$45 متر در 90 روز: چگونه همشهری خود را خریداری Facebook خوراک

مایک بلومبرگ است نامتعارف انتخابات ریاست جمهوری بسیاری از پرسیدن اگر یک میلیاردر می توانید خرید و ریاست جمهوری است. او قطعا می تواند خرید آمریکایی’ Facebook تغذیه یک نگهبان تجزیه و تحلیل را نشان می دهد.

در شش هفته اول سال 2020 بیش از 1.6 میلیارد دلار از 2.4 میلیارد انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات را به ما نشان داده Facebook کاربران بودند از بلومبرگ مبارزات انتخاباتی. پس از راه اندازی مبارزات انتخاباتی خود در اواسط ماه نوامبر شهردار سابق شهر نیویورک به صرف حدود 45 متر در Facebook ads – بیش از همه مخالفان خود را ترکیب شده است.

و بلومبرگ را صرف نمی کند فقط کوتوله که از دیگر دموکرات ها; دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن غول مجدد تلاش در Facebook به نظر می رسد ناچیز در مقایسه با.


مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین Facebook عمل شده است قابل توجه برای اجرای حجم عظیمی از تبلیغات راه اندازی ده ها هزار نفر از تبلیغات دیده می شود و تنها تعداد انگشت شماری از مردم و آزمایش صدها نفر از تغییرات جزئی از پیام های مختلف. در هفته های اخیر به مهر مبارزات انتخاباتی را آغاز کرده است در حال اجرا و سه بار به عنوان بسیاری از تبلیغات به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن.

به درک چرا و چگونه بلومبرگ است صرف پول زیادی در Facebook نگهبان ساخته شده است یک پایگاه داده از 142,937 Facebook تبلیغات راه اندازی شده توسط بلومبرگ کمپین بین 15 نوامبر 2019 زمانی که او برای اولین بار شروع به در حال اجرا مبارزات انتخاباتی, تبلیغات و 18 فوریه. داده ها می آید از Facebook سیاسی ad بایگانی application programming interface یا API. چه ظهور است و یک پرتره از یک کمپین عامل در مقیاس بی سابقه ای که در زمان stoops به Trumpian تاکتیک – و از جمله ذخایر بزرگ از پول نقد آن می توانید استطاعت به صرف اسراف.

نتیجه این است که هر دو scattershot و قاطع نشان می دهد که هنگامی که یک کمپین هرگز به ایجاد هر گونه مشکل انتخاب گزینه های آن را می توانید نادیده گرفتن عقل سلیم است. در میان گیج کننده تر حرکت می کند: بلومبرگ صرف پول بیشتر نشان دادن تبلیغات در مورد آتش سوزی به رای دهندگان در اوهایو از رای دهندگان در کالیفرنیا است.


Facebook تبلیغات فقط یک جنبه از بلومبرگ غیر معمول مبارزات انتخاباتی. (او نشسته چهار اولیه متحده برای مثال.) میلیاردر صرف بیش از $250m در آگهی های تلویزیونی و بیش از $40m در گوگل و تبلیغات یوتیوب. مبارزات انتخاباتی خود نیز پیشگام حالت های جدید دیجیتال در میدانی که نیست اسیر شفافیت ابزار در جای خود قرار داده با Facebook و گوگل پس از انتخابات 2016.

او داوطلب خدمت سربازی بازاریابی دیجیتال شرکت بد بخت Fyre جشنواره به اجرای یک کمپین پرداخت Instagram اثرگذارندهها به پست بلومبرگ الگوهای رفتاری به رسانه های اجتماعی خود را پیروان نیویورک تایمز گزارش داد. او همچنین پرداخت بخشی از زمان “معاون دیجیتال سازمان” به لابی کردن با شخصی تماس با ما از طریق پیام متنی از طرف او با توجه به وال استریت ژورنال. روز پنج شنبه در مبارزات انتخاباتی خود به اشتراک گذاشته یک ویدیو در Instagram و توییتر استفاده می شود که ویرایش فیلم برای ایجاد یک روایت نادرست از آنچه اتفاق افتاده است در چهار بحث است.

با مهر رسمی Facebook ads – هر دو پیام رساندن آنها و راه های که در آن آنها هدفمند – ارائه بینش ارزشمندی در مبارزات انتخاباتی یک نامزد است که به سختی آزمایش شده در unscripted تنظیمات ظاهر می شود فقط در یک بحث تا کنون و dodging دشوار مصاحبه با مطبوعات.

به بلومبرگ کمپین نه پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در رکورد.


