ضد آسیایی, آزار و اذیت صعودی است. می توانید تبلیغات و هشتگهای کمک کند ؟

جدید اعلام خدمات عمومی باعث می شود یک نقطه که فدرال رهبران را تا حد زیادی نادیده گرفته شده: آسیایی-آمریکایی ها رو به افزایش آزار و اذیت مربوط به نگرانی در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس.

نقطه ای که عرضه روز سه شنبه شامل توصیفات از یک آتش نشان, یک پرستار, راننده, یک هنرمند مشهور آشپز ملیسا شاه و دیگران که توصیف حال که به “بازگشت به چین” و یا داشتن مردم تف در جهت خود را.

یادآوری آگهی تولید شده توسط سازمان های غیر انتفاعی تبلیغات شورا با کمک از امی و برنده نویسنده آلن یانگ به پایان می رسد با یک درخواست: “مبارزه با ویروس. مبارزه با تعصب.”

اضطراب در مورد رمان تنفسی ویروس که برای اولین بار شناسایی شده در ووهان چین به سوخت بیگانه ستیزی و تعصب نسبت به مردم آسیایی تبار. یک ائتلاف از حقوق مدنی گروه ثبت بیش از 2100 حوادث در 15 هفته; شهر نیویورک کمیسیون حقوق بشر به تازگی توصیف یک “افزایش شدید موارد خصومت و آزار و اذیت.” یک لیست از موارد اخیر گردآوری شده توسط ضد افترا لیگ تواریخ “کنگره گزارش از بیگانه و نژادپرستانه حوادث” از جمله آسیایی متعلق به فروشگاه مخدوش با نژادپرستانه نقاشی های دیواری, تصویری چت, مختل ضد آسیایی, نظرات و مردم را مورد ضرب و شتم و یا ممانعت از ورود به کسب و کار.

رئیس جمهور تهمت بارها توضیح داده شده coronavirus به عنوان “چینی ویروس” و در هفته های اخیر به عنوان “کونگ آنفولانزا” گفت: با وجود عموم که آن را “بسیار مهم است که ما کاملا حفاظت از ما آسیایی-آمریکایی و جامعه ایالات متحده” و این که این بیماری همه گیر است که “تقصیر خود را در هر راه است.” اظهارات فتنه از رهبران می تواند باعث تشدید رفتار نژادپرستانه به گفته محققان و رهبران حقوق مدني.

آخرین به روز رسانی: اقتصاد

13h پیش
گوگل ویروس-ردیابی نرم افزار می توانید آن را اجازه می دهد برای پیگیری برخی از کاربران مکان.
15h پیش
شرکت های چینی با استفاده از یک ستیز کار برنامه برای Uighurs برای برآوردن تقاضا برای P. P. E.
16h پیش
فدرال رزرو خرید اوراق قرضه برنامه تساوی کنگره موشکافی.

مبارزه با بیماری همه گیر مربوط به آزار و اذیت آسیایی-آمریکایی ها تا حد زیادی کاهش یافته است به حقوق مدنی گروه های بازاریابی سازمان های حساب های رسانه های اجتماعی و سازمان های غیر انتفاعی است که باید ترویج هشتگهای مانند #IAmNotCovid19, #RacismIsAVirus, #HealthNotHate و #MakeNoiseToday.

Asiancy یک گروه میل از Wieden + Kennedy, Portland, آژانس تبلیغاتی, ارسال شده در مارس درباره پیامدهای اخیر ضد آسیایی, تبعیض است. بازاریابی شرکت IW گروه استخدام, بازیگران, نوازندگان, طراحان و اثرگذارندهها به شرکت در #WashTheHate مبارزات انتخاباتی.

آگهی شورا که همچنین معرفی یک ماسک صورت ابتکار با رژیم صهیونیستی است. Andrew M. کومو نیویورک این ماه را رول جدید ضد آزار و اذیت کمپین آنلاین و در تلویزیون.

مسئله نژادپرستی نسبت به آسیایی ها آمار “بسیار نزدیک به خانه گفت:” آقای یانگ که شناخته شده است برای محبوب نشان می دهد مانند “Parks and Recreation” و “استاد هیچ.” او فقط به پایان رسید کارگردانی و انتشار “Tigertail” یک درام خانوادگی ساخته شده برای Netflix بکشد شامل تقریبا تمام-آسیایی و آسیایی-آمریکایی بازیگران.

اعتبار…آگهی شورای

یکی از سرب “Tigertail” بازیگران, Tzi Ma شد در کل یک فروشگاه مواد غذایی در پاسادنا کالیفرنیا در اوایل شیوع هنگامی که یک مرد با نزدیک شدن به در ماشین و گفت: آقای Ma که او “باید قرنطینه” آقای یانگ گفت. بعد طی مصاحبه ای با آقای یانگ در Instagram Live بینندگان چپ نظر کرد و گفت او و مصاحبه, یک, مرد, شد همین فرد است.

“این نبود انتزاعی ایده به من چیزی نظری” آقای یانگ گفت. “من می دانستم که مردم این اتفاق می افتد به.” او در توصیف فرایند تولید به عنوان “یک احساسی مملو زمان” زمانی که او حالتها بین نظارت بر شلیک بیش از زوم و حضور سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات.

در نتیجه آقای یانگ گفت: به عنوان مثال نادر از سراسر کشور تلاش های بازاریابی متمرکز بر مسائل ارائه شده توسط آسیایی-آمریکایی ها از طیف گسترده ای از زمینه های.

“این بسیار معنی دار به من,” او گفت:. “من هرگز این را دیدم در حال رشد است.”

در یک بررسی مرکز تحقیقات پیو 58 درصد از زبان انگلیسی آمریکایی-آسیایی بزرگسالان گفت: عبارات نژادپرستانه و یا حساس views مورد آسیایی تا به حال تبدیل شدن به شایع تر از همه گیری آغاز شد. بیش از 30 درصد گفت: آنها تا به حال مواجه می شوند تهمت یا جوک های نژادپرستانه در ماه های اخیر و 26 درصد گفت: آنها می ترسید که تهدید یا حمله فیزیکی به دلیل نژاد — یک درصد بالاتر از سیاه و سفید و اسپانیایی بزرگسالان می باشد.

اما بسیاری از آمریکایی ها از جمله چند غیر آسیایی, اعضای تیم تولید در کار تبلیغ شورای مبارزات انتخاباتی شده اند غافل از همه گیر مربوط به نژاد پرستی آقای یانگ گفت.

استیون Moy مدیر اجرایی اجنبی آگهی آژانس گفت: مبارزات مثل این یکی شد “یک نقطه شروع خوب است.”

“من نمی دانم اگر این است که به اندازه کافی و یا چگونه موثر خواهد بود, اما اجازه دهید گام های کودک و ایجاد آگاهی” او گفت:. “آیا می توانم به اندازه کافی از این — ما باید کار بیشتری انجام دهیم.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im