نمایش تبلیغات
متداول ترین نوع تبلیغات آنلاین تبلیغات نمایش است. نمونه هایی از این نوع تبلیغات معمولاً در آگهی هایی مشاهده می شود که در اطراف سایتها در صفحه اصلی یا داخلی یک سایت ، در نوار کناری یا وسط مقاله مشاهده می کنید. یا ممکن است متوجه شوید که در برخی از برنامه ها و بازی های موبایل تبلیغات بنر وجود دارد. این آگهی ها بسته به موقعیتی که ممکن است در بیشترین بازدید از سایت ها و برنامه ها در ایران وجود داشته باشد ، اندازه های مختلفی دارند. آنها همچنین می توانند حالت های مختلف طراحی را در پیش بگیرند.

بنرهای ثابت یا آگهی های متحرک (GIF) یا آگهی های متحرک (HTML5) سه دسته اصلی از این نوع بنرها هستند. در آگهی های استاتیک فقط یک تصویر را مشاهده می کنید ، در آگهی های متحرک می توانید چندین تصویر یا متن را با فرمت GIF نمایش دهید ، در HTML5 طراحی شبیه GIF است به جز اینکه هر تصویر یا فریم بنر را می توان به یک لینک جداگانه پیوند داد.

تصاویر برخی از بنرهای منتشر شده توسط تبلیغ کنندگان سکوی Yektant ، یعنی Namava ، Bimito و Shipoor. مقاله طراحی بنر و همچنین مقاله شروع بنر تبلیغاتی می توانند به شما کمک زیادی کنند

تبلیغات آنلاین چیست؟
بنر ثابت
تبلیغات آنلاین چیست؟
بنر در حالت GIF

در این نوع تبلیغات نمایشگر ، تبلیغ کننده می تواند تعداد بازدیدهای نمایش داده شده توسط کاربران را بپردازد.

هزینه برای هر کلیک تبلیغات
در این نوع تبلیغات آنلاین ، تعداد کلیک های دریافت شده در تبلیغات خود را پرداخت می کنید. بسیاری از کمپین های پرداخت برای هر بازدید نیز می توانند از طریق کلیک انجام شوند. بسیاری از انواع تبلیغات آنلاین که در ادامه توضیح داده می شوند نوعی تبلیغات کلیک هستند. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این را در تبلیغات کلیک کنید چیست؟

تبلیغات بومی
با گذشت زمان ، به دلیل افزایش تبلیغات نمایش در بسیاری از سایت ها و ناراحتی نسبی خواننده سایت ناشر ، سبکی جدید از تبلیغات اینترنتی معرفی شد که در آن تبلیغات با شکل صفحه سایت مطابقت داشتند تا مخاطبان بهتر بتوانند محتوای آنها را درک کنید خوانده شده و سپس بر روی تبلیغی که به نظر جذاب می رسد کلیک کنید. در این نوع تبلیغات ، تبلیغ کننده می تواند برای هر کلیک هزینه پرداخت کند. هم اکنون می توانید در معتبرترین سایت ها و آژانس های خبری ایران در سکوی تبلیغاتی بی نظیر Yektant حضور داشته باشید. تبلیغات آنلاین چیست؟

بازاریابی
در این نوع تبلیغات آنلاین ، شما می توانید هر کاربری را که به عنوان مثال از طریق همین تبلیغات به سایت شما آمده اند ، هدف قرار دهید تا در هر سایت محبوب دیگری که برای افزایش اعتبار شما در چشمانشان وجود دارد ، تبلیغاتی را از شما مشاهده کنید یا احتمال دوبرابر شدن را ببینید. خرید آنها Yektant می تواند بهترین نتیجه را در بازاریابی به شما بدهد. همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آنچه retargeting است بخوانید.

Google Ads
همانطور که می دانید با Google AdWords ، می توانید در صدر نتایج Google با کلمات کلیدی مورد نظر خود ظاهر شوید. Google همچنین برای هر کلیک بین المللی را برای شما کلیک می کند. این نوع از تبلیغات آنلاین به همراه بهینه سازی سایت می تواند شما را در جستجوی مشتریان بالقوه شما بهتر و معتبر تر نشان دهد. کلمات کلیدی که به دنبال جذب موتورهای جستجو هستید اگر کلمات کلیدی رقابتی هستند ، باید هزینه های بالاتر را برای هر کلیک در نظر بگیرید تا بتوانید تبلیغ خود را در صفحه اول Google نمایش دهید. برای آشنایی بیشتر با این منطقه ، به محتوای آموزشی یا تبلیغات Google Ads در Google مراجعه کنید. تبلیغات آنلاین چیست؟

تبلیغات متنی
در تبلیغات متنی ، می توانید متن گزارش خود را در نسخه دیجیتالی روزنامه ها و خبرگزاری های معتبر ، مطابق با الگوی سنتی تبلیغات متنی در روزنامه ها یا گزارش تبلیغات منتشر کنید. طبیعی است که آژانس های خبری و وب سایت ها هر کدام سیاست های قیمت گذاری خود را دارند و همچنین مخاطبان خاص خود را دارند.

تبلیغات صوتی
همه ما در رادیو از این نوع تبلیغات شنیده ایم اما فواید تبلیغات آنلاین را ندارد. تبلیغات صوتی همچنین می تواند در رسانه های صوتی آنلاین رخ دهد. به عنوان مثال ، شما می توانید از این نوع تبلیغات در رادیو اینترنتی و همچنین در پادکست های آموزشی اینترنتی ، پادکست های سرگرمی اینترنتی ، قبل از شروع کتابهای صوتی ، سایتهای پخش موسیقی قبل از شروع هر موسیقی و غیره استفاده کنید. برای اجرای چنین تبلیغاتی ، معمولاً باید مستقیماً با صاحب رسانه صوتی مذاکره کنید ، زیرا هر کدام سیاست های قیمت گذاری و محتوا خود را دارند.

تبلیغات ویدیویی
در این نوع تبلیغات ، محتوای ویدیویی را تهیه کرده و آن را در رسانه های فارسی ارائه می کنید. این فیلم ها معمولاً کوتاه هستند و حاوی پیامی هستند که از مشتری دعوت به عمل می کند. انتشار این فیلم ها برای تبلیغات می تواند در بازی های موبایل یا سیستم های اشتراک ویدیو مانند YouTube یا Internet TV یا… باشد.

تبلیغات ایمیل
در گذشته چنین تبلیغاتی در ایران بسیار متداول بود که در آن یک بانک از طریق پست الکترونیکی خریداری می شد و تعداد زیادی ایمیل تبلیغاتی برای آنها ارسال می شد. امروز این اسپم و اذیت تبلیغات ایمیل کاهش می یابد و شیوه دقیق تر رو به رشد است. در صورت صحیح تبلیغات ایمیل ، باید در ازای ارائه خدمات ، ایمیل کاربر را با اجازه کاربر دریافت کنید و سپس طبق فواصل مناسب ، تبلیغات را در فواصل زمانی مناسب دریافت کنید.

تبلیغات آنلاین فارسی کلاب

علمی ترین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *