کالیفرنیا شکایت Uber و Lyft برای misclassifying رانندگان به عنوان پیمانکاران



کالیفرنیا تحت پیگرد Uber و Lyft ادعا آنها misclassified رانندگان خود را به عنوان پیمانکاران مستقل تحت دولت جدید قانون کار در مهم ترین چالش برای سوار شدن-نقطه شرکت ها, استخدام, مدل به روز است.

خاویر بکررا دولت دادستان کل اعلام کرد که طرح دعوی در دادگاه روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری. قانون کار شناخته شده به عنوان AB5 در نظر گرفته و ملت را دقیقترین آزمون, زمان اثر در تاریخ 1 ژانویه و باعث می شود آن را سخت تر برای شرکت ها برای طبقه بندی کارگران به عنوان پیمانکاران مستقل به جای کارکنان که به عنوان حداقل دستمزد و مزایای کارگران جبران خسارت و مزایای بیکاری – کلید محرومیت که به ميدان آمده است در طول بیماری همه گیر کوروناویروس.

“Uber و Lyft ادعای خود را به رانندگان نمی درگیر در شرکت های اصلی ماموریت و نمی تواند واجد شرایط برای مزایای گفت:” بکررا. “این شرکت ها را به کار کارگران, اما آنها قبول نمی کند کارگر حمایت. کالیفرنیا قوانین زمین با حقوق و حمایت از کارگران و کارفرمایان خود را. ما قصد داریم به مطمئن شوید که Uber و Lyft, قوانین بازی.”

اختلاف بیش از وضعيت اشتغال Uber و Lyft رانندگان است که به عنوان قدیمی به عنوان شرکت های خود را. در طول سال فرفره اقتصاد شرکت را جذب کرده و تا حد زیادی در مبارزه و یا حل و فصل – یک میزبان از کلاس اقدام دعاوی بیش از کارمند طبقه بندی. اما اجرای طرح دعوی در دادگاه توسط دولت نمی خواهد که همان انگیزه ای برای حل و فصل به عنوان یک خصوصی شاکی وکیل نشان دهنده “بی سابقه” تشدید است که بسیار بیشتر احتمال دارد به تغییر معنی دار گفت: Veena Dubal یک استاد حقوق در دانشگاه کالیفرنیا در هیستینگز که تحقیقات فرفره اقتصاد است.

“این شرکت ها باید هرگز مجاز به تکثیر با استفاده از مدل کسب و کار آنها با استفاده از آن ایالت کالیفرنیا است که برای اولین بار قانونی و اجازه این کار به طوری که آن را ایالت کالیفرنیا است که در نهایت پله در و گفت که این کارکنان بسیار لذت بخش” Dubal در مصاحبه ای گفت:.

کالیفرنیا نشان دهنده Uber و Lyft, بزرگترین منبع درآمد. شرکت ها و همچنین به عنوان Doordash به سرمایه گذاری $30m هر کدام در یک رای گیری ابتکار کمپین حذف رانندگان از قانون در حالی که به مزایای جدید مانند پوشش مراقبت های بهداشتی. این طرح به احتمال زیاد به واجد شرایط برای انتخابات ماه نوامبر.

رای گیری طرح کمپین موضوع داغدار مرجع قانونی شکایت دولت که در مورد این شرکت برای راه اندازی “تهاجمی کمپین روابط عمومی در امید حفظ توانایی خود را به بدرفتاری کارگران خود را” در وسط “یک بار در یک قرن همه گیر”.

یک قاضی فدرال در ماه فوریه را رد بارگذاری و Postmates’ درخواست یک دستور مقدماتی است که باید آنها را معاف از قانون است. اما به طور جداگانه یک قاضی فدرال در ماه ژانویه به طور نامحدود مسدود شده این قانون را از استفاده از بیش از 70 ، 000 مستقل كانون تصمیم گیری آن است که preempted توسط قوانین فدرال در تجارت بین ایالتی.

دولت و قوه مقننه نیز با توجه به اصلاح قانون هر چند قانونگذاران در حال تقسیم آیا برای گسترش و یا محدود آن را به عنوان گروه های دیگر – از جمله نویسندگان و عکاسان – ادعا آنها صدمه دیده اند آن را از طریق عواقب ناخواسته.

دولت طرح دعوی در دادگاه مدعی است که Uber و Lyft نمی پرداخت به اندازه کافی مالیات حقوق و دستمزد به عنوان یک نتیجه از misclassification. کت و شلوار به دنبال جبران برای دستمزد پرداخت نشده بدهکار به رانندگان مدنی مجازات و دائمی حاکم است که منع شرکت از misclassifying رانندگان در آینده است.

“ما به دنبال به جلو به همکاری با دادستان کل و شهرداران سراسر کشور به آوردن تمام مزایای کالیفرنیا نوآوری اقتصاد به عنوان بسیاری از کارگران که ممکن است به خصوص در این زمان که ایجاد شغل خوب با دسترسی به بهداشت و درمان مقرون به صرفه و مزایای دیگر است مهم تر از همیشه,” کردن اجسام در بیانیه ای گفت.

“در زمانی که در کالیفرنیا اقتصاد در بحران با چهار میلیون نفر از کار ما نیاز به آن را آسان تر نه سخت تر برای مردم را به سرعت شروع به کسب درآمد” یک سخنگوی Uber در بیانیه ای گفت. “ما مسابقه این اقدام در دادگاه در حالی که در همان زمان فشار به منظور بالا بردن استاندارد کار مستقل برای رانندگان در کالیفرنیا از جمله با تضمین حداقل درآمد و مزایای جدید.”

سازمان های کمک گزارش

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>