بوئینگ ‘فرهنگ پنهان’ منجر به حوادث مرگبار 737 Max تصادفات گزارش می یابد



یک “فرهنگ پنهان” هزینه برش و “به شدت ناکافی” نظارت منجر به تصادفات منجر به مرگ بوئینگ 737 Max هواپیما که ادعا 346 زندگی یک کنگره گزارش نتیجه گیری کرده است.

این یافته های اولیه صادر شده توسط دموکرات ها در خانه حمل و نقل کمیته نتیجه گرفت که بوئینگ “به خطر افتاده است ایمنی پرواز عمومی” در تلاش خود را برای به دست آوردن حداکثر تایید شده توسط تنظیم کننده.

در یک تاول 13-صفحه: گزارش کمیته بوئینگ Max طراحی “خدشه دار شد با ویژگی های طراحی, شکست, عدم شفافیت با هر دو تنظیم کننده و مشتریان”.

بر اساس این گزارش در سال 2011 تولید شد “فوق العاده ای تحت فشار مالی” به رقابت با رقیب خود Airbus A320neo را هواپیما. Speediest راه حل برای به روز رسانی آن 737 ناوگان به جای توسعه یک هواپیمای جدید است.

به عنوان یک نتیجه از آن فشار و به منظور رسیدن به حداکثر خبره به عنوان به سرعت به عنوان ممکن است گمراه كننده و نکردن اطلاعات از اداره هوانوردی فدرال (FAA) و حتی “وجود” از MCAS anti-غرفه نرم افزار سیستم مقصر تصادفات از خلبانان.

این گزارش بر اساس اسناد داخلی whistleblower شهادت و جلسات عمومی گسل FAA ، این کنگره اشاره کرد و تضاد منافع میان کارکنان بوئینگ که مجاز به صدور گواهینامه انجام کار از طرف FAA و گفت: بوئینگ نفوذ بیش از FAA را نظارت تا به حال منجر به FAA مدیریت “رد نگرانی های ایمنی مطرح شده توسط آژانس را کارشناسان فنی در دستور بوئینگ”.

این رگولاتور نظارت بود “به شدت ناکافی” و آن را “شکست خورده در آن وظیفه” به هر دو کشف مهم مشکلات و مطمئن شوید که بوئینگ آنها را ثابت کمیته یافت. “ترکیبی از این مشکلات محکوم شیر و هوایی Ethiopian Airlines پرواز” در این گزارش به این نتیجه رسیدند.

در یکی از نمونه های نظارتی شکست این کمیته گزارش داده است که پس از سقوط از یک Lion Air Max FAA آموخته است که بوئینگ تا به حال موفق به رفع یک غیر قابل جراحی هشدار در حدود 80 درصد از 737 Max ناوگان “و تصمیم خود را به اطلاع FAA یا مشتریان خود را در مورد عملکرد غیر هشدار برای بیش از 14 ماه است که باید به نگرانی در مورد بوئینگ شفافیت با FAA”.

این گزارش می گوید یافته های آن “رنگ اخلال تصویر از بوئینگ توسعه و تولید 737 Max و FAA توانایی ارائه مناسب نظارت بوئینگ 737 Max برنامه. این مسائل باید توسط هر دو شرکت بوئینگ و FAA به منظور درست فقیر گواهینامه شیوه که پدید آمده معیوب تحلیلی فرض است که ظاهر ویژه کافی شفافیت توسط بوئینگ و عدم نظارت بوئینگ توسط FAA”.

بوئینگ مجبور شد به زمین آن کل ناوگان حداکثر خطوط هوایی پس از سقوط از Lion Air Max در سال 2018 و اتیوپی هواپیمایی جت در سال 2019.

قانونگذاران در حال حاضر با توجه به طیف وسیعی از گزینه ها برای مبارزه با آنچه منتقدان توصیف به عنوان شکست خورده فرهنگ ایمنی در شرکت.

در یک بیانیه بوئینگ گفت: “ما افکار و دعاهای همچنان با خانواده هایی که عزیزانشان را از دست داده و در این حوادث است. ما را همکاری گسترده سال گذشته با کمیته بررسی است. ما در بررسی این گزارش مقدماتی.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>