مقامات محدود تر.

بر خلاف همتایان خود در چین که در آن شهروندان باید دانلود نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند خود را که دیکته که آیا آنها سالم به اندازه کافی برای سوار شدن به مترو نیویورک مقامات نمی توان با استفاده از نظارت دولت.

و هر مرحله را به نگه داشتن سواران از هم جدا و بهتر ضد عفونی کردن تجهیزات بر روی یک سیستم با 36 خطوط راه آهن و 472 ایستگاه های مترو اضافه خواهد شد به آژانس حمل و نقل هزینه.

خدمه کمبود در نیروی کار hobbled توسط coronavirus را به محدود کردن اقتدار و توانایی به منظور افزایش خدمات و جلوگیری از ازدحام بیش از حد به عنوان سواران قطره به عقب.

مقامات می گویند که برخی از مسئولیت برای کاهش این ویروس را گسترش می گیرند سواران که باید به طور داوطلبانه به رعایت هر گونه دستورالعمل های جدید و کارفرمایان که می تواند کمک به جلوگیری از ازدحام در ساعات اوج توسط متناوب کار برنامه ریزی شده.

“M. T. A. کار این است که به اولین و مهمترین نگه داشتن مترو و تمیز نگه داشتن آن در حال اجرا در زمان” گفت: Joseph J. Lhota سابق معاون شهردار و رئیس سازمان. “و آن را به تا به سواران به نگه داشتن یک ماسک کنید و سعی کنید برای حفظ اجتماعی فاصله.”

قدرت در حال حاضر شروع به برداشتن گام های فوق العاده ای برای حفاظت از سیستم.

حرکت به تعطیل کردن مترو از 1 صبح تا 5 صبح هر شب برای ضد عفونی قطار و تجهیزات ایستگاه اول در M. T. A. تاریخ.

اقتدار مقامات می گویند توقف خدمات برای چهار ساعت یک شب اجازه خواهد داد که قطار به تمیز هر 24 ساعت توسط یک تیم از حدود 900 پاک کننده. آن را نیز ارائه زمان برای تست جدید کارآمد تر ضد عفونی تکنولوژی مانند اشعه ماورای بنفش چراغ عوامل میکروبی و الکترواستاتیک پاش.

“برای اطمینان از حمل و نقل کارگران در حال امن و مطمئن سواری عمومی امن است, بهترین چیز شما می توانید انجام دهید این است که ضد عفونی کل داخل خودرو را به عنوان گسترده ای به عنوان یک چالش است که” رژیم صهیونیستی است. Andrew M. کومو گفت: در جلسه توجیهی روزانه در روز شنبه.

در این هفته پس از اولین تایید ویروس موارد ظهور در نیویورک, تحقیقاتی ساخته شده است روشن است که خطرات حمل و نقل عمومی به شمار برای گسترش عفونت است.

یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند نشان داد که این ویروس می تواند زنده ماندن در جراحی اشیاء مانند مترو قطب از سه روز اقامت معلق در هوا به مدت حداقل 30 دقیقه.

دیگر مطالعات اخیر این ویروس در چین نشان داده اند که محیط داخل فضاهای محصور — خانه رستوران ها و حمل و نقل عمومی به عنوان مثال — در برخواهد داشت خطر بیشتری برای انتقال از مناطق در فضای باز..

خطر سرایت در مترو “است که نسبتا بالا” گفت: Krystal Pollitt استادیار اپیدمیولوژی در دانشگاه ییل دانشکده بهداشت عمومی. “این یک فضای محصور در اکثر موارد آن را ضعیف تهویه مناسب و شما باید بسیار بالا پا ترافیک.”

حتی به عنوان کسب و کار شروع به بازگشایی و شهر را برمی گرداند به سایه ای از حالت عادی سواران که زمانی در مترو ناچار قطره به سیستم.

“مردم همیشه دوباره به مترو حتی در زمانی که آن را احساس می کردم هیچ کس هرگز بازگشت” گفت: Jaqi کوهن مدیر مبارزات انتخاباتی برای Straphangers کمپین یک گروه مدافع. “من امیدوار هستم حتی اگر وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن و بسیاری از M. T. A. خواهد باید انجام دهید برای به دست آوردن مجدد اعتماد سواران.”

آقای کومو در حال حاضر دستور داد که سواران و حمل و نقل کارگران در مترو شلوغ اتومبیل ها و اتوبوس ها باید از پوشیدن چهره پوشانده اند. حمل و نقل از مقامات نیز معرفی عقب-درب شبانه روزی در اتوبوس برای حفظ فاصله بین سواران و رانندگان است.

اما این تلاش ها باید به طور قابل توجهی گسترش یافته که بیشتر سواران بازگشت به سیستم بهداشت عمومی ،

“شما نمی توانید به بازگشت به اجازه دادن به عنوان بسیاری از مردم در مترو به عنوان امکان پذیر است,” گفت: دکتر کوروش Shahpar, مدیر جلوگیری از شیوع برنامه در بهداشت عمومی سازمان غیر انتفاعی حیاتی استراتژی و یک جانباز از مراکز فدرال کنترل و پیشگیری از بیماری.