پول, پول, پول, پول

در نگاه اول مهر را Facebook استراتژی آهنگ با رویکرد کلی به این کمپین: جست و خیز چهار اولیه متحده در حالی که ریختن مقادیر زیادی از پول به سه شنبه.

کمپین فوق العاده ای صرف تا حد زیادی هم راستا با استراتژی هدف قرار دادن نماینده غنی متحده که مقدماتی سقوط در سه شنبه و یا بعد. او صرف بیشتر کلی در کالیفرنیا و تگزاس و فلوریدا – سه نفر از چهار کشور با بیشترین تعداد از نمایندگان – پس از ایلینوی و کارولینای شمالی است. در هر نماینده بر اساس این کمپین این است که هزینه های بسیاری در تگزاس, North Carolina, آرکانزاس, ویرجینیا و تنسی.

(Facebook فراهم می کند داده ها برای تبلیغ صرف و برداشت – تعداد دفعاتی که یک کاربر نشان داده شد یک تبلیغ به عنوان یک محدوده است. برای این مقاله ما با استفاده از تعداد پایین به این معنی است که داده های ما در دلار صرف یا برداشت دریافت نشان دهنده حداقل مقدار.)


خیلی از بلومبرگ را پیام رسانی با تمرکز بر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و تاثیر خود را در انتخابات ریاست جمهوری. بعدی برخی از مسائل از بسیاری از نگرانی دموکراتیک به رای دهندگان. بهداشت و درمان نشان دهنده بخش قابل توجهی از مبارزات انتخاباتی به عنوان نشانی از مهر و امضای موضوع: اسلحه.


موضوعات مهم دیگر عبارتند از: محیط زیست و بحران آب و مهاجرت آموزش و پرورش و زیرساخت ها است. وجود تبلیغات با پیام هدفمند به طور خاص به زنان آمریکایی های آفریقایی تبار و لاتین هر چند مبارزات انتخاباتی صرف کمتر در آمریکایی های آفریقایی تبار و لاتین تبلیغات نسبت به تبلیغات در مورد آتش سوزی. (این تحلیل تنها اشاره به آن دسته از تبلیغات است که به صراحت اشاره آمریکایی های آفریقایی تبار یا لاتین تبارها و به این معنا نیست که بلومبرگ بود و نه تلاش برای رسیدن به آن رای دهندگان با پیام های دیگر.)

کمپین هزینه های تبلیغات با پیام در مورد زنان و یا بهداشت باروری قابل توجهی است. به طور کلی کمپین تبلیغات نشان داده شده است به طور قابل توجهی بیشتر زنان نسبت به مردان است.


اما دیگر جنبه های Facebook, کمپین بالا بردن سوال در مورد بلومبرگ استراتژی و اینکه آیا آن را فراتر از پرتاب پول در رای دهندگان Facebook جدول زمانی برای دیدن آنچه که چوب.

از کجا کشید ؟

در اواسط ژانویه به عنوان اخبار از استرالیا brushfires پر رسانه های اجتماعی خوردها با ویرانگر تصاویر از بحران آب و هوا که بلومبرگ انتخابات ریاست جمهوری, عرضه یک جدید Facebook هدف قرار دادن آگهی کالیفرنیا رای دهندگان.

“آتش سوزی پیشگیری باید بخشی از آب و هوا ما طرح” دفعات بازدید عنوان بالا یک عکس از کوه های پوشیده شده از درخت در شعله های آتش. “مایک خواهد آن را انجام داده.”

هدف قرار دادن رای دهندگان کالیفرنیا با یک پیام در مورد آتش سوزی است که این نوع از ادراک حرکت سیاسی است که یکی ممکن است انتظار می رود از یک کمپین است که شایستگی اجرا و مقدار کمی از هیچ هزینه. دموکراتیک اکثریت رای دهندگان حمایت از اقدام دولت در تغییر آب و هوا و آتش سوزی هستند از نگرانی خاص به آمریکایی ها در سواحل غرب با توجه به رای گیری های اخیر توسط مرکز تحقیقات پیو.

و در عین حال پس از آن هفته بلومبرگ کمپین شروع به هدف قرار دادن آتش سوزی تبلیغات در رای دهندگان در کشورهای که در آن آتش سوزی هستند نه تهدید – و که در آن رای گیری نشان می دهد دیگر مربوط به آب و هوا مسائل بسیار علاقه بیشتری به رای دهندگان. به بلومبرگ کمپین تاکنون صرف پول بیشتر در آتش سوزی تبلیغات هدف قرار دادن رای دهندگان در تگزاس (بیش از 60 ، 000 دلار), اوهایو, و ایلینوی (بیش از $45,000 هر) از کالیفرنیا (بیش از $44,000). از $567,700 مبارزات انتخاباتی خود را سپری کرده است و در مجموع در آتش سوزی, تبلیغات فقط 15% رفته به رای دهندگان در اقیانوس آرام و کوه متحده که در آن آتش سوزی تمایل به رخ می دهد.


