41 حمل و نقل کارگران مرده: بحران سرسام آور تلفات در مترو

حداقل 41 حمل و نقل کارگران جان باخته اند و بیش از 6000 بیشتر بیمار افتاده اند و یا خود به قرنطینه. خدمه کمبود باعث شده بیش از 800 مترو تاخیر و مجبور 40 درصد از سفرهای قطار به لغو و در یک روز. متوسط صبر کنید برای برخی از قطارها معمولا چهار دقیقه ballooned است و برای 40 دقیقه.

پس از coronavirus همه گیر فرا گرفته شهر نیویورک گرفته است متناوب تلفات در حمل و نقل شهری اقتدار این سازمان اجرا می شود که مترو و اتوبوس و رفت و آمد ریل و شارژ با رفت کارگران مانند پزشکان و پرستاران و پاسخ گوی اضطراری — که ضروری است برای نگه داشتن شهر عملکرد.

اما حمل و نقل آژانس ممکن است عمیق تر نیروی کار خود بحران انجام نشده و بیشتر در طول مراحل اولیه وقوع برای حفاظت از کارکنان خود و تاخیر در برخی از مراحل در یک طرح M. T. A. حال توسعه برای مقابله با یک بیماری همه گیر.

حمل و نقل آژانس اواخر به توزیع مواد ضد عفونی کننده برای تمیز کردن مشترک فضای کار تلاش برای پیگیری بیمار کارگران و شکست خورده را به اطلاع همکاران خود در مورد امکان قرار گرفتن در معرض ویروس با توجه به مصاحبه با دو دوجین حمل و نقل کارگران است.

به عنوان ویروس گسترش بسیاری از کارگران شد بنابراین نگران آن است که آنها در زمان اقدامات لازم را به دست خود: آنها محاصره صندلی با نوار مجرای به فاصله رانندگان از سواران و استفاده خود ماسک و خانگی ضد عفونی کننده در محل کار تنها به مواخذه ناظران است.

در سراسر کشور با سرعت و شدت شیوع دارای ضعف های بسیاری در حمل و نقل عمومی و سازمان های ترک آنها را با تخلیه نیروی کار و مسئولیت جلوگیری از گسترش عفونت است.

در نیویورک M. T. A. مقامات می گویند که آنها در پاسخ به کارگران نگرانی به عنوان به زودی به عنوان آنها می توانند شستشو کردن تجهیزات و توزیع مواد ضد عفونی کننده به عنوان آنها در دسترس تبدیل شده اند. و حمل و نقل به مقامات به دنبال اوایل مشاوره از دولت فدرال است که افراد سالم نمی نیاز به پوشیدن ماسک.

هنوز حدود 1500 حمل و نقل کارگران آزمایش مثبت برای coronavirus و 5,604 دیگران باید خود قرنطینه چرا که آنها در حال نشان دادن علائم عفونت. غيبت است تا چهار برابر از همه گیری آغاز شد, مقامات می گویند.

حمل و نقل مقامات بارها و بارها متعهد به نگه داشتن سیستم در حال اجرا به عنوان هموار که ممکن است برای مردم کشتی که در ادامه به تکیه بر حمل و نقل عمومی.

اما در حال حاضر این غیبت را فلج آژانس توانایی کار خود را وسیع حمل و نقل عمومی و شبکه, بزرگترین در شمال امریکا است. از آن شده است مجبور به بریده بریده خدمات فراتر از آنچه بود که در آن اولیه طرح اضطراری که کاهش خدمات توسط 25 درصد در پایان ماه مارس.

این طرح نیز در نیمه قطع تعداد کارگران مورد نیاز هر روز در تلاش برای کمک به ترویج اجتماعی فاصله مشترک کار فضاهای مقامات می گویند.

آخرین به روز رسانی: شیوع کروناویروس در نیویورک

  • Coronavirus است نامتناسب کشتار سیاه پوستان و اسپانیایی ها در نیویورک.
  • نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات دیدن یک روزه مرگ خوشه.
  • ویروس مرگ و میر در حال رفتن uncounted همانطور که بیشتر مردم مرگ در خانه.

در حال حاضر حمل و نقل کارگران هشدار می دهند که مشکلات کمبود نیروی انسانی آن را به طور فزاینده ای دشوار است برای نگه داشتن حتی یک کاهش سیستم در حال اجرا است.

“خدمات روزانه به سختی می تواند حفظ شود در حال حاضر و به زودی آنها در حال رفتن به نیروی انسانی برای اجرای این قطار در تمام” گفت: Canella گومز قطار اپراتور که برای آژانس کار می کرد به مدت هشت سال. “M. T. A. کاهش یافته است توپ با استفاده از این. به آنها اجازه دهید ما مریض در کار است. در حال حاضر آن را خیلی دیر است.”

