Emarketer همچنین در گزارش خویش میگوید که اهمیت تقویت ویدیوی آنلاین، صاحبان محتوا در گزینه شیوه مخلوط محتوای آنلاین خویش پیچیدهتر میشوند، چه حیاتی ایجاد تعاملات شبکههای اجتماعی در پخشکنندههای خود، YouTube و میزبانی کلیپها در سایتهایی مثل Hulu. ، یا سرویس ها نتورک های تبلیغاتی و متخصصان محتوا را استخدام نمایید تا رسانه ها حداکثر در معرض دید قرار بگیرند. آژانسها جلساتی را با شبکههای تبلیغات ویدیویی آنلاین مانند Break، Tremor و Brightroll میزبانی مینمایند تا درباره فرصتهای تولید، تبلیغ و توزیع ویدیو بحث کنند. از سوی دیگر، بازاریابی محتوا به همین زودی ها از در میان نخواهد رفت و تقاضا به جهت پست های وبلاگی اساسی کیفیت بالا، مقالات سفید، کتاب های الکترونیکی، دوره ها و ویدئوها در حال ارتقا است. شما به راهی به جهت تسهیل اشتراک گذاری ایده ها و محتوا میان تمامی این افراد نیاز دارید. درصورتیکه به جهت استخدام اشخاص مطلوب برای فعالیت ایجاد محتوای خویش دوران بگذارید، در دراز مدت کلیک کنید سود خواهید برد. پس از یافتن منشا مناسب، باید اطلاعاتی را که در آیتم محتوایی که می خواهید بنویسید، اساسی داده ها ثبت شده در مبداء انتخابی خویش مطابقت دهید. تولیدکنندگان محتوا باید رشته ای باشند که نیازهای محتوای شما را فهم و شعور کنند. از گردباد فکری گرفته تا تحلیل پیوند ها در انتهای سایت، هر ضرب الاجل خیر فقط به جهت اشخاص درگیر در هر مرحله، بلکه به جهت افرادی که دست دادن را اخذ می نمایند هم باید مشخص و معلوم باشد. مردم هنوز نیز میخواهند برنامهها را تماشا کنند، تنها آنها را در شکل استدعا میخواهند. به جایگاه محتوا در هجرت خرید، تعامل اجتماعی، تولید ازدحام مرتبط، درگیر نمودن اشخاص و هر چیز دیگری که می توانید بیابید نگاه کنید. محتوای طولانی در جریان” که مشاهده ویدیوی آنلاین به طور پیوسته در ایالات متحده ارتقاء یافته میباشد و آنان پرورش مداوم را حداقل تا سال 2014 پیش بینی می کنند. اکنون محتوای طولانی مدت فراوانی وجود دارد، محبوبیت مکان هایی مثل Hulu و وبسایت های پخش تلویزیونی، پیشرفت در فناوری و ارتقاء راحتی اعضا اینترنت مهم ویدیوی آنلاین.