‘شما می توانید ارسال یک الگوی رفتاری?’: Facebook آگهی تغییرات قوانین پس از بلومبرگ سوء استفاده گریز



Facebook تصمیم گرفت در روز جمعه به اجازه می دهد یک نوع از پرداخت پیام سیاسی است که تا به حال sidestepped بسیاری از شبکه های اجتماعی قوانین حاکم بر تبلیغات سیاسی در برگشت که برجسته مشکلات شرکت های فن آوری و تنظیم کننده باید در نگه داشتن تا با تغییر طبیعت از پرداخت پیام های سیاسی.

Facebook سیاست تغییر می آید روز پس از حزب دموکرات نامزد ریاست جمهوری مایک بلومبرگ بهره برداری از یک راه گریز برای اجرای طنز پیام های ترویج مبارزات انتخاباتی خود در حساب های محبوب Instagram شخصیت توسط میلیون ها نفر از افراد جوان است.

به بلومبرگ مبارزات انتخاباتی پرداخت کرده بود بیش از یک دوجین اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی به پست بلومبرگ الگوهای رفتاری خود را با استفاده از Instagram حساب هر کدام میلیون ها نفر از پیروان.

الگوهای رفتاری نشان داد که 78 ساله نامزد در یک زبان-در-گونه بی دست و پا, مد چت با رسانه های اجتماعی محبوب اثرگذارندهها مانند “مخزن سیناترا” درخواست از آنها برای کمک به او را جمع آوری مشخصات خود را در میان افراد جوان است.

“شما می توانید ارسال یک الگوی رفتاری است که اجازه می دهد تا همه بدانند من سرد نامزد کنید؟” بلومبرگ نوشت: در یکی از بورس ارسال شده توسط یک حساب کاربری به نام FuckJerry است که نزدیک به 15 میلیون followers on Instagram. نامزد سپس با ارسال یک عکس از او با پوشیدن شل چین, کوتاه, نارنجی یقه و زیپ تا جلیقه.

Caitlin Fichtel
(@CaitlinFichtel)

مهم @MikeBloomberg به روز رسانی از دوستان خود را در @NBCNews: این DMs در واقع حلال! #memeseverywhere
cc: @MauraBarrettNBC @JoshNBCNews @suz_ciechalski pic.twitter.com/IyepzxisBJ

فوریه 13 سال 2020

به بلومبرگ پست نیست خیلی بیشتر از deprecating طنز استفاده می شود برای فروش, نامزد, پسر با درخواست تجدید نظر با استفاده از یک تاکتیک است که تا به حال تا حد زیادی استفاده می شود برای فروش محصولات مراقبت از پوست یا لباس-خدمات اشتراک.

اما عدم نظارت و قوانین روشن در اطراف تاثیر گذار در بازاریابی, نه به ذکر است اثر خود را در رسیدن به مخاطبان جوان باعث می شود آنها رسیده برای سوء استفاده.

در واقع بلومبرگ تلاش skirted بسیاری از قوانین که شرکت های فن آوری تحمیل کرده اند در تبلیغات سیاسی برای حفاظت از انتخابات آمریکا از مخرب داخلی و خارجی دخالت و اطلاعات غلط.

آنلاین تبلیغات سیاسی را مورد بحث بوده است به خصوص بعد از آن نازل شد روسیه مورد استفاده آنها در تلاش برای نفوذ در انتخابات ریاست جمهوری 2016. در پاسخ Facebook نورد است تعدادی از قوانین برای جلوگیری از تکرار که هر چند از آن کاهش یافته است به factcheck تبلیغات سیاسی و حاضر به ممنوعیت حتی پرهیاهو و نادرست پیام.

“این است که یک نوع از فعالیت است که به سادگی وجود ندارد که قوانین برای اینترنت ارتباطات سیاسی شد آخرین به روز گفت:” کمیسیون الن L Weintraub فدرال کمیسیون انتخابات.

روز جمعه تغییر سیاست شامل چه Facebook تماس “مارک محتوا” با حمایت و آیتم های ارسال شده توسط کاربران عادی که به طور معمول پرداخت شده توسط شرکت و یا سازمان است. تبلیغ پرداخت نفوذ کاربران به طور مستقیم به پست در مورد نام تجاری خود را.

Facebook را ندارد پول به طور مستقیم از این پست می کند و آنها را در نظر تبلیغات است. به عنوان یک نتیجه, مارک محتوای نبود حکومت Facebook تبلیغات سیاست های که نیاز به نامزدها و مبارزات به منظور بررسی هویت خود را با ما شناسه یا آدرس پستی و فاش کردن چه مقدار از آنها صرف شده در حال اجرا هر آگهی.

تا جمعه Facebook سعی در جلوگیری از مبارزات از استفاده از این مارک محتوا با جلوگیری از آنها را از با استفاده از یک ابزار طراحی شده برای کمک به تبلیغ و اجرای چنین پست در Facebook و Instagram است که متعلق به Facebook.

تغییر حکومت در حال حاضر اجازه می دهد تا در مبارزات ما را به استفاده از این ابزار ارائه شده اند مجاز توسط Facebook برای اجرای تبلیغات سیاسی و افشای, که پرداخت می شود برای حمایت پست. مبارزات است که جلوگیری از استفاده از این ابزار به عنوان بلومبرگ حال خطر داشتن حساب های خود را به حالت تعلیق.

“پس از شنیدن از کمپین های متعدد ما موافق است که وجود دارد یک محل برای مارک محتوا در بحث سیاسی در سیستم عامل های ما,” Facebook گفت: در یک منحصر به فرد بیانیه به آسوشیتد پرس. “ما اجازه می دهد ما را بر اساس نامزدهای سیاسی به کار با سازندگان برای اجرای این محتوا است.”

سیاستمداران هنوز هم نمی خواهد نیاز به افشای چقدر آنها پرداخت اثرگذارندهها به اجرای پست. و پست آن را نمی خواهد به نظر می رسد در Facebook آگهی کتابخانه که علنا کاتالوگ سیاسی تبلیغات و اجازه می دهد تا مبارزات دیگر روزنامه نگاران و ناظر گروه به مشاهده این نوع از پیام های سیاستمداران در حال هل دادن در انتخابات.

Facebook قوانین جدید را نمی شود به کسی که صرفا ایجاد و یا به اشتراک گذاشتن یک پست در مورد یک سیاستمدار بدون گرفتن پرداخت می شود.

به بلومبرگ مبارزات انتخاباتی کاهش یافته است به چه مقدار از آن برای پرداخت, پست حمایت و یا اگر آن را به حال بیشتر در کار می کند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>