مغز غضروف مورف در طول خواب حافظه ایدز تحکیم


غضروف در مغز مورف در حالی که ما خواب است و ممکن است توضیح دهد که چرا یک چرت زدن می تواند کمک به تحکیم خاطرات در حالی که محرومیت از خواب باعث می شود ما بیشتر به احتمال زیاد به آنها را فراموش مطالعه نشان می دهد

  • غضروف مانند غلاف اطراف ما سلول های عصبی در مغز تنظیم حافظه ایجاد
  • این PNNs’ تبدیل شدن به بیشتر الاستیک که ما باید از خواب در طول شب
  • اما این بستگی به بدن ریتم شبانه روزی است و تحت تاثیر کمبود خواب

غضروف در مغز مورف در حالی که ما خواب – احتمالا توضیح داد که چرا خوب چرت زدن می تواند کمک به تحکیم خاطرات یک مطالعه جدید نشان می دهد.

نورون ها در مغز ما است که تبادل اطلاعات و کمک به ما آموخت که باید یک غضروف مانند غلاف اطراف آنها شناخته شده به عنوان یک perineuronal خالص (PNN).

محققان آمریکایی بر این باورند که خواب شل این شبکه به اندازه کافی به ما خاطرات قوی تر و قوی تر و ضعیف ما خاطرات ضعیف تر باعث آنها را به رها کردن.

با استفاده از موش و مغز از انسان اهدا کنندگان آنها کار می کرد PNNs تراکم در نواحی مختلف مغزی درگیر در حافظه عاطفی پردازش در طول روز بدن چرخه.

آنها دریافتند که PNNs تغییر در خاصیت ارتجاعی خود را در یک شبانه روزی صورت تکرار به طور طبیعی در یک چرخه 24 ساعته – اما محرومیت از خواب می تواند مختل کردن این چرخه.

این نشان می دهد محرومیت از خواب را مختل طبیعی روند تثبیت حافظه با داشتن اثر مخالف – اصل تقویت این شبکه.

دستکاری PNNs می تواند کمک به مردم برای جلوگیری از اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) و جلوگیری از حوادث ناراحت کننده از ورود به حافظه بلند مدت.

A perineuronal net, or PNN (shown in red) in the mouse brain, surrounding a neuron expressing Arc (green) - a protein involved in memory processing. The holes in the PNN may represent sites of memory storage that are regulated during sleep

یک perineuronal خالص یا PNN (نشان داده شده با رنگ قرمز) در مغز موش اطراف یک نورون ابراز قوس (سبز) – یک پروتئین های درگیر در پردازش حافظه. سوراخ در PNN ممکن است نشان دهنده سایت های حافظه ذخیره سازی که در حال تنظیم در هنگام خواب

نورون: سلول های ویژه ای که در انتقال عصبی

یک نورون, همچنین شناخته شده به عنوان سلول های عصبی است و الکتریکی تحریک سلول است که طول می کشد تا پروسه و انتقال اطلاعات از طریق برق و سیگنال های شیمیایی.

آن را یکی از عناصر اصلی سیستم عصبی است.

به منظور است که یک انسان می تواند واکنش نشان می دهند به محیط زیست خود نورون های حمل و نقل محرک.

تحریک برای مثال سوختن در شعله شمع است و حمل و نقل صعودی سلول های عصبی به سیستم عصبی مرکزی و در بازگشت نزولی سلول های عصبی تحریک بازو به منظور حذف اثر انگشت از شمع.

قطر یک نورون است که در مورد دهمین اندازه قطر یک موی انسان است.

تبلیغات

‘نتایج ما نشان می دهد که PNNs متفاوت در یک شبانه روزی شیوه و این اختلال با محرومیت از خواب,’ می گویند محققان در مجله eNeuro.

‘ما نشان می دهد که ریتمیک اصلاح PNNs ممکن است کمک به تثبیت حافظه در هنگام خواب.’

خواب را فراهم می کند فرصت را برای بدن انسان به استراحت – به جز برای مغز است.

در هنگام خواب مغز حساب برای یک بعد از یادگیری ساخت خاطرات قوی تر و قوی تر و ضعیف خاطرات ضعیف تر — یک فرایند شناخته شده به عنوان حافظه تحکیم.

