آموزش لینک سازی سئو

از طرف دیگر مشاوره سئو ، علاوه بر سئو ، کارفرما می تواند در زمینه های دیگری مانند بازاریابی از طریق ایمیل ، شبکه های اجتماعی ، تبلیغات بنر و غیره نیز فعالیت کند که تشخیص اثربخشی آنها از سئو بسیار دشوار است.

معمولاً در ابتدای همکاری همه چیز واضح و قابل اندازه گیری به نظر می رسد ، اما با افزایش تأثیر سئو در فروش سایت ، تعهد کارفرما به قرارداد کاهش می یابد و در بسیاری از موارد ، متخصص سئو در موفقیت بیشتر سهیم نیست. در نتیجه ، او با اعلام هزینه های فروش کمتر یا جمع آوری ، سعی در کاهش حقوق متخصص سئو دارد.

به طور کلی می توان گفت توجه به میزان فروش برای تعیین قیمت یک پروژه سئو به بلوغ مشاوره رایگان سئو سایت دو طرف و اعتماد زیاد کارفرما و کارشناس احتیاج دارد ، در غیر این صورت طولانی مدت نخواهد بود.

4- برآورد هزینه های خدمات ارائه شده
واضح ، قابل اندازه گیری و غیر قابل بحث! وقتی هزینه ها بر اساس خدمات ارائه شده تعیین می شود ، عملاً راهی برای شکست پروژه یا تحمیل هزینه های اضافی به پیمانکار و کارفرما وجود ندارد.

در این روش ابتدا وضعیت سایت و رقبای اصلی مشاور سئو سایت به دقت مورد بررسی قرار گرفته و فعالیتهای مورد نیاز برای بهبود وضعیت سئو در قالب پروپوزال ارائه می شود.

خدمات سئو مشخص شده و هزینه ها و زمان هر یک از آنها تعیین می شود
خدمات سئو را می توان به سه دسته اصلی تقسیم کرد:

سئو: کلیه تغییرات و تنظیمات صورت گرفته در ساختار صفحات و کدگذاری آنها ، به طوری که ربات های گوگل درک بهتری از محتوا و هدف سایت شما دارند. بهینه سازی سایت از نظر سرعت ، بهبود نمایش دستگاه های تلفن همراه ، برچسب گذاری استاندارد و استفاده صحیح از برچسب های HTML را می توان یکی از مهمترین فعالیت ها در این زمینه دانست.

بازاریابی محتوا: هر فعالیتی مانند نوشتن متن ، تولید تصاویر و فیلم ها ، برچسب گذاری و دسته بندی یا حتی بازاریابی نظری را می توان در دسته بازاریابی محتوا قرار داد. این فرایند با تدوین استراتژی محتوای دقیق آغاز می شود و در قالب ایجاد مقاله و مشاوره رایگان سئو حرفه ای نوشتن محتوای محصول پیاده سازی می شود.

ایجاد پیوند: ما برای بهبود سئو ، اصطلاحاً Off Page ، فعالیتهای خود را خارج از سایت می نامیم. ایجاد پیوندهای دستی ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، خرید بازخورد و خرید پیام تبلیغاتی از متداول ترین تکنیک های این بخش است.

اکنون که فعالیتهای لازم به درستی از هم جدا شده اند. یک برنامه اجرایی و هزینه های مناسب برای همه قابل دستیابی است. به عنوان مثال ، فعالیت های SEO ما یک روز به اتمام می رسد یا در یکی دو ماه اول تکلیف مشخص می شود ، بنابراین در ماه های بعدی پروژه نیازی به دریافت هزینه اضافی نیست.

با این مدل قیمت گذاری ، کارفرما دقیقاً می داند هر ماه مشاوره آنلاین سئو چه خدماتی دریافت می کند و چه میزان برای آنها پرداخت می کند. اما مشکل اصلی ارزیابی میزان موفقیت است!

در هیچ کجا صحبتی از موفقیت های این همکاری و تعهد به رشد تجارت مشاوره سعو وجود ندارد.

