خوردن یک رژیم غذایی مدیترانه ای فقط برای یک سال کاهش سستی و نگه می دارد ذهن تیز ” در سن


خوردن یک رژیم غذایی مدیترانه ای فقط برای یک سال کاهش سستی و نگه می دارد ذهن تیز ” در سن بهبود روده, سلامت, تحقیقات نشان می دهد

  • بازنشسته بزرگسالان در پنج کشور دنبال کرد یا رژیم غذایی نرمال خود را و یا پزشکی رژیم غذایی
  • گروه دوم بیشتر حال متنوع باکتری های روده مرتبط با پیری سالم
  • آن را می تواند دفع سستی و بهبود عملکرد مغز مانند حافظه

خوردن یک رژیم غذایی مدیترانه ای می تواند کمک به نگه داشتن ذهن تیز و کاهش سستی در سن محققان دریافته اند.

بازنشسته بزرگسالان در پنج کشور یا به دنبال یک رژیم غذایی غنی از چربی های سالم و میوه و سبزیجات و یا ادامه رژیم غذایی نرمال خود را برای یک سال است.

محققان با تجزیه و تحلیل نمونه مدفوع و به سبک مدیترانه ای رژیم غذایی افزایش باکتری ها در روده.

برخی از باکتری ها مربوط به پیری سالم با رفع سستی و حافظه-از دست دادن دانشمندان می گویند.

این مطالعه می افزاید: برای نصب شواهد پیدا کردن رژیم غذایی مدیترانه ای یکی از سالم ترین در جهان است.

Eating a Mediterranean diet could keep the mind sharp and reduce frailty in old age, researchers have found. The traditional Mediterranean diet includes lots of vegetables, fruits, beans, and is abundant in healthy fats like olive oil (pictured)

خوردن یک رژیم غذایی مدیترانه ای می تواند ذهن تیز و کاهش سستی در سن محققان دریافته اند. سنتی مدیترانه ای رژیم غذایی شامل مقدار زیادی از سبزیجات و میوه ها و حبوبات و فراوان در چربی های سالم مانند روغن زیتون (تصویر)

سنتی مدیترانه ای رژیم غذایی شامل مقدار زیادی از سبزیجات و میوه ها و حبوبات و wholegrains و. آن نیز فراوان در چربی های سالم مانند روغن زیتون.

آن را حاوی مقدار متوسط ماهی گوشت سفید و برخی از فراورده های لبنی و بسیار کمی شکر و گوشت قرمز.

کارشناسان از انگلستان, فرانسه, ایتالیا, هلند و لهستان می خواستم ببینم اگر به دنبال یک رژیم غذایی مدیترانه ای برای یک سال می تواند به بهبود شرکت کنندگان میکروبیوم.

ترکیب روده ما تا حدودی تعیین ژن های ما, اما همچنین می تواند تحت تاثیر عوامل شیوه زندگی است.

علاقه و دانش مورد microbiota به تازگی منفجر شده به عنوان ما در حال حاضر به رسمیت چقدر ضروری آنها به سلامت ما را تحت تاثیر قرار همه چیز را از خلق و خوی برای توسعه بیماری های جدی است.

در سال گذشته دانشمندان در موسسه فناوری کالیفرنیا یافت می شود اولین پیوند بین روده و بیماری پارکینسون علائم.

در آخرین مطالعه محققان خواسته نیمی از یک گروه از 612 نفر بین سنین 65 و 79 به خوردن یک رژیم غذایی مدیترانه ای.

نیم دیگر گیر به موجود خود را رژیم غذایی متنوع که با توجه به هر کشور است. مردم بریتانیا در این مطالعه حداقل به احتمال زیاد به طور طبیعی به دنبال یک رژیم غذایی مدیترانه ای, در حالی که کسانی که در ایتالیا و فرانسه بودند.

توضیح داد: رژیم غذایی مدیترانه ای

مصرف بیشتر میوه و ماهی و کمتر نوشیدنی های شیرین و تنقلات مهم ترین جنبه های یک رژیم غذایی مدیترانه ای.