این آتش سوزی تبلیغات سمبل در برابر تحریف منطق بلومبرگ انتخاباتی هزینه می شود. به طور متوسط کمپین یک و نیم میلیون دلار است که مقدار قابل توجهی از پول است که نیاز به, برای مثال, 27,000 کمک های مالی از برنی ساندرز هواداران (که کمک های مالی به طور متوسط $18.53) و یا سفرهای متعدد به یک شراب غار. Ctq انتخاباتی صرف فقط $544,000 در تمام Facebook تبلیغات پس از بلومبرگ وارد مسابقه در ماه نوامبر.

اما به بلومبرگ مقدار ناچیز است. نیم میلیون دلار هزینه برای یک مرد با ثروت حدود $65.2 میلیارد دلار است که در مقایسه با متوسط آمریکایی (خانوار متوسط ارزش خالص $97,300) صرف 85 سنت.

برخی از مبارزه دولت با هدف قرار دادن نیز گیج کننده است. آن را صرف حداقل $125,000 هدف قرار دادن رای دهندگان در ورمونت ساندرز’ صفحه اصلی دولت است. این یک مورد از ورمونت رای دهندگان دیدن تبلیغات در نظر گرفته شده برای مخاطبان ملی; بسیاری از هزینه های ناشی از تبلیغات است که دریافت 95% یا بیشتر از برداشت خود را در ورمونت, پیشنهاد عمدی هدف قرار دادن. در سرانه اساس بلومبرگ کمپین صرف پول بیشتر برای رسیدن به ورمونت رای دهندگان از رای دهندگان در هر کشور دیگر.

بر خلاف مخالفان خود بلومبرگ با استفاده از Facebook تبلیغات برای جمع آوری پول به طوری که او در حال اجرا است نه نوع تجدید نظر فوری و مسابقات که مغلوب ساختن پیشی جستن و دیگر داوطلبان استخدام. برخی از تبلیغات خود را هنوز هم شبیه مغلوب ساختن پیشی جستن-سبک clickbait اما چنین به عنوان یک تعداد زیادی از تبلیغات است که از ویژگی های قلب-عمل کشیدن تصاویر افتتاح حیوانات.

“مایک موجب صرفه جویی در حیوانات” می خواند پیام در یک مجموعه ای از تبلیغات است که از نزدیک آینه Facebook ads اجرا شده توسط برگ برنده مبارزات انتخاباتی. “شما می شود یکی به گفتن این لاک پشت دریایی است که او هیچ گونه آینده” می خواند عنوان در یک آگهی ویدیویی بازیگران قلب غم انگیز کودک لاک پشت دریایی.

‘دیوانه دونالد’

و پس از آن وجود دارد طعن. مغلوب ساختن پیشی جستن است که تا کنون رایج ترین موضوع بلومبرگ تبلیغات و مکرر پیام است که رئیس جمهور نالایق است برای ریاست جمهوری. اما این تبلیغات اغلب با تقلید از برخی از رفتارهایی که تعریف تهمت سبک های ارتباطی در تماس تلفنی با “خطرناک”, “unhinged”, “نامناسب”, “شرم آور” ، “فروش”, “a con man” یک “دیوانه”, “قلدر” و “دیوانه”.




undefined

در برخی از تبلیغات انتخاباتی تصویب مغلوب ساختن پیشی جستن عادت دادن مخالفان تحقیرآمیز, لقب با اشاره به او را به عنوان “دیوانه دونالد”.

بسیاری از تبلیغات مراجعه به ناروا استفاده از توییتر. “آیا رئیس جمهور تهمت توييتها شما فقط می خواهم به دور است ؟” یکی می خواند. “مایک بلومبرگ خواهد شد پایان دادن به اختلال در آورد و آرام و مداوم رهبری است.”

شاید این کمپین این است که با تکیه بر این واقعیت است که اکثر Facebook کاربران با استفاده از توییتر. اگر آنها ممکن است متوجه شده اند که در طول چند روز گذشته بلومبرگ خود را درگیر شده است در یک قطعا کودکانه توییتر مبارزه با مغلوب ساختن پیشی جستن.

مایکل بارتون و جوزف اسمیت کمک گزارش

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im