عملکرد یک متخصص سئو را چگونه ارزیابی می کنید و امیدوارید که به کار مشترک ادامه دهید؟
در این حالت باید به گزارش گام به گام و رشد ماهانه سایت توجه کنید. این پیشنهاد که از همان ابتدا تهیه می شود ، نرخ رشد بالقوه را ارزیابی می کند ، اما کارشناس سئو تضمین نمی کند که کارفرما به آن دست یابد. در واقع ، تضمین اصلی با کیفیت خدمات و گزارش های ماهانه تعیین می شود.

در ابتدای هر ماه لیستی از خدمات و هزینه های مناسب برای همه اعلام می شود و در پایان ماه گزارشی از تأثیر آنها بر سئو و بهینه سازی سایت ارائه می شود. اگر کارفرما متقاعد شود که فعالیت های تخصصی باعث بهبود سئو و رشد کسب و کار شده است ، دلیلی برای قطع همکاری نخواهد داشت و ممکن است تصمیم بگیرد که دیگر همکاری نکند.

در نتیجه مهمترین عامل موفقیت این روش اثربخشی فعالیتها و ارائه گزارشهای تحلیلی هزینه مشاوره سئو و قابل دفاع است. این فرآیند تضمین می کند که متخصص سئو همیشه از ایده ها و ابزارهای جدید برای رشد تجارت شما استفاده می کند و هرگز نسبت به سایر پروژه های خود از اولویت روزانه یا کاهش یافته رنج نمی برد.

آیا می توان این روش ها را در قیمت گذاری یک پروژه SEO ترکیب کرد؟
بله ، چندین مدل قیمت گذاری دیگر نیز قابل ارائه است و یا می توان ترکیبی از تمام مدل های ذکر شده را استفاده کرد ، اما باید مراقب باشیم که در چه مرحله ای از سئو هستیم و میزان اعتماد بین کارفرما و پیمانکار چقدر است. به عبارت دیگر مشاوره حرفه ای سئو، هر یک از این روش های قیمت گذاری می تواند با همکاری کارفرما با کارشناس سئو در برخی موارد موثر باشد.

موفقیت در یک پروژه سئو به اعتماد و همکاری کارفرما و پیمانکار بستگی دارد و برای دستیابی به این اعتماد متقابل ، باید در کنار رشد تجارت ، یک مسیر عادلانه را نیز طی کنیم.

موفقیت در یک پروژه سئو به اعتماد و همکاری کارفرما و پیمانکار بستگی دارد و برای دستیابی به این اعتماد متقابل ، باید در کنار رشد تجارت ، یک مسیر عادلانه را نیز طی کنیم.

موفقیت یک پروژه سئو به اعتماد و همکاری کارفرما و پیمانکار بستگی دارد
ما پیشنهاد می کنیم یک مسیر مشترک هدفمند طراحی کنید که بتوان آنرا تقسیم کرد (فقط از طریق مثال) به شرح زیر:

1- شروع همکاری
در ابتدای پروژه ما شفاف ترین مدل قیمت را ارائه می دهیم ، یعنی. تعیین قیمت پروژه SEO بر اساس خدمات ارائه شده. این فرآیند بسته به نوع مشاغل و زمینه فعالیت برای یک دوره 3 تا 6 ماهه قابل انجام است.

بیشتر فعالیت ها در این مرحله SEO و بازاریابی محتوا خواهد بود مشاوره سئو چیست؟، زیرا برآورد هزینه و ارزیابی عملکرد بسیار واضح است.

2- جلب رضایت کارفرما
پس از دستیابی به دستاوردهای دفاعی ، تخصص سئو در زمینه کاری شما و البته رضایت کارفرما از خدمات ارائه شده ، می توان مدل قیمت گذاری و همکاری را بهینه کرد. پیشنهاد ما در این مرحله تلاش برای افزایش بازدید Google با معیارهای روشن و ایمن است.

برای این فرآیند ، بسته به موفقیت مرحله قبل و سطح رقابت ، می توان یک دوره 3 تا 9 ماهه را در نظر گرفت. فعالیت های بازاریابی محتوایی ادامه خواهد یافت ، اما شبکه سازی ابزاری مفید برای دستیابی به اهداف بیشتر است.

3- جلب اعتماد کارفرما
اگر به این مرحله رسیده باشید ، به این معنی است که موفقیت های چشمگیری در دو بخش قبلی کسب شده است و اکنون کارفرما نه تنها از خدمات دریافت شده رضایت ندارد ، بلکه به متخصص سئو نیز اعتماد کرده است. از این به بعد مشاور حرفه ای سئو، همه چیز پیچیده تر می شود و اینجا رتبه واقعی سحر و جادو می آید!

