4 راه برای افزایش بازدید مستقیم از وب سایت

هنگام تلاش برای بازاریابی وب سایت ، برنامه یا هر نهاد اینترنتی دیگری ، استراتژی های مراجعه به بازاریاب ها اغلب با استفاده از سیستم عامل های شخص ثالث شامل تلاش برای دریافت ترافیک بیشتر است. این دلیل خوبی دارد ، زیرا استراتژی های جستجو ، اجتماعی و ایمیل (از جمله گزینه های پرداخت شده و ارگانیک برای هر کدام) برخی از کانالهای کارآمد برای برگشت ترافیک به سایت خود هستند.

اما این امر به بازاریابان منجر می شود كه به طور بالقوه مشكل بر آنچه كه مسلماً تنها بخش قدرتمند و مهم ترافیك است ، مشرف باشند: بازدید مستقیم. با SEMRush که اخیراً ترافیک مستقیم وب سایت را به عنوان مهمترین عامل رتبه بندی تنها نامگذاری کرده است ، مشخص می شود که بازدیدهای مستقیم نباید صرفاً مورد توجه واقع شود.
چرا ترافیک مستقیم را ترغیب می کنید؟
بازدیدهای مستقیم شامل ترافیکی است که بدون مراجعه به سایت شما انجام می شود ، مانند بازدید کننده هایی که نام دامنه شما را در قسمت URL وارد می کنند یا از طریق یک نشانک ذخیره شده در مرورگر خود ، به سایت شما دسترسی می دهند. (سایر منابع مانند پیوندهایی که بر روی اسناد PDF یا Word کلیک می کنند ، و همچنین ایمیل های غیرمستقیم نیز گاهی اوقات ترافیک مستقیم تلقی می شوند.) همانطور که توسط مطالعه SEMRush اشاره شد ، هرچه تعداد بازدیدهای مستقیم از یک وب سایت بیشتر شود ، احتمال آن بیشتر است. در موتورهای جستجوگر رتبه بسیار بالایی دارد. در واقع ، این مطالعه نشان می دهد که بازدیدهای مستقیم برای سئو از نرخ گزاف گویی ، طول محتوا ، کلمات کلیدی و حتی بک گراند برای سئو با ارزش تر است:

عوامل رتبه بندی جستجوگرها

اما گذشته از پتانسیل عظیم سئو ، بازدید مستقیم از این امر بسیار مهم است زیرا نشانگر وفاداری به برند است. اگر می بینید که بازدیدهای مستقیم شما در حال افزایش است ، به این معنی است که بازدید کنندگان سایت شما را به اندازه کافی با ارزش و معتبر می یابند تا از سایر منابع بالقوه یا روشهای جستجو استفاده کند و مستقیم به سمت شما برود.

حتی بهتر ، بازدید مستقیم زیاد به این معنی است که شما به ترافیک خود به خدمات دیگری مانند Google یا Facebook وابسته نیستید. داشتن بازدیدکنندگانی که از موتورهای جستجوگر ، شبکه های اجتماعی یا تبلیغات آنلاین برای عبور از سایت خود دور می شوند بدان معنی است که شما کنترل بیشتری روی ترافیک خود دارید و تقریباً تضمین شده است که ترافیک شما از بسیاری از دلایل گرم برای تجارت شما تشکیل شود.

تمام آنچه گفته شد ، دلیلی وجود دارد که ترافیک مستقیم اغلب به عنوان یک معیار برای تمرکز روی آن مورد بحث قرار نمی گیرد: دریافت آن بسیار بیشتر از حمل و نقل ارجاع دشوار است. بودن یک سایت در صورت تقاضا که مردم آن را به اندازه کافی می دانند که مستقیماً از آن دیدن کنند ، اساساً بدان معنی است که شما رقابت را در طاقچه خود خرد کرده اید. اگر می خواهید بازدیدهای مستقیم خود را افزایش دهید در اینجا چهار نکته وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید:

شماره 1 – هرگز ساختن برند خود را متوقف نکنید
شما احتمالاً در حال حاضر زمان قابل توجهی را صرف توسعه برند تجاری شرکت خود کرده اید. همه چیز از نام شرکت شما گرفته تا راهنمای سبک برند شما باید بی عیب و نقص مورد تحقیق ، تعریف و اجرای قرار گیرد تا در ذهن شما مهم باشد و بازدید مستقیم انجام دهد. نکته مهمی که باید در اینجا به خاطر بسپاریم این است که همیشه کارهای بیشتری می توان انجام داد – حتی بیشترین برندهای مشهور دنیا هرگز از ارزیابی استراتژی های خود دست نمی کشند.

