خوردن یک صبحانه می تواند به شما کمک کند از دست دادن وزن, مطالعه می گوید:


خوردن یک صبحانه می تواند کمک به شما برای سوزاندن دو مقدار کالری ‘دلیل آن افزایش سوخت و ساز بدن بیش از یک شام بزرگ’

  • یک صبحانه می تواند کلیدی برای از دست دادن وزن, محققان در آلمان گفت:
  • مطالعه خود را در بر داشت پر در صبح افزایش یک روند سوخت و ساز بدن
  • رژیم غذایی ناشی باعث شده بود دو بار به عنوان بالا در صبحانه خواران
  • در مقابل کم کالری صبحانه اشتها را افزایش می دهد به خصوص برای شیرینی

خوردن یک صبحانه می تواند کمک به شما برای سوزاندن دو مقدار کالری بیش از اگر شما عادت به خوردن یک وعده غذایی بزرگتر در شام.

آن می تواند کلیدی برای از دست دادن وزن در حالی که همچنین نگه داشتن سطح قند خون ثابت محققان در دانشگاه لوبک در آلمان گفت.

مطالعه خود را در بر داشت پر در صبح افزایش یک روند سوخت و ساز بدن شناخته شده به عنوان رژیم غذایی ناشی از گرمازایی (DIT).

DIT اشاره به تعداد کالری بدن صرف به حرارت بدن و هضم غذا است. آن بود نشان داده بود که دو بار به عنوان بالا برای کسانی که می خوردند بیشتر در صبحانه از در شام.

از سوی دیگر کم کالری صبحانه اشتها را افزایش می دهد به خصوص برای شیرینی محققان گفتند.

Eating a big breakfast could help you burn double the amount of calories than if you eat a larger meal at dinner, a study at Lubeck University in Germany suggests

خوردن یک صبحانه می تواند کمک به شما برای سوزاندن دو مقدار کالری بیش از اگر شما عادت به خوردن یک وعده غذایی بزرگتر در شام یک مطالعه در دانشگاه لوبک در آلمان نشان می دهد

یافته های منتشر شده در مجله Clinical Endocrinology and Metabolism شد بر اساس یک آزمایش آزمایشگاهی از 16 مرد.

آنها مصرف پایین و بالا کالری صبحانه و شام یک روز – و سپس بالعکس در یکی دیگر از.

DIT بود 2.5 برابر بیشتر از زمانی که کالری بالا غذا خورده بود در صبح و در شب.

DIT بدن را از حرارت دادن به منظور حمایت از هضم و حمل و نقل خون در هنگام خوردن غذا. غذاهای مختلف و زمان غذا تاثیر می گذارد که چگونه بسیاری از کالری توسط بدن استفاده می شود به آن را انجام دهد.

این مطالعه همچنین نشان داد که افزایش قند خون و انسولین غلظت ناشی از خوردن یک وعده غذایی کاهش یافته بود بعد از صبحانه, اما نه خیلی بعد از شام.

چیست رژیم غذایی ناشی از گرمازایی?

رژیم غذایی-گرمازایی ناشی از زمانی است که بدن تولید گرما بعد از خوردن غذا نیز نامیده می شود تاثیرات گرمازایی غذا.

بعد از خوردن بدن صرف انرژی بیشتری برای چند ساعت به منظور حمایت از هضم حمل و نقل خون و جذب مواد مغذی.

چقدر DIT مورد نیاز است بستگی به اندازه از غذا و زمان بعد از آن را خورده است. برخی از مواد غذایی بیشتری نیاز حرارتی پاسخ از دیگران مطالعات را در بر داشت.

حرارتی فعالیت است فکر برای کمک به از دست دادن وزن به دلیل آن است که یک اندازه گیری که چگونه به خوبی سوخت و ساز بدن در حال کار است.

وجود دارد برخی از شواهد نشان می دهد افراد چاق را کاهش DIT واکنش نشان می دهد آنها حمل وزن بیشتر به خاطر خود DIT یا سوخت و ساز بدن ضعیف.

نتایج همچنین نشان داد خوردن و کم کالری صبحانه باعث شیرین هوس با افزایش اشتها.

این نشان می دهد کسانی که صرفه جویی در همه کالری خود را برای پایان روز ممکن است عواقب چرا که آنها میان وعده بیشتر.

نويسنده مسئول Dr Juliane ریشتر گفت: “نتایج ما نشان می دهد یک وعده غذایی برای صبحانه خورده – بدون در نظر گرفتن میزان کالری آن را شامل ایجاد دو بار به عنوان بالا رژیم غذایی ناشی از گرمازایی به عنوان يک وعده مصرف برای صرف شام.

“این یافته مهم است برای تمام مردم آن را به عنوان بر ارزش غذا خوردن به اندازه کافی در صبحانه.’