از یک طرف اعتماد کارفرما و از طرف دیگر دانش کارشناس سئو در مورد تجارت وی ارزیابی ها را منطقی و قابل دسترسی می کند. حتی در بسیاری از پروژه ها ، تضمین داده شده به کارفرما استرداد نیست ، بلکه نوعی پاداش یا پرداخت اضافی برای دستیابی به اهداف پروژه است.

بازاریابی محتوا هرگز متوقف نخواهد شد ، اما نوع اجرا و اهداف آن تغییر خواهد کرد. ایجاد پیوندهای خارجی نقش مهمی در دستیابی به اهداف بزرگتر دارد و یکی از مهمترین ابزارهای جستجوگرها در این مرحله است که معمولاً 3 تا 6 ماه طول می کشد.

4- جلب اعتماد یک متخصص سئو
تاکنون مسیر همکاری برای موفقیت پروژه و رضایت و اعتماد کارفرما پیش بینی شده است ، اما مشاور پروژه سئو همه چیز با جذب کاربر از طریق گوگل و کسب رتبه بندی در نتایج جستجو پایان نمی یابد.

کسب و کار شما امروز درآمدزایی کرده است و می تواند با سرمایه گذاری بیشتر و ایجاد تغییراتی در طراحی ، ادبیات ، قیمت گذاری محصول و البته نحوه حرکت کاربر به سایت ، از این حجم گسترده بازدیدکننده سود بیشتری کسب کند.

با توجه به همکاری های انجام شده در چند ماه گذشته ، متخصص سئو به کارفرما اعتماد کرده و وارد مرحله مشارکت و تمرکز بر فروش در قالب ارائه خدمات برای رتبه بندی و بازدید می شود. در واقع ، این امر به موفقیت و شکست پروژه کمک می کند.

پروژه هایی که به این سطح از همکاری می رسند معمولاً بسیار طولانی خواهند بود و هیچ نقطه پایانی ارائه نمی شود. متخصص سئو بر ارتقا and و حفظ رتبه بندی و همچنین ارائه مشاوره تخصصی در مورد چگونگی بهبود تجارت با دانش خود از مخاطبان و محصول شما متمرکز است.

این بار ممکن است کمی کامل یا حتی دور از واقعیت به نظر برسد ، بله مشاوره تلفنی سئو، حق با شماست؛ تعداد کمی از پروژه ها فرصت رسیدن به این سطح از همکاری را دارند ، اما ما به شما اطمینان می دهیم که این امکان وجود دارد.

وب سیما مفتخر است که تا سال 1998 6 پروژه موفق را به اتمام رسانده است و در حال حاضر چندین پروژه بزرگ و کوچک دیگر را در سه مرحله قبلی اجرا می کند.

نتایجی که اظهار شده
آنچه در این مقاله می خوانید حاصل تحقیق و تجربه ما در طی سالها فعالیت حرفه ای و روابط با مشاغل بزرگ ، شرکت های تازه تاسیس و شرکت های خصوصی است ، اما به این معنی نیست که هیچ روش قیمت گذاری دیگری برای پروژه های سئو وجود ندارد یا اگر وجود دارد موفقیت آمیز نیست.

روابط انسانی ، صداقت ، تعهد و مسئولیت را نمی توان تعریف کرد. به عنوان یک متخصص سئو ، اگر بتوانیم این ویژگی های مثبت کارفرما را همراه با دانش و تجربه خود ثابت کنیم ، هزینه پروژه سئو دیگر نگران او نخواهد بود.

به نظر شما کدام یک از این مدل های قیمت گذاری مشاوره تخصصی سئو می تواند انتخاب خوبی برای پروژه های سئو باشد؟ از چه راه هایی تجربه مثبت یا منفی داشته اید؟ چه مدل های دیگری را می توان به این لیست اضافه کرد؟ نظرات خود را در این صفحه با ما در میان بگذارید تا بتوانیم از تجربه ارزشمند شما برای دستیابی به یک راه حل قابل اعتماد و عملی استفاده کنیم.