در شهرستانها در خارج از ایالات متحده به مقامات معرفی شده اند دیگر مراحل را برای اطمینان اجتماعی دورى از جمله ظرفیت برش در اتوبوس با نیم. در چین این قانون اجرا شده است با پردازنده دوربین.

اکثر شهرستانها چینی ضد عفونی کردن اتوبوس پس از هر اجرا و مقامات در هنگ کنگ را اضافه روبات — در هزینه در حدود $129,000 هر کدام — است که اسپری محلول پراکسید هیدروژن برای ضد عفونی کردن قطار.

مقامات چینی همچنین توزیع ضد عفونی کننده دست در حمل و نقل هاب — یک گام M. T. A. نظر دارد و آنها را باز کرده اند و بهداشتی-کنترل پست های بازرسی در ایستگاه های که در آن سواران’ درجه حرارت در حال بررسی قبل از آنها می تواند در هیئت مدیره قطار.

در پکن مقامات در حال آزمایش یک “مترو با تعیین وقت قبلی” سیستم نیاز به سواران به استفاده از یک برنامه تلفن همراه را به کتاب زمان برای ورود به شهر دو تا از شلوغ ترین ایستگاه های مترو در ساعات اوج.

هنوز هم کاهش مسافر و بار در اوایل صبح و اواخر بعد از ظهر باقی مانده است یک چالش بزرگ است.

کارشناسان بهداشت عمومی باید گفت که در حالت ایده آل سیستم های حمل و نقل را اجرا کنید به عنوان بسیاری از قطار که ممکن است در طول شلوغ بار به منظور کاهش تراکم — یک استراتژی که در عمل با تعداد محدود در دسترس خدمه پاک کننده و قطار و هزینه گران.

برای کمک به کاهش سفر در طول معمول ساعت 9 صبح و 5 بعد از ظهر با عجله ساعت کارفرمایان بزرگ در آسیا و اروپا به ارمغان آورد کارگران عقب چرخش هفته برنامه ارائه شده آنها را حمل و نقل خصوصی و به طور موقت قرار دارد و آنها را در هتل ها در داخل راه رفتن فاصله از دفاتر خود را.

برخی از اقدامات می تواند ارائه یک الگو به عنوان مسئولان و کارفرمایان در نیویورک چطور به این شهر مشغول به کار دوباره گفت: کاترین Wylde رئیس جمهور از همکاری برای شهر نیویورک, یک گروه کسب و کار.

“کارفرمایان اولین نگرانی این است که کارکنان خود را راحت احساس می کنید در حال بازگشت به دفتر ایمنی و امنیت مترو شماره یک نگرانی از کارکنان گفت:” خانم Wylde.

حمل و نقل طرفداران نیز پیشنهاد کرده اند که M. T. A. باید پیدا کردن راه هایی برای اندازه گیری حجم مسافر را در زمان واقعی — مانند تعیین حمل و نقل کارگران به گزارش ازدحام در ایستگاه های — و سپس تنظیم خدمات برای اضافه کردن قطار در شلوغ ترین خطوط.

آمریکا حمل و نقل عمومی انجمن یک گروه لابی گری برنامه به صدور دستورالعمل های دقیق برای حمل و نقل در سراسر کشور به عنوان شهرهای شروع به بازگشایی شده است.

“مهم موضوع خواهد بود بودجه داشتن عامل دلار برای انجام تمام این کار گفت:” پل Skoutelas ارتباط رئیس جمهور.

M. T. A. که در حال حاضر دریافت 3.8 میلیارد دلار در فدرال کمک از همه گیری آغاز شد خواسته است برای یکی دیگر از $3.9 میلیارد دلار برای جبران farebox تلفن اختصاص داده شده و مالیات بر درآمد است که به طور موثر از بین رفت.

اقتدار نیز انتظار می رود متحمل صدها میلیون دلار در هزینه های مربوط به این ویروس است که ادامه خواهد داد به کوه به عنوان شهر رزومه برخی از صورت ظاهر از زندگی عادی است.

فدرال کمک های اولیه می تواند کمک به رسیدگی فوری کمبود اما به دست آوردن سواران’ اعتماد است و تنها راه برای این سیستم به طور کامل دوباره بجای اول برگشتن.

“از آن خواهد شد یک زمان بسیار طولانی اگر آن را تا به حال اتفاق می افتد” دنی Pearlstein سخنگوی سواران داد یک گروه مدافع گفت: “قبل از نیویورکی احساس خوش بینانه در مورد بسته بندی قطار در طول ساعت شلوغی مانند آنها استفاده می شود.”

استفان قلعه کمک گزارش از لندن و نوری Onishi از پاریس.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>