پیستون دیزل ژنراتور چیست؟

رینگ های پیستون علاوه بر فشار داخلی، از فشار خارجی نیز برای عایق بندی محفظه احتراق بهره می­گیرند. پمپ های دوزینگ در اغلب مواقع امکان تنظیم دبی به صورت مکانیکی داشته و در برخی می توان به صورت دستی تنظیمات مورد نیاز را انجام داد. 3. تسمه تایم های اصلی دارای تضمین و بیمه نامه معتبر می باشند. اما در وسیلههایی مثل موتور سیکلت های کوچک و ماشینهای چمن زنی زیاد دیده میشوند. موتور برای احتراق مناسب و قوی نیاز به سوخت کافی دارد. داخلیسازی برخی قطعات خودروهای چینی هم در برنامههای توسعهای پیستون بهینه ۴۰۵ قرار دارد. نکته مهم: خودروهای مجهز به توربوشارژر در معرض خطر پدیده ناک یا انفجارهای نامنظم و کنترل نشده هستند که آسیبهای جدی به موتور وارد میکنند. بدیهی است که میزان مصرف سوخت دیزل وابسته به عوامل متعددی است که میتوان توان موتور دیزل یا دیزل ژنراتور، میزان بارگذاری و حتی شرایط محیطی و فنی دستگاه را از آن جمله دانست؛ بنابراین برای پیشبینی میزان سوخت مورد نیاز باید به جداولی که از پیش رد این خصوص تهیه شدهاست مراجعه نمود.

قدرت بسیار زیادی تولید خواهد شد و این قدرت تقریبا 4 برابر قدرت تولیدی توسط پیستون لاغر با شاتون کوتاه است . دیر یا زود انژکتورهای موتور انژکتوری خودروی شما کثیف خواهند شد یا تا حدی مسدود میشوند. مگر اینکه از خودروی خود بهدرستی نگهداری کنید. وقتی راندمان احتراق افت کند، اغلب مجبور میشوید بیشتر گاز بدهید و سوخت بیشتری مصرف کنید تا سطح عملکرد دلخواه شما حاصل شود. این موضوع بهخصوص در خودروهایی که در سیکلهای کوتاهمدت حرکت میکنند، بیشتر اتفاق میافتد (مانند پیمودن مسافتهای کوتاه در شهر) زیرا روشن و خاموش کردن مکرر موتور، گرفتگی انژکتورها را افزایش میدهد. این موضوع یکی از مسائل غیرقابلاجتناب در قلمرو عملکرد موتورهای انژکتوری است. آبی که در رادیاتور در حال گردش است ممکن است بعد از مدتی دچار نشتی شود که این امر باعث کم شدن آب رادیاتور می شود. این علائم در موقع نصب پیستون خودرو باید به سمت جلو موتور باشد.

در موتورهای توربوشارژر، هوا بهصورت فشرده وارد موتور میشود و خطر فقیر بودن مخلوط سوخت و هوا، افزایش مییابد. اگر روانکار درست و استاندارد و مناسب موتور را استفاده کنید، از فشار آوردن بیهوده به موتور و نگهداشتن آن در دورهای بالا برای مدت طولانی بپرهیزید، از دنده معکوسهای ناگهانی که باعث ایجاد تنش شدید در اجزا میشود بپرهیزید و سیستم خنککاری (فن و رادیاتور و کولانت و ترموستات و واترپمپ ) را بهصورت مرتب کنترل کنید، مطمئن باشید که اجزای داخلی موتور و بهخصوص پیستون و شاتون و رینگ پیستون و گژنپین عمری بسیار طولانی خواهند داشت. فاصله بین دو لبه رینگ پس از نصب آن در سیلندر را دهانه رینگ می نامند که باید با فیلر مناسب اندازه گیری شود تا از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کرد . کمپرسور رینگ ها می توانند در داخل شیار پیستون یا در داخل شیار سیلندر یا اصطلاحا گلو نصب شوند. ۴- پیش بینی کنید چه اتفاقی می افتد. هرچند بهتر است پیش از بروز مشکل، بهصورت اصولی و منظم از انژکتورشورها (هم افزودنیهای مایع و هم کیت تمیزکننده دستی) استفاده کنید.

پیشگیری بهتر از درمان است. برای درک بهتر این موضوع ، پیشینه کاری از تحقیقات انجام شده در زمینه روش آهنگری و ریخته گری که توسط دیگر پژوهشگران داخل و خارج کشور انجام شده بود ، مورد بررسی قرار گرفت تا تصویر بهتری از کلیات تحقیق تجسم شود. با شدت گرفتن این مشکل، راننده از موتور یا سیستم انتقال قدرت، ضربه و لرزش ایجادشده را احساس میکند. علائم اولیه خرابی انژکتور همیشه قابل تشخیص نیستند، زیرا موتورهای مدرن حسگرهای درونی و کامپیوترهایی دارند که میتوانند نسبت سوخت و هوا را به نحوی اصلاح کنند تا مشکلات جزئی جبران شوند و راننده، اثر آنها را احساس نکند. بنابراین، تمام مطالبی که در ادامه میآیند، تنها برای افزایش قدرت تخمین شما هستند و میتوانند هشیاری شما را نسبت به وضعیت سیستم سوخت خودرویتان افزایش دهند. البته تمام علائمی که در بالا ذکر شد میتوانند به مشکلاتی غیر از مشکلات مربوط به انژکتورها مربوط پیستون تفنگ بادی باشند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد piston 4g93 لطفا به بازدید از وب سایت ما.

ایندکسر