تاکید بر:

  • میوه ها
  • سبزیجات
  • حبوبات
  • آجیل
  • دانه
  • غلات سبوس دار
  • ماهی و گوشت
  • چربی های اشباع نشده مانند روغن زیتون

کمتر از:

  • چربی های اشباع شده مانند کره
  • گوشت قرمز
  • غذاهای فرآوری شده مانند آب و نان سفید
  • نوشابه
  • شکر

در حد اعتدال:

  • یک لیوان شراب قرمز در اینجا وجود دارد و خوب است

چگونه شما می توانید آن را دنبال کنید:

  • خوردن ماهی بیشتر
  • فشار بیشتری میوه و سبزی به هر وعده غذایی
  • مبادله خود را روغن یا کره برای روغن زیتون
  • میان وعده آجیل
  • خوردن میوه برای دسر

جدید رژیم غذایی مناسب برای افراد مسن به طوری که آن را دشوار است برای آنها را به چوب.

شرکت کنندگان طبقه بندی شده به عنوان ضعیف در آستانه سستی یا نه ضعیف و به ظاهر سالم با توجه به این یافته ها در مجله Gut.

محققان با تجزیه و تحلیل این میکروبیوم روده با نمونه مدفوع در آغاز و پایان 12 ماه رژیم غذایی دوره است.

چسبیده به رژیم غذایی مدیترانه ای مرتبط با تغییرات مفیدی به میکروبیوم روده و جلوگیری از از دست دادن تنوع باکتریایی.

کسانی که رعایت رژیم غذایی با تجربه ترین بزرگترین دست آوردن مطلوب باکتری ها در حالی که از دست دادن ” بد ” باکتری است. به عبارت دیگر خود را میکروبیوم شد دوباره برنامه ریزی شده است.

محققان مشاهده افزایش در انواع باکتری ها قبلا در ارتباط با شاخص های کاهش سستی مانند راه رفتن با سرعت و در دست گرفتن قدرت است.

قابل تغییر مثبت دیده می شد در میکروبیوم روده از آن با کاهش سستی. به عنوان یک نتیجه, وضعیت خود بود آهسته محققان گفتند.

در مقایسه با گروهی که نمی تغییر رژیم غذایی معمول خود را به حال تندتر کاهش به سستی.

برخی از باکتری های مرتبط با بهبود عملکرد مغز مانند حافظه است. در واقع محققان دیدم کندتر از دست دادن عملکرد شناختی مانند حافظه در رژیم غذایی مدیترانه ای ،

پیروی از رژیم غذایی منجر به کاهش مضر مواد شیمیایی التهابی یعنی پروتئین واکنشی C و اينترلوکين 17.

آنها همچنین دریافتند که میکروبیوم تغییرات مربوط به کاهش باکتری های درگیر در تولید برخی از اسیدهای صفراوی که زمانی که overproduced هستند مرتبط با افزایش خطر ابتلا به سرطان روده مقاومت به انسولین کبد چرب و آسیب سلول.

در مقابل کسانی که چسبیده به رژیم غذایی نرمال خود را تا به حال هیچ تغییر قابل توجهی در خود باکتری های روده تنوع.

محققان گفت قابل توجه ترین یافته بود که چگونه قوی لینک بين بهبود روده محیط زیست و نشانگر پیری.

آنها نیز شگفت زده برای دیدن رژیم غذایی مدیترانه ای تا به حال یک اثر در همه شرکت کنندگان بدون در نظر گرفتن جایی که آنها زندگی می کردند و همان باکتری ها پاسخ داد.

این تغییرات تا حد زیادی رانده افزایش فیبر در رژیم غذایی است که خواهد آمد از میوه و سبزیجات این تیم گفت.

ویتامین ها و مواد معدنی – به طور خاص, C, B6, B9, مس, پتاسیم, آهن, منگنز و منیزیم نیز نقش زیادی.

نویسندگان هشدار داد که رژیم غذایی مدیترانه ای ممکن است غیر عملی برای افراد مسن با مشکلات دندانی و یا مشکل در بلع.

مطالعات قبلی نشان می دهد یک رژیم غذایی محدود مشترک در افراد مسن کاهش می دهد تنوع از میکروبیوم در روده. اما ممکن است دشوار برای رسیدن افراد به خوردن یک رژیم غذایی متنوع.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im