حمل و نقل مقامات می گویند که آنها در عمل به عنوان به سرعت به عنوان ممکن است برای حفاظت از کارگران و سواران در مواجهه با بدترین بحران بهداشت عمومی در دهه.

قدرت ضد عفونی قطار و اتوبوس هر سه روز و خواست سواران منتظر خالی قطار برای کاهش ازدحام مشکلات ناشی از کاهش خدمات.

در پاسخ به ایمنی کارگران نگرانی مقامات اعلام کرد در مارس 27 که آنها را توزیع بیش از 75,000 ماسک به خط مقدم کارگران هر هفته آنها را پس از صدور صورت سپر قطار هادی به عنوان به خوبی. آنها نیز داده شده 2.5 میلیون جفت دستکش ضد عفونی کننده دست تمیز کردن لوازم و بهداشتی دستمال مرطوب به کارگران در هفته های اخیر مقامات گفت و حذف معاملات نقدی بین غرفه کارمندان و سواران.

“ما به شدت محدود خدمه در دسترس بودن اما ما هیچ برنامه ای برای کاهش بیشتر خدمات در این زمان گفت:” ابی کالینز یک M. T. A. سخنگوی. “اولویت اول ما این است که سلامت و ایمنی کارکنان و مشتریان و M. T. A. همچنان به انطباق و پاسخگویی به این تحول وضعیت را در زمان واقعی است.”

هنوز هم کاهش در خدمات مطرح است نگرانی های ایمنی. با قطار در حال اجرا در کمتر سیستم عامل و مترو و ماشین ها تبدیل شده اند به سر می برند در زمان ساخت اجتماعی فاصله غیر ممکن است.

“من کار با بیماران در همه سنین هستند که برخی از مهمترین سیستم ایمنی به خطر بیافتد در جامعه” گفت: Allie Ebben مجوز پزشکی مددکار اجتماعی زندگی می کند که در هارلم و کار در برانکس. “اگر من سوار مترو که کامل بسته بندی شده است و در آینده به دیدن بیماران من من ناقل ویروس.”

هفته قبل از اولین نیویورکر آزمایش مثبت برای coronavirus M. T. A. آگاه بود از این چشم انداز است که آن را ممکن است رسیدن به این شهر است.

در Jan. 28 رئیس اتحادیه کارگران حمل و نقل محلی 100 تونی Utano ملاقات با چندین M. T. A. رهبران از جمله رئیس افسر امنیتی Patrick T. وارن در آژانس ستاد در پایین منهتن به بحث در مورد شیوع کروناویروس که در حال حاضر مجبور مستند در ووهان چین.

یک دکتر به نام در به بحث در مورد چگونه قدرت باید پاسخ به شیوع: مواد ضد عفونی کننده برای کارکنان به نگه داشتن دست خود را و به اشتراک گذاشته فضاهای کار, پاک, و, ماسک, اما تنها برای کسانی که بیمار — ارشاد که بازتاب بخش هایی از این بیماری همه گیر طرح که M. T. A. تصویب شده در سال 2012.

توسط این گروه و جلسه بعدی در مارس 5, ویروس اعلام شده بود جهانی همه گیر و رسیده بود نیویورک.

کارگران در حال حاضر آغاز شده درخواست دنده محافظ مانند ماسک و دستکش, اما درخواست های آنها را رد کرده چرا که در آن زمان از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تا به حال توصیه نمی شود که افراد سالم پوشیدن ماسک.

هنگامی که برخی از کارگران عینک ماسک خود به آنها گفته شد به آنها را حذف کنید زیرا آنها نقض یونیفرم, سیاست با توجه به مدیریت پاسخ به دو شکایت رسمی بررسی توسط نیویورک تایمز.

در مارس 5 جلسه آقای Utano و دیگر رهبران کارگری فشرده M. T. A. برای کاهش هراس گسترش در میان کارکنان با ارائه ماسک را به تمام کارگران و تعلیق استفاده از یک سیستم حضور و غیاب که مورد نیاز آنها را به لمس صفحه نمایش به اشتراک گذاشته شده.

“ما قرار است به سیستم در محل برای این. ما قرار است به تجهیزات ما را به بیرون رفتن و خدمت به مردم حتی در یک بحران” گفت: Ronald بهار, اتوبوس, اپراتور. “اما ما نمی بینم هر یک از آن اتفاق می افتد مانند آن را باید داشته باشد.”

M. T. A. 2012 طرح همچنین گفت که پس از یک بیماری همه گیر اعلام کرد آژانس باید حد چهره به چهره در میان خط مقدم کارگران است.

M. T. A. مقامات گفت: همه گیر طرح هدایت چارچوب به جای گام به گام کتابچه راهنمای کاربر. هنوز این سازمان نمی پیاده سازی بسیاری از جنبه های این طرح تا حدود یک ماه پس از این ویروس وارد شده بود در نیویورک, کارگران می گویند.