حافظه تحکیم وابسته به زمان فرآیند که جدید پیدا دانش و اخیر تجربه در حال تبدیل به طولانی مدت خاطرات.

اما تغییر خاطرات نیاز به تغییر سیناپس اتصالات از طریق آن جریان اطلاعات بین سلول های عصبی.

در طول خواب REM – چهارمین مرحله از خواب همراه با رویاهای رنگی – سیناپس به فکر انجام اصلاح به عنوان حافظه تحکیم فرآیندهای رخ می دهد.

اما خواب ناشی از تغییرات نیاز به غلبه بر غضروف مانند غلاف شناخته شده به عنوان PNNs.

PNNs نه تنها احاطه و محافظت از سلول های عصبی اما همچنین جلوگیری از تغییرات در سیناپس.

اگر چه PNNs شده اند در طول تاریخ در نظر گرفته شده پایدار سازه مطالعات اخیر نشان می دهد آنها در حال تغییر در طول یادگیری به اجازه می دهد برای شکل گیری سیناپس.

تیم تحقیقاتی به رهبری دانشمندان در دانشگاه می سی سی پی, مرکز پزشکی, بنابراین theorised که PNNs متفاوت در طول خواب است که تعریف آنها به عنوان ‘یک دوره فعال سیناپسی اصلاح’.

Changing memories requires changing synapses, the connections between neurons, shown here in an artist's impression. Sleep-induced changes need to overcome perineuronal PNNchanges in synapses

تغییر خاطرات نیاز به تغییر سیناپس اتصالات بین سلول های عصبی در اینجا نشان داده شده در یک هنرمند را برداشت. خواب ناشی از تغییرات نیاز به غلبه بر PNNs و غضروف مانند پوستین که نه تنها احاطه و محافظت از سلول های عصبی, اما همچنین جلوگیری از تغییرات در سیناپس

در آزمایشگاه موشها خواب محروم euthanised و پس از آن بخش از مغز جدا برای مطالعه است.

توسط مستند که آیا یا نه آنها می تواند برچسب تورها با یک پروتئین است که متصل به یک خاص قند زنجیره ای آنها قادر به رعایت تغییرات در سیناپس.

یک کاهش در تعداد برچسب گذاشته شده توسط شبکه را نشان می دهد افزایش در تعداد سلول های عصبی اجازه می دهد تغییرات سیناپسی.

این تیم متوجه شد که tagging افزایش طول بیداری و کاهش طول خواب – اگر چه محرومیت از خواب مانع از این تغییر.

این نشان می دهد که کمبود خواب در طول شب مختل ریتم شبانه روزی باعث کاهش تعداد سلول های عصبی اجازه می دهد تغییرات سیناپسی و در نتیجه قرار می دهد یک توقف به تحکیم حافظه.

ریتم شبانه روزی در پستانداران هستند و طبیعی فرآیند داخلی است که به تنظیم چرخه خواب و بیداری مستقل از نور و تاریکی – توضیح می دهد که چرا ما jetlag.

‘داده های ما می افزاید: به تعداد فزاینده ای از مطالعات نشان می دهد که PNNs هستند و دینامیکی سازه ها در پاسخ به محیط زیست و به طور بالقوه کمک به تثبیت حافظه در هنگام خواب,’ تیم می گویند.

‘PNN rhythmicity رخ می دهد در موش نگهداری ثابت تاریکی, حمایت از این ادعا که این تغییرات را منعکس ریتم شبانه روزی به جای پاسخ به نور-تاریکی چرخه.’

این تیم تحقیقاتی همچنین سطوح در مقایسه با برچسب شبکه در بافت مغز انسان به دست آمده از دانشگاه هاروارد بافت مغز مرکز منابع در ماساچوست با هر اهدا کننده زمان مرگ.

انسان postmortem مطالعات با استفاده از زمان مرگ به عنوان یک پروکسی برای ریتم شبانه روزی در مغز انسان ارائه یک تصویر کلی از فعالیت های.

آنها دریافتند که مغز انسان نمایش داده می شود شبیه خواب-محور ریتم در شبکه ساختار به موش و نشان می دهد که تغییر ساختار PNNs ممکن است یکی از مکانیسم های پشت خواب-حافظه ناشی از تغییرات.