این مطالعه می افزاید: برای افزایش شواهدی وجود دارد که بهترین راه برای از دست دادن وزن است به غذا خوردن خود را بزرگترین وعده غذایی در صبح و کمترین در شب.

Dr ریشتر یک neurobiologist در لوبک دانشگاه گفت: ‘خوردن بیشتر در صبحانه به جای شام می تواند به جلوگیری از چاقی و قند خون بالا.’

هر دو به چاقی و قند خون بالا می تواند منجر به یک میزبان از زندگی تهدید بیماری ها از جمله سرطان و بیماری های قلبی عروقی و دیابت است.

تحقیقات قبلی نشان داده DIT پایین تر است در افراد مبتلا به چاقی است. آن را به عنوان یک اندازه گیری که چگونه به خوبی ما سوخت و ساز بدن در حال کار است.

DIT می تواند متفاوت باشد بسته به زمان صرف غذا است و به طور کلی کندتر در شب و در شب با توجه به بدن ما ساعت.

Dr ریشتر گفت: “ما توصیه می کنند که بیماران مبتلا به چاقی و همچنین افراد سالم خوردن زیادی صبحانه به جای یک شام بزرگ برای کاهش وزن بدن و جلوگیری از بیماری های متابولیک.’

خوردن زیادی از صبحانه به مدت طولانی فکر شده است برای کمک به جلوگیری از افزایش وزن.

یک سال 2017 مطالعه از بیش از 50 ، 000 بزرگسالان که خوردن یک صبحانه بزرگ و متوسط و ناهار و شام منجر به کاهش BMIs (شاخص توده بدن).

آمریکا و چک متخصصان تغذیه دنبال کنندگان برای هفت سال و کشف خوردن بزرگترین وعده غذایی در صبح بود و در میان استراتژی های موثر برای جلوگیری از طولانی مدت افزایش وزن.

استاد Daniela Jakubowicz نویسنده بزرگ صبحانه رژیم غذایی یافت می شود که کسانی که انباشت اشیاء بدست آمده در کالری در صبح بودند بیشتر احتمال دارد به احساس رضایت و جلوگیری از وعده در طول روز است.

و مطالعه دیگری که توسط استاد Jakubowicz دریافتند که خوردن شکلات در صبح هنگامی که سوخت و ساز بدن ما است که در آن بالاترین مانع برای هوس چیزهای شیرین بعد از آن.

آنچه را که بهترین اندازه از صبحانه و نهار و شام برای از دست دادن وزن?

یک ضربه صبحانه متوسط ناهار و شام ممکن است بهترین ترکیب برای کسانی که مبتلا به دیابت یا چاقی و تحقیقات پیشنهاد شده در مارس 2018.

انجمن بیماران مبتلا به دیابت پیروی از چنین رژیم غذایی از دست دادن 11 پوند (5 کیلوگرم) بیش از سه ماه در مقایسه با 3 پوند (1.4 کیلوگرم) افزایش وزن برای کسانی که به خوردن به طور سنتی توصیه می شود طرح از دست دادن وزن از شش وعده غذایی کوچک در روز, یک مطالعه نشان داد.

چسبیده به فقط سه وعده غذا در روز از اندازه های مختلف را نیز کاهش می دهد بیماران دیابتی’ سطح گلوکز و انسولین مورد نیاز و همچنین گرسنگی و هوس کربوهیدرات پژوهش می افزاید.

منجر نویسنده Dr Daniela Jakubowicz از دانشگاه تل آویو گفت: “در این ساعت از روز زمانی که شما غذا خوردن و چگونه اغلب شما می خورید — مهم تر از آنچه که می خورید و چه مقدار کالری می خورید.

‘ما سوخت و ساز بدن تغییرات در طول روز است.

‘یک برش از نان های مصرفی در صبحانه منجر به کاهش گلوکز پاسخ و کمتر چاق کننده تر از یکسان تکه نان مصرف در شب.’

نتایج بیشتر نشان می دهد سطح گلوکز ناشتا کاهش 54 میلی گرم/دسی لیتر (از 161 به 107) در آن خوردن سه وعده غذا در روز نسبت به تنها 23 mg/dl (از 164 به 141) در کسانی که مصرف شش.

سالم و سطوح در نظر گرفته شده به کمتر از 108 میلی گرم/دسی لیتر است.

داشتن صبحانه به عنوان اصلی ترین وعده غذایی در شب نیز به طور قابل توجهی کاهش نیاز به انسولین توسط -20.5 واحد/روز (از 54.7 به 34.8) در مقایسه با کسانی که در طول روز گسترش است که نیاز مردم 2.2 بیشتر واحد در روز (از 67.8 70).

به طور کلی مقدار گلوکز در خون نیز پایین تر فقط 14 روز پس از اتخاذ سه وعده غذایی در روز در برنامه غذایی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im