“این طرح شامل انباشت منابع مناسب” آقای وارن آژانس ارشد افسر ایمنی در بیانیه ای گفت:. “آنچه در آن نمی تامل این بود که راهنمایی های پزشکی در طول خاص از این بیماری همه گیر خواهد بود به استفاده از برخی از انبار اقلام برای تمام کارکنان” با اشاره به C. D. C. اولیه راهنمایی مشاوره در برابر افراد سالم با پوشیدن ماسک.

اما اختلاف بر سر ماسک بود و فقط یک نگرانی در میان کارگران است. به عنوان آنها ضربه شانه های کهنه خدمه اتاق سیگنال برج و در مسیرهای اتوبوس آنها به دنبال اجتماعی-فاصله پروتکل هایی است که تحقق نیست برای هفته ها.

رانندگان اتوبوس شروع cordoning کردن جلوی اتوبوس خود را با نوار و آموزش سواران برای ورود از طریق درب عقب — یک استراتژی M. T. A. بعد به طور رسمی به تصویب رسید.

در مترو برخی از کارگران انجام شده در خانه سفید کننده و راه حل آب در بطری اسپری برای تمیز کردن غرفه خود را در قطار که کارگران جدید چرخش به هر بار یک قطار کامل اجرا شود.

“که در آن نقطه من گفت: اگر هر گونه تغییر در حال رفتن به توان ما در حال رفتن به باید آنهایی که به آن تسهیل هر چه پیامدهای” گفت: Michael Enriquez, یک, اتوبوس, اپراتور.

تا پایان ماه مارس این ویروس نفوذ کرده بود این سازمان نیروی کار: در مارس 24, M. T. A. مقامات گفت: 52 حمل و نقل کارگران تا به حال آلوده شده است. یک هفته بعد, شماره, شروع به پریدن کرد به 333 هفت کارگران مرده است.

درست تعداد بیمار کارگران بود به احتمال زیاد بالاتر از رسمی شمارش اما قدرت بود مشکل پیگیری. M. T. A. حال راه اندازی یک خط برای کارگران به گزارش مثبت نتایج آزمون و برای دریافت راهنمایی در مورد اینکه آیا آنها باید خود شده است. اما آن را تا به حال آنقدر غرق — با 7000 تا 8000 تا تماس در هر روز — که آن را در زمان برخی از کارگران روز برای دریافت از طریق.

“طول می کشد شما سه یا چهار روز فقط به برقراری ارتباط کاری بسیار ساده است,” گفت: یک قطار اپراتور Frantz که خواسته است که نام خانوادگی خود منتشر نمی شود چرا که او مجاز به صحبت با خبرنگاران.

Frantz آغاز برگزاری نمایشگاه flulike علائم در 20 مارس و آزمایش مثبت برای coronavirus کمی بیش از یک هفته بعد.

او گفت: به نام او بیش از ده بار و صرف ساعت در خود نگه دارد قبل از او موفق به ترک یک پیام بر روی خط تلفن اضطراری.

حدود نیمه شب در مارس 29 — سه روز بعد — او در نهایت یک تماس.

در پاسخ به شکایت سازمان افزایش تعداد کارگران اختصاص داده شده به خط تلفن به 200 از 50. در حال حاضر 95 درصد از تماس ها پاسخ داده و میانگین زمان انتظار در خط در حدود یک دقیقه با توجه به حمل و نقل از سخنگوی آژانس.

با آژانس در ابتدا تلاش به اطلاع کارگران در مورد بیمار همکاران آنها ممکن است در معرض کارکنان و آمد به در تکیه Facebook groups برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات است. و به همه گیر نورد به دوم آن ماه در نیویورک چندین پست در گزارش بیماری و یا مرگ و میر شدند جاری شدن سیل در هر روز.

“ما شاهد بسیاری از ما همکاران بیمار شدن و یا مرگ. روحیه پایین است. آن است که بسیار بسیار بد” گفت: Nasar عبدالرحمن یک اتوبوس اپراتور. یک همکار در اتوبوس, انبار, Ernesto هرناندز درگذشت از این ویروس در پایان ماه مارس.

در یک قطار ترمینال هر قطار اعزام افتاده بود بیمار خروج ناظران را به جای خود.

برخی از کارکنان متوقف شد تا در مجموع امید بستن برای سوزاندن از طریق شخصی خود و تعطیلات روز.

دانیل کروز, اتوبوس اپراتور که مشغول به کار در M. T. A. سه سال آزمایش مثبت برای coronavirus در مارس 29 — سه روز پس از او آموخته است که دوست و همکار الیور کورش مرده بود از ویروس.

“من عاشق کارم هستم, اما من به دنبال به جلو به رفتن به کار. من احساس می کنم مانند ما شده است و از چپ به دفاع از خودمان” آقای کروز گفت. “در این مرحله ما فقط انتقال ویروس است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>