ریتم شبانه روزی از PNNs در افراد بشر را ‘گسترده پیامدهای’ به صورت اختلالات روانی.

PNN کسری گزارش شده در بادامه مغز انتورینال هیپوکامپ قشر و TRN در اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی, بیماران است.

اختلال در PNNs در این اختلالات ممکن است تغییر ریتم پلاستيسيته و به نوبه خود منجر به سیناپسی کسری.

محرومیت از خواب نیز پیشنهاد شده است به عنوان یک روش درمانی برای PTSD پس از یک تجربه آسیب زا است.

این امکان وجود دارد که اخلال در فرآیندهای مولکولی درگیر در PNN ریتم از طریق محرومیت از خواب می تواند کاهش قدرت ترس خاطرات کمک به PTSD.

چهار مرحله از خواب

خواب به طور کلی از هم جدا شده و در چهار مرحله است. برای اولین بار سه نفر از این شناخته شده به عنوان ” عدم حرکت سریع چشم یا خواب NREM.

آخرین مرحله این است که شناخته شده به عنوان حرکت سریع چشم یا خواب REM.

یک شب معمولی خواب می رود به عقب و جلو بین مراحل.

مرحله 1: در پنج دقیقه یا تا پس از حذف کردن ما عمیقا در خواب.

ما هنوز آگاه باشید از محیط اطراف ما اما عضلات ما شروع به استراحت ضربان قلب را کند می کند و الگوهای brainwave شناخته شده به عنوان تتا امواج نامنظم تبدیل اما سریع.

اگر چه ما در حال به خواب رفتن در طول مرحله 1, ما ممکن است از خواب بیدار از آن ما خواب نیست در همه.

پس از حدود پنج دقیقه بدن ما حرکت به مرحله دو.

مرحله 2: این است که ما باید بازم به خواب و اگر بیدار خواهد می دانم که شما در حال خواب. بیدار شدن از خواب است که هنوز هم نسبتا آسان است.

این مرحله شناسایی شده است کوتاه از فعالیت الکتریکی در مغز شناخته شده به عنوان دوک و بزرگتر امواج شناخته شده به عنوان K-مجتمع که نشان می دهد که مغز هنوز هم آگاهی از آنچه در جریان است اطراف آن را قبل از تبدیل به خودآگاه زیر سطح.

ضربان قلب و تنفس را آرام و عضلات را شل کنید و حتی بیشتر.

بدن ما حرارت هوا قطره و حرکات چشم را متوقف کند.

فعالیت امواج مغزی کاهش می یابد اما مشخص شده است که با مختصر به پاره ای از فعالیت الکتریکی.

مرحله 3: مرحله 3 non-REM است که دوره خواب عمیق است که ما نیاز به احساس تجدید در صبح است.

آن رخ می دهد در دوره های طولانی تر در طول نیمه اول شب.

ما ضربان قلب و تنفس آهسته به پایین ترین سطح خود در طول خواب و امواج مغزی تبدیل شده و حتی کندتر است.

عضلات آرام هستند و این افراد ممکن است پیدا کردن آن دشوار است برای بیدار ما.

بدن تعمیرات عضلات و بافت های تحریک رشد و توسعه و افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن و ایجاد انرژی برای روز بعد.

REM خواب: خواب REM برای اولین بار رخ می دهد در حدود 90 دقیقه پس از به خواب رفتن.

چشم ما به سرعت در حال حرکت از یک سمت به سمت پشت پلک های بسته.

مخلوط فرکانس امواج مغز فعالیت می شود و نزدیک به آن دیده می شود در بیداری.

ما تنفس می شود سریع تر و نامنظم و ضربان قلب و افزایش فشار خون به نزدیکی سطح بیداری.

اکثر خواب رخ می دهد در طول خواب REM اگر چه برخی نیز می تواند رخ دهد در غیر REM.

بازو و ماهیچه های پا تبدیل شدن به طور موقت فلج که ما مانع از اقدام رویاهای ما.

همانطور که سن ما خواب کمتر از زمان خود را در خواب REM.

تثبیت حافظه به احتمال زیاد نیاز به هر دو non-REM و خواب REM.

منبع: ایالات متحده موسسه ملی بهداشت

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>