به عبارت ساده تر ، هرچه بیشتر در توسعه برند خود تلاش کنید و به آن وفادار باشید ، بیشتر کاربران ابتدا به فکر شما خواهند افتاد. در اینجا چند مرحله برای در نظر گرفتن اگر قبلاً وجود نداشته باشد آورده شده است:

مخاطب مورد نظر خود را مشخص کنید و 3-5 شخصیت شخصی خریدار دقیق ایجاد کنید
بیانیه ماموریت و چشم انداز شرکت را تعریف کنید
مارک های دیگر را در طاقچه خود تحقیق کنید و مزایا و کیفیت هایی را که منحصر به فرد برای شرکت شما هستند تعیین کنید
صدای برند را بسازید که در تمام مطالب و ارتباطات شما با مشتریان استفاده می شود
در نظر بگیرید که نشان و نشان خود را تغییر دهید
توجه به این نکته مهم است که ، در حالت ایده آل ، نام و نشانی اینترنتی شرکت شما باید ساده و به راحتی به خاطر بسپارد ، به کاربران این امکان را می دهد تا آن را با سهولت در مرورگر خود تایپ کنند.

شماره 2 – بازاریابی آفلاین
بسیاری از بازاریابان روش های قدیمی آموزش تبلیغات پولی مانند چاپ و بیلبوردهای تبلیغاتی را بسیار زیاد ارزیابی می کنند. در اکثر موارد ، آنها درست هستند – این رویکردهای “تفنگ” همیشه نتایج مقرون به صرفه ای را ارائه نمی دهد که آخرین روش های بازاریابی می توانند. از طرف دیگر ، تاکتیک های بازاریابی آفلاین هنوز هم می توانند در تلاش برای افزایش ترافیک مستقیم نقش داشته باشند. شرکت در رویدادهای زنده و تحویل کارت ویزیت با وب سایت شرکت شما در آن می تواند بازدیدهایی را به سمت شما جلب کند ، همانطور که تبلیغات ، رادیو ، تلویزیون و چاپ در صورت دنبال کردن آنها می تواند در طاقچه شما حساس باشد.

شماره 3 – محتوای ارزشمند ، منتشر شده معمولی
تأمین ارزش شاید مهمترین عامل برای دستیابی مستقیم به ترافیک باشد. شما باید چیزی را در اختیار کاربران خود قرار دهید که باعث می شود مستقیماً به سایت شما بیایند. در بیشتر موارد ، این به معنای ارائه بهترین محتوای مطلق در طاقچه شما ، از جمله پست های آموزشی در وبلاگ ، ویدئو ، اینفوگرافیک و سایر فرم های محتوای تعاملی است. محتوا محور و متخصص محور که مشکلات کاربران را حل می کند و اطلاعات عملی را در اختیار آنها قرار می دهد ، باعث می شود تا اطلاعات بیشتری به شما برگردد.

یکی از راههای تشویق نشانک یا بازدید گوگل مستقیم با محتوای شما ، تهیه محتوای خاص در فواصل زمانی منظم است. نمونه بارز آن جمعه Whiteboard Moz است که هر جمعه سئو و بازاریابی تخصصی را در مورد موضوعات مختلف ارائه می دهد. افرادی که نیاز به بروزرسانی در سئو دارند ، می دانند که روز جمعه مستقیماً به سایت موز مراجعه کنند تا ببینند رند فیشکین در آن روز درباره چه چیزی بحث می کند.

شماره 4 – مسابقات و تبلیغات برنامه ریزی شده
دقیقاً مانند محتوای شما به طور مرتب منتشر شده ، برگزاری مسابقات و تبلیغاتی که افراد را ملزم به مراجعه به وب سایت شما در زمانهای خاص می کند ، بسیار ارزشمند است. این روزها ، بیشتر مشاغل تبلیغات و تبلیغات را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند ، اما اگر چنین رویدادی را همزمان در هر روز ، هفته یا ماه انجام دهید ، ممکن است مشتریان تصمیم بگیرند که سایت شما را نشانه گذاری کنند و مستقیماً به سراغ آن بروند ، نه اینکه شما را از طریق رسانه های اجتماعی پیدا کنند. هر وقت می خواهند در تبلیغات شرکت کنند. البته ، شما می خواهید مطمئن شوید که مسابقه یا تبلیغی شما طراحی شده است تا مشتریان را ترغیب کند که برای بازدیدهای مکرر دوباره به آنجا بروند.

عدم تحقق اهداف مستقیم ترافیک شما خوب است
دریافت مستقیم ترافیک دشوار است ، و لزوماً نباید برای هر نوع مشاغل اولویت اصلی باشد. همچنین ، ممکن است دریابید که روش های ردیابی مستقیم ترافیک شما غیرقابل اعتماد هستند – حتی Google Analytics. با این حال ، خبر خوب این است که ، در پی افزایش ترافیک مستقیم به سایت خود ، انواع و اقسام مزایای دیگر را در طول مسیر به دست خواهید آورد. برندهای بهتر ، محتوای برتر درجه یک ، بازاریابی آفلاین و تبلیغات هدفمند ممکن است همیشه شما را به سمت ترافیک مستقیم تر نکشاند ، اما مطمئناً مشاهده می کنید SEO و مزایای تولید نسل را بدون توجه به هدف شما در ترافیک مستقیم یا خیر. در هر صورت ، انجام این مراحل می تواند ارزش زیادی را برای شرکت شما فراهم کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>