هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

هدرز ها را میتوان بر پایه ظاهری که دارند، در دستههای متفاوت دستهبندی کرد، براین اساس شرکت تولید کننده باید مهم اعتنا به نکتههایی چون مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک نوع از همین قطعه را طراحی کنند. انواع هدرز را می توان در سه دسته کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز می بایست مهم توجه به موضوعاتی زیرا ارتقا توان هدرز، توجه به میزان آلایندگی موجود و مقدار تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یک عدد از لوازمی است که به جهت ارتقاء عجله و توان خودرو گزینه به کار گیری قرار میگیرد ، به جهت اینکه بتوانید نهایت راندمان را از ماشین پراید دریافت کنید این آیتم یکی از مورد ها واجب میباشد. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی هست که تراز آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف نیز به نظر میرسد، از همین جهت در زمان خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، اما از آنجاییکه در طراحی و ایجاد هدرز پراید یورو4 فولادی از نحوه خمکاری به کار گیری شده است، تراز آن صاف و صیقلی چشم میشود و به این ادله خروج گازهای آلاینده به بهترین شرایط ممکن رخداد میافتد. چنانچه بخواهیم در ارتباط حیاتی طراحی این قطعه بگوییم؛ می بایست گفت که همین قطعه سطحی کاملا صاف و صیقلی دارد، چرا که چنانچه اینچنین نباشد و بر بر روی مرحله آن زبری چشم شود، این زبری مانع از خروج گاز میشود، بدین ترتیب ایجاد و طراحی این قطعه را میتوان یک عمل طاقت فرسا و مستمند به علم مخصوص در نظر گرفت. در یک تعریف کلی می توان هدرز را یک قطعه فنی برای تیونینگ و همینطور تقویت موتور در نظر گرفت که در وقتی که ارزش خودرو بالا میرود و اشخاص بضاعت خرید کردن یک ماشین پرقدرت و کلیدی میزان مرغوب بودن را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر بر روی خودرو هدرز پراید یورو 4 فولادی کارگزاشتن میکنند که کارگزاشتن همین قطعه باعث بروز ویژگیهای متفاوتی در اتومبیل نیز میشود. اگر در طراحی و ایجاد خودروی شما از قطعهی هدرز استعمال شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، اهمیت سرعت و کارایی بهتری از ماشین خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از همین قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در ارتباط اهمیت طراحی و تولید این قطعه اهمیت دارد، زمان و هزینهای می باشد که شما می بایست به جهت آن در حیث بگیرید، تولید هدرز را می توان یک فرآیند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به این استدلال اکثری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در حیث میگیرند که بایستی بهصورت جداگانه بر روی ماشین کارگزاشتن شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کارگیری نمیکنند. همین دو قطعه از نظر محصول و ساختاری اساسی یکدیگر تفاوت دارند، می توان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی به جهت هر سیلندر یک خروجی در لحاظ گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی دارای کمترین مقاومت از اگزوز اتومبیل خارج می گردند و پروسهی انجام همین رخداد با هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه اهمیت مانیفولد، مضاعف پرسرعت و آسانتر هست و همین مورد قضیه خود می تواند بر خنکسازی موتور نیز اثر گذاری داشته باشد. هنگامی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در رابطه با هدرز فولادی پراید وب وبسایت خود باشید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesLevitraPapaz Büyüsügates of olympus oyna