بوئینگ 737 Max: بقایای موجود در مخازن سوخت از ریشه هواپیما



بوئینگ دستور بازرسی از آن کل ناوگان مبتنی 737 Max هواپیما پس از آن یافت می شود باقی مانده در مخازن سوخت برخی از این هواپیما در آخرین شکست برای ما هواپیما ساز است.

متخصص حمل و نقل هوایی, وبلاگ Leeham اخبار که برای اولین بار گزارش کشف این “شیء خارجی باقی مانده” (FOD) گفت: بعید بود که بازرسی را به تاخیر می اندازد recertification از جت. اما آن را تا سه روز به بازرسی هر یک هواپیما به دلیل سوخت باید خشک می شود و بخارات از بین می رود قبل از مخازن سوخت را می توان باز کرد.

علامت جنکس مدیر کل 737 برنامه گفت: در یک یادداشت به کارکنان که باقی مانده بود “کاملا غیر قابل قبول” است و این شرکت با در نظر گرفتن مراحل رسیدگی به این مشکل در آن سیستم تولید.

جدول زمانی

بوئینگ 737 Max بحران

بوئینگ 737 Max وارد خدمات تجاری

اولین بوئینگ 737 Max شروع عملیات تجاری با Malindo هوا. نروژی هوا نیز adopter اولیه از مدل های جدید عامل اطلس پرواز. مدل وعده های سوخت بازده و جذاب به حامل.

Lion Air crash

شیر هوا پرواز JT610 پس از سقوط ناگهانی و تیز شیرجه رفتن به دریا جاوا 13 دقیقه پس از خروج از جاکارتا ، همه 189 مردم پردازنده کشته شدند. خاص که هواپیما شده بود در استفاده کمتر از سه ماه. هواپیما و جعبه سیاه ضبط نشان می دهد که شیر هواپیما تا به حال تجربه مشکلات با آن سرعت سیر هوایی شاخص در آخرین آن چهار پرواز.

بوئینگ جدید مشاوره

بوئینگ مسائل تجدید نظر دستورالعمل در مورد چگونه خلبانان باید واکنش نشان می دهند به اشتباه در خوانش از “زاویه حمله” سنسور اعتقاد به یک عامل کلیدی در Lion Air crash.

اتیوپی, شرکت های هواپیمایی, سقوط

پرواز ET302 تصادفات حدود شش ساعت پس از مصرف از پایتخت اتیوپی آدیس آبابا, کشتن تمام 157 مردم پردازنده. کاپیتان تا به حال گزارش مشکلات و پرواز رادار داده ها نشان می دهد این هواپیما بالا رفتن نامنظم با ناپایدار عمودی سرعت سیر هوایی.

بوئینگ زمینه ناوگان

اتحادیه اروپا و کانادا و آمریکا تمام زمین بوئینگ 737 Max. بوئینگ به خودی خود مسائل بیانیه ای گفت این “همچنان به اعتماد به نفس کامل در ایمنی 737 Max” اما “از فراوانی از احتیاط و به منظور اطمینان بخشیدن به پرواز عمومی” آن w توصیه پایه کل جهانی ناوگان 371 هواپیما.

گزارش موقت یافته

گزارش موقت به اتیوپی, شرکت های هواپیمایی سقوط می یابد که خلبانان به درستی به دنبال بوئینگ اضطراری دستورالعمل اما هنوز قادر به متوقف کردن هواپیما بینی بارها و بارها اشاره کردن. جت ضربه سرعت سیر هوایی از 500 گره (575mph) به خوبی بالاتر از آن عملیاتی محدودیت قبل از کابین خلبان اطلاعات ضبط متوقف شده است.

یک خطر بالقوه جدید

خطوط هوایی خود را گسترش ممنوعیت استفاده از بوئینگ 737 Max پس از ما حمل و نقل هوایی تنظیم کننده در گفت و گو با شناسایی پتانسیل جدید در معرض خطر با هواپیما.

ایرباس soars

در پی بوئینگ مشکلات ایرباس به نظر می رسد مجموعه ای برای رسیدن به آن به عنوان بزرگترین planemaker. به عنوان بوئینگ گزارش 239 هواپیمای تجاری تحویل در نیمه اول سال 37 درصد سقوط رقیب ایرباس حمل 389 تحویل تا 28 درصد در مدت مشابه سال گذشته است.

تغییر نام شایعه

تصاویر ظهور یک بوئینگ 737 Max با توجه به تحویل به شرکت هواپیمایی رایان ایر با نام 737 Max جایگزین 737-8200 در بینی.

سنسور نگرانی نادیده گرفته

در طول کنگره جلسات به بوئینگ دست زدن به بحران قانونگذاران نشان داده داخلی سوابق آشکار است که سه سال قبل از سقوط یک کارمند تا به حال ابراز نگرانی کرد که یک ضد غرفه پرواز سیستم می توان با یک سنسور.

بحران عمیق تر با انتشار صدها نفر از پیام های داخلی بین کارکنان مشغول به کار در 737 Max هواپیما که افتخار فریب ایمنی رگولاتور و گفت: این هواپیما بوده است “طراحی شده توسط دلقک ها”.

بوئینگ دستور بازرسی از آن کل ناوگان مبتنی 737 Max هواپیما پس از آن یافت می شود جسم خارجی باقی مانده در مخازن سوخت برخی از mothballed هواپیما.

“در طول این زمان به چالش کشیدن مشتریان و پرواز عمومی در حال شمارش را بر ما به انجام بهترین های ما کار می کنند و هر روز از” جنکس گفت: “یکی فرار یکی بیش از حد بسیاری از.”

آن است که کمتر از یک سال پس از دوم سقوط مرگبار یک هواپیمای بوئینگ 737 Max منجر به خوشحالی خود از این مدل کل جهانی ناوگان و شرکت در مسابقه به recertify با تنظیم کننده است که این هواپیما می تواند پرواز با خیال راحت.

مخزن سوخت مشکل ربطی به نقص به سنسور به فکر کمک کرده نسبت به دو سقوط کرد.

بوئینگ ساخته شده و حدود 400 نفر از این هواپیما که آن را نمی تواند ارائه به مشتریان و سفارشات خود را رنج می برد و پس از آن مجبور به کاهش تولید در کارخانه خود در نزدیکی سیاتل.

جسم خارجی باقی مانده های صنعتی مدت برای ژنده پوش ابزار و تراشه های فلزی و دیگر مواد به جا مانده از کارگران در طول فرایند تولید شده است کنترل کیفیت شماره های مختلف بوئینگ هواپیما مانند آن KC-46 تانکر. مواد در سمت چپ هواپیما در مجمع می تواند افزایش خطر برق کوتاه-اتصال و آتش سوزی.

اشیاء پیدا شد در طول کار تعمیر و نگهداری در برخی از صدها نفر از 737 Max jetliners بوئینگ ساخته شده است اما تحویل داده نمی شود به دلیل جهانی ممنوعیت 737 اعمال ماه مارس گذشته.

بوئینگ اعلام آوار کشف شد و در چند هواپیما اما نمی دهد یک تعداد دقیق.

سخنگوی گفت: مشکل این است که تغییر نمی کند این شرکت باور است که اداره هوانوردی فدرال خواهد گواهی هواپیما به پرواز دوباره این تابستان.

FAA گفت: این سازمان می داند که بوئینگ در حال انجام داوطلبانه بازرسی از تحويل حداکثر هواپیما. او گفت: FAA “افزایش نظارت بر بازرسی اولیه گزارش خواهد شد و بیشتر عمل بر اساس